Şimdi Ara

Turknet VDSL gecme sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.927
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hattimi Vdsl olarak baslatmistim ama adsl olarak baglanmisti ve 8mbit hiz aliyordum sabitlenmis gibi sonra arayip VDSL gecmek istiyorum dedim ama nerdeyse 1.5 haftadir internet yok evde 3 is gunu demislerdi destek kaydida olusturdum ama halen cevap yok hicbir sekilde asiri bekletiyorlar.
    Turknet destek ekibi okuyorsa eger lutfen Pm ile iletisime gecer misiniz ciddi anlamda magduruz internet yuzunden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 1.5 hafta uzun bir süre. Bu kadar uzun sürmemesi lazım. Ankastre kutunuzu kontrol ettiniz mi? Adınızın yazılı olduğu yeni bir hat bırakmış olabilirler. Eğer öyleyse dairenizin kablosunu o hatta bağlamanız lazım.

    Eğer yoksa destek kaydı açıp beklemekten başka yapılacak bir şey yok. Müşteri hizmetleri vs. olmadığı için ulaşacak kimse yok çünkü. TürkNet Twitter Destek hesabına da mention atıp durumu belirtin. Onlara da bildirin.

    Büyük ihtimal Türk Telekom kaynaklı bir sorun yaşanıyor. Adamlar umursamıyor Türknet'in işlerini. Bizzat bende yaşamıştım aynı sorunu ama bu kadar uzun sürmemişti tabii. VDSL bağlantım sağlandığında Türknet'den yüksek yetkili biri aramıştı konuyla ilgili. Bana durumu anlattı "biz iş emrini veriyoruz ama bize iç tesisat sorunlu diye cevap veriyorlar" demişti. Halbuki iç tesisat sorunlu falan değil. Adamlar gelip ankastreye bile bakmıyorlar. Tabi ben genel müdür yardımcısına kadar ulaşınca halletmişlerdi işi. Evime kadar gelmişlerdi sonra tt ekipleri

    Ayrıca BTK sitesinden de şikayet oluşturun konuyla ilgili.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 23 Kasım 2017; 1:8:30 >




  • Ankastreye baktım yeni bir kablo eklenmemis 2 tane destek kaydi olusturdum forumdan pm attim

    Az oncede btk ya sikayet kaydi olusturdum acil internete ihtiyacim var ama turknet ekiplerinden hic haber yok malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up hala internet yok malesef
    Boyle bir cevap geldi tam olarak ne oluyor ??
    Turknet VDSL gecme sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realmeall -- 23 Kasım 2017; 17:9:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sorun hala devam ediyor...
  • Bende ADSL abonesi olarak başladım. VDSL geçiş işlemini başlattım 2 gün oldu, umarım dediğin kadar uzun sürmez. Ayrıca inşallah yeni bir kablo çekmezler, eğer öyle yaparlar ise tam bir rezillik.
  • 100mbps internet paketindeyim ancak aldığım interne hızı 12mbps ve adsl olarak vdsl geçişim yapılmadı 2aydan beri
  • 10. Gunum oldu btkya basvurdum twitterdan yazdim forumdan pm attim forumdan konu actim iki tane destek kaydi olusturdum her seyi yaptim ama hala ne arayan var ne soran sabrimin tasma noktasina geldi yani kullanmadigim internetin faturasini odeyecem bide

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: realmeall

    10. Gunum oldu btkya basvurdum twitterdan yazdim forumdan pm attim forumdan konu actim iki tane destek kaydi olusturdum her seyi yaptim ama hala ne arayan var ne soran sabrimin tasma noktasina geldi yani kullanmadigim internetin faturasini odeyecem bide

    Ttnetin ceo su paul duany e twit at bir gün içinde sorunun çözülür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sezerx77 kullanıcısına yanıt
    Hahaha en son care olaraktan onuda yaptim sagolsun kendisi hemen geri donus sagladi turk telekomdan aradilar ama turknetle ilgili sorunu kendileri cozemiyormus malesef sadece altyapiya bakabildiler altyapida vdsl i destekliyor sorun yokmus yani ama sikinti malesef ki rezil firma TURKnet te

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Modemininiz vdsl desteklidir heralde. Bazıları bilmiyor da.. Geçen denk gelmiştim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mu5tafa kullanıcısına yanıt
    Hahah vdsl destekli ya sırf turknet icin satin almistim zaten ama ortada turknet yok malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ADSL den VDSL geçiş için kayıt açtırdım ancak 5 gündür internetim yok.
    Kayıt Numarası : 15235483
  • ADSL'den VDSL'e geçiş neden bu kadar uzuyor anlamış değilim. Normalde 1 saatlik iş. Türk Telekom sıkıntı çıkartıyor büyük ihtimal çünkü geçiş işlemini yapacak olan onlar. Ama bu işi takip edip yaptırması gerekende Türknet. Tam bir karmaşa

    Yine aynı sorundan muzdarip biri vardı forumda. 9 gün sonra VDSL'e geçişi tamamlanmıştı. Geçişin olduğu gün tt ekipleri önce saha dolabından port değişimini yapmış. Sonra evine gelerek ankastre kutusuna yeni hat çakmış ve bağlantı sağlanmış.
    Buradan bakabilirsiniz.

    Eninde sonunda geçişi yapacaklar ama ne zaman yaparlar, kaç gün sürer o muamma. Büyük ihtimal Türk Telekom ekipleri ne zaman canı isterse o zaman yapacaklar

    Umarım kısa sürede geçişiniz sağlanır. Can sıkıcı bir durum...




  • Türk telekom ceosuna mesaj attım 10 dk sonra aradılar beni ama bizden kaynaklı bir şey değil dediler sadece altyapıma bakabilirlermiş baktılar ve destekliyor dediler ama neden yapmadıklarını onlarda bilmiyormuş
  • realmeall R kullanıcısına yanıt
    turknet suan maaelsef patladı nedenmı yetersız eleman sayısı var abone sayısı artınca boyleoldu ılgılenemıyorlar pek daha cok bekelrsınız maalesef
  • Sorunum hala devam etmekte suçu turk telekoma atiyorlar ama bekliyorum hala 2 hafta oldu malesef

    Turknet VDSL gecme sorunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saka gibi sorunum hala cozulmedi her gun twitterdan yazmama ragmen hep ayni cevabi aliyorum telekomdan dolayi arizaniz var vs. Filan sonrasinda ise dun 15.10 saatlerinde 0 (216) 537 12 34 bu numara beni aradi ve turk telekomdan aradigini soyledi ama hic musteri hizmetleri gibi konusmuyodu siradan biriymis gibi konusuyordu iste dedi ki sizin hattiniz vdsl desteklemiyor turknete soyleyin sizi geri adsl alsinlar diye tamam mi filan diyor bende tamam dedim ama dun twitterdan boyle bir mesaj aldim



    Turknet VDSL gecme sorunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugunde boyle bir cevap geldi ama hala evde internetim yok modemde dsl isigi yanmiyor ve santralden beni arayan adam orda vdsl hatti yok diyordu ne yapmam gerek ?? Ciddi anlamda biktim bu firmadan



    Turknet VDSL gecme sorunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • realmeall R kullanıcısına yanıt
    ankastre kutuya bazen yeni uç bırakabiliyorlar kontrol ettiniz mi ?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.