Şimdi Ara

Togg T10X için 1.4 güncellemesi çıktı: Yenilikler neler? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
647
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bu arabayi disarda satamazsin türkiye icinde cok pahali ,bence bir nevi gümüs motor vakasi olacak. sebebide kendi teknolojilerimizle degil trend diye yapildigindan maliyetler yüksek oluyor

  • faniseyler kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Aracınızda kaç farklı enerji tüketim değeri görünüyor?

    Benim araçta;

    - son şarjdan itibaren enerji tüketim değeri

    - "Seyahatim" isimli bir enerji tüketim değerini

    - güncel sürüş değeri (aracı kapatıp açtıktan sonra bir önceki güncel sürüş değerini göremiyorum).

    Gösteriyor.


    Bunların hiç birinde bir önceki tüketimi değerlerini göremiyorum.


    Bununla ilgili bir değişiklik var mı?


    Bence A, B, C.. seyahati gibi en azından 5-6 farklı enerji tüketim gösterilmelidir. Özellikle de bilgisayar tabanlı olan bir araçta bu daha fazla da olabilir.

  • Yazılım güncellemesi elbette önemli lakin T10X artık rakipleri karşısında eski kalıyor. Togg T10F'e benzer bir şekilde tasarım olarak T10X'i de makyajlayıp güncellemeli. T10X'in yüzü eskidi artık acilen makyajlanmalı sadece yazılım güncellemesi ile kalmamalı T10X'e yapılan güncelleme. Aynı zamanda iç mekan ve malzeme kalitesi artırılmalı yeni kasada tamamen araç yenilenecek ancak facelift kasasında aracın bir takım elden geçmesi gerekiyor

  • cemalettinx C kullanıcısına yanıt

    Togg benim değil yakın arkadaşımın.

    Elektirkli araçlarda tüketim ve menzil tahmini daha karışık ve zor. Baytaryadaki gerilimi çok hassas ölçmek gerekiyor ama bunu en güzel yapabilen tesla. Tesla ölçüm yaparken sadece bataryayı da ölçmüyor. Trafik verici, hava sıcaklık nem bilgisi, klima ve sürüş alışkanlıkları gibi bir sürü şeye bakıp menzil şu kadar gider diyebiliyor. Togg yazılımda kat etmesi gereken çok yol var daha. Tesla 20 yılda milyonlarca kullanıcıdan topladığı feebacklerle yazılım işini kotardı.

  • Neden C Suv ile başlandığını hiçbir zaman anlayamayacağım.


    Ülkenin doktoru bile alamıyor bu arabayı. Ne vardı 20-30 bin Dolara güzel kredi seçeneği ile 250-300km giden B sınıfı çıkarsaydınız.


    Bir seçim oluyor, basılan pankartlar, broşürler, yakılan benzinler vs. Dünyanın masrafı, ver teşviği işte yerli araç alımında vatandaşa.


    Niye yani zor olan nedir.

  • adamlar farasisle anlaşmış fabrika kurmuş bencede yanlış seçim ama sözleşmeden çıkarlarsa iyi ceza ödeler zaten zarar ediyorlar.Bu arada farasis'in de 1000 km menzile çıkacak batarya teknolojisi var

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.