Şimdi Ara

Nissan Antalya Kırmızıtaş Yetkili Servisi Orijinal Olmayan Parça Kullanımı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
1
Favori
2.238
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 02/09/2016 tarihinde 2015 Nissan qashqai marka aracımın 20.000km bakımı için Antalya Yetkili servisi Kırmızıtaş Otomotiv A. S ye götürdüm. Aynı gün aracı teslim alıp eve geldiğimde imzalamış olduğum servis formunda'''Aracınızda yapılan onarımda bilginiz dahilinde onayınızla Nissan Garanti sistemine dahil olmayan parça(lar) kullanılmıştır.Bu parçada meydana gelecek arızalar Nissan Otomotiv A.Ş'nin garantisi altında değildir.Söz konusu parçanın kullanımı dolayısı ile ilgili sistem ve/veya parçalarda oluşabilecek problemler nedeniyle aracın tamamen ve kısmen garanti kapsamı dışında kalması da ihtimal dahilindedir.Bu parçanın kullanımından doğacak her türlü problem(ler) Nissan sorumluluğunda olmayacaktır.'' şeklindeki bir metni gördüm , şaşırdım çünkü servis danışmanı bu durumdan hiçbir şekilde tarafıma bahsetmemişti.Müşteri güvenine dayalı olarak gittiğim Kırmızıtaş Nissan servisinde kendimi kandırılmış hissettim. Konu ile ilgili Nissan çağrı merkezine bilgi vermeme rağmen (Orjinal olmayan polen filtresi kullanıldığını söylemişlerdir aracımda şu an sürekli bir koku mevcut. ) Bugünkü görüşmemde Kırmızıtaş Yetkilisi şu cevabı vermiştir'' Polen filtresi aracın yürüyen aksamına ait olmadığı için problem arz etmez , elimizde orjinal parça olduğunda size ulaşabiliriz bununla ilgili bir zaman vermemiz mümkün değil''.Acaba aynı durumu (filtre bakımlarını) garanti kapsamında bir araç için sanayide yarı fiyatına yaptırsak yetkili servisin yaklaşımı ne olurdu?Bunun içinde önemsiz parça diyebilirler miydi?Gün itibariyle 28.gündeyiz hala Nissan'dan çözüm gelmemiştir. Nissan'a olan tüm güvenimi yitirmek üzereyim, bunlarla karşılacağım aklıma gelmezdi.Hem 20.000 bakıma 838 tl ödemek hem de kullanılan parçanın yan sanayi olması (aynı zamanda müşteriyi bilgilendirmemek)gerçekten şaka gibi , müşterinin aklıyla dalga geçmektir. Bu zamana kadar Renault ,Honda,Volkswagen grubu araçların tümünü kullandım fakat böyle bir davranışla asla karşılaşmadım.Nissan servis yaklaşımı açısından tam bir fiyasko..


     Nissan Antalya Kırmızıtaş Yetkili Servisi Orijinal Olmayan Parça Kullanımı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onuralp78 -- 1 Ekim 2016; 14:47:33 >







  • ne anlamı var o zaman yetkili servise gitmenin ya? yağ değiştir, filtre değiştir ne idiğü belirsiz şeyleri ben sanayide de taktırırım araca. 200 tlye çıkarım ordan. daha 2 hafta önce girdi benim note da bakıma. bana neler taktılar acaba? 800 tl para almasını biliyorlar. saçma sapan parça mı takıyorlar araca. qq nun polen filtresi de ellerinde yoksa niye servis açmışlar ki zaten. en çok satılan araçları güya.
  • Nissan Qashqai almayı planlıyorum yakin zamanda bu bakimin 10.000 de bir olmasi 800 lira olmasi ve simdide bu durum.

    Gercekten insan 2-3 kere dusunmesi gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pro-black kullanıcısına yanıt
    hocam allah aşkına kadjar falan bakın. qq cidden rakiplerinden hem daha kötü, hem daha pahalı, hem sorunlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Diyecek söz bulamıyorum ya bu nedir arkadaş şaka mı bu?

    Hocam bir avukat ile gorusun derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: just sky

    ne anlamı var o zaman yetkili servise gitmenin ya? yağ değiştir, filtre değiştir ne idiğü belirsiz şeyleri ben sanayide de taktırırım araca. 200 tlye çıkarım ordan. daha 2 hafta önce girdi benim note da bakıma. bana neler taktılar acaba? 800 tl para almasını biliyorlar. saçma sapan parça mı takıyorlar araca. qq nun polen filtresi de ellerinde yoksa niye servis açmışlar ki zaten. en çok satılan araçları güya.

    Sevgili just sky bence bakım formunu bir daha gözden geçirmelisin; ikinci sayfada rastladım bu yazıya. Polen filtresi gibi çok fazla sirkulasyonu olan bir parçanın olmaması abes, ama hadi yok diyelim ama bunu şark kurnazlığı yaparcasına müşteriye yüklemek; aracın garanti dışı kalabilir diye ibare düşmek..Acele bir şekılde imzalayıp ödemeyi yaptım; eve geldiğimde sürpriz..
    Hadi yetkili servis bunu yaptı ; ama merkezinde ilgisizliği rekor seviyede 28 gündür dönüş yapan eden yok.. Ve aradığımda personelin rahat konuşması şaşırtıcı gerçekten..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    hocam allah aşkına kadjar falan bakın. qq cidden rakiplerinden hem daha kötü, hem daha pahalı, hem sorunlu.

    Yok hocam daha pahali degil.

