Şimdi Ara

126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça# (20. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
979
Cevap
18
Favori
174.147
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ÇOK DUZ KALMIS.
  • arkadaşlar 126 bis gibi yeni seri ama ucuz otomobiller varmıdır..link atabilirmisiniz..?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .:Power:.

    quote:

    Orijinalden alıntı: zigmo


    paranız varsa toplayın kardeşim... bende 320 km mesafeden gittim aldım topladım... şekli yeter... sahibinden.de ilanı var... 81789757 ilan no bu... takip etmeye devam et... :D şahin derler dogan derler murat derler... derler derlerde... 3 ünü toplasan bunun gibi olamaz... ben hayranıyım... hayranıysan parayı gözün görmez zaten... hayırlı olsun....



    Araç hoş, modifiyeli bisimiz yoktu, onu da bulduk Hoşgeldiniz


    Hoşbulduk kardeşim,teşekkür ederim... Hazır gelmişken bir anımıda anlatayım. Ramazan arifesi trafikte sıkışık vaziyette ilerlemeye çalışıyorum karşı şeritteki zengin bir abimiz altında bmwnin yeni modellerinden 150 bin tl bir arabaya biniyor.. camı indirdi ve arabayı süzüyor... Arabanda çok güzelmiş dedi,beyefendi :D bende tabi boş dururmuyum... ****ligine... :D DARISI BAŞINA ABİCİGİM dedim ve ilerledim :D şekli siz düşünün artık... sanki araba bmwden pahalıymış gibi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ErmanÇİFTÇİ

    ÇOK DUZ KALMIS.

    düz kalmış derken :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zigmo

    quote:

    Orijinalden alıntı: .:Power:.

    quote:

    Orijinalden alıntı: zigmo


    paranız varsa toplayın kardeşim... bende 320 km mesafeden gittim aldım topladım... şekli yeter... sahibinden.de ilanı var... 81789757 ilan no bu... takip etmeye devam et... :D şahin derler dogan derler murat derler... derler derlerde... 3 ünü toplasan bunun gibi olamaz... ben hayranıyım... hayranıysan parayı gözün görmez zaten... hayırlı olsun....



    Araç hoş, modifiyeli bisimiz yoktu, onu da bulduk Hoşgeldiniz


    Hoşbulduk kardeşim,teşekkür ederim... Hazır gelmişken bir anımıda anlatayım. Ramazan arifesi trafikte sıkışık vaziyette ilerlemeye çalışıyorum karşı şeritteki zengin bir abimiz altında bmwnin yeni modellerinden 150 bin tl bir arabaya biniyor.. camı indirdi ve arabayı süzüyor... Arabanda çok güzelmiş dedi,beyefendi :D bende tabi boş dururmuyum... ****ligine... :D DARISI BAŞINA ABİCİGİM dedim ve ilerledim :D şekli siz düşünün artık... sanki araba bmwden pahalıymış gibi...




    Küfretsen daha iyiymiş ya

    Bu arada burası tavsiye konusu değildir, lütfen otomobil genel'e konu açın...




  • Slm arkadaşlar konuyu başından beri okudum gerçekten sıkılmadan yakında aranıza bende geliyorum :)
  • Hayirlisi olsun bakalim :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jessecem

    Hayirlisi olsun bakalim :))

    Merhaba teşekkür ederim :)

    Arabayı almış bulunuyorum mavi renkte 90 model su soğutmalı hobi için aldım fakat motoru sorun çıkarsın istemiyorum şuan sanayide komple motoru rektefe oluyor ortalama 1000 lira civarı tutacak yağı suyu vs hariç sadece rektefe parça ve işçilik parçalar bursadan gelecek bakalım inş sorunsuz bi şekilde binerim bundan sonrası için :) tekrardan hoşbulduk
  • fotoğraflarını atarsan seviniriz bi görelim arabanı .. tekrar hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jessecem

    fotoğraflarını atarsan seviniriz bi görelim arabanı .. tekrar hayırlı olsun

    Sadece çekiciye yüklediğimde çekmiştim oda pek iyi durmuyor ama araç toplandığında yenilerini çekicem mutlaka :)

     126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#
  • Arkadaşlar kitapçığında yakıt değerleri şehir içi 5.8 90 km sabit hızla 4.4 yazıyor ve karışık olarak 5.5 yakmaktaymış bu değerler biraz daha yükselebilir diye düşünüyorum araç ortalama tüketime göre KM'de 23 Krş yakıyor.

