Şimdi Ara

156 Sürüş Kalitesi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
40
Cevap
1
Favori
6.421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar forumda 156 ile ilgili neredeyse tüm yazılanları okudum.Önümüzdeki 1-2 ay içinde maksimum 20 000 tl'lik bir otomobil almayı planlıyorum.Teorik bilgimin oldukça iyi olmasına rağmen pratikte çok eksiğim var.İşte bu nedenle bilgisi olanlara danışmak istedim.Yaklaşık bir senedir 156 hayali kurmaktayım.Başlıca sebepleri otomotiv dünyasındaki benzersiz tasarımı(hala),markanın ruhu,iç tasarımı,performansı ve motor sesi.Üretildiği yıllarda sınıfının en iyi yol tutuşuna dolayısıyla en iyi sürüş kalitesine sahip olduğunı biliyorum.Bilmek istediğim 156'nın güncel modellere göre yol tutuşunun hala iddialı olup olmadığı.Bilen arkadaşlar b,c ve d sınıflarındaki güncel otolarla kıyaslama yapabilirlerse çok sevinirim.(Hala ilk kasa mı yoksa ikinci kasa 156'mı karar veremedim:-) )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi web17400 -- 26 Mayıs 2012; 19:06:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Dediğin meblağaya makyajlı kasa bulman çok zor ama 18 civarına tertemiz mk1 kasa bulunabilir.Valla milletin 80le girdiği viraja 100le girdiysem halen iyidir yol tutuşu.
  • Biraz pazarlıkla mk2'de bulunabilir gibi duruyor.Aslında mk1 daha sportif ve kaliteli çizgilere sahip ama donanım olarak mk2 ler daha iyi.Bir de koskoca firma 6 yıllık bir aradan sonra yaptığı makyajla 2003-2004 teknolojilerini mutlaka kullanmıştır.Çanakkale'de iki kasayı bir arada bulup karşılaştırma yapmak çok zor ama başka türlü de karar vermek çok zor.Yalıtımda da mutlaka iyileştirme vardır.Forumdaki arkadaşlar sayesinde 156'ları işletmenin diğer otolardan fazla bir maliyeti olmadığını da öğrendim.İyiki Türkiye'de otomobil kültürü fazla gelişmiş değil yoksa ikinci el piyasasında rakip markalardaki modellerden en az 10000 tl ucuza binemezdik.Daha geçen yaz abimin bir arkadaşı piyasası var diye 99 model astra sedana 19500 tl verdi.Araba da hiçbir şey yok.(1.4 lt).Aynı paraya temiz bir 156 2.0 selespeed alabiliyorum.Düşününce dünyada sınıfının 3 serisiyle beraber en iyi yol kültürü olan otosuna biniyorsunuz.3 serisi süspansiyon konusunda 156 ise direksiyon sistemi konusunda öndeymis.Dediğim gibi benim için sürüş kalitesi çok önemli.Lpg'ye de sıcak bakıyorum ayda 800 km yol yapma durumum var benzin bütçemi aşar.800 km'nin çoğunu uzun yolda yapacağım için 250 kuruş civarı bir tüketim harika olur.Forumda sakin kullanımda lpg ile bu rakamı yakalayanlar var.Dışı siyah içi bej bir 156'yı sürmeden rahat edemem artık:-)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi web17400 -- 27 Mayıs 2012; 1:20:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Nasip olursa 3.Alfamı yakın bir süre sonra kavuşacağım.Yerinizde olsam selesspeed şanzımanlı 156 bakmam.Tamam çok çok keyifli ama makyajsız 156larda robot sorunu olabiliyor.Mk2 156lardada ss mevcut onunla alakalı herhangi bir şanzıman sorunu duymadım gerçi.SS şanzıman çok narin bi şanzıman ferrari f355teki şanzımanın bir benzeri zaten.Donanım konusunda ben alfa kullanıyosam donanıma bakmıyorum şahsen.Ha mk1 ha mk2 farketmiyor benim içinde.Lpg konusu ise göreceli bi şey ben alfaya şahsen takmam geçenlerde forumda sormuştum gerçi :) Lpg ve alfa bana biraz ters açıkcası.Hakkını veren bir motor twin spark hakkını veriyosa yakıcak haliyle.Ben 1.6 120hp'lik 156 ile çoğu 2.0lara selektör atıp canlarını sıkıyodum.Mk1 olsun mk2 olsun halen güncel araçlardan çok çok dikkat çekiyor.Kulaktan dolma çok şey var yok parçası pahalı yok o yok bu.Ben kıyaslıyorum parça fiyatlarını yurt dışına çıkmadan yedek aracım meganenin debriyaj baskısına 250 tl verdim 156nın debriyaj baskısı 230 tl civarı yürütmesi gayet güzel makine 156.Hele hele 3000dd'den sonraki ses çok çok harika anlatılmaz yaşanır derler o cinsten.Dediğim gibi yol tutuş harika.Sıkışan trafikte 156 ile büyük bir haz alıyorum bütün bakışlar üzerimde olduğundan :).Keza başka bir alfada kullansam gene haz alırım.




