Şimdi Ara

1.0 TSI Gitmez Diyenler Buyursun (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
194
Cevap
0
Favori
13.473
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yoğun istanbul trafiğinde 2 lt yakan tiesaycilar dolmuş yine buralara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • son zamanlarda türkiye'deki motor hacmine yönelik vergi uygulamasından sonra küçük hacimli motorlar piyasaya çıkmaya başladı. iyi güzel de bu motorların neredeyse tamamı bir müddet sonra motordaki yıpranmadan dolayı yağ eksiltmeye başlayacaktır. bu küçük hacimli motorları çok nazik kullanmak şart. eğer 1.0 motoru 1.6 ya da 2.0 motorla aynı performansta kullanırım derseniz o motoru elinize alırsınız. onun için mümkünse 1.6 motordan küçük hacimli motorlu araçları almayın.
  • Buyurdum ve gitmediğini kanıtlandın. 10 saniye de 100'e çıkan araba gitmiyordur kardeşim. Giden arabanın motoru o su bu su önemli değil verdiği değerler önemlidir. Benim 1.5 dizel cliom da neredeyse aynı performansı veriyordu sırf bundan iki kat az yaktığı için alınır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya allah askına kac kez yag yakan yag eksilten tsi motora denk geldiniz allah askına bırakın su sacma sapan muhabbeti ya, internetten okudugunuz yorumları heryerde lanse etmekten vazgecin artık

    Ulan yedek parca sektorunde calısıyorum kac yıldır, isin icindeyim agırlımız vw gurubu ben tsi motorda yag yakarak eksilterek piston kırarak motor yapılması gereken tsi ne gördüm ne duydum. Rektefiye zamanı gelmiş tsi motora parca tabiki verdik ama artık araba gelmiş 300 350 bin e Motor yapılma zamanı geldigi için bmy , cav ve cax motora verdik. CTH Motor'a bi kere rektefiye verdik oda 380 binde bi cc ye oda gelmiş onada yapıldı motor. Bide Cav larda elektrikli devirdaim cabuk bozuluyor o kadar. Onun haricinde rutin bakım yaptır devam et.

    Bunlar haricinde nette yazılanlar haricinde elle tutulur bişey yok. Sadece Piston kırmıs bi cc nin videosu vardı youtube'de o kadar ondan baska somut kanıt yok bu piston kırma mevzusunda.

    ulan su tsi ya bok atanların vallahi billahi tofası yok, gelmiş tsi ya dsg ye bok atar.

    Yok yag yakar, yok piston kırar yok bilmem ne yapar Su tsi konusu defalarca acıldı defalarca hep bos konusanlar geldi sıvadı konuyu.

    1.0 tsi 1.6 tdi dan daha iyi gider benzinlinin farkı burdan belli zaten. Yanma odası yüksek.

    Ben tsi aracımın gaza basınca bana verdigi hazzı o düsük devirde kompresörün sesini hiç bişeye degişmem.

    Bundan sonraki tüm araclarım vw ve tsi motor olacak.




  • 1.0 1.2 TSI motorlar dizelllerin canına okudu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Buradaki ergenlerin laflarını çok ciddiye almışsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam mühendis misiniz ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • O zaman direkt benim şahit olduğum iki vakayı ekliyorum buraya, audi a5 yağ yakma, komple motor yapıldı kartal sanayi hala aynı kişidekullanıyor
    Şirokko 1.5 160 lık ısıtmadan bastıgı için piston kırdı, yaptırılıp satıldı, ikisinide kartal sanayide bir usta yaptı, parçayı sizden almadıysa...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • healthbreaker H kullanıcısına yanıt
    Hayır degilim fakat yaklasık 5 senedir Oto yedek parca sektorunun icindeyim, hangi aracta ne var ne yok, ne sıkıntı var ne kronik problemi var cok iyi biliyorum.

    Bilmek icin bunları mühendis olmaya gerek yok, İşin icinde olmak sürekli arabalarla araba parcalarıyla hasır nesir olmak yetiyor;)

    2 tane vw aracım var essek degiliz eger problemli arabalar olsa alcak kadar. Aldıysam var bi bildigim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RedRocco34

    Ya allah askına kac kez yag yakan yag eksilten tsi motora denk geldiniz allah askına bırakın su sacma sapan muhabbeti ya, internetten okudugunuz yorumları heryerde lanse etmekten vazgecin artık

    Ulan yedek parca sektorunde calısıyorum kac yıldır, isin icindeyim agırlımız vw gurubu ben tsi motorda yag yakarak eksilterek piston kırarak motor yapılması gereken tsi ne gördüm ne duydum. Rektefiye zamanı gelmiş tsi motora parca tabiki verdik ama artık araba gelmiş 300 350 bin e Motor yapılma zamanı geldigi için bmy , cav ve cax motora verdik. CTH Motor'a bi kere rektefiye verdik oda 380 binde bi cc ye oda gelmiş onada yapıldı motor. Bide Cav larda elektrikli devirdaim cabuk bozuluyor o kadar. Onun haricinde rutin bakım yaptır devam et.

