Şimdi Ara

Ankara Malıköy Aras Kargo şubesinin korsanlık ve hırsızlık yapması

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
57
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar bilginize ve yardımınıza ihtiyacım var.


    özetle CİMER ve BTK tüketici şikayet bildirimine yazdıklarım aşağıdadır.


    15-03-2024 18:52:53 tarihinde https://www.sec-al.com.tr üzerinden

    1.829,10 TL değerinde 11 çeşitlik bir alışveriş yaptım. Aras kargo ile

    Bursa Gönen şubesi üzerinden gönderim yapıldı. Kargoyu sevgilim M***

    A*** adına kargolattım.

    22.03.2024 tarihinde kargo teslim edildi olarak sisteme işlenmiş ancak o

    gün teslim edilmedi.

    27.03.2024 tarihinde sec-al ile iletişime geçtim. Teslim edildi olarak

    gözüküyor denildi. Bunun üzerine Aras Kargo Temelli-Maliköy Şubesini

    aradık. Kargo teslimi yarın yapılacak denildi.

    28.03.2024 tarihinde kargo eksik-sadece 4 çeşit ürün ve içerisinde

    fatura olmadan teslim edildi. Sec-al ile yeniden iletişime geçtik. Depo

    sorumlusu ve kamera kaydına yarın bakılacağı söylendi.

    29.03.2024 tarihinde Sec-al depo sorumlusunun kargoyu eksiksiz

    hazırladığını ve "koli"nin Balıkesir Gönen şubesine teslim edildiğini

    bildirdi. Temelli Aras Kargo şubesini aradığımızda kargonun "paket"

    olduğunu "koli" olmadığını söyledi.



    Aras Kargo şubesini hem ben hem sevgilim M*** A*** aradık. Şikayet

    oluşturduk. Bize döneceklerini söylediler. 1 ay geçti üzerinden

    dönmediler. Sevgilim M*** A*** şubeye gitti bu süreçte. Maliköy

    şubesinde kendisini karşılayan sorumlular bir paket pirincin patladığını

    ve koliden aktığını bahane ederek koliyi açtıklarını ve pirinç paketini

    "zımbalayarak" yeni bir poşetle teslim yaptıklarını söylediler. Ekte de

    görüldüğü üzere ürünlerin yarısından fazlası kayıp/çalınmış durumda. Ne

    bana ne de sevgilime haber verilmediği gibi şikayet bildirimimiz için

    biz yeniden aradığımızda şikayetimizi çözüme kavuşturmayıp yeni bir

    şikayet daha oluşturalım denilip geçildi. Zararımın tazmin edilmesini

    talep ediyorum.


    BTK'ye şikayetimi 29.04.24'te yaptım, hala işletmeden cevap bekleniyor olarak gözüküyor. Bugün sevgilimi arayıp gıda postalarının tazmini yapılmamaktadır, kanuna aykırı, sec-al sigortalatmamış tarzı bir şeyler gevelemişler. Sevgilim "gıda bozulmamış, çalınmış. ortada kolinin yarısından fazlası yok" dediğinde de farklı bir şey söylememişler. Bu şubenin yaptığı alenen hırsızlık ve korsanlık olmasına karşın elimizden bir şey gelmemesine çok sinirleniyorum. Daha ne yapabilirim bu konuda ? Yol gösterirseniz sevinirim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bluebluebusblue -- 8 Mayıs 2024; 19:33:56 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.