Şimdi Ara

1.3 motor üstelig lpg kasayı kaldırmaz mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
4.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sevgili dostlar hyundai 1.3 accet admirelerde 1.3 motoru kesinlikle alma diyorlar çekmez taşımaz vs..bense pek öyle olduğunu düşünmüyorum sonuçta iki kişiyiz bu motorlar gerçekten bu kasayı taşımazlar mı? yoksa bütün bunlar palavra mı?



  • bende merak eddiyorum birde 1.6 kasanın parçaları daha uygunmuş.
  • araçtan beklentinizin performans anlamında yüksek olmadığı belli.

    hiç bir sorun teşkli etmez bence,

    hele o yok o araç gitmez vs gibi durumlar tamamen uydurma, olsa olsa dik ve uzun bir rampada 1.6 olan 4. viteste çıkar siz 3 te.

    safra atmaya falan varmaz işler yani

    ancak tavsiyeyi verenlerin araçta 1.3 motor için başka kaygıları varsa (kronik sorun vs) o yönden araştırmak gerekir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AC@DC

    bende merak eddiyorum birde 1.6 kasanın parçaları daha uygunmuş.
    http://resim.donanimhaber.com/m_35885936/mpage_3/key_//tm.htm#35908681

    onu diyene "hadi ordan" diyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    http://resim.donanimhaber.com/m_35885936/mpage_3/key_//tm.htm#35908681

    onu diyene "hadi ordan" diyorum..

    Alıntıları Göster
    Sıralısistem ise gayet iyi kaldırır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kızılok

    Sıralısistem ise gayet iyi kaldırır

    Alıntıları Göster
    iki arkadaşımda var.şehir içinde gayet yeterli,.ama dağ bayır,uzun yol gezecekseniz bilemem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: necmi42

    iki arkadaşımda var.şehir içinde gayet yeterli,.ama dağ bayır,uzun yol gezecekseniz bilemem.

    Alıntıları Göster
    aynı vergiyi ödiyeceksin 1 milyar fazla ver 1.6 al.
    uzun yolda yakıtı 1.3 den az olacaktır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vikernes

    aynı vergiyi ödiyeceksin 1 milyar fazla ver 1.6 al.
    uzun yolda yakıtı 1.3 den az olacaktır

    Alıntıları Göster
    araba yüklüyken ve uzun yolda aynı yakar bence 1.3 alma biraz daha çık daha yüksek motorlusunu al
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KILIÇ

    araba yüklüyken ve uzun yolda aynı yakar bence 1.3 alma biraz daha çık daha yüksek motorlusunu al

    Alıntıları Göster
    1.3 admire var bende tüplü. Tüp sıralı ve iyi bir tüp olursa aradaki fark pek belli olmuyor.
    1.3 çekmez olayına ben pek katılmıyorum 1.3 de şartlara göre kullanılırsa sorunsuz gidiyor yolda. 4-5 kişi olduğunda uzun yolda hep 5 ile gidemiyorsun olay bu sadece.
    Arkadaşlar bahsetmiş. 1.3, 1.6 vergileri aynı yakıt olarak uzun yolda gaza basacaksan 1.6 daha az yakar bu da doğru.
    Ama benim gibi ununu elemiş isen devlet yolunda max 90 otobanda 120 yapmaya çalışıyorsan($$Tamamen duygusal$$) . 1.3 ile 1.6 arasında pek fark kalmıyor.
    1.3 admire 85 beygir çok güçsüz de sayılamaz sıkıştığında devir çevirmek süretiyle de iyi hızlanabiliyor.
    Ayrıca benim araç lpg de maximum hızı olan 170 i düz yolda görebiliyor. Hafif eğimli yolda 190 da geçiyor. Fakat accent ile 180-190 ile uzun süre gitmeyi pek istemessin.
    Şunuda belirteyim arabamı alalı 1 yıl oldu. çok temiz olduğu için 1.3 aldım. Param olsaydıda temiz olmayan 1.6 almazdım. Bence arabanın 1.3 1.6 olmasında ziyade temizliğine bakmak gerekir.
    Aynı temzlikteki aynı model 1.3 1.6 hangisi derseniz 1000 tl farka kadar paran varsa 1.6 derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakan_80 -- 24 Kasım 2009; 7:04:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_80