  • Trafikteki bakışlar konusunda çok haklısın:-)Alfaromeo kendini bütün dünyada "marka" olarak kabul ettirmiş 2-3 firmadan biri.Evlenince mali olarak daha iyi durumda olursam 159 ya da brera-spider ikilisinden birini şimdiden gözüme kestirdim.Alfa sonrası ancak alfa olur durumu:-)156 kendinden sonra gelen binek otoların gösterge tasarımlarını ve arka kapı kolu tasarımı gibi egzantrik öğeler kullanımını sonsuza kadar değiştiren bir model bence.Şu an her iki otodan biri dalgalı siperlik kullanıyorsa bunu alfa'ya borçluyuz.Bir de motor sesi kesinlikle harika selespeed'imi alınca arkadaşların vites değiştirirken çıkan sesi duyunca ne yapacaklağını merak ediyorum:-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sana tavsiyem SS alırken serviste robotun değişip değişmediğini göstermen.Çünki 2500 tl'lik bir parça.
  • Evet dediğini kesinlikle dikkate alacağım.Olursa selespeed düşünüyorum.Sunroof ta şart:-)Hele bir de 17" gta jantı olursa of of...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: web17400

    Evet dediğini kesinlikle dikkate alacağım.Olursa selespeed düşünüyorum.Sunroof ta şart:-)Hele bir de 17" gta jantı olursa of of...

    Eğer ciddi düşünürsen bi tanıdığım alfisti var satabilir belki.
  • MK1 156'lar bana hep daha çekici ve daha karizmatik gelmiştir far tasarımı da daha orjinal (orjinalden kastım da daha sert bakıyor aynı 159 gibi) duruyor, uzun zamandır istediğim bir modeldi geçen hafta sahibi oldum şükür, yol tutuşunda herhangi bir sıkıntı göremedim gerçi uzun yolda denemedim henüz ama şehir içi dar dönüşlere çok rahat girebiliyorum toparlaması olsun yola oturması olsun gayet iyi tek sıkıntım gaza dokunmaya gelmiyor ki 0-100 drift atan bir kullanım alışkanlığımda yok. Motor sesi gerçekten başka araca benzemiyor ki 3000 deviri geçmeden zaten sesi sizi mest etmeye yetiyor. Kötü yanı ise bagaj ağzı biraz ufak bebek arabasını sığdırmak için dün bayağı bir cebelleştim çare daha küçük bir bebek arabası alacağız bakalım, o da Alfa olsa çok deli olurdu herhalde modeli de 0+6 slespeed baby




