Şimdi Ara

Tılgın modem ile D-Smart Net kullananlar bi baksın lütfen:

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
4.193
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yaklaşık 1 hafta önce telekom yetkilileri eve tılgın modem kurdular. Önceden 8 mbit adsl kullanıyordum fiber internete geçeceğim kısacası altyapı desteği var. Fakat tılgın modemin bütün ışıkları yeşil olmasına rağmen dsmart net bir türlü interneti sağlayamıyor.Modem yanlış ip alıyormuş. baktım 10 ile başlayan bir ip almış o olmuyormuş d smart net müşteri hizmetleri ile defalarca görüştüm ama halledemediler 1 haftadır, süreç sürekli uzuyor. Bu tılgın modeme d smartnet destek veremiyormuş, sürekli topu telekom a atıyorlar ama onlarda sorun gözükmüyor sorun olsa zaten modem yeşil yanmaz. .tavsiyesi olan var mı? yardımcı olursanız teşekkürler.



  • Dsmartnet bilişim uzmanı talebinde bulunun,ve sizin için turk telekoma arıza kaydı girilmesini talep edin tılgın router ayarlaması için mac adresinizi falan isteyebilirler onları bi yere yazın genelde yanınızda bulunsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler yardımın için. Sorun çözüldü kullanıcı adı ve şifre ile ilgili bir sorun varmış.
  • Zaten bende onu söyledim modem arayüzüne girmeye telekomun yetkisi var firmalar arıza kaydı giriyor genelde 15 dakikaya çözülüyor mesele :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam. Aynı sorun bende de var. Tam olarak nasıl çözüldüğünü anlata bilir misiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TALTAL

    Selam. Aynı sorun bende de var. Tam olarak nasıl çözüldüğünü anlata bilir misiniz.

    Ariza kaydi actircaksiniz modem kurulumu icin .turk telekomda girip kuracak sistemden hemen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok teşekkürer. Benim de sorunum çözüldü aynı şekilde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TALTAL -- 24 Ekim 2013; 12:18:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TALTAL

    Çok teşekkürer. Benim de sorunum çözüldü aynı şekilde.

    Rica ederim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar ben de yeni eve taşındım. dsmart maxi + 8mb dsmartnet sınırsız kullanıyordum. yeni taşındığım yerde fiber altyapı var eve kadar. 4 ekim tarihinde sabit telefon nakil talebinde bulundum. bu sabah tilgin modem ile birlikte telefon hattını kurdular. sonrasında dsmart'ı aradım. ve nakil işlemi istedim. telekom'un modem verdiğini belirttim. nakil işlemini kayda aldılar. ama tarife değişikliği nakil onaylanınca oluyormuş öyle dediler. ben de niye ikisini aynı anda yapmıyorsunuz dedim. yani sonuçta şimdi taşındığım yer fiber altyapı ve benim naklim eski tarifem üzerindn olacak. sıkıntı olur mu sizce bu nakil süresince? yoksa sizde de mi önce nakil işlemi yapılıp sonra tarife yükseltme yapıldı? teşekkürler.
  • d-smart fiber'e geçiş yaptırdık. önce nakil talebi sonra fiber'e geçiş yapıyorlarmış. modemimin ışığı yeşil yanıyor. ama internet sayfasına girmek istediğimde d-smart kullanıcı adınız ve şifreniz modem arayüzündekinden farklı ise vs. diyor. burada sizin de anlattıklarınız gibi arıza kaydı açtırdım. sonuçta tılgın modemin arayüzünde wan ayarlarına ulaşma yetkim yok. tanımlanan kullanıcı adı ve şifre ile d-smartın vermiş olduğu uyumsuz. ip alamıyor. d-smart teknik servisine telekoma iletmeleri için arıza kaydı açtırdım bekliyorum. başka bir işleme gerek var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcukhtb

