< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
TurkNet Destek Burada (1969. sayfa)
-
-
Selamlar. Turknet vdsl kullanıyorum. Geçen eve kablo döşeme için Telekomdan geldiler. 6 dairelik bir ev. Kimi evde yoktu, olan bir kişi kablo çektirmiş. Bende buatı bulamadılar. Bende elektrikçi çağırıp kendim gene varolan sıvaaltı boru içinden fiber kablomu döşettim. Şu anda kablo döşeten 2 daire var 4 daire kablo döşetmedi. Bu durumda Diğer daireler kablo döşettirmese bile hizmet geldiği zaman ben hizmeti alabilir miyim. (Daireye kadar fiber kablo. Sanırım FTTH oluyor)
-
Merhaba, hizmet aktif olduğu zaman kullanabileceksiniz. -
Merhaba, referans kodu kullanarak geçiş yapmak istiyorum fakat 24 ay geçmeden kullanamazsınız diyor. Bu konuda yapabileceğiniz birşey varsa aboneniz olmak istiyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba, arkadaşını getir kampanyasında davet edilerek üye olan abonelerimiz, 24 ay boyunca kampanyadan bir kez yararlanabiliyor. -
merhaba Türknet'e geçiş yapmayı düşünüyorum, fiber internet kullanıcısıyım. Şu anki kullandığım modemden hiç memnun değilim, özellikle Wifi çok sorunlu. Eğer Türknet'e geçiş yaparsam mevcut modemi kullanmaya devam mı edeceğim yoksa bana yeni bir modem tahsis edebilir misiniz?
-
Merhaba, fiber hizmetlerde modem ücretsiz olarak verilmektedir. Dilerseniz geçiş işlemleri için 850 2888081 numaralı hattımızı da arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz -
@TurkNetDestek mesaj attım yardımcı olabilir misiniz
-
Arkadaş ile aynı sorunu yazmışız peki modem kaç gün içerisinde elimde olacak benim burada bir mağduriyetim söz konu olacak mı???
-
@TurkNetDestek işlemler için iletişim numaranızı aradım ancak şöyle bir şey söylendi. Modemi sizden talep ettiğimde 600₺ gibi bir kurulum ücreti çıkacağı tarafıma iletildi. Buda faturama 3 ay olarak bölünecek denildi.. Bu konuda neden böyle bir kurulum ücreti talebiniz oluyor tam anlayamadım? Zaten size diğer operatörden geçiş yapacağım. Diğer operatörün modemi kötü olması sebebiyle onu kullanmak istemiyorum bu sebeple kurulum ücretinin çıkması bir garip geldi bana bu konu ile ilgili bir açıklama yapabilir misiniz?
-
Cihaz arızalansaydı ücretsiz değişim olurdu; isteğe bağlı yeni modem talep ettiğiniz için modemim eve teslimi ve kurulumu ücrete tabii.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yANİ BANA BİRAZ MANTIKSIZ GELDİ MODEMİMİMDEN MEMNUN OLMADIĞIMDAN DOLAYI 600₺ GİBİ BİR ÜCRET ÇIKMAMALI SIFIRDAN BİR BAĞLANTI YAPILMAYACAK EN NİHAYETİNDE..
-
Merhaba, PM üzerinden yanıt verdim -
Birkaç gün önce altyapı arızasından kaynaklı 4 gün kadar internet hizmeti alamadım. 1 yıllık peşin kampanyasından yararlanmıştım. Hizmet alamadığım sürelerin ücretinin kartıma iadesini nasıl sağlayabilirim? @TurkNetDestek
-
Merhaba, uzmanımızın hizmetinizi ve faturanızı kontrol edebilmesi içinwww.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz? -
Merhaba
yeni abonelik şu aşamada görünüyor.
Bağlantı Yapıldı Saha Ekibi Kurulum Yapacak
Bağlantı işlemlerinizin tamamlanması ve abonelik belgelerinizi imzalatmak için saha ekiplerimiz sizi arayarak randevu alacaklar.
Modeme ppp bilgilerini girsek bağlantı gelir ml
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, aktivasyon işlemleri tamamlandıysa kurulum yaparak hizmetinizi kullanabilirsiniz. Müşteri numaranızı PM üzerinden iletebilir misiniz? Kontrol ederek bilgi vereceğim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X