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DOMIX

    MK1 156'lar bana hep daha çekici ve daha karizmatik gelmiştir far tasarımı da daha orjinal (orjinalden kastım da daha sert bakıyor aynı 159 gibi) duruyor, uzun zamandır istediğim bir modeldi geçen hafta sahibi oldum şükür, yol tutuşunda herhangi bir sıkıntı göremedim gerçi uzun yolda denemedim henüz ama şehir içi dar dönüşlere çok rahat girebiliyorum toparlaması olsun yola oturması olsun gayet iyi tek sıkıntım gaza dokunmaya gelmiyor ki 0-100 drift atan bir kullanım alışkanlığımda yok. Motor sesi gerçekten başka araca benzemiyor ki 3000 deviri geçmeden zaten sesi sizi mest etmeye yetiyor. Kötü yanı ise bagaj ağzı biraz ufak bebek arabasını sığdırmak için dün bayağı bir cebelleştim çare daha küçük bir bebek arabası alacağız bakalım, o da Alfa olsa çok deli olurdu herhalde modeli de 0+6 slespeed baby

    Mk1'lerin efsane statüsünde ve firmayı şahlandırdığı ve Alfa Romeo tarihinde yeni bir sayfa açtığı olduğu malum.

    Yol tutuş olarak çok çok başarılı bir araçtır,normal şartlar altında(iyi lastik,iyi sürücü)kullanıcısını mahcup etmez.Bmw,Mercedes,Audi gibi araçların pekçoğunun frenle girdiği virajlara korkusuzca girebilrsiniz,o derece sağlam bir araçtır.Burdan sapkın sürücülük mesajı algılanmasın lütfen.

    Yıllar önce,3 sene boyunca mk1 2.5v6 156 kullandım;şu an 1.9 jts 159 kullanıyorum ama kesinlikle o havayı alamıyorum.

    %100 orijinal 156 gta modelini bulabilsem mk1 modeline 50.000 tl hemen verebilirim. Ütopik bir istek oldu farkındayım bu arada.

    Nete yeni bir Brera düşmüş 60.000 tl ama modeli olan 2,2 lt'nin o kasa için oldukça hantal kalacağını düşünüyorum,3.2'ler bile yeri geldi mi kalıyor ki; yoksa faaliyete başlayacaktım ama vazgeçtim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi toyyl -- 28 Mayıs 2012; 20:11:43 >




  • sorunuzda alfanın yol tutuşunu diger güncel araçlarla kıyaslamayı sormuşsunuz tam olarak marka vererek kıyaslayamam ancak yol tutuşu inanılmaz güzel.bir çok modele bindim (çok yeni ve üst modeller hariç) bu aracın yol tutuşu sizide hayran bırakacaktır emin olun..2002 model 156 m var iyiki almışım iyiki kimseyi dinlememişim diyorum..5 ay oldu alalı devir saati yükseldikce motor sesi güzelleşiyor :)..geçen bir arkadaş bu araba kükrüyor ya nasıl bişey bu demişti biraz zorlamıştım arabayı hayran kaldı sizde hiç pişman olmazsınız..
  • 5 senedir MKII 156'm var.Bugüne kadar bastığım zamanlarda hiç bir B-C-D sınıfı bir araç bir virajda geçmedi ya da yaklaşamadı. Genelde ya virajda siz geçersiniz ya da aynadan uzadıklarını görürsünüz. Bu 5 senede hafızamı yokluyorum sadece bir kere uzun virajlı bir yolda bir son kasa M5 (e60)' ın beni geçtiğini hatırlıyorum. Bir aile spor sedanı olarak değerlendirilirse 156 yol tutuş konusunda gerçek bir yaşayan efsanedir bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MRT_RS

    quote:

    Orijinalden alıntı: web17400

    Evet dediğini kesinlikle dikkate alacağım.Olursa selespeed düşünüyorum.Sunroof ta şart:-)Hele bir de 17" gta jantı olursa of of...

    Eğer ciddi düşünürsen bi tanıdığım alfisti var satabilir belki.

