Şimdi Ara

TEŞHİR ÜRÜNÜMÜ????DİKKAT

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
436
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • a o 722 c60 netboku mayıs ayının başında aldım, pek çok araştırmadan sonra 11.6 inç ekranı ve hd kalitesindeki çözünürlüğü, çift çekirdekli amd işlemcisi nedeniyle tercih ettim. ikinci bilgisayarım olduğu için çok fazla kullanma imkanı bulmadan 15. gün sistem hatası ile karşılaştım, fabrika ayarlarına dönemedi netbook, tüm çabalarıma rağmen sorunu çözemeyince hdd .den kaynaklandığını düşünerek 17. gün garantiye götürdüm. servşise gitti bir hafta sonra servisten aradılar, sabit diskin değişeceğini ve yazılımların tekrar yükleneceğini bu işlem için cihazın ücretli onarıma ayrıldığını söylediler, ücretini sorunca 296 tl gibi bi rakam telefuz edin servis görevlisi gördüğü tepki karşısında alındı, bende alınmaması gerektiğini müşterinin ben olduğumu bunu kabul etmiyeceğimi tüketici olarak haklarımı arayacağımı söyledim vedalaştık telefonda.
    Daha sonra cihazı aldığım elektronik marketin müşteri hattını aradım yetkiliye durumu anlattım, ilgilenileceği söylendi.
    3 gün sonra mağazanın müşteri hizmetleri hattı beni aradı cihazın yanlış servise gönderildiğini bugün itibari ile doğru servise gönderileceğini mağaza tarafından sorunun en kısa sürede halledilmesi için takip edileceğini, ücret talep edilmeyeceği gibi hususları bana ilettiler.
    son iletiden 5 gün sonra cihazımı teslim almam için mağazadan arandım, şu an kullanıyorum. Toplam bu servis macerası 2 haftayı geçti.
    Acera haksızlık yapmak istemem cihazı beğenerek aldım, hatta bir çok mağazada aramama rağmen bulamamıştım, madia markta teşhir ürünü olarak almak zorunda kaldım başka olmadığı için ellerinde, teknosanın bir mağazasında da vardı ama gitmek zor gelmişti oraya. Belki teşhirden kaynaklı olabilir diye düşünüyorum, neticede ilk defa bilgisayar kullanmıyorum.
    Benim ihtiyacımın aciliyeti ile aldığım bilgisayarın 2 haftadan fazla garantide kalmasına ve abuk subuk ücret taleplerine canım sıkıldı.Sonunda ücretsiz hdd değişimi ve yazılım yüklemesi yapıldı ama teşhir ürünü alınması hususunda herkesi dikkatli olmaya çağırıyorum. Teşhir ürünü 700 tl .di, teknosada bilmemne mağazasında da 715 tl.di ama teşhirmi yada nasıldı bilmiyorum ordada stookta 1 adet vardı.
    Çok fazla fiyat avantajı da olmadan alınan bu teşhir ürünleri tam bir mumamma, yaşadığım olaydan sonra acaba benden önce başka birinin iade ettiği hatalı bir ürün bana teşhir diye verildimi, yoksa teşhirdemi başına bişiler geldi gibisinden bir sürü soru işareti oluşuyor??????
    Kabul edelimki tüketicilerin yasal iade süresi içeçrisinde iade ettikleri ürünlerin akıbetleri belli değil ve firmalar bu hususta pekte şeffaf değil gibi....teşhir ürünü diye satışına engel olacak herhangi bir durum yok....
    cihaz şu anda sorunsuz, iade etsem yine bu cihazı alırdım herhalde..







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.