    1.3 admire var bende tüplü. Tüp sıralı ve iyi bir tüp olursa aradaki fark pek belli olmuyor.
    1.3 çekmez olayına ben pek katılmıyorum 1.3 de şartlara göre kullanılırsa sorunsuz gidiyor yolda. 4-5 kişi olduğunda uzun yolda hep 5 ile gidemiyorsun olay bu sadece.
    Arkadaşlar bahsetmiş. 1.3, 1.6 vergileri aynı yakıt olarak uzun yolda gaza basacaksan 1.6 daha az yakar bu da doğru.
    Ama benim gibi ununu elemiş isen devlet yolunda max 90 otobanda 120 yapmaya çalışıyorsan($$Tamamen duygusal$$) . 1.3 ile 1.6 arasında pek fark kalmıyor.
    1.3 admire 85 beygir çok güçsüz de sayılamaz sıkıştığında devir çevirmek süretiyle de iyi hızlanabiliyor.
    Ayrıca benim araç lpg de maximum hızı olan 170 i düz yolda görebiliyor. Hafif eğimli yolda 190 da geçiyor. Fakat accent ile 180-190 ile uzun süre gitmeyi pek istemessin.
    Şunuda belirteyim arabamı alalı 1 yıl oldu. çok temiz olduğu için 1.3 aldım. Param olsaydıda temiz olmayan 1.6 almazdım. Bence arabanın 1.3 1.6 olmasında ziyade temizliğine bakmak gerekir.
    Aynı temzlikteki aynı model 1.3 1.6 hangisi derseniz 1000 tl farka kadar paran varsa 1.6 derim.

    Alıntıları Göster
    8 sene 1.3 lx klimalı yumurta kasa kullandım, genel olarak gayet yeterli. sonuçta araç 70 bg ama ağırlığı 900 küsür kilo.
    Şu an 90 bg'lik ve 1200 kilo üzerinde bir sürü C sınıfında araç olduğuna göre 70 bg'nin 900 kiloluk bir kasayı kaldırmaması diye bir durum olamaz. Olsa olsa torku düşük olduğu için rampalarda falan biraz devri yükseltmeniz grekebilir. Uzun yolda giderken vitesi 3'e düşürdüğümü hiç rampa hatırlamıyorum. Hatta hızımı aldıysam 4'e bile düşürmeme gerek kalmadı. İbreden gördüğüm maximum hızı : 170 km/s.

    Ancak kişisel görüşüm motor ne kadar güçlü olursa o kadar iyi olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ncrdbl

    8 sene 1.3 lx klimalı yumurta kasa kullandım, genel olarak gayet yeterli. sonuçta araç 70 bg ama ağırlığı 900 küsür kilo.
    Şu an 90 bg'lik ve 1200 kilo üzerinde bir sürü C sınıfında araç olduğuna göre 70 bg'nin 900 kiloluk bir kasayı kaldırmaması diye bir durum olamaz. Olsa olsa torku düşük olduğu için rampalarda falan biraz devri yükseltmeniz grekebilir. Uzun yolda giderken vitesi 3'e düşürdüğümü hiç rampa hatırlamıyorum. Hatta hızımı aldıysam 4'e bile düşürmeme gerek kalmadı. İbreden gördüğüm maximum hızı : 170 km/s.

    Ancak kişisel görüşüm motor ne kadar güçlü olursa o kadar iyi olur.

    Alıntıları Göster
    "--o motor o kasayı kaldırmaz!" cümlesini bi<zden başka telafuz eden milletler varmıdır hep merak ederim.
    mühendisi hesaplamış, üretici milyarlar para vermiş ve üretmiş.
    ama çekmiyor?!?!?!?!?
    olacak iş mi?
    bu senin beklentinle alakalı.
    gaza bastımmı araba uçsun dersen yetersiz kalır belki,
    ama beni bir yerden bir başka yere taşısın zihniyetinde isen eminki çekecektir.
    temiz ve ekonomik yakıttır LPG tawsiye ederim.
    bunlar benim olay hakkındaki genell düşüncelerimdir.
    accent in1,3 motorunun hakkındada bir bilgim yoktur.
    yanılmış olmak istemem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derememo

