Şimdi Ara

Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
429
Cevap
60
Favori
78.801
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • think of idea kullanıcısına yanıt

    Hocam İzmir'de hangi servis en yetkin ? (Borovalı -Karakaşlar -Artkıy 3 servis var ) İleride sorun yaşarsak aklımızda olsun diye bilgi almak istedim..

  • kanber13 K kullanıcısına yanıt

    Karakaşlar'ı çok övüyorlar. Dinlediğim gördüğüm en yetkin ve ilgili onlarmış Türkiye'de.

  • Sivas oflazlardan aldım aracı, cuma günü saat 16.00 gibi aradılar değişim yapacağız dediler gelişmeleri detayları ile burada yazacağım.

  • swindler kullanıcısına yanıt
    Bendede inaktif, İngilizce yapınca aktif oluyor. Bu özellik tam olarak ne işe yarıyor?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • GLOCK-19 kullanıcısına yanıt

    Sistemin çalışması için ProPilot'un aktif olması gerekiyor.


    Detayı burada yazıyor:


    https://www.nissan.co.uk/owners/nissan-ownership/owners-manuals/manuals/iom/ariya/0fe0/e1/2022-present/intelligent-blind-spot-intervention-system-operation-1.shtml

  • hepsiyurtda.com H kullanıcısına yanıt

    ingiltere forumlarında ekseriyetle sizin yaşadığınız problem ile ilgili konuşuluyor.


    Sorunun jeneratör kaynaklı olduğunu ve jeneratör değişimi sonrası sıkıntının çözüldüğünü yazmaya başladılar son zamanlarda. Size problemin neden kaynaklı olduğuna dair herhangi bir bilgi verildi mi ?

  • yok çözüm bulamadılar daha servisin aracı tanıdığını düşünmüyorum. Bende kendilerine aynısı söyledim ama ölçüm yapacaklarını falan söylediler

  • kanber13 K kullanıcısına yanıt

    Hocam merhaba, ben borovalıyı kullanıyorum. Artkıy ile çok çok kötü deneyimler yaşadık. Üzerine para verseler gitmeyeceğim bir servis. Aracınızı seviyorsanız önünden bile geçmeyin derim.

  • Merhaba

    Perşembe 1.5 e power qashqai aldık bayiden ve yola çıktık. Ne olsa beğenirsiniz kornamız çalmıyor o kadar şaşkınım ki aynızamanda bir toyota kullanıcısıyım. Toyota servisi için çok çok basit bir hikayemi anlatim arabayı aldım 2 sene sonra kapı çıtalarım rengi solmuş dedim adamlar 2 sene sonra ücretsiz değiştirdiler . Bu nissan türkiye ve bayiler ve servisler acaip kendilerini bir şey sanıyorlar. Uzun yola tatile çıktım bugün döneceğim. Yarın o nissan bayisini nasıl ayağa kaldıracam görecekler . Nissan 1.5 Mio verdim ayıp. Midemi bulandırma


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • drolgu D kullanıcısına yanıt
    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu

    Bugün ayarları bir kaç sefer ingilizce türkçe yaptıktan sonra müdahale seçeneğini açabildim. Hem de menü Türkçe iken açıldı. İlk başta ingilizce yapınca aktif edememiştim. Bir kaç deneme sonrası açılabildi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yabancı forumda(4.sayfada link var), jeneratörde değişikliğe gidildiğinden yeni tipinin üretildiğinden bahsedilmiş, anlaşılan ilk seri arabalar sorun çıkartacak. Acaba bu iyileştirme üretim bandında hangi tarihten sonraki araçlarda düzeltildi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, yaklaşık 2 haftadır Skypack modelini kullanıyorum. Son günlerde arka tekerleklerden balata ötmesine benzer bir ses gelmeye başladı. Nissan Kuzey'le iletişime geçeceğim. Benzer bir sorun yaşayan oldu mu?

  • Bu gün bayi tarafından arandım ve aracın değişimi nissan Türkiye tarafından kabul edilmiş. Araca yaptırdığım kaplama ve cam filmi masraflarını da karşılayacaklarmış

  • hepsiyurtda.com H kullanıcısına yanıt
    Sorunun kaynağı ile ilgili bilgi verdiler mi,değişim yapmaları güzel de kronik durum var mı acaba

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sorun ile ilgili bilgi vermediler. Direk dava açmış olmamdan kaynaklı değişim yaptıklarını düşünmekteyim

  • Merhaba
    1 haftadır kullanıyorum, ortalama yakıt tüketimini nasıl görüyoruz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • SelimDereli MQEI9 kullanıcısına yanıt

    Yol bilgisayarı bölümüne geldiğinizde OK tuşuna basarak 3 tane veri görebilirsiniz. Her ne kadar kullanım kılavuzunda şöyle yazsa da:


    " OK düğmesine basarak [Sıfırlamadan İtibaren], [Çalıştırmadan İtibaren] ve [Yakıt Doldurma] arasında geçiş yapabilirsiniz.

    [Sıfırlamadan İtibaren], düğmesine 2 saniyeden fazla veya sıfırlama sayfası görünene kadar basılarak manuel olarak sıfırlanabilir.

    [Çalıştırmadan İtibaren], güç düğmesi kapatıldıktan 30 dakika sonra sıfırlanır. Ayrıca, düğmesine 2 saniyeden uzun süre veya sıfırlama sayfası görünene kadar basılarak manuel olarak sıfırlanabilir.

    [Yakıt Doldurma], her yakıt ikmali sırasında ve araç hızı 10 km/h üzerinde olduğunda veya araç 500 m veya daha fazla yol kat ettiğinde otomatik olarak sıfırlanacaktır. Ayrıca, OK düğmesine 2 saniyeden uzun süre veya sıfırlama sayfası görünene kadar basılarak manuel olarak sıfırlanabilir"


    Sıfırlamadan itibaren veya çalıştırmadan itibaren şeklinde bir ibare yok. Otomatik sıfırlama da söz konusu değil. Ben ilk ekranı aklıma gelirse araca binince sıfırlayıp o gün veya o sürüşteki tüketimime bakıyorum. Aracı kapatınca da bir özet ekranında tüketim ve rejenerasyon verisi geliyor bu arada.


    İkinci tüketim verisine hiç dokunmadım, sıfırlamayı da düşünmüyorum. Aracın uzun dönem tüketim verilerini görmek için kullanıyorum. Depo doldurmadan doldurmaya bakabileceğiniz ekran ayriyeten var zaten, en sonuncu tercih.


    Otomatik sıfırlamanın yolunu bulmuş olan varsa ve paylaşırsa mutlu olurum





  • drolgu D kullanıcısına yanıt
    Bayi de yakıt alınca sıfırlanıyor demişti

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.