Şimdi Ara

Waframe Damage 2.0 Sistemi (U11)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.497
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • "Damage 2.0 Nedir?
    Bu yazıyı okuyarak Güncelleme 11 ile birlikte gelen Damage 2.0 ‘ın ne olduğu hakkında daha fazla bilgi sahibi olabilirsiniz.
    Damage sistemi yeni bazı koşulları içerir. Aşağıda okuyacağınız konu size bu yeni koşul ve açıklamaların ne olduğu ve oyun sırasındaki dövüşlerde nasıl etki ettiğini detaylı bir şekilde anlatacaktır. Unutmayınızki buradaki bazı kurallar üzerinde daima değişiklikler yapılabilir.

    Fiziksel Hasar:
    Darbe
    Delme
    Kesme
    Oyun içindeki bütün silahlar yukarıdaki 3 farklı hasar kombinasyonuna dayanmaktadır. Bir silahın verdiği toplam hasar bu üç madde üzerinden hesaplanmaktadır. Silahlar Darbe, Delme ve Kesme hasarlarının çeşitli farklı kombinsayonları üzerinden çalışırlar. Oyuncular tarafından silahlara eklenen modlar bu hasarın oranını etkilemektedir.
    Kısaca, Silah Hasarı = (Darbe + Delme + Kesme)
    Ateşli bir silah örneği verirsek: Darbe=Yumruk, Delme=Zırh Delme, Kesme=Noktasal Hasar. Bu fiziksel hasarlardan herhangi birinin bulunduğu bir silahın düşmana %100 tek bir noktadan hasar vermemesini sağlıyoruz ki oyundaki farklı birçok düşmana farklı noktalarından hasar verebilesiniz.

    Element Hasarı:
    3 ana hasara ek olarak Element Hasarı bir silahın ana hasarına hangi element modlarını içerdiğine bağlı olarak eklenir. Bazı silahlar ise sadece Element hasarı üzerinden etki etmektedir.
    4 adet farklı Element Hasarı tipi bulunmaktadır:
    Ateş
    Buz
    Elektrik
    Toksin
    Her Element Hasarı tek başına eklenebilir fakat bazı elementleri kombine eder ve beraber kullanırsanız bu noktada iki farklı elementin birleşiminden yeni element hasar tipleri doğacaktır. Bu durum yeni olanaklar sağlarken aynı zamanda gökkuşağı gibi görünen çoklu renk efektlerini ve “donmuş oyuncu yanıyor” şeklindeki kafa karıştıran bazı hasar efekti sorunlarını azaltacaktır.

    Kombine Element Çeşitleri:
    Bu kombine elementleri oluşturmak için 2 ana elementi birlikte kullanmanız gereklidir.
    Patlama (Ateş + Buz)
    Gaz (Ateş + Toksin)
    Radyasyon (Ateş + Elektrik)
    Manyetik (Buz + Elektrik)
    Virüs (Buz + Toksin)
    Paslanma (Elektrik + Toksin)
    Element Hasarı ayrıca bir silahın fiziksel hasarına da eklenebilir.
    Silah Hasarı = (Darbe + Delme + Kesme) + (Element).

    Element Hasarı Hiyerarşisi & Elementleri Kombine Etme
    Element hasarı kombinasyonları aşağıdaki kurala gore düzenlenir.
    Ateş, Buz, Elektrik, Toksin.

    Örneğin: Eğer Ateş + Manyetik ( Buz + Elektrik ) hasar istiyorsanız bunu silahlar arasında paylaştırmanız gerekir çünkü Ateş modu devreye girdiğinde diğer tüm elementler hiyerarşide birinci sırada olduğundan onunla kombine olacak ve reaksiyona girecektir .

    Durum Efektleri ('Procs')
    Tüm hasar çeşitlerinin buna sizde dahil olacak şekilde hedef üzerinde durum değiştirme şansı vardır. Darbe: Devirmek
    Delme: Zayıflatma (çıkan hasar oranını azaltmak için)
    Kesme: Kanama (sağlığı sürekli azaltır ve iyileştirme yapılamaz )
    Ateş: Ateşe vermek (kaldığı sürece bir ateş hasarı vermesi)
    Buz: Yavaşlatma
    Elektrik: Zincirleme Elektrik hasarı
    Toksin: Sağlığı sürekli düşüren bir zehir hasarı
    Patlama: Sersemletme
    Gaz: O bölgede oluşan zehirlenme
    Radyasyon: Denge bozma (nişan almada bozukluk)
    Manyetik: Kalkanları azaltma
    Virüs: Hasta etme
    Paslanma: Zırh hasarı

    Kulllanıcı Arayüzü Tanıtımı
    Kulllanıcı arayüzü tüm bu hasar istatistiklerini sayısal olarak gösterecek. Ekteki ekran görüntülerine bakarak Damage 2.0 ile neleri görebileceğiniz hakkında bilgi edinebilirsiniz.

    Örnek 1 : Aşağıdaki 3 resimde Fiziksel Hasar çeşitlerinin Kulllanıcı arayüzünde nasıl göründüğü ve Hararetli Taarruz modu eklendikten sonraki ekstra Ateş hasar oranı görülmektedir.

     Waframe Damage 2.0 Sistemi (U11)

    Örnek 2: Aşağıdaki 2 resim Dönüş Yok modunun Delme hasarı üzerindeki etkisini göstermektedir.

     Waframe Damage 2.0 Sistemi (U11)

    Örnek 3: Aşağıdaki 2 resim Element Hasarı kombinasyonunun etkisini göstermektedir.

     Waframe Damage 2.0 Sistemi (U11)

    Düşman Seviyeleri
    Düşman seviyeleri artık daha fazla zorluk içermektedir. Level 1 düşmanları hala en kolay olanları iken Damage 2.0’daki level 40 düşmanları Damage 1.0 daki level 100 düşmanlarla eşleştirilebilecek zorluktadır. Sınırsız görevlerdeki düşman zorluk derecesi gene gittikçe artmaktadır. Düşmanlar gene farklı derecede hasarlar veren silahlar kullacak ve Tenno’daki Procs’lar yani zorluk dereceleri onların level’larının ve mod takılı hallerinin ortak bir kombinasyonu olacak.

    Düşmanınızı tanıyın.
    Düşmanlar hasar tiplerine farklı tepki gösterebilirler. Düşmanlarınızı avlamaya başlayıp hangi düşmanın hangi hasardan daha çok etkilendiğini keşfedin. Birincil, ikincil ve yakın dövüş silahlarınızla zorlu düşmanlarınızı farklı birçok kombinasyonla avlayabileceksiniz.

    Bu değişikliğin önemi
    Damage 2.0 Warframe için çok önemli bir değişikliktir. Yayınlandıktan sonra bu değişiklikle ilgili sizlerden gelecek her türlü geri bildirim ve deneyimlerinizle ilgili yorumları bekliyor olacağız.

    Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Hepinize iyi oyunlar.

    Kaynak : Warframe Forum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Berkantik -- 20 Kasım 2013; 19:31:10 >







  • ateş+buz=patlama çok çok dehşet birşey ya boltor ile pvp bölgesinde denedim küt diye adam yere kapaklanıyor sonra öldürüyorsun zaten
  • 
Sayfa: 1

Benzer içerikler

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.