    "--o motor o kasayı kaldırmaz!" cümlesini bi<zden başka telafuz eden milletler varmıdır hep merak ederim.
    mühendisi hesaplamış, üretici milyarlar para vermiş ve üretmiş.
    ama çekmiyor?!?!?!?!?
    olacak iş mi?
    bu senin beklentinle alakalı.
    gaza bastımmı araba uçsun dersen yetersiz kalır belki,
    ama beni bir yerden bir başka yere taşısın zihniyetinde isen eminki çekecektir.
    temiz ve ekonomik yakıttır LPG tawsiye ederim.
    bunlar benim olay hakkındaki genell düşüncelerimdir.
    accent in1,3 motorunun hakkındada bir bilgim yoktur.
    yanılmış olmak istemem.

    Alıntıları Göster
    2006 model 1.3 accent admire sahibiyim.Dayanılmaz benzin fiyatları sebebiyel yakın zamanda sıralı sistem lpg (atiker) taktırdım.Benzinle Lpg arasında hiç fark hissetmedim. Arabamın memnun olmadığım 2 noktası var. Birincisi frenleri, ikincisi çekişi. Düz yolda çok rahat 180-190 görüyorum ki bu hızlara çok nadir çıkarım, fakat çekiş problemini şöyle özetleyebilirim; otobanda 120-130 km süratle giderken düz yolda şehirler arası otobüsleri geçebiliyorsunuz ama az ilerideki rampada o geçtiğiniz otobüsler sizi sıkıştırmaya başlıyorlar. Ankara-İstanbul yolunda çok ciddi rampalar olmamasına rağmen 140 ile girdiğim rampadan 90 la çıktığımı bilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hilmi9

    2006 model 1.3 accent admire sahibiyim.Dayanılmaz benzin fiyatları sebebiyel yakın zamanda sıralı sistem lpg (atiker) taktırdım.Benzinle Lpg arasında hiç fark hissetmedim. Arabamın memnun olmadığım 2 noktası var. Birincisi frenleri, ikincisi çekişi. Düz yolda çok rahat 180-190 görüyorum ki bu hızlara çok nadir çıkarım, fakat çekiş problemini şöyle özetleyebilirim; otobanda 120-130 km süratle giderken düz yolda şehirler arası otobüsleri geçebiliyorsunuz ama az ilerideki rampada o geçtiğiniz otobüsler sizi sıkıştırmaya başlıyorlar. Ankara-İstanbul yolunda çok ciddi rampalar olmamasına rağmen 140 ile girdiğim rampadan 90 la çıktığımı bilirim.


    işte biz buna tork, diyoruz. aracın 1.3 olması veya bg gücü vs. den ziyade torkunun yüksek olması çok daha önemli, yoksa misal benim arabamda 1.4 ama 101 bg olmasına rağmen devirli kullanman lazım ki üzülmeyesin, bu seferde konfor bozuluyor ve daha çok tüketmeye başlıyorsun, hemde istediğin gibi gidemiyor olmana rağmen, japon otolarında 1.6 cc ler bir nebzede olsa kotarıyor da, (değişken sübab zamanlaması hadisesi), alman araclarında veya kg su 1200 üstü olan araclarda 2000 cc den aşağısına yaranılmıyor atmosferik motorlarda, yada başta dediğim gibi örneğin vw grup gibi olacak ki düşük hacim, bi-turbo besleme gibi hem tasarrufa hem güce yönelik bir motor, bir de dsg gibi bir şanzuman olunca tadından yenmiyor valla... varsa 1.6 cc den aşağı atmosferik arac almamaya bakın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: McManamann

    quote:

    Orijinalden alıntı: hilmi9

    2006 model 1.3 accent admire sahibiyim.Dayanılmaz benzin fiyatları sebebiyel yakın zamanda sıralı sistem lpg (atiker) taktırdım.Benzinle Lpg arasında hiç fark hissetmedim. Arabamın memnun olmadığım 2 noktası var. Birincisi frenleri, ikincisi çekişi. Düz yolda çok rahat 180-190 görüyorum ki bu hızlara çok nadir çıkarım, fakat çekiş problemini şöyle özetleyebilirim; otobanda 120-130 km süratle giderken düz yolda şehirler arası otobüsleri geçebiliyorsunuz ama az ilerideki rampada o geçtiğiniz otobüsler sizi sıkıştırmaya başlıyorlar. Ankara-İstanbul yolunda çok ciddi rampalar olmamasına rağmen 140 ile girdiğim rampadan 90 la çıktığımı bilirim.


