Ben bu adres de bu interneti vdsl olarak 75 mbps üstünde 3 yıldır kullanıyordum. Daha öncesi adsl di. Bana bir kaç gün önce müşteri temsilciniz; Bu değerler sınırlandırılmış değerler değildir. Altyapı kapasitesinin desteklediği maksimum değerlerdir. Ayrıca hattınızın SNR margin değeri de bağlantınızda bir problem veya erişimde sorun yaratacak bir değerde değildir. Benim neden Snr Margin değerim 11 de duruyor o zaman, Snr margin değerimi değiştirdiğim de yine 11 de kalıyor, Snr margin değerimi değiştirdiğim de yine 50 mbps hız da kalıyor. Bu demek oluyor ki sabit değerler girilmiş ve onu kullandırıyorsunuz. Snr margin değerini Turknet in değil, müşterinin ayarlaması gerekir, QoS ayarlarımı yapılandırdığım da bir sorun yaşamayacağımı biliyorum. Zaten daha önceki firmalar da yaşamıyordum. Turknet kullandığım zamanda yaşamıyordum, yine aynı daire de kullandım. Yine de destek ile iletişime geçmeyeceğim. Siz yazıyorsunuz diye, buraya yazmak durumun da kalıyorum. B < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ta-er al-Sahfer -- 30 Mart 2024; 17:39:1 > |
TURKNET SIRF AKTİVASYON ÜCRETİ İÇİN 11 GÜNDÜR HATTI AÇMIYOR. (2. sayfa)
-
-
Merhaba, sizin için arıza kaydı oluşturup detaylı bilgi vererek net uzmanlarımıza ilettim. Kontrol ederek sizinle iletişime geçecekler. -
Yardımınız için Teşekkür ederim.
Modemin okuduğu değer 76 mbps, Modemin eriştiği max. değer 73.7 mbps, Qos ayarları sonrası Modemin eriştiği değer 41.1 mbps. QoS ayarlarını müşterilerinize tavsiye ediniz. Paket kaybı oluşumunu
ve hattaki tıkanıklığı engeller.
Konuyu Okuyan Arkadaşlar İçin Not: Modeminizde QoS yapılandırması yapınız, wifi ağını 10 adet İp adresi ile sınırlandırıp, İndirme hızı ve yükleme hızını sınırlandırmanız gerekiyor. Sınırlandırmanın
sonucunda wifi ile bağlandığınız cihazlarınızı sorunsuz internet erişimi olur.
Kablolu bağlantı yaptığınız cihazınıza modemden ip atayıp, ona da QoS ayarı yapabilirsiniz. Üçüncü fotoğraf olarak örnek ekledim nasıl olabileceği hakkında fikriniz oluşması amaçlı.
Buffer bloat test sayfası : https://www.waveform.com/tools/bufferbloat
Ping test programı : PingPlotter 5 https://www.pingplotter.com/download/
PingPlotter 5 kullanımı hakkında bağlantınıza ait hop sayısını görebilirsiniz , bende Üç hop bulunmakta bunlardan ikisinde paket kaybı mevcut, üçüncü de sorun yok ve bundan dolayı da paket kaybım
oluşmamaktadır. Prime time internet kullanım saatlerinde belki paket kaybı yaşarsınız ama sanmıyorum olacağını.
Teşekkür Ederim, İyi Çalışmalar.
SONRASI
ÖNCESİ
QoS YAPILANDIRMASI
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ta-er al-Sahfer -- 31 Mart 2024; 13:15:23 >
-
Evet, kontrol ettiğimde paketiniz 75 Mbps olarak güncellenmiş. Keyifli kullanımlar dilerim
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X