    Yakıt deposu yedek depo dahil 21 Lt.
    Yedek depo 3.5-5 Lt.

    Yağ;
    Türkiye şartları için SAE 20W/50 yağ kullanılmalıdır. Bu durumda her 5.000 Km de bir Yağ ve 10.000 km de bir Yağ filtresi değişimi tavsiye ediliyor.
    Eğer yağınız Min. seviyesinin altında ise 1 Litre yağ ile Max. seviyesine ulaşıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmutCetin

    quote:

    Orijinalden alıntı: jessecem

    Hayirlisi olsun bakalim :))

    Merhaba teşekkür ederim :)

    Arabayı almış bulunuyorum mavi renkte 90 model su soğutmalı hobi için aldım fakat motoru sorun çıkarsın istemiyorum şuan sanayide komple motoru rektefe oluyor ortalama 1000 lira civarı tutacak yağı suyu vs hariç sadece rektefe parça ve işçilik parçalar bursadan gelecek bakalım inş sorunsuz bi şekilde binerim bundan sonrası için :) tekrardan hoşbulduk



    Aracınız hayırlı olsun


    Araç kaç km'deydi, belirli bi süre kullanılmamış mıydı yoksa sadece içinizin rahat etmesi için mi rektefiye ettiriyorsunuz Eğer alabilirseniz parçaların özellikle şanzımanı yeni aldıysanız şanzımanın fiyatını yazarsanız çok iyi olur Bir de fazla şey mi istiyorum bilmiyorum ama gittiğiniz servisi de yazarsanız


    Rektefiyeden sonra yakıt biraz yüksek çıkabilir ama kullandıkça düşer, motor tekrar yenileme isteyene ve ya şanzıman bozulana kadar aynı şekilde devam eder

    Bilgiler ve fotoğraf için teşekkürler, gelişmelerinizi bekliyoruz




  • Öncelikle aracın hayırlı olsun Umut,

    Bende 3 ay önce almıştım, bikaç sayfa öncesinde kalmış o zaman ki yazılarım. Motoru yeniledik, yaklaşık 1000 tl civarında çıkıyor bugünün şartlarına göre. Aşağı olucağını sanmıyorum ama duruma göre bu fiyat 1500 tl ye kadar çıkabilir, normaldir. Merak eden arkadaşlara güncel bir bilgi :)

    Motoru kendimiz topladığımız için verebilceğim tavsiyeler;

    - Kesinlikle orjinal conta takımını kullanın.
    - 2 tane krank keçesi var, en kaliteli keçeyi araştırıp bulun ucuz parçalar ama söküp takması ölüm bunları. 3-5 kuruş fazla verin ama kaliteli malzeme kullanın.
    - Silindir kapak saplamaları su gömleklerinin içinden geçtiği için bu saplamalara takılan somunlar yalıtılmaz ise su sızıntısı yapabilir ve yağa su karıştırabilir. Önemli bir nokta atlanmaması gerekli.
    - Normalde subaplar 25,30 ayarlanıyor fakat ilk motor yaparken bu parçalar yeni olucağı için olması gerekenden azıcık daha bol ayarlayın ilk 1000 km de. Isınınca uzama yapabilir ve tam kapatmayabilir. Bu durumda subap yakabilirsiniz. Bol ayarlamanızı tavsiye ederim. Azıcık tıkırtı yapar ama ilk yağ değişimde ufak bir ayar ile olması gereken ayarlara döndürürsünüz ve başınız ağrımadan binersiniz.
    -Eksantirik dişli zincir setini mutlaka değiştirin. Aşınmış dişli ve zincirler subap ve ateşlemede zaman kaçıklığı yaratıcaktır. Motorunuzun sağlıksız çalışmasına neden olabilir.


    Aklıma gelenler bunlar şimdilik.