    d-smart fiber'e geçiş yaptırdık. önce nakil talebi sonra fiber'e geçiş yapıyorlarmış. modemimin ışığı yeşil yanıyor. ama internet sayfasına girmek istediğimde d-smart kullanıcı adınız ve şifreniz modem arayüzündekinden farklı ise vs. diyor. burada sizin de anlattıklarınız gibi arıza kaydı açtırdım. sonuçta tılgın modemin arayüzünde wan ayarlarına ulaşma yetkim yok. tanımlanan kullanıcı adı ve şifre ile d-smartın vermiş olduğu uyumsuz. ip alamıyor. d-smart teknik servisine telekoma iletmeleri için arıza kaydı açtırdım bekliyorum. başka bir işleme gerek var mı?

    Dostum direk bulunduğun bölgedeki telekoma git ve orada bu fiberle ilgilenen şef kimse onun şifre kullanıcı adı vs. erişim hakkı var. O direk girsin halloluyor ben baya bi eski aboneyim smileadsl. Benim kullanıcı adının uzantısını dsmartnet diye girmişlerdi ben öyle telekomdan düzelttirdim. Arıza kaydını beklersen işin uzun sürer anlayacağın. İnşallah uzun sürmez de çözülür.Ben çok sinir olmuştum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Real_Spawn

    quote:

    Orijinalden alıntı: selcukhtb

    d-smart fiber'e geçiş yaptırdık. önce nakil talebi sonra fiber'e geçiş yapıyorlarmış. modemimin ışığı yeşil yanıyor. ama internet sayfasına girmek istediğimde d-smart kullanıcı adınız ve şifreniz modem arayüzündekinden farklı ise vs. diyor. burada sizin de anlattıklarınız gibi arıza kaydı açtırdım. sonuçta tılgın modemin arayüzünde wan ayarlarına ulaşma yetkim yok. tanımlanan kullanıcı adı ve şifre ile d-smartın vermiş olduğu uyumsuz. ip alamıyor. d-smart teknik servisine telekoma iletmeleri için arıza kaydı açtırdım bekliyorum. başka bir işleme gerek var mı?

    Dostum direk bulunduğun bölgedeki telekoma git ve orada bu fiberle ilgilenen şef kimse onun şifre kullanıcı adı vs. erişim hakkı var. O direk girsin halloluyor ben baya bi eski aboneyim smileadsl. Benim kullanıcı adının uzantısını dsmartnet diye girmişlerdi ben öyle telekomdan düzelttirdim. Arıza kaydını beklersen işin uzun sürer anlayacağın. İnşallah uzun sürmez de çözülür.Ben çok sinir olmuştum.

    bu sabah görüştüm. adamlar yarım saatte teknik birime bağlayamıyorlar dedim 48 saat diyordunuz 48 saat geçti yapacağınız tek iş kullanıcı adı ve şifremi tanımlatmak telekoma. 30 saniyelik bir ayarı niye bekliyoruz. haklısınız çözülmesi lazımdı vs. dediler. aciliyeti bildirdiler. bekliyorum artık bugün de çözülmezse dediğin gibi yapacağım.




  • en sonunda dün sabah halledildi. bunu da aynı sorunu yaşayan ve ya yaşayacak olanlar için yazıyorum. aradım internet destek biriminden arıza kaydımın durumunu sordum. kullancı adı ve şifresi hatası var dedim. görüştüğüm arkadaş d-smart'ın bu işlerle uğraşan birimine mail attı. ve sorun 1 saat içinde çözüldü. problem kullanıcı adı uzantısının uyumsuz olmasıymış bana söylediklerine göre telekom ekiplerince değil kendi ekiplerimizce kullancı adınızın uzantısı dsmart olarak düzeltilince problem giderildi dendi. kısaca böyle problemi olan arkadaşlar, nasıl olsa yaparlar demesinler. özellikle durumun aciliyetini ve çözülmemişse mail ile ilgili ekiplere bilgilendirme yapılmasını rica etsinler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selcukhtb -- 19 Aralık 2013; 13:11:46 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.