    Sürekli fiyat arastiriyorum


    Nissan qq 1.5 dci manuel tekna inci beyaz 88500 fiyat aldim

    Kadjar dci 1.5 manuel taç + muson 88.000 gibi fiyatlar aliyorum bayilerden.

    Sirf 2. Elinin kat kat iyi olmasindan dolayi Qq ya 5.000 fazla verilirde


    Servis olayi cidden sikinti.

    Dizel araba aliyosun arabam 25 kurus yakiyo diye seviniyosun ama öyle degil

    10.000 de bir 800 lira servis bakimi km de 8 kuruş fark ediyor 33 kuruş yakiyor araba 😅😂😂


    Nissanin söğüşlemesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam aynı motoru kullanan Nissan , Renault'un 130 bg'lik dci motor için verdiği 20.000 km aralığı yerine kullanıcılarını 10.000'de bir bakıma sokuyor bunu zaten kabul ettik. Ama böylesi bir şark kurnazlığı yapmak , üstüne de maksimum ilgisizlik gerçekten fazla.İnsan kendini aptal gibi hissediyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onuralp78 -- 30 Eylül 2016; 22:41:48 >
  • Yalnız antalyadaki nissan servisi Türkiyenin hem en kötü hem de 1 numaralı çakal servisidir. Allah düşürmesin. Sanayideki 3 kağıtçı ustaları mumla ararsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nissan yetkili servisleri duyduğum kadarıyla yan sanayi parçada satıyor. Parça fiyatları desen 3 4 katı. Ellerinde sarf malzemeleri bile yok. İlgisizlik desen gırla. Araba desen kalite yok. Eski sorunsuzluğu üzerinden prim yapıyor. Tükürürüm öyle markaya. Bu kaçıncı konu nissan servisleri hakkında bilmiyorum. Zenciler dürtse kapısından geçmem artık nissanın. Qq m Kadjar mı dersek ben Kadjarı daha kaliteli buldum. Hem renault parçası ucuz, servisi yaygın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artık çoğu servis böyle. Biz görmemiş gibi böyle davranışlara sürekli yükselen kazık fiyatlara rağmen ses çıkarmaz, sürekli rekorlar kırarak almaya devam edersek bu günleri bile ilerde mumla ararız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sikayetvar.com sitesine de dahil olmak üzere facebook nissan'a da sorunumu bir kez daha belirttim ; şu ana kadar bir dönüş olmadı yanıt geldiğinde buradan bilgi vereceğim..
  • Qq eski kasasında kronik turbo sorunu var. Garantiden değişiyor ama "aynı parça" takılıyor. Yani kronik sıkıntısı giderilmiyor.

    Yan Sanayi parçada ben daha önce sıkıntı yaşamadım fakat adamlar garanti dışı kalır dediği için burada sıkıntı doğuyor. Bakim fiyatı ise şaka gibi. Değiştirdileri filtre ve yağ. Ben aynı paradan daha aza orjinal. triger + bakim + buji değişimi ile çıktım. (550 tl)

    Nissan, micra sanzimani için 38500 tl istediğinde benim gözümde bitti. Turbo arızaları ve bu yan sanayi fiyaskosu ile gözümden düştü. Artık aklımın ucundan bile geçireceğim bir marka değil kendileri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 60 bin bakımında oradaydım herhangi bir sorun yaşamadım kia ve nissan yetkili servisi kırmızıtaş. Bir sorun varsa tanıdık var içerde hallettirelim
  • Nissanda eniştemden biliyorum orijinal hava filtresi güzel ama çok pahalı muadiller ise kağıt gibi

    Bende hyundai var orijinal filtre ucuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pro-black


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    hocam allah aşkına kadjar falan bakın. qq cidden rakiplerinden hem daha kötü, hem daha pahalı, hem sorunlu.

    Yok hocam daha pahali degil.

    Sürekli fiyat arastiriyorum


    Nissan qq 1.5 dci manuel tekna inci beyaz 88500 fiyat aldim

    Kadjar dci 1.5 manuel taç + muson 88.000 gibi fiyatlar aliyorum bayilerden.

    Sirf 2. Elinin kat kat iyi olmasindan dolayi Qq ya 5.000 fazla verilirde


    Servis olayi cidden sikinti.

    Dizel araba aliyosun arabam 25 kurus yakiyo diye seviniyosun ama öyle degil

    10.000 de bir 800 lira servis bakimi km de 8 kuruş fark ediyor 33 kuruş yakiyor araba 😅😂😂


    Nissanin söğüşlemesi.


    Forumdaki qq başlığına ve şikayetlere bir bakın hocam. 3-4 kişi sorunlardan bıkıp aracı sattı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Antalyadaki Nissan servisini bilmemde, bayisi evlere şenlik. Xtrail almayı düşünmüştüm bi ara, sağolsunlar sayelerinde vazgeçmiştim. Ne satış temsilcisi ne test görevlisi profesyonel değil. Serviside aratmıyormuş demek, kolay gelsin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • gün geçmiyorki nissanla ilgili skandal bir haber okumayalım,,, sırf şu yukarıdaki metni katekulle yapıp imzalatmaları bile nissandan uzak durmak için yeterli sebep,, bunların müşteriyi dürtmekten başka amacı yok, mal meydanda, mızrak çuvala sığmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yetkili serviste de yan sanayi parça takılacaksa neden yetkile servise gideyim ki?? resmen soygun bu
  • Müşteri hiz. Arayın bakalım ne diyecekler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.