    Önümüzdeki 1-2 ay boyunca araştıracağım senin arkadaşının alfa'sı da neden olmasın.Şu an ev taşıyorum iş dolayısıyla.Ama bu yaz netleşir durum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toyyl

    quote:

    Orijinalden alıntı: DOMIX

    MK1 156'lar bana hep daha çekici ve daha karizmatik gelmiştir far tasarımı da daha orjinal (orjinalden kastım da daha sert bakıyor aynı 159 gibi) duruyor, uzun zamandır istediğim bir modeldi geçen hafta sahibi oldum şükür, yol tutuşunda herhangi bir sıkıntı göremedim gerçi uzun yolda denemedim henüz ama şehir içi dar dönüşlere çok rahat girebiliyorum toparlaması olsun yola oturması olsun gayet iyi tek sıkıntım gaza dokunmaya gelmiyor ki 0-100 drift atan bir kullanım alışkanlığımda yok. Motor sesi gerçekten başka araca benzemiyor ki 3000 deviri geçmeden zaten sesi sizi mest etmeye yetiyor. Kötü yanı ise bagaj ağzı biraz ufak bebek arabasını sığdırmak için dün bayağı bir cebelleştim çare daha küçük bir bebek arabası alacağız bakalım, o da Alfa olsa çok deli olurdu herhalde modeli de 0+6 slespeed baby

    Mk1'lerin efsane statüsünde ve firmayı şahlandırdığı ve Alfa Romeo tarihinde yeni bir sayfa açtığı olduğu malum.

    Yol tutuş olarak çok çok başarılı bir araçtır,normal şartlar altında(iyi lastik,iyi sürücü)kullanıcısını mahcup etmez.Bmw,Mercedes,Audi gibi araçların pekçoğunun frenle girdiği virajlara korkusuzca girebilrsiniz,o derece sağlam bir araçtır.Burdan sapkın sürücülük mesajı algılanmasın lütfen.

    Yıllar önce,3 sene boyunca mk1 2.5v6 156 kullandım;şu an 1.9 jts 159 kullanıyorum ama kesinlikle o havayı alamıyorum.

    %100 orijinal 156 gta modelini bulabilsem mk1 modeline 50.000 tl hemen verebilirim. Ütopik bir istek oldu farkındayım bu arada.

    Nete yeni bir Brera düşmüş 60.000 tl ama modeli olan 2,2 lt'nin o kasa için oldukça hantal kalacağını düşünüyorum,3.2'ler bile yeri geldi mi kalıyor ki; yoksa faaliyete başlayacaktım ama vazgeçtim.



    Bugün mk2 156 park halinde denk geldi fırsattan istifade hemen incelemeyi yaptım.Kesinlikle mk1 herşeyiyle daha orijinal,çizgileri daha oturaklı.Mk2'lerin ön panjur bazı açılardan güzel görünmekle beraber bütün olarak bakınca mk1'lerin yola yapışmış hissi veren ön tasarımı kadar iyi değil.İç tasarım birkaç küçük fark dışında aynı.En iyi çözüm 2003 kasalar dışı mk1 içi mk2.Mk2'lerin de donanımı çok iyi.Zaten gta ayrı bir olay...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi web17400 -- 29 Mayıs 2012; 0:01:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sportivo

    5 senedir MKII 156'm var.Bugüne kadar bastığım zamanlarda hiç bir B-C-D sınıfı bir araç bir virajda geçmedi ya da yaklaşamadı. Genelde ya virajda siz geçersiniz ya da aynadan uzadıklarını görürsünüz. Bu 5 senede hafızamı yokluyorum sadece bir kere uzun virajlı bir yolda bir son kasa M5 (e60)' ın beni geçtiğini hatırlıyorum. Bir aile spor sedanı olarak değerlendirilirse 156 yol tutuş konusunda gerçek bir yaşayan efsanedir bence.

    Tarzınızdan bu konularda uzman olduğunuz anlaşılıyor:-)Yol tutusa özellikle de viraj davranısına etkisi açısından önden çekiş ve arkadan itişi değerlendirir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: şenerköse

    sorunuzda alfanın yol tutuşunu diger güncel araçlarla kıyaslamayı sormuşsunuz tam olarak marka vererek kıyaslayamam ancak yol tutuşu inanılmaz güzel.bir çok modele bindim (çok yeni ve üst modeller hariç) bu aracın yol tutuşu sizide hayran bırakacaktır emin olun..2002 model 156 m var iyiki almışım iyiki kimseyi dinlememişim diyorum..5 ay oldu alalı devir saati yükseldikce motor sesi güzelleşiyor :)..geçen bir arkadaş bu araba kükrüyor ya nasıl bişey bu demişti biraz zorlamıştım arabayı hayran kaldı sizde hiç pişman olmazsınız..

