Şimdi Ara

Yeni Peugeot 408 Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
227
Cevap
16
Favori
19.474
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Olabilir. Autodata.net sitesinden baktım iki veriye de. Donanıma göre ağırlık çok farkediyor. Ful donanıma cam tavan, elektrikli koltuk, ses sistemi vs gibi donanımlar eklenince ağırlık artıyor. Belki biri baz donanım, biri farklı donanimdir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 15 Mart 2023; 15:49:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aracın motoru bu değil bu motor bu araca küfür niteliğinde alacaklar iyi düşünsün.

    2023 senesinde yeni nesil bir aracın Hızlanması 0 - 100 km/saat (sn) :11.5 s olamaz. Aynı testi siz yapsanız 70 değil 90 kilo olsanız 12 saniye demek.

    4 kişi uzun yolda klima açıkken bu araba ile sollama yapmak kamikaze olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Kuvvetle ihtimal en boş İngiltere paketi baz alınmıştır öyle garip araçlar satılıyor ki İngiltere de boş üstü boş Manuel vitesli. Sırf satmak ve pazar yapmak için..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • newerenough kullanıcısına yanıt

    Göral mı ABC mi hocam?

  • Şuan online satış var mı? Nasıl kapora bırakıyoruz?

  • -RAUL kullanıcısına yanıt

    Online satış bitti. Çok deneedim ama başkasının sepetine ekli deyip 1 saat boyunca aynı ekran çıkıyordu. Tahminim çok az araç satıldı online olarak. Şuan kapalı sistem


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Mesajımdaki "sorumsuzca" kelimesi sizi rahatsız etmiş. Üzgünüm belki daha yumuşak ifade etmeliydim. Zira eksik ve genelleyici buldum mesajınızı.

    Reklam içerikli 500 dolara yazı yazan sitelerden bakmadım inanın, gerekli görürseniz size link de veririm evdeki bilgisayarıma gidince.

    Ben koşarak alın harika motor da demedim.


    Lütfen siz de yazılanlardan yargılama boyutuna geçmeyin.


    Ben ve "benim gibiler" (nasıl oluyorsa bu) için kaç beygir çok veya az buna ben ve "benim gibiler" karar versin.

    Usta şöför demişsiniz bir de.


    Her koldan saldırı yapmışsınmız, bu kadar alındırmak istemedim sizi.


    Son yazdığımla ilgili yorumunuza gelince. Diğer arabam Mazda 3, 18 yaşında (15 sene arızasız kullandım, son 3 senedir bir kaç sorun çıkardı, biri büyük olan (motor bloğundan su kaçırması, kılcal çatlak)). Araba yaklaşık 1300 kilo, 4 ileri otomatik sedan. Sanırım 108 beygir. Sorun yaşamadım. Ama yarışan, makas atan veya koşullara göre sollayamayacağım aracı sollayan biri değilim.


    Siz 1.2 motorla bu sorunu yaşamışsınız, üzülmüşsünüz haklı olarak, ama yaygın bir sorun gibi durmuyor. Peugeot da bu sorunu kabul ederek servis aralığını düşürmek gibi yollara gitmiş.

    Ben yüksek güçlü araba severim, ama herkes yüksek güçlü almak zorunda değil, o güce herkesin ihtiyacı yok. Mazda'yı da değiştirmek istiyorum ve yüksek güçlü benzinli araba belli bir bütçe dahilinde pek yok, o yüzden karar veremiyorum, ancak sevmesem de dizel 130 beygir DS4 test edeceğim. Hem dizel hem 130 beygir olması beni üzdü önce ama sonra neden olmasın, o da daha ekonomik bir araba olur, diğeri zaten güçlü, bunu şehir içinde kullanacağım diye düşündüm. Dizelin de dertleri yok mu? Bence önemli olan dert çıkarma ihtimalinin ne kadar olduğu.


    Burada görüş paylaşıyoruz sadece, sorumsuz denmek güzel değil tabii anlıyor ve düzeltiyorum, eksik veya genelleyici bulmuştum mesajınızı. Sizi kırmak değildi amacım.





  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Hayır iyi anlatmıştınız. Ama açmanız iyi oldu, kıyasın 225-230 beygirlik arabalarla yapıldığını bilmiyordum. E tabii onlarla bir olabilir mi?


    225 bg 508'i ben de mermi gibi beklerdim. Ama bir de şu var. Bahsedilen güçler maximum güçlerdir ve belli bir devirde o gücü verir, aslında motorların güç/devir grafiklerine bakmak gerekir.


    508 için bayiye gittim, ne yazık ki bırakın 225 beygiri, artık benzinli bile gelmeyecekmiş 508'de. Garip geldi bana.

    Honda'ya da gittim, Accord var dediler, en full hali ve 1505 TL idi (10 gün önce tabii, yani uzak geçmiş  ) O araç da 190 beygir biliyorsunuzdur.

    Ne yazık ki 1.5 üstüne çıkmadan 180 ve üstü pek araç yok gibi.


    Renault Austral gelecek yakında, 200 bg tam hibrid , tipini çok beğeniyorlar, bana biraz sıradan gelse de yine de güzel, ama özellikle diğer özelliklerini çok beğendim. Fakat onda da başka soru işaretleri var, motorla tümleşik şanjman, 4+2 vites değişik bir sistem.