    Aracım 900km oldu motor toplandıktan sonra. Elektronik sürücülü ateşleme sistemi ve 0.95mm bujiler ile son ayarlamalardan sonra şehirler arası 4.4l/100km gibi bir yakıt sarfiyatım var. Bugün düzyolda azıcık yüklendim 105km/saat görebildim en yüksek hız. Fakat distribütörüm çok yıpranık heryeri yalama olmuş çok uğraştırdı bizi ve şu andada devam eden ufak bir ateşleme sorunu yaşıyorum. Dinamik avans sistemlerinin doğru çalıştığını düşünmüyorum. Bu soruna rağmen bu değerleri elde ettim.

    Yokuş tırmanma performansı oldukça düşük gibi geliyor bana, Çeşme otobanında yokuşları 4 ile aşamıyorum, illaki 3e düşüyorum tek kişi olsam bile. Bu normal midir bu araçlarda ?

    Şu sorunlarıda aşayım karisöre giricem. Bir bisi daha eskiden olduğu gibi parlak günlerine kavuşturma yolunda ilerliyorum işte :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .:Power:.

    quote:

    Orijinalden alıntı: UmutCetin

    quote:

    Orijinalden alıntı: jessecem

    Hayirlisi olsun bakalim :))

    Merhaba teşekkür ederim :)

    Arabayı almış bulunuyorum mavi renkte 90 model su soğutmalı hobi için aldım fakat motoru sorun çıkarsın istemiyorum şuan sanayide komple motoru rektefe oluyor ortalama 1000 lira civarı tutacak yağı suyu vs hariç sadece rektefe parça ve işçilik parçalar bursadan gelecek bakalım inş sorunsuz bi şekilde binerim bundan sonrası için :) tekrardan hoşbulduk



    Aracınız hayırlı olsun


    Araç kaç km'deydi, belirli bi süre kullanılmamış mıydı yoksa sadece içinizin rahat etmesi için mi rektefiye ettiriyorsunuz Eğer alabilirseniz parçaların özellikle şanzımanı yeni aldıysanız şanzımanın fiyatını yazarsanız çok iyi olur Bir de fazla şey mi istiyorum bilmiyorum ama gittiğiniz servisi de yazarsanız


    Rektefiyeden sonra yakıt biraz yüksek çıkabilir ama kullandıkça düşer, motor tekrar yenileme isteyene ve ya şanzıman bozulana kadar aynı şekilde devam eder

    Bilgiler ve fotoğraf için teşekkürler, gelişmelerinizi bekliyoruz


    Slm araç 80bin de idi benden önceki sahibi kapalı garaja koymuş öylece duruyordu krank yemiş ve motoru söktürmüş krank bulamamış ne hikmetse biliyorsunuz aracın parçaları altın değerinde ben motorsuz fiyatına aldım aracı baya uyguna geldiğini düşünüyordum sanayide temsa yetkilide çalışan bir arkadaşım sen getir krankı taşlamayla kurtarırız dedi ama rektefeci kurtarılmayacağını söyleyince akdeniz sanayide sadece bis tamir eden bir ustaya bıraktım götürüp aracı hatta tek başıma itttire ittire götürdüm :) rektefeci tanıdık olduğundan sadece rektefeye 200 dedi tamircide parça indirme bindirme dahil sadece motor için 800 alacak daha görünmeyen birçok sorunu vardır sanırım mesela benim gördüklerim el freni teli, gaz pedalı teli, debriyaj pedalı, devirdayım hortumları vs. birde bu rektefeden sonra yağıdır filtresidir vs değişecek onlarında masrafı var daha yani anlayacağınız ebik gübük 1500 tl ye mal olacak en azından e birde tavan döşemesi eksik araştırıyorum nette kimsede yok kapı döşemeleride eksik bi hurda araç bulup onlarıda değiştiricem değiştirmişken artık... Usta için bayaa iyi diyorlar ama ben ilk başta bi insanın konuşma şekline vs baktığım için pek tutmadım hatta tmm kalsın deyip arabayı evin bahçesine çekecektim ama biliyorsunuz ki butür ustalar türünde tek olduğu için afedersiniz ama kucağına oturacağınızı biliyorlar mercedes ustasında yok bu havalar inanın...

