Merhaba arkadaşlar bilginize ve yardımınıza ihtiyacım var. özetle CİMER ve BTK tüketici şikayet bildirimine yazdıklarım aşağıdadır. 15-03-2024 18:52:53 tarihinde https://www.sec-al.com.tr üzerinden 1.829,10 TL değerinde 11 çeşitlik bir alışveriş yaptım. Aras kargo ile Bursa Gönen şubesi üzerinden gönderim yapıldı. Kargoyu sevgilim M*** A*** adına kargolattım. 22.03.2024 tarihinde kargo teslim edildi olarak sisteme işlenmiş ancak o gün teslim edilmedi. 27.03.2024 tarihinde sec-al ile iletişime geçtim. Teslim edildi olarak gözüküyor denildi. Bunun üzerine Aras Kargo Temelli-Maliköy Şubesini aradık. Kargo teslimi yarın yapılacak denildi. 28.03.2024 tarihinde kargo eksik-sadece 4 çeşit ürün ve içerisinde fatura olmadan teslim edildi. Sec-al ile yeniden iletişime geçtik. Depo sorumlusu ve kamera kaydına yarın bakılacağı söylendi. 29.03.2024 tarihinde Sec-al depo sorumlusunun kargoyu eksiksiz hazırladığını ve "koli"nin Balıkesir Gönen şubesine teslim edildiğini bildirdi. Temelli Aras Kargo şubesini aradığımızda kargonun "paket" olduğunu "koli" olmadığını söyledi. Aras Kargo şubesini hem ben hem sevgilim M*** A*** aradık. Şikayet oluşturduk. Bize döneceklerini söylediler. 1 ay geçti üzerinden dönmediler. Sevgilim M*** A*** şubeye gitti bu süreçte. Maliköy şubesinde kendisini karşılayan sorumlular bir paket pirincin patladığını ve koliden aktığını bahane ederek koliyi açtıklarını ve pirinç paketini "zımbalayarak" yeni bir poşetle teslim yaptıklarını söylediler. Ekte de görüldüğü üzere ürünlerin yarısından fazlası kayıp/çalınmış durumda. Ne bana ne de sevgilime haber verilmediği gibi şikayet bildirimimiz için biz yeniden aradığımızda şikayetimizi çözüme kavuşturmayıp yeni bir şikayet daha oluşturalım denilip geçildi. Zararımın tazmin edilmesini talep ediyorum. BTK'ye şikayetimi 29.04.24'te yaptım, hala işletmeden cevap bekleniyor olarak gözüküyor. Bugün sevgilimi arayıp gıda postalarının tazmini yapılmamaktadır, kanuna aykırı, sec-al sigortalatmamış tarzı bir şeyler gevelemişler. Sevgilim "gıda bozulmamış, çalınmış. ortada kolinin yarısından fazlası yok" dediğinde de farklı bir şey söylememişler. Bu şubenin yaptığı alenen hırsızlık ve korsanlık olmasına karşın elimizden bir şey gelmemesine çok sinirleniyorum. Daha ne yapabilirim bu konuda ? Yol gösterirseniz sevinirim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bluebluebusblue -- 8 Mayıs 2024; 19:33:56 > |
Bildirim