    Öncelikle hayırlı olsun.Hele o müthiş sesi milletin 100 000 tl verdiği "premium" dizellerin yanında dinletip ifadelerini görmek paha biçilemez:-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DOMIX

    MK1 156'lar bana hep daha çekici ve daha karizmatik gelmiştir far tasarımı da daha orjinal (orjinalden kastım da daha sert bakıyor aynı 159 gibi) duruyor, uzun zamandır istediğim bir modeldi geçen hafta sahibi oldum şükür, yol tutuşunda herhangi bir sıkıntı göremedim gerçi uzun yolda denemedim henüz ama şehir içi dar dönüşlere çok rahat girebiliyorum toparlaması olsun yola oturması olsun gayet iyi tek sıkıntım gaza dokunmaya gelmiyor ki 0-100 drift atan bir kullanım alışkanlığımda yok. Motor sesi gerçekten başka araca benzemiyor ki 3000 deviri geçmeden zaten sesi sizi mest etmeye yetiyor. Kötü yanı ise bagaj ağzı biraz ufak bebek arabasını sığdırmak için dün bayağı bir cebelleştim çare daha küçük bir bebek arabası alacağız bakalım, o da Alfa olsa çok deli olurdu herhalde modeli de 0+6 slespeed baby

    Size de hayırlı olsun.O motor sesi yüzünden ekonomiyi unutmak lazım galiba:-)Ben daha ziyade uzun yol için düşünüyorum,o yüzden yol tutuşu çok değerli benim için.Biz beş kişilik aileyiz ama sınıfının en küçük bagaj hacmini düşünmüyorum bile:-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 156 standart olarak zaten rakipleri arasında en iyi yol tutan araçtır. Hem de yumuşak şasisine rağmen. Sizin yapabileceğiniz bir kaç şey daha var, bu ekstralarla aracı yoldan çıkarmanın yetenek isteyeceği hale getirebilirsiniz (yetenekten kastım cidden yetenek Yoksa normal bir kullanıcı için standart halini çıkarmak da zor)

    - Kule gergisi: Özellikle uzun virajlarda çok etkili, aracın rijitliğini artırır, ön lastiklerin tabanlarının yere mümkün olduğunca tam dik olarak basmasını sağlar. (frenlemede de etkilidir)
    - Spor helezon yay: Sokak performansı için üretilen, aracı 3-3,5 cm düşüren yaylar makbuldür. Eğer daha alçaltmak isterseniz spor amortisör veya coilover almalısınız. Aracın tepkimeleri biraz daha sertleşeceği için direksiyon tepkileri daha belirgin, frenleme daha etkili olur (esneme azalacağı için)
    - Daha geniş ve büyük jant: Bence mk1 156nın en büyük handikapı lastiklerin büyük yanakları. Bunlar konfora olumlu etkisi olmakla birlikte aracı sanki bir balonun üstünde gidiyormuşçasına yumuşatıyor. Bence çok fazla (mk2lerde daha ince 16" jantlar olduğu için). En azından 16", hatta daha iyi yol tutuş isteniyorsa 17" de takılabilir. Bunlara uygun fabrikanın önerdiği ölçüde lastiklerle birlikte tabi (215 45 17). Genişleyen lastikler yol tutuşunuza olumlu etki edecek, incelen yanaklar virajlardaki "dalma" olayını yok edecek kadar azaltacaktır.