    Rektefeden sonra yakıtta artış performanstada artış olur diyorlar ama ben araca bile devrini alıp parasını verdikten sonra bindim şuan için hızıymış performansıymış bi bilgim yok zaten çok yüksek bir performans beklediğimde yok araç belli nazikçe kullanmadıkça yaptığım masrafında bir önemi yok yapacağım son hız 90 olur o bile çok uzun yolda sanırım çünki araç hıza gelmez vede kaza bela yaşamak istemiyorum...

    Araca ilk çekiciye yükleyip sanayiye götüreceğimde bindim boyum 1.83 inanamadım içine rahatlıkla sığdığıma ve okadar güzel geldiki içinin konforu şahin doğan vs onlar gibi takoz ve hantal direksiyonlu bir araç değil...

    Araç ikinci aracımız olacak bunun haricinde 2000 motor turbo dizel bir ssangyongumuz var büyük araç büyük sorun oluyor şehir içinde park yakıt vs...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okantaysi

    Öncelikle aracın hayırlı olsun Umut,

    Bende 3 ay önce almıştım, bikaç sayfa öncesinde kalmış o zaman ki yazılarım. Motoru yeniledik, yaklaşık 1000 tl civarında çıkıyor bugünün şartlarına göre. Aşağı olucağını sanmıyorum ama duruma göre bu fiyat 1500 tl ye kadar çıkabilir, normaldir. Merak eden arkadaşlara güncel bir bilgi :)

    Motoru kendimiz topladığımız için verebilceğim tavsiyeler;

    - Kesinlikle orjinal conta takımını kullanın.
    - 2 tane krank keçesi var, en kaliteli keçeyi araştırıp bulun ucuz parçalar ama söküp takması ölüm bunları. 3-5 kuruş fazla verin ama kaliteli malzeme kullanın.
    - Silindir kapak saplamaları su gömleklerinin içinden geçtiği için bu saplamalara takılan somunlar yalıtılmaz ise su sızıntısı yapabilir ve yağa su karıştırabilir. Önemli bir nokta atlanmaması gerekli.
    - Normalde subaplar 25,30 ayarlanıyor fakat ilk motor yaparken bu parçalar yeni olucağı için olması gerekenden azıcık daha bol ayarlayın ilk 1000 km de. Isınınca uzama yapabilir ve tam kapatmayabilir. Bu durumda subap yakabilirsiniz. Bol ayarlamanızı tavsiye ederim. Azıcık tıkırtı yapar ama ilk yağ değişimde ufak bir ayar ile olması gereken ayarlara döndürürsünüz ve başınız ağrımadan binersiniz.
    -Eksantirik dişli zincir setini mutlaka değiştirin. Aşınmış dişli ve zincirler subap ve ateşlemede zaman kaçıklığı yaratıcaktır. Motorunuzun sağlıksız çalışmasına neden olabilir.


    Aklıma gelenler bunlar şimdilik.

    Aracım 900km oldu motor toplandıktan sonra. Elektronik sürücülü ateşleme sistemi ve 0.95mm bujiler ile son ayarlamalardan sonra şehirler arası 4.4l/100km gibi bir yakıt sarfiyatım var. Bugün düzyolda azıcık yüklendim 105km/saat görebildim en yüksek hız. Fakat distribütörüm çok yıpranık heryeri yalama olmuş çok uğraştırdı bizi ve şu andada devam eden ufak bir ateşleme sorunu yaşıyorum. Dinamik avans sistemlerinin doğru çalıştığını düşünmüyorum. Bu soruna rağmen bu değerleri elde ettim.

    Yokuş tırmanma performansı oldukça düşük gibi geliyor bana, Çeşme otobanında yokuşları 4 ile aşamıyorum, illaki 3e düşüyorum tek kişi olsam bile. Bu normal midir bu araçlarda ?