    işte biz buna tork, diyoruz. aracın 1.3 olması veya bg gücü vs. den ziyade torkunun yüksek olması çok daha önemli, yoksa misal benim arabamda 1.4 ama 101 bg olmasına rağmen devirli kullanman lazım ki üzülmeyesin, bu seferde konfor bozuluyor ve daha çok tüketmeye başlıyorsun, hemde istediğin gibi gidemiyor olmana rağmen, japon otolarında 1.6 cc ler bir nebzede olsa kotarıyor da, (değişken sübab zamanlaması hadisesi), alman araclarında veya kg su 1200 üstü olan araclarda 2000 cc den aşağısına yaranılmıyor atmosferik motorlarda, yada başta dediğim gibi örneğin vw grup gibi olacak ki düşük hacim, bi-turbo besleme gibi hem tasarrufa hem güce yönelik bir motor, bir de dsg gibi bir şanzuman olunca tadından yenmiyor valla... varsa 1.6 cc den aşağı atmosferik arac almamaya bakın...

    Alıntıları Göster
    1.4 16 valf lpgli clio ile yaptığım bir uzun yolculukta rampalarda vites ile uğraşmaktan bıktım.Bu araç 98 beygir diyor verilerinde ama torku ise 126nm yani benim daha önce sahip olduğum karbürotörlü fairway 1,6 dan 3nm fazla torka sahip ve 18 beygir daha kuvvetli ama rampalarda çekiş olarak aynı sorunu yaşadım.Clio symbol fairwayden 100kilo ağır.Gelelim hyundai motoruna.Babam 8 yıldır 1,5 accent kullanıcısı doğal olarak benim de çok tecrübem var.Bu araç 930kilo donanımı 97 model olan araca yeterli.Motor 90 beygir 12 valve ve 130nm tork.Ama bu araç rampalarda ilk saydığım araçlardan daha iyi çekişe sahip bunun sebebi ise hem biraz daha yüksek tork hem de ağırlık olarak ikisini arasında oluşu hatta ve hatta accentin benzinde rampada bayıldığına çok nadir rastladım.LPG uyumu daha güzel.

    Peki bizim ülkede bu cümle neden vardır."Motor kasayı kaldırmıyor." Bizim millet 3 kuruşa 5 köfte ister herzaman bu konuda da haklıdır ödediği vergiler ÖTVler KDV ler canınından bezdirir.O yüzden yolda giderken rampada hem vites ile uğraştırıp hem de büyük motorlu kasasıyla aynı yakıt tüketen aracı sevmez.Bastımı gidecek ama yakıtı da kabul edilebilir olacak.Sen hem küçük motorlu ol az tüket diye hem rampada bayıl bastımı nazlan hem de aynı yakıtı hem de daha fazlasını tüket bu durumu bizim millet sevmez.O yüzden bunun açıklaması bu sözle vurgulanır:"Motor kasayı kaldırmıyor."




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    1.4 16 valf lpgli clio ile yaptığım bir uzun yolculukta rampalarda vites ile uğraşmaktan bıktım.Bu araç 98 beygir diyor verilerinde ama torku ise 126nm yani benim daha önce sahip olduğum karbürotörlü fairway 1,6 dan 3nm fazla torka sahip ve 18 beygir daha kuvvetli ama rampalarda çekiş olarak aynı sorunu yaşadım.Clio symbol fairwayden 100kilo ağır.Gelelim hyundai motoruna.Babam 8 yıldır 1,5 accent kullanıcısı doğal olarak benim de çok tecrübem var.Bu araç 930kilo donanımı 97 model olan araca yeterli.Motor 90 beygir 12 valve ve 130nm tork.Ama bu araç rampalarda ilk saydığım araçlardan daha iyi çekişe sahip bunun sebebi ise hem biraz daha yüksek tork hem de ağırlık olarak ikisini arasında oluşu hatta ve hatta accentin benzinde rampada bayıldığına çok nadir rastladım.LPG uyumu daha güzel.