    Ama araç bekledikçe de zam gelip bütçe dışına çıkıyorlar yavaş yavaş  





  • 1.2 ama 110 veya 130 hp olmayan 82 hp atmosferik motorlu Peugeot 208 aracım için, o tarihe kadar tüm bakımları yetkili serviste yapılmasına rağmen hiçbir geri çağırma yapmadıkları gibi Peugeot sitesinden şase no girerek sorgulama yaptığımda da triger değişim kampanyası çıkmadı (JZR kodlu sanırım kampanya), benim araç 2014 model ve henüz 40 bin km'de. Ben de işkillendim, olmazsa zorla triger değişim talep edeceğim iyi bir özel servise gidip, parasıyla. Motor yemekten iyidir. Triger seti + devirdaim değişimi çok pahalı değil diye biliyorum sonuçta. 82 hp olanlarda geri çağrıma olmadığı için aramamış olabilirler beni de sanırım.

    Bu arada @Dukkha arkadaşın triger olayı ile ilgili yazdıkları tamamen doğru, birçok forumda (yabancı) tartışıldı. 1.2 lt 130 hp motorun buji kaynaklı teklemesi de doğru. Sonradan motor yazılım güncelleme + daha yüksek dayanımlı (sanırım iridyum) bujilerle değişim yaptılar galiba, lakin güncel 130 hp motorlarda da halen sorun devam ediyor mu, onu bilemiyorum. Bu noktada güncel kullanıcı deneyimleri esastır.

    Triger sorunu ile ilgili, benim asıl kafama yatmayan, triger neden yağın içinde çalışır, nasıl bir tasarımdır, aklım almadı.

    Bir de 500 pound demişsiniz (12500₺) galiba triger değişimi için. Bildiğim kadarıyla öyle bir fiyat yok. UK fiyatını doğrudan TRY'ye dönüştürmek hata olur, oradaki işçilik ücreti çok pahalı zira. Orjinal olarak 2500-3000₺ olarak komple set var intenette (1600-1700₺ yazan bile var, orjinal olmayabilir). İşçilik ile 3500₺ olsun hadi fiyat. O nedenle yazdım.

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 15 Mart 2023; 15:10:52 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • tüh togg mu alsam bunu mu bilemedim şimdi :)

  • Araç Citroen C4 ile kardeş. Koya yazıda bir kere bahsedilmemiş.
    Lütfen araçlara deve gibi lastikler koymayın. Siz bir kere koyup geçiyorsunuz. Biz kullanıcılar bunun kışlık lastiğini jantını da alıyoruz. Lütfen abartmayın. 17" kurtarıyorsa 17" olsun. 19" ile 17" arasında bir takım lastikte 4 bin lira fiyat farkı oluyor. E F segmenti Mercedes S sınıfı ayarında isterseniz 25 " yapın beni ilgilendirmiyor. Ama c segmentinde 19" nedir.

  • Harun_PNR H kullanıcısına yanıt

    Hocam nereden yapılıyordu o link atabilir misin? Takipte kalayım.

  • fantomasds kullanıcısına yanıt

    408 in c4 ile alakası yok. C5x ile aynı platformda


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -RAUL kullanıcısına yanıt
    Peugeot kendi sitesi farklı bir link yok öyle. Zaten bitti süresi kaldırdılar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • fantomasds kullanıcısına yanıt

    Takoz gibi arabalara bindiğimiz yetmiyor bir de fazladan lastik parası ödüyoruz. Koyun 16"-17", 60-65 yanak mis gibi. Ülkemiz yolları ortada.

  • Moueson kullanıcısına yanıt

    Fransızlar arabayı genelde şöyle park ettiği için olmasın:



    LeoBonhartyoutube
    The Grand Tour I Carnage a Trois French People Park I James May Peugeot Dishwasher Richard Hammond James May Jeremy Clarkson Don't forget to subscribe = https://www.youtube.com/channel/UCduwnOoq2Nb5qiuYcrhQlLg?sub_confirmation=1
    https://www.youtube.com/watch?v=g_tT1UXqyUs
  • Motor çok zayıf bu paraya. 10,4 saniye ne

  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Bence kayış incelenip bozulma, aşınma, niteliğini kaybetme varsa değiştirin evet. Veya direk değiştirin kafanız rahat etsin.


    Triger olayı doğru tabii, ama şu anki durumunu öğrenmek zor.


    Değişen kayış üreticisi/üretimi, doğru yağ kullanımı, daha erken değişim bu sorunu ne kadar azalttı?

    Ben oldukça azalttığı izlenimini edindim, mükemmel motor demedim ama berbat olduğunu da sanmıyorum.


    Mide bulandırıcı mı evet, ama kuru DSG de mide bulandırıcı bence mesela. Ama kesin yargı ile de konuşamayız.


    Yağın içinde çalışması zincirli sistemlerle kayışlı sistemlerin avantajlarını birleştirmek için, ama bu kayışın niteliğini kaybetmesi ve aşınma durumu hesap edilmemiş sanırım.


    500 pound bir sitede yazıyordu, UK fiyatı diye belirttim zaten, TR fiyatı demedim.






  • fantomasds kullanıcısına yanıt

    Hocam sence adamlar üretirken ya Türkiyede dolar euro şu kadar bu adamlar napacak nasıl alacaklar 19" diye mi düşünüyordur arabayı sadece bize özel mi üretiyorlar?

  • WatchAndLearnn kullanıcısına yanıt

    Elektrikli arabanın altyapısının oturmasına yıllar var. Benzinli al ki. kafan rahat olsun. Teslası olan bir eleman vardı sürekli menzil hesabı yapıyordu. 😄


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.