    Şu sorunlarıda aşayım karisöre giricem. Bir bisi daha eskiden olduğu gibi parlak günlerine kavuşturma yolunda ilerliyorum işte :)




    Yetiştiğim bölge ve konum nedeniyle sanayide çevrem oldukça geniştir elektronik haberleşme okuduğum için araç elektrik, elektroniğinden az çok anlarım fakat motor bilgim bana göre düşük bilmediğim konularda pek tartışmayı sevmem ama bu araçla bayağı öğreneceğim bi kesin :)

    Conta keçe vs. yazmışsın hiç bakmadım bile hatta aldığım adam toplatmak için kendi almış opar dan ama eğer 1 yıl içerisinde motor dan dolayı bir sorun çıkarsa o motoru söktürüp para vermiyeceğimi bildiği için usta ona dikkat ederek topluyordur eminim başta bunları konuştum olabilir sonuçta kul yapısı insan bile hastalanıyor ama o işini düzgün yaptıktan ve bende arabayı bilinçli kullandıktan sonra en az 2 yıl temiz bir şekilde binebilirim diye düşünüyorum... ha motor dışında bir sorun çıkartmazmı? elbet çıkaracak... sıfır arabada aldık ilk 3 ayda koltukları, aküsü, müşürü, fanı değişti sen düşün artık...




  • Bu arada arka camlarda iki adet stop benzeri lambalar var yuvarlak şekilde sahibinden de baktığım kadarıyla 3-5 araçta daha gördüm bunlar fabrika çıkışımıdır yoksa sonradan geri vites lambası veya fren için vs mi takılmıştır muayeneden geçmek için? birde benim araç 2009 dan beri muayenesiz arka koltuklarda kemer yok şartmıdır yoksa geçermi? vede muayene için bu araçta nelere dikkat edeyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmutCetin

    Bu arada arka camlarda iki adet stop benzeri lambalar var yuvarlak şekilde sahibinden de baktığım kadarıyla 3-5 araçta daha gördüm bunlar fabrika çıkışımıdır yoksa sonradan geri vites lambası veya fren için vs mi takılmıştır muayeneden geçmek için? birde benim araç 2009 dan beri muayenesiz arka koltuklarda kemer yok şartmıdır yoksa geçermi? vede muayene için bu araçta nelere dikkat edeyim?



    Umut abi detaylı anlatımın için teşekkürler

    Usta konusunda cidden sıkıntı var ülkede sayısı 10.000'i geçmeyen sınırlı ve sorunlu bir araç olunca ve düşük fiyatından dolayı da herkesin binek aracı olarak kullanıldığında doğal olarak araç sadece motorundan değil bütün teknik ve konfor aksamlarından sorun çıkartıyor. Araç sayısı az olduğu için de ustası da gelene geçene vurayım ekmeğime bakayım kafasında yaşıyor. Parça konusunda jessecem yurtdışından parça getirtmişti, büyük ihtimalle ingilizceniz vardır, gümrük mevzuatını da bilyorsanız benim tavsiyem yurtdışındaki otomobil forumlarının ikinci el bölümlerinden parça aratmanızdır. Hurda arabanın parçasındansa bu araçların ve yedek parçalarının bol olduğu yerlerden alışveriş yapmakta fayda var, pahalı olabilir, hatta ustanın merhametinden (!) daha da ucuz olabilir, bilemiyorum

    http://www.126bis.de/en/links.html

    O kadar masraf yaptıktan sonra bir noktada bıkıp aracı garaja sokmayı da düşünmeyin, ki zaten bu rektefiyeden sonra da öyle sorunlarınız çok az ve kolayca halledilebilir olacak

    Aracın rahatlığı konusunda da küçüklüğü ve kilosundan dolayı hidrolik olmasa da hafif bi direksiyonu olduğunu göreceksiniz, sizin gibi şehiriçi kullanımını düşünenlere birebir

    Kötü bi nokta da olabilir de ben yine söyleyeyim, aracı bir yerden bulup satın alan ve daha önce tornavida tutmamış arkadaşlar tam teçhizatlı bir alet kutusuyla gezip bis tamircisi ünvanı alacak kadar iyi biliyorlardı

    Bizim bisimizde arka koltuklarda kemer vardı, ancak sabit kemerdi ve çekilip itilemiyordu. Bence ustanın yerine gidip diğer bislere de bakın ve kemer yerlerini öğrendikten sonra kendiniz kemer takmaya çalışın, tabi ustaya güvenmiyorsanız.

