Şimdi Ara

2011 PEUGEOT 3008 1.6 ALLURE ARIZA BAZI ÇÖZÜMLERİ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, 2011 model 1.6 Allure 6R dizel Otom vardı. Model değişimi içim sattım. Kullandığım süre içerisindeki bazı arıza ve çözümlerini paylaşıyorum.


    1. Hareket halinde iken birden alakasız birçok uyarı ve ikazlar belirmesi. Adeta sapıtması. Nihayet

    direksiyon aşırı derecede ağırlaştı. Çevrilemez oldu.

    Çözüm: Şarj dinamosu arızası. Kömürler değişti düzeldi. Akü zayıflayınca da bu tür arızalar çıkabilir.


    2. Seyir halinde iken arada bir " akü veya elektrik beslemesi arızası" belirmesi. Başka bir septom yoksa;


    Çözüm: Akü, şarj dinamosu ve kablolarda bir arıza yoksa, akü üzerindeki siyah kutu, sanırım "akü şarj

    kontrol ünitesi" arızalı çıkıyor.


    3. Çalıştırma anında vites kolu N konumunda değilse "Vites kutusu Arızası" vermesi. Şanzımanla ilgili başka bir septom yoksa ve normal çalışıyorsa.


    Çözüm: Vites kolu sökülür ve elektronik devreye ulaşılır. Devre fırça veya bezle silinir. Arıza inşallah düzelir. Devre üzerindeki minik manyetik kontakların üzeri tozlandıysa yapıyor.


    4. Fiyat nedeni ile baskı-balata değişimini sanayide yaptırırsanız, kalibresini muhakkak yetkili serviste yaptırın. Orjinal yazılım olmadan bazı hatalar, ve fonksiyonlar tespit edilemiyor ve giderilemiyor.


    Bunlar benim başıma gelen kritik ve zor bulunan arızalardı.








  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.