Şimdi Ara

Pttcell Beklenen Tarife kullananlar buraya

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
3
Favori
1.700
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pttcell beklenen tarifede dün gece 00:30 gibi internet gitti tekrar gelmedi sizlerin nasıl herkesin aynı mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Aynı kanka sıkıntı büyük

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PTTCEL beklenen tarife üyesiim internet hizmeti çalışmıyor. Tarifem 300 mb dan sonra 128 kb sınırsı internet kullanımını içermekte olup halihazırda internet 4,5 G bağlantı gözükmesine rağmen internet kulanamamaktayım. Beklenen tarife üyelerini bu paketten çıkarmak için sürekli arayarak taahhütlü paketlere yönlendirmeye çalışan PTTCELL, çözümü tarife üyelerinin internet bağlantılarını engelleyerek yıldırmaya çalışmakta buluyor. aybı sorunu 2021 yılındada yaşamıştık. Şu anki sorunu PTTCELL beklenen tarife üyelerinin hepsi birden aynı anda yaşamaktadır.


    Arkadaşlar BTK sitesie girip bu şekilde şikayet oluşturdum. sizlerde oluşturun ki sesimiz daha gür çıksın




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihan17 -- 13 Eylül 2023; 10:8:32 >
  • cihan17 C kullanıcısına yanıt

    Hız sınırını karıştırma hocam şunu ekle yeter. internetimizde hız sınırı bulunmuyor.

    Pttcell Beklenen Tarife kullananlar buraya
  • BTK dan şikayet oluşturalım arkadaşlar yoksa çevremde PTTCELL kullanan farklı tarifeden kişiler var onlarda sıkıntı yok Beklenen Tarife üzerinde yapılan bir işlem ses çıkartılmazsa böyle kapanır gider.

  • Hocam sanırım farklı bir sıkıntı var pttcell başka tarifelerde internete giremiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr. X kullanıcısına yanıt

    inşallah öyledir.

  • cihan17 C kullanıcısına yanıt

    Hocam malesef kötü haberim var 100 TL 30 gb paketi aldım internet geldi. Sınırsız özelliği kaldırmışlar sanırım geçmiş olsun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sınırsız youtube paketi alsaydın keşke o zaman internette geliyordu eskiden.

  • Dr. X kullanıcısına yanıt

    30 GB düşüyor mu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • atakan81 A kullanıcısına yanıt

    Düşüyor hocam parasıda yansıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar pttcell ile gorustum. Bu tarife ile ilgili bir calisma yaptiklarini vebbuna istinaden tum beklenen tarife abonelerinin internetini kestiklerini belirttiler.

    Konu sanirim gizlilik arzediyor bu nedenle zorla konustu yetkili. Bezdirme politikasi olmadigini bununla ilgili teknik bir calisma oldugunu gun icinde durumun duzeltilecegini soylediler.bilginize


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • whitelion07 W kullanıcısına yanıt

    Bakalım bizi ne bekliyor. İç açıcı bir şey olacağını sanmıyorum. Herkes BTK dan şikayet kaydı oluştursun ki kaos ortamı yaşatmalı yoksa sessiz kalırsak kapanır gider. Ben hem BTK hem şikayet var üzerinden kayıt açtım.

  • Hayirli olsun geldi internet


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kadar yüklenmesek zor gelirdi. Bugün belki 20 den fazla ben aradım. Benim gibi bir çok kişi aradı şikayet kaydı oluşturdu. Bugün sırf bizimle uğraştılar. Tepkimizi göstermesek kapatıp giderlerdi büyük ihtimal

  • LÜTFEN HERKES FATURALARINI KONTROL ETSİN!!!!!!


    aynı sıkıntıları bende yaşadım dün gece defalarca aradım bir sürü ayar vesaire derken internet gelmedi. bu gün tekrar aradım kayıt oluşturdular. gün içerisinde türk telekomdan mesaj geldi sorunun düzeltildiğine dair internetimde geri geldi. fakat daha sonra hız sınırlı saniyede yaklaşık 20 kb olacak şekilde olacak şekilde internetim tekrar gitti. uygulamadan faturamı kontrol etiğimde internet kullanımı için ücret yansıtıldığını gördüm yaklaşık 50-60 liralık bir fark vardı. Tekrar müşteri hizmetlerini aradıgımda bir çalışma olduğunu ücretin geri düşürüleceğini şayet düşmezde tahsil edilirse daha sonra tekrar şikayet kaydı açıp para iadesi istemem gerektiğini söyledi. tabiki müşteri hizmetlerine hiçbir şekilde güvenmiyorum bu tarz durumları geçtiğimiz senelerdede yaşamıştım oyalayıp saçma sapan sonuçsuz ayarları denettirip tekrar aratmak dışında yaptıkları bir şey yok. Şuan internete çok düşük bir hızda bahsettiğim gibi yaklaşık saniyede 20 kb veri aktarım hızı olacak şekilde giriyorum ve faturaya şuanlık bu kullanım için bir ücret yansımıyor. fakaT internetimin geri gelip hız sınırlı hale gelene kadarki süreçte kullandığım internetin ücreti faturada hala duruyor. Sizlerde güncel faturalarınızı kontrol edip geri dönüş sağlayabilir misiniz bu durum bana özel mi acaba. umarım süreç istediğimiz şekilde ilerler ve internetimiz elimizden alınmaz. Teşekkürler





  • Yine mi gitti internet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepimizin hızını düşürdüler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hızım hala düşük, güncel faturam 162,79. en son saat 21:01 de internet kullanım ücreti yansımış

  • Konu ilgili forum bölümlerinde de gösterime girmiştir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.