Şimdi Ara

Skoda SuperB Sahipleri Ve Sevenleri Kulübü (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.570
Cevap
24
Favori
169.946
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chn06


    quote:

    Orijinalden alıntı: PohPohPerisi
    DSG' tabi ki tüm tabloyu değiştirir.

    O zaman soyle soyleyim yanitlarsaniz memnun olurum.140 hp lik arac 320 nm tork veriyor.170 hp ise 350 nm tork veriyor.hem beygir hem tork olarak aradaki 30 fark yolda cok fazla hissedilirmi.


    Teknik bilgilere göre tam olarak 0-100 ivmelenmede 1,9sn., son hızda ise 16km./sa fark var(Tabii bunlar göz önünde tutulacak tek veri değil)... Özellikle ivmelenmedeki fark bayağı fazla, bunu da hissedersiniz. Ancak burada önemli olan nokta siz nasıl bir sürüş tarzına sahipsiniz, bu zamana kadar kullandığınız araçların durumu neydi?
    Kısacası, aslında 140 beygirlik motor çoğu kullanıcıya fazlasıyla yeterli gelecektir; ancak agresif bir sürüş tarzınız varsa ve kullandığınız araçlar performanslı araçlarsa bu araç size ağır gelebilir.
    Tamamen şahsi fikrim, belirtmek isterdim, misal bana 140'lık yeterli gelirdi, bu nedenle 4*4 tercih ederdim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    quote:

    Orijinalden alıntı: chn06


    quote:

    Orijinalden alıntı: PohPohPerisi
    DSG' tabi ki tüm tabloyu değiştirir.

    O zaman soyle soyleyim yanitlarsaniz memnun olurum.140 hp lik arac 320 nm tork veriyor.170 hp ise 350 nm tork veriyor.hem beygir hem tork olarak aradaki 30 fark yolda cok fazla hissedilirmi.


    Teknik bilgilere göre tam olarak 0-100 ivmelenmede 1,9sn., son hızda ise 16km./sa fark var(Tabii bunlar göz önünde tutulacak tek veri değil)... Özellikle ivmelenmedeki fark bayağı fazla, bunu da hissedersiniz. Ancak burada önemli olan nokta siz nasıl bir sürüş tarzına sahipsiniz, bu zamana kadar kullandığınız araçların durumu neydi?
    Kısacası, aslında 140 beygirlik motor çoğu kullanıcıya fazlasıyla yeterli gelecektir; ancak agresif bir sürüş tarzınız varsa ve kullandığınız araçlar performanslı araçlarsa bu araç size ağır gelebilir.
    Tamamen şahsi fikrim, belirtmek isterdim, misal bana 140'lık yeterli gelirdi, bu nedenle 4*4 tercih ederdim...

    Soyle soyleyim benim icin onemli olan seri olmasi.seri derkende hizli gitmesi degil.yokuslarda yada hizlanmasi gerektigi yerlerde deviri almayi cok beklemeden hizlanmasi aracin kendini toplamasi.su ana kadar kullandigim araclar icinde 1.4 motorda var 6.2 motorda var.o nedenle 2.0 icinde degerlendirirsek daha iyi olur.yukardaki beklentilerimi saysin arac yigilmasin kendini toplasin benim icin yeterli.zaten cok hizli kullanan biri degilim trafik kurallarina uyarim.ama aracin yigilmasinida istemem.bu dusuncelerime gore 140 ve 170 hp lik motorlari kiyaslarsaniz memnun olurum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chn06


    quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    quote:

    Orijinalden alıntı: chn06


    quote:

    Orijinalden alıntı: PohPohPerisi
    DSG' tabi ki tüm tabloyu değiştirir.

    O zaman soyle soyleyim yanitlarsaniz memnun olurum.140 hp lik arac 320 nm tork veriyor.170 hp ise 350 nm tork veriyor.hem beygir hem tork olarak aradaki 30 fark yolda cok fazla hissedilirmi.


    Teknik bilgilere göre tam olarak 0-100 ivmelenmede 1,9sn., son hızda ise 16km./sa fark var(Tabii bunlar göz önünde tutulacak tek veri değil)... Özellikle ivmelenmedeki fark bayağı fazla, bunu da hissedersiniz. Ancak burada önemli olan nokta siz nasıl bir sürüş tarzına sahipsiniz, bu zamana kadar kullandığınız araçların durumu neydi?
    Kısacası, aslında 140 beygirlik motor çoğu kullanıcıya fazlasıyla yeterli gelecektir; ancak agresif bir sürüş tarzınız varsa ve kullandığınız araçlar performanslı araçlarsa bu araç size ağır gelebilir.
    Tamamen şahsi fikrim, belirtmek isterdim, misal bana 140'lık yeterli gelirdi, bu nedenle 4*4 tercih ederdim...

