Şimdi Ara

0 ürün yerine ikinci el veya teşhir ürün yolladılar.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
504
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar 23 Aralık'ta "Asus k555lb-xo187h " ı satın aldım. 2 gün sonra elime ulaştı fakat ürünü kardeşim teslim aldı. Ürünün kargodan ambalajı açılıp geldiğini söyledi veya o zaman iade etmediği için buna bir şey yapamıyorum bu bizim salaklığımız fakat ve faturasını da yollamamış firma. Neyse ürünü elime aldığımda touch pad inde bir bozukluk olduğunu fark ettim ve ekranın çok sallandığını fark ettim. Ve hemen geldiği şekilde koyup ertesi sabah kargoya verdim. Kargoyu takip ettiğimde yollayan firma ürünü iade kabul etmemiş açıklama olarak içinde fatura olmadığını ve ambalajının açık gönderildiğini belirtmiş. Hepsiburada kolay iadeden bahsediyor fakat her şey düzmece. Beni dolandırdılar. Dikkatli olun arkadaşlar "laptopfırsatı" adlı satıcının sattığı bir ürünü almayın adamların siteside kapalı iletişim numaralarınıda vermiyorlar.



  • Cidden kötü olmuş. Adamlar sistemdeki açıklığı kullanarak ellerindeki ürünleri eritiyorlar demekki. Şuana kadar hiç görmedim, kargoyu teslim alırken kontrol ettiren kargocuyu. Bi bakayım diyorum, önce imzanı at sonra açarsan aç diyorlar. Yada paketi elime verip, hemen araca gidiyorlar.

    Tüketici mahkemesine başvurun bence. Satıcının bulunduğu şehire gitme imkanınız varsa kapısına kadar gidin.

    Yahu sanki faturayı saklıyorsunuz, niye göndermeyelim ki elimizde olsa. Size tavsiyem bilgisayarın ilk kurulum yapıldığı tarihi öğrenmeniz. Freedos aldıysanız belki sizden önce windows'u kurmuşlardır, bu ispat olur. Yada windows yüklü aldıysanız; sizden önceki kullanıcıya ait bir kayıtlar bulmaya çalışın.

    Not: ben teknosa'dan mouse aldım, şubeden teslim alacaktım, paketi açıp elime verdi mouseu, faturasını vermedi, bende istemeyi akıl edemedim, ertesi gün sitesinden şikayette bulundum, faturanın çıktısını gönderdiler ücretsiz kargoyla kapıma. Faturasının kopyasını tekrar vermek zorunda olabilir, belki de satıcı hiç fatura kesmemiş de olabilir. (hatta çalıntı dahi olabilir)




  • cagriekim kullanıcısına yanıt
    Hepsiburada da tekrar fatura talebi diye bisey olmasi lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.