    Bunlar haricinde nette yazılanlar haricinde elle tutulur bişey yok. Sadece Piston kırmıs bi cc nin videosu vardı youtube'de o kadar ondan baska somut kanıt yok bu piston kırma mevzusunda.

    ulan su tsi ya bok atanların vallahi billahi tofası yok, gelmiş tsi ya dsg ye bok atar.

    Yok yag yakar, yok piston kırar yok bilmem ne yapar Su tsi konusu defalarca acıldı defalarca hep bos konusanlar geldi sıvadı konuyu.

    1.0 tsi 1.6 tdi dan daha iyi gider benzinlinin farkı burdan belli zaten. Yanma odası yüksek.

    Ben tsi aracımın gaza basınca bana verdigi hazzı o düsük devirde kompresörün sesini hiç bişeye degişmem.

    Bundan sonraki tüm araclarım vw ve tsi motor olacak.
    yazdıklarımı iyi okumamışsınız. ben yazdıklarımda marka vermiş miyim, küçük hacimli tsi ler yağ yakıyor diğer marka küçük hacimli motorlar yağ yakmıyor mu demişim? dizel veya benzinli ayırmış myım? ben orada tüm markaları kastetmişim. isterseniz tekrar açıklayayım. diyorum ki misal volkswagen markası, 1.0, 1.2 vb motor yerine yine aynı markanın en az 1.6 motorlusunu alın demişim. ha bir de yağ yakan kaç tane tsi motora denk geldiniz demişsiniz. evet ben denk geldim. 7-8 sene önce 2. el olarak aldığım 1.4 tsi 140 beygir 6 ileri dsg jetta araç her 10.000 kilometrede 2 litre yağ eksiltiyordu. yine etrafımdaki küçük hacimli motor kullanan arkadaşlardan bazılarının araçları yağ eksiltiyor, bazıları da eksiltmiyor. bu ne anlama geliyor şimdi? küçük hacimli motoru sakin kullananlar yağ eksiltme problemi ile karşılaşmıyor, sert kullananlar yağ eksiltiyor. akıl var, izan var. iki motordan küçük hacimli olan daha erken yıpranır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nebel -- 23 Nisan 2020; 10:53:37 >




  • sakiiin S kullanıcısına yanıt
    A5 yag yakması 2.0 tfsi motorsa eger zaten kronik bişey ona lafım yok.

    Fakat dediginiz scirocco piston kıran cav motordur. Onlarda bana piston kırdı motor yapılacak diye gelmedi miyadını doldurdugu için motor o yüzden geldi motor parca listesi, internette piston kıran bi cc nin videosunu gordum sadece onun haricinde hep yazılandan ibaretti.

    Kanıt olarak sadece o video vardı

    o videoda bu bundan baska somut kanıt yok





  • Böyle giderse bir kaç yıla 50cc moped mi 150cc tuktuk mu, 100cc mobilet gitmez diyenler gelsin konuları görmeye başlarız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Thekanarya kullanıcısına yanıt
    Değişen hiç bir şey olmaz, güç aynı güç.
  • Zerathull kullanıcısına yanıt
    1.0 motorun değerleri iyi olabilir ama tek şoför ile. Asla 1.6 motorun çekişine sahip olamaz boşa iddaa etmeyin. 3 silindir motorlar da traktör gibi çalışıyor hiç bakmadınız galiba. 3 yıl 1.2 3 silindir 110hp 208 kullandım evet basınca gidiyor ama yakıtı da uçuyordu. Sözün özü 1.0 motor aslında gitmediği için değil gittiğinde fazla tükettiği için eleştirilebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pritt31 kullanıcısına yanıt
    Yakıt fiyatları yaklaştığından dizel araç mantıksızlaştı, aracınız çok güzel yakıyormuş kazasız belasız yollara

    Vergisi olsun bakım masrafları olsun emisyon olsun artık benzin daha makullaştı.
  • 1.5 tonluk arabaya koy bakalım birde 5 kişi artı bagaj yap bakalım. Yokuşta 6. Vites 1500 devirde devir kaybetmeden gidebiliyor mu?

    1150 kiloluk araçta gitmez diyen yok ki zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye deki çekirdek aileyi araca bindir ve tatile giderken rampa ile karşılaş. O rampayı çıkarken şoför acaba araç çıkacakmi diye aklından geçmezse 15 yıllık kullanıcı adımı degiştirecem forumda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ignatius kullanıcısına yanıt
    Turbo beslemeli oldugundan her türlü cıkar atmosferik olsaydı arac evet aklından gecer ama turbo beslemeli oldugu için aklından gecmez.
  • Küçük hacim yüksek turbo basıncı şehiriçi için idealdir hocam şehirdışında 90-110 aralığında giderim diyene birşey diyemem ama 1.6 hacim ile 1.0 hacmi mukayese etmek gereksiz diye düşünüyorum.
  • Yüklüyken rampada değişir o işler...

    1.6TDI kranka zebellak gibi çöküp aracı alıp gotururken, her ne kadar turbo besleme olsa da 1.0tsi cılız ve çelimsiz kalacaktır. Arada çok ciddi bir hacim ve tork farkı var.

    Ama 1.4tsi karşısında işler değişir işte. Havada karada denizde uzayda her türlü şartta TDI madara olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.