    Soyle soyleyim benim icin onemli olan seri olmasi.seri derkende hizli gitmesi degil.yokuslarda yada hizlanmasi gerektigi yerlerde deviri almayi cok beklemeden hizlanmasi aracin kendini toplamasi.su ana kadar kullandigim araclar icinde 1.4 motorda var 6.2 motorda var.o nedenle 2.0 icinde degerlendirirsek daha iyi olur.yukardaki beklentilerimi saysin arac yigilmasin kendini toplasin benim icin yeterli.zaten cok hizli kullanan biri degilim trafik kurallarina uyarim.ama aracin yigilmasinida istemem.bu dusuncelerime gore 140 ve 170 hp lik motorlari kiyaslarsaniz memnun olurum.

    Cihane Bey,

    Tam olarak yanıt vermek için aslında 2 aracı da kullanmak lazım; ancak Türkiye'de sizden önce kaç tane 4*4 Superb satılmıştır, ondan bile pek emin değilim...

    Bire bir kıyas olmaz tabii; ancak 140'lık motorun zamanında Passat'ta da kullanıldığını da düşünürsek, en azından kendi adıma performans bakımından araçtan şikayet edeni, yığılma ya da sollamalarda gerekli seriliği yakalayamama gibi bir durumdan bahsedeni hatırlamıyorum, ha keza Superb 140hp kullanıcılarında da. Şahsi kanaatim, dediğim gibi 140hp-320nm torkluk bir araç yeterli seviyede tatmin olacaktır.

    Bence herşeyden önce 2 çeker mi yoksa 4*4 mü konusunda karar vermelisiniz. Zira -o işlere girer misinzi bilmiyorum ama- 140'lık aracı alıp performans yönünden memnun olmasanız bile bunu chip tuning vs. şekillerde aşma şansınız olabilir; ancak 2 çeker bir araç alıp 4*4 mü olsaydı gibi bir soru kafanızda hep var olacaksa bu durumun çözümü olmaz.




  • Benimde en cok takildigim konu 4x4 konusu.and otomotivin sahibi necip beyin arabasini test etmistim 140 hp idi.konya yolu oran turan guneste gidip geldim.bir sorun yasamadim.bu boyleyse 170 lik daha iyidir dedim.bayidekilerde jeepmi aliyosun arazide kullanacak degilsin 4x4 gereksiz demislerdi.ama simdi goruyorum araziyle alakasi yok 4x4 sisteminin.cekis dusunce ve yagmurlu yolda devreye giriyor.birkac gunluk dusunme surem vardi.bayiye gidip siparisimi 140 hp 4x4 seklinde degistirmeyi dusunuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chn06

    Benimde en cok takildigim konu 4x4 konusu.and otomotivin sahibi necip beyin arabasini test etmistim 140 hp idi.konya yolu oran turan guneste gidip geldim.bir sorun yasamadim.bu boyleyse 170 lik daha iyidir dedim.bayidekilerde jeepmi aliyosun arazide kullanacak degilsin 4x4 gereksiz demislerdi.ama simdi goruyorum araziyle alakasi yok 4x4 sisteminin.cekis dusunce ve yagmurlu yolda devreye giriyor.birkac gunluk dusunme surem vardi.bayiye gidip siparisimi 140 hp 4x4 seklinde degistirmeyi dusunuyorum.


    2.0 TDI 140 HPlik Octavia kesinlikle yığılma yapmaz. Yokuş da olsa, yüklü de olsa alır götürür. Ancak 170 HPlik olan araç ise tam bir keyif makinesidir. Hemen her hızda ve devirde gerektiğinde koltuğunuza yapıştırır.

    ESPnin yaygınlaşmasından sonra 4x4 sisteminin SUVlar dışında kullanımı iyice azaldı. Mevsime uygun lastik ve ESP ile aracınızı çok güvenli ve seri olarak kullanabilirsiniz. Tabii ki kaygan zeminde 4x4 ek çekiş sağlıyor ama çok sınırlı zamanda ihtiyaç duyacaksınız. Diğer yandan 140 HP 4x4 ile 170 HP makinelerin akselerasyonlarındaki fark çok fazla. Sizin için zor karar.




  • chn06,

    140'lığın rahatlıkla yeteceğini düşünüyorum.. Şahsi kanaatim "140 hp 4x4".. Yolla olan samimiyetin açısından..
  • Evet arkadaslar bende 140 liga yogunlastim.gidip siparisi degistirmedim ama birkac gun musade edin gondermeyin dedim.diger arkadaslarda goruslerini yazarsa memnun olurum.superb 140 yada 170 hp kullanan arkadaslarda yardimci olursa memnun olurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Black_Jackie
    chn06,

    140'lığın rahatlıkla yeteceğini düşünüyorum.. Şahsi kanaatim "140 hp 4x4".. Yolla olan samimiyetin açısından..