     126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#


    Difüzörün üstündeki lambaları kastediyorsanız onlar geri vites ve sis lambası, arka camlarda ise sonradan takılmıştır, ama görünecek yer olması itibariyle onun konumu daha iyidir.

    Muayene için gerekli şartları bilmiyorum bilen arkadaşlar varsa...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .:Power:.

    quote:

    Orijinalden alıntı: UmutCetin

    Bu arada arka camlarda iki adet stop benzeri lambalar var yuvarlak şekilde sahibinden de baktığım kadarıyla 3-5 araçta daha gördüm bunlar fabrika çıkışımıdır yoksa sonradan geri vites lambası veya fren için vs mi takılmıştır muayeneden geçmek için? birde benim araç 2009 dan beri muayenesiz arka koltuklarda kemer yok şartmıdır yoksa geçermi? vede muayene için bu araçta nelere dikkat edeyim?



    Umut abi detaylı anlatımın için teşekkürler

    Usta konusunda cidden sıkıntı var ülkede sayısı 10.000'i geçmeyen sınırlı ve sorunlu bir araç olunca ve düşük fiyatından dolayı da herkesin binek aracı olarak kullanıldığında doğal olarak araç sadece motorundan değil bütün teknik ve konfor aksamlarından sorun çıkartıyor. Araç sayısı az olduğu için de ustası da gelene geçene vurayım ekmeğime bakayım kafasında yaşıyor. Parça konusunda jessecem yurtdışından parça getirtmişti, büyük ihtimalle ingilizceniz vardır, gümrük mevzuatını da bilyorsanız benim tavsiyem yurtdışındaki otomobil forumlarının ikinci el bölümlerinden parça aratmanızdır. Hurda arabanın parçasındansa bu araçların ve yedek parçalarının bol olduğu yerlerden alışveriş yapmakta fayda var, pahalı olabilir, hatta ustanın merhametinden (!) daha da ucuz olabilir, bilemiyorum

    http://www.126bis.de/en/links.html

    O kadar masraf yaptıktan sonra bir noktada bıkıp aracı garaja sokmayı da düşünmeyin, ki zaten bu rektefiyeden sonra da öyle sorunlarınız çok az ve kolayca halledilebilir olacak

    Aracın rahatlığı konusunda da küçüklüğü ve kilosundan dolayı hidrolik olmasa da hafif bi direksiyonu olduğunu göreceksiniz, sizin gibi şehiriçi kullanımını düşünenlere birebir

    Kötü bi nokta da olabilir de ben yine söyleyeyim, aracı bir yerden bulup satın alan ve daha önce tornavida tutmamış arkadaşlar tam teçhizatlı bir alet kutusuyla gezip bis tamircisi ünvanı alacak kadar iyi biliyorlardı

    Bizim bisimizde arka koltuklarda kemer vardı, ancak sabit kemerdi ve çekilip itilemiyordu. Bence ustanın yerine gidip diğer bislere de bakın ve kemer yerlerini öğrendikten sonra kendiniz kemer takmaya çalışın, tabi ustaya güvenmiyorsanız.

     126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#


    Difüzörün üstündeki lambaları kastediyorsanız onlar geri vites ve sis lambası, arka camlarda ise sonradan takılmıştır, ama görünecek yer olması itibariyle onun konumu daha iyidir.

    Muayene için gerekli şartları bilmiyorum bilen arkadaşlar varsa...


    Merhabalar aracı aldığım kişinin ikinci bisi olması benim için büyük bir şanstı aslında çünkü aracın orjinal tamir takımı ve kitapçığı dahi duruyordu belli ki adamın eli tornavida tutuyormuş ki arka parktan kablo çekip motorun alt kapağına dahi ampül koymuş gece vs bir sorun olup yolda kalırsa ışık sorunu olmasın diye sanırım aracın 3. sahibiyim ilk sahibi eniştesiymiş onunlada tanıştım kendisininde hala kullandığı bir bisi var ve hiç oynanmamış orjinal şekilde bir araçtı biraz muhabbet ettik araca tüp bağlattığını ama ağırlık arttığı için yakıtta ağım şahım bi fark olmadığını vs anlattı şansımıza satışı devir alırkende noter çalışanındada bis varmış 9 senedir sorunsuz kullanıyorum dedi içimi iyice ferahlattı...