    Peki bizim ülkede bu cümle neden vardır."Motor kasayı kaldırmıyor." Bizim millet 3 kuruşa 5 köfte ister herzaman bu konuda da haklıdır ödediği vergiler ÖTVler KDV ler canınından bezdirir.O yüzden yolda giderken rampada hem vites ile uğraştırıp hem de büyük motorlu kasasıyla aynı yakıt tüketen aracı sevmez.Bastımı gidecek ama yakıtı da kabul edilebilir olacak.Sen hem küçük motorlu ol az tüket diye hem rampada bayıl bastımı nazlan hem de aynı yakıtı hem de daha fazlasını tüket bu durumu bizim millet sevmez.O yüzden bunun açıklaması bu sözle vurgulanır:"Motor kasayı kaldırmıyor."

    Alıntıları Göster
    babamda 2002 model 1.3 lx var ve sıralı sistem lpgli.arabanın düzde gidişinde problem yok ama yokuşları pek sevdiği söylenemez.1.3 motorlu araçtan da yokuşta ve yük altında fazla performans beklememek lazım istersen 1.3 arabayla 120 km hızla yokuş tırmanırsın atarsın 3. vitese motor devrini 5000 in üzerine çıkarırsın al sana hızlı yokuş tırmanma.yakışına razı olursan ve sıralı sistem varsa 1.3 arabaya istediğini yaptırırsın.kasayı çekmeme gibi bi durum olmaz.herşey hesaplanarak piyasaya sunuluyo arabalar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rontes

    babamda 2002 model 1.3 lx var ve sıralı sistem lpgli.arabanın düzde gidişinde problem yok ama yokuşları pek sevdiği söylenemez.1.3 motorlu araçtan da yokuşta ve yük altında fazla performans beklememek lazım istersen 1.3 arabayla 120 km hızla yokuş tırmanırsın atarsın 3. vitese motor devrini 5000 in üzerine çıkarırsın al sana hızlı yokuş tırmanma.yakışına razı olursan ve sıralı sistem varsa 1.3 arabaya istediğini yaptırırsın.kasayı çekmeme gibi bi durum olmaz.herşey hesaplanarak piyasaya sunuluyo arabalar.

    Alıntıları Göster
    sevgili dostlar cvpları okudum hepinize çok teşekkürler...benim kesinlikle performans beklentim ve hız merakım yok sonuçta dediğim gibi eşimle birlikte iki kişiyiz...bayram sonu alıyorum 1.3 accent bakalım nasıl olacak..ilk defa 1.3 motor kullanacağım...hem 1.3 hem lpg çok daha az yakar diye düşünüyorum doğru mu sizce? bir de ikinci elleri çok daha yavaş diyorlar 1.6 ya göre bu ne kadar doğru..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalchin28

    sevgili dostlar cvpları okudum hepinize çok teşekkürler...benim kesinlikle performans beklentim ve hız merakım yok sonuçta dediğim gibi eşimle birlikte iki kişiyiz...bayram sonu alıyorum 1.3 accent bakalım nasıl olacak..ilk defa 1.3 motor kullanacağım...hem 1.3 hem lpg çok daha az yakar diye düşünüyorum doğru mu sizce? bir de ikinci elleri çok daha yavaş diyorlar 1.6 ya göre bu ne kadar doğru..

    Alıntıları Göster
    size tavsiyem 1.6 alın sonra pişman olmayın bende şu anda 1.3 motor skoda forman var sizin alacağınız araca göre eski olsada hemen hemen aynıdır benzinde çok iyi gidiyor fakat lpg de çok hantal sollamaya giremiyorum ne kadar bassamda araba çok yavaş hızlanıyor kalkışlar falan çok seri değil en ideal motor bence 1.6




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalchin28

    sevgili dostlar cvpları okudum hepinize çok teşekkürler...benim kesinlikle performans beklentim ve hız merakım yok sonuçta dediğim gibi eşimle birlikte iki kişiyiz...bayram sonu alıyorum 1.3 accent bakalım nasıl olacak..ilk defa 1.3 motor kullanacağım...hem 1.3 hem lpg çok daha az yakar diye düşünüyorum doğru mu sizce? bir de ikinci elleri çok daha yavaş diyorlar 1.6 ya göre bu ne kadar doğru..