    Yolla olan samimiyet derken cekis acisindanmi kastettiniz.
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccüneyt -- 2 Mart 2011; 0:25:58 >
  • Tesekkurler cok bilinmeyenli denklem.yalniz 170 hp seceneginde dsg yok olsaydi gozum kapali bunu secerdim.sormak istedigim birsey daha var 170 lik motor common rail.140 lik lar ise normal dizeldi bu daha sonra duzeldimi.fiyat listesinde iki motor icindde cr yaziyor.140 likta common railmi oluyor.
  • Yurt disinda belki 170 hp dsg 4x4 vardir.yuce oto bunun gelmeyecegini soyledi.eger uretiliyorsa ileride getirirler belki kimbilir.
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccüneyt -- 2 Mart 2011; 0:27:34 >
  • Cr oldugunu ruhsat haric nasil anlarim.motora bakarak anlayabilirmiyim.motorda sadece tdi mi yazar yaninda cr de yazarmi yada aracin arkasinda.
  • chn 06,

    Yol tutuşu kastettim.. yani ha diince bırakmaz arkasını önünü, ztn sınıfında başarılı olan yol tutuşu 4x4 le çok daha farklı noktalara taşır.. izinden kopmadan ilerler.. CR- PD konusuna

    gelince bu uzantıların motor teknolojilerinde kullanılan sistemlerin kısaltması olduğunu sizde biliyorsunuz.. şöyle düz mantıkla ele alırsak 2 farklı motor tipini kullanmak "VW" grubuna

    ekstra maliyet getircektir, bunun yerine aynı sistemde yazılımla oynayarak güç değişimini sağlayacakları kanaatindeyim.. 1.6 ile 2.0 lt lik motorlarda aynı teknoloji kullanılıyor sadece

    hacimleri farklıdır.. ortak sistemi kullanmak hem maliyeti azaltır, hem de motor' a dair uzmanlaşmasının önünü açarak firmanın ürettiği motorlardaki hataları iyiden iyiye(günden

    güne) azalmasını sağlar ve firmanın kalitesini artırmasına yardımcı olur.. kısacası ben 140 lıkmotorla 170 lik motorun aynı sadece yazılımlarının farklı olduğunu biliyorum.. yine de

    siz yetkili yerlerden daha sağlıklı bilgi alın isterseniz..




  • Hakikaten zor karar Cihan Bey. Aslında en iyi çözüm -eğer olsa idi- 170hp 4*4 olurdu; ancak Yüce bu aracı Türkiye'ye getirmiyor. Normalde ürün gamında olmayan bir ürünü siparişle de olsa getireceklerini pek sanmıyorum; ancak sorulabilir yine de... Hoş, bir ara briskoda'da 4*4'lük versiyon için kaydedeğer bir süre beklemek gerektiği de yazıyordu, yurt dışında bile.
    Direkt olarak Yüce Oto'yla görüşüp 170hp 4*4 araçla ilgili görüşme yaptınız mı?

    Son olarak ben halen, eldeki seçenekleri düşünürek, 140hp 4*4 diyorum...
  • Cihan Bey şimdi Skoda İngiltere ve Almanya sitelerine baktım; listelerde 170hp 4*4 DSG yok, artık üretilmiyor mu diye düşünmeye başladım...
  • selamlar imzamdaki araçla bende yakın zamanda aranızda olacagım en gec mart sonu elimde araç. birde bir arkadsım aynı motor octi ile 1200 km ş.dışı ağırlıklı ama şehir içiyle beraber yol katettiğini söyledi 1 depo ile fabrika verilerine bakınca tutuyor cunku ortalama 5 litre diye gözükmekte. bu değer benim çok hosuma gitti sadece ş. içi 900 1000 yapsa sakin kullanımda mukemmel olur ş.dışı zaten 1200 yapabilceğini düşünüyorum artık :) listeye benide daha olmayan aracımla eklerseniz sevinirm
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccüneyt -- 2 Mart 2011; 0:29:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta
    Cihan Bey şimdi Skoda İngiltere ve Almanya sitelerine baktım; listelerde 170hp 4*4 DSG yok, artık üretilmiyor mu diye düşünmeye başladım...

    yuce otoyla telefonda gorusmemde sadece fiyat almistim.birde listedeki araclardan 4x4 dsg olani sordugumda bana direk 140 hp lik motor demislerdi.sanirim gelmiyor.170 hplik normal motorlarda bile ilk fiyat listesini ata otomotivin sitesinde gormustum gecen yil.skoda web sitesinde bile yoktu.2 ay sonra koydular siteye.yurt disinda 3.6 fsi 4x4 motoruda var yada greenline motorlar ama ulkemize gelmiyor.hatta superb combi bile ozel siparis geliyor.benim anladigim kadariyla liste disina cikmiyolar.zor bir karar benim icin ama 4x4 e donecegim gibime geliyor.
  • Cihan Bey, Skoda'nın en iyi pazarlarından 2'si olan İngiltere ve Almanya'da bile 170hp 4*4 DSG versiyonun fiyat listesinde olmaması ya bu aracın artık sunulmadığını ya da sunulsa bile sizin bu araca erişmenizin mümkün olmadığını gösteriyor bence...

    Yapacağınız tercihte neyin daha önemli olduğuna karar vermeniz lazım...
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.