    Şimdi benim kafamdaki soru... muayenede bu araçta sorun yaşanılan şey nedir? mesela sahibindende şase no okunumadığından muayeneye girememiş ve satılığa çıkartılmış araç gördüm benim araçta malum 2009 3.aydan beri muayenesiz...

    birde parça olarak ebay.pl ye kadar araştırdım yurtdışından ürün getirtmem çok basit oturduğum sitedeki 63 villadan 50'si yabancı çok olsa birinin bagaja attırıp getirtecek kadar hatrım var :) yalnız baktığımda hiç doğru düzgün birşey bulamadım bu araç için motor parçalarıyla ilgili sorunum rektefeden sonra kalmayacak belki ama ben en azından torpido kaplamasını vs değiştirmek istiyorum ama mantıksız geldi sanırım tavan kaplaması kapı kaplaması gibi parçaları hurdacılardan bulabilirsem temin edip kaplamasını tekrardan yaptıracağım he yurtdışından ürün gelmez mi? gelir tabi ama hesaba vurunca daha tuzlu oluyor bagajda gelebilecek ürünler anca plastik tarzı mesela tutupda bi egzosu elbet getirtemem kargoylada ürün kadar gümrük masrafı çıkar bu konular derin konular...




  • Bu arada netten bakıyorum modifiye vs diye ama bu narin araca öyle saçma ve çingen işi modifiye yapanlar olmuş ki birtanede orjinal haliyle sade bir modifiye yapayım diyen yok denecek kadar az hatta sadece forumdaki kırmızı abarthcı arkadaş haricinde görmedim desem yeridir... herzaman için sade modifiye iyidir... sanırım tek sorunum rütuş olacak çünki komple boya yaptırmak istemiyorum ama altlardaki çizikler vs rütuşlada kurtarılırmı bilmiyorum ama zamanla görücez...

    arkadaki stop dediklerim arka camın arkasında yuvarlak şekilde iki adet ve baktım sanırım orjinal çünkü çoğu araçta var birde benim araçta arka silecek yok neden acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmutCetin

    Bu arada netten bakıyorum modifiye vs diye ama bu narin araca öyle saçma ve çingen işi modifiye yapanlar olmuş ki birtanede orjinal haliyle sade bir modifiye yapayım diyen yok denecek kadar az hatta sadece forumdaki kırmızı abarthcı arkadaş haricinde görmedim desem yeridir... herzaman için sade modifiye iyidir... sanırım tek sorunum rütuş olacak çünki komple boya yaptırmak istemiyorum ama altlardaki çizikler vs rütuşlada kurtarılırmı bilmiyorum ama zamanla görücez...

    arkadaki stop dediklerim arka camın arkasında yuvarlak şekilde iki adet ve baktım sanırım orjinal çünkü çoğu araçta var birde benim araçta arka silecek yok neden acaba?



    Bence aracın iç döşeme ve kaplamaları o kadar da sorunlu değil, en kötü sade bir döşeme bulup döşemecide kaplatırsınız, ki zaten torpido kaplaması bile bulsanız yine onu yapacak birinin elinden geçecek. Bence siz iç döşeme konusunu düşünün, hurda araçtan alacağınız şeyi yıkayacaksınız, temizleyeceksiniz, zahmet çekeceksiniz.

    Önceki sahipleriyle de tanıştığınız için çok şanslısınız

    Yurtdışında ürün getirme konusunu daha iyi düşünün özellikle polonyaya sık gidip gelen biri varsa burda doğanın parçasının olduğu gibi orada da bis'in parçası vardır rahatça kullanırsınız

    Modifiye edilecek bir araç değil, hiç bir dış modifiye yakışmıyor, sadece ciddi bir şekilde girip motoru vs. değiştirilip proje arabası yapılabilir onun için de bi 15.000 tl kadar gözden çıkarmak lazım. Belki boyayı komple kazıtıp zımpara+astar+metalik boya yapabilirsiniz. O da pahalı bi işlem olur ama aracınızı çok seviyorsanız yapılabilir

    Arka silecekler 2000 modelde bile yok, bu arkadaş kendisi yaptırmış sanırım




  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.