    Böyle bir setup'ınız olursa 156yı virajlarda bir spor araba performansına kavuşturmuş olursunuz. Daha da fazlasını istiyorsanız:

    - Alt ve yan gergiler
    - Daha rijit viraj demiri
    - Arka kule gergisi
    - Coilover

    uygulayabilirsiniz. Ama bana sorarsanız bunlar bir aile arabasına çok olur. Zaten Uzun yolda da lastiklerin yol okuması sizi rahatsız eder diye düşünüyorum. Orjinal haline spor yay + kule gergisi setup'ı gayet uygun fiyatlı (500tl + işçilik) ve son derece rahat ve aracın da görünüşünü güzelleştiren bir uygulama olacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scudetto

    156 standart olarak zaten rakipleri arasında en iyi yol tutan araçtır. Hem de yumuşak şasisine rağmen. Sizin yapabileceğiniz bir kaç şey daha var, bu ekstralarla aracı yoldan çıkarmanın yetenek isteyeceği hale getirebilirsiniz (yetenekten kastım cidden yetenek Yoksa normal bir kullanıcı için standart halini çıkarmak da zor)

    - Kule gergisi: Özellikle uzun virajlarda çok etkili, aracın rijitliğini artırır, ön lastiklerin tabanlarının yere mümkün olduğunca tam dik olarak basmasını sağlar. (frenlemede de etkilidir)
    - Spor helezon yay: Sokak performansı için üretilen, aracı 3-3,5 cm düşüren yaylar makbuldür. Eğer daha alçaltmak isterseniz spor amortisör veya coilover almalısınız. Aracın tepkimeleri biraz daha sertleşeceği için direksiyon tepkileri daha belirgin, frenleme daha etkili olur (esneme azalacağı için)
    - Daha geniş ve büyük jant: Bence mk1 156nın en büyük handikapı lastiklerin büyük yanakları. Bunlar konfora olumlu etkisi olmakla birlikte aracı sanki bir balonun üstünde gidiyormuşçasına yumuşatıyor. Bence çok fazla (mk2lerde daha ince 16" jantlar olduğu için). En azından 16", hatta daha iyi yol tutuş isteniyorsa 17" de takılabilir. Bunlara uygun fabrikanın önerdiği ölçüde lastiklerle birlikte tabi (215 45 17). Genişleyen lastikler yol tutuşunuza olumlu etki edecek, incelen yanaklar virajlardaki "dalma" olayını yok edecek kadar azaltacaktır.

    Böyle bir setup'ınız olursa 156yı virajlarda bir spor araba performansına kavuşturmuş olursunuz. Daha da fazlasını istiyorsanız:

    - Alt ve yan gergiler
    - Daha rijit viraj demiri
    - Arka kule gergisi
    - Coilover

    uygulayabilirsiniz. Ama bana sorarsanız bunlar bir aile arabasına çok olur. Zaten Uzun yolda da lastiklerin yol okuması sizi rahatsız eder diye düşünüyorum. Orjinal haline spor yay + kule gergisi setup'ı gayet uygun fiyatlı (500tl + işçilik) ve son derece rahat ve aracın da görünüşünü güzelleştiren bir uygulama olacaktır.

    Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim.Zaten pek modifiye düşünmüyorum ama kule gergisi olabilir.Mk1'ler orijinal lastikleriyle balon hissi veriyor demissiniz bu durum sürüş zevkini nasıl etkiliyor?17" jantlar çok güzel duruyor ama bizdeki yol şartları malum her çukurda vuruntu sesi duyup korkmak ta istemem açıkçası.Bu kadar hayalini kurduktan sonra yaz geçmeden 156'mı alabilsem.Ev kirası+kredi baya bir zorlayacak ama bir şekilda alacağım inşallah.Bu arada kaç kişiyi vw almaktan vazgeçirdim ruhsuz,sıradan diye,alfa almaya ikna edemesem de honda falan sokuyoyorum akıllarına:-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar bende 2004 siyah 156 1.6 mevcut bu arabaya hiç tüp takılmamış. çoğu yerde aracın tüpte 40 kuruş yaktığı söyleniyor. benim arabamda istanbuldan ankaraya gelirken 110km de cruıse control yapıp gelidğimde sadece 25kuruş yaktı, şehir içinde ise 36 kuruş yakıyor. bir çok defada denedik. Bilgilerinize...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.