    ikinci elinin yavaşlığı konusuna pek katılmıyorum.lpgde az yakması lpg montajı yapana bağlı tam uyum sağlarsa az yakar gidişte benzinden pek farkı olmaz.keşke ayırdığın bütçeyi yazsaydın bende 2004 corolla terra var lpgli şehiriçi 25 krş şehir dışı 13-15 krş yakıyor corolladan önce 2000 model 1.3 lx accentim vardı gerçekten çok az yakıyordu lpg taktırmaya gerek duymadım performansını sorarsan düz yolda 4.vites 180 km 5.vites 195 kmyi gödüm ama ben kullanmıyordum baskı balatayı değiştirdikten sonra usta denemek için bastı.işin özeti tereddütün olmasın gönül rahatlığıyla alabilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rontes

    quote:

    Orijinalden alıntı: yalchin28

    sevgili dostlar cvpları okudum hepinize çok teşekkürler...benim kesinlikle performans beklentim ve hız merakım yok sonuçta dediğim gibi eşimle birlikte iki kişiyiz...bayram sonu alıyorum 1.3 accent bakalım nasıl olacak..ilk defa 1.3 motor kullanacağım...hem 1.3 hem lpg çok daha az yakar diye düşünüyorum doğru mu sizce? bir de ikinci elleri çok daha yavaş diyorlar 1.6 ya göre bu ne kadar doğru..

    ikinci elinin yavaşlığı konusuna pek katılmıyorum.lpgde az yakması lpg montajı yapana bağlı tam uyum sağlarsa az yakar gidişte benzinden pek farkı olmaz.keşke ayırdığın bütçeyi yazsaydın bende 2004 corolla terra var lpgli şehiriçi 25 krş şehir dışı 13-15 krş yakıyor corolladan önce 2000 model 1.3 lx accentim vardı gerçekten çok az yakıyordu lpg taktırmaya gerek duymadım performansını sorarsan düz yolda 4.vites 180 km 5.vites 195 kmyi gödüm ama ben kullanmıyordum baskı balatayı değiştirdikten sonra usta denemek için bastı.işin özeti tereddütün olmasın gönül rahatlığıyla alabilirsin.

    Alıntıları Göster
    imzamdaki aracın 1.6 olmasını isterdim normalde sorun yok ama rampalarada veya yüklüyken çekişi çok düşüyor ve yakıtı 1.6 gibi oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rontes

    quote:

    Orijinalden alıntı: yalchin28

    sevgili dostlar cvpları okudum hepinize çok teşekkürler...benim kesinlikle performans beklentim ve hız merakım yok sonuçta dediğim gibi eşimle birlikte iki kişiyiz...bayram sonu alıyorum 1.3 accent bakalım nasıl olacak..ilk defa 1.3 motor kullanacağım...hem 1.3 hem lpg çok daha az yakar diye düşünüyorum doğru mu sizce? bir de ikinci elleri çok daha yavaş diyorlar 1.6 ya göre bu ne kadar doğru..

    ikinci elinin yavaşlığı konusuna pek katılmıyorum.lpgde az yakması lpg montajı yapana bağlı tam uyum sağlarsa az yakar gidişte benzinden pek farkı olmaz.keşke ayırdığın bütçeyi yazsaydın bende 2004 corolla terra var lpgli şehiriçi 25 krş şehir dışı 13-15 krş yakıyor corolladan önce 2000 model 1.3 lx accentim vardı gerçekten çok az yakıyordu lpg taktırmaya gerek duymadım performansını sorarsan düz yolda 4.vites 180 km 5.vites 195 kmyi gödüm ama ben kullanmıyordum baskı balatayı değiştirdikten sonra usta denemek için bastı.işin özeti tereddütün olmasın gönül rahatlığıyla alabilirsin.

    Alıntıları Göster
    cc den ziyade motorun teknolojisi önemli bu devirde. 1.6 takıntısı biraz mazide kaldı.

    colt veya yariste 1.3 motor ama 100 hp ye yakın güçleri var.

    5 kişi full yükle bile güle oynaya yokuş yukarı araba sollayabiliyorsunuz.

    üstelik gayet de ekonomik tüketimleri var.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 25 Kasım 2009; 11:53:07 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.