Şimdi Ara

kia niro hybrid aldım... (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
136
Cevap
5
Favori
46.783
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eagle222 E kullanıcısına yanıt
    Evet bende 2500$ civarı olduğunu duydum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eskişehirde satılık bir araç var sizin herhalde. sizinse satma sebebiniz nedir?
  • Ben niro yu aldım şu an Samsun'da 4.3 lt ile geziyorum. İstanbul'da nasıl olcak hayırlısıyla dönünce gorucez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Preminyum paket 2900 km'de 27.000 e aldım ilanı hala kaldirmamislar en alttaki deniz mavisi,😊

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • eagle222 E kullanıcısına yanıt
    öncelikle ben sahibinden veya herhangi bir siteden mesaj göndermedim.
    burada sohbet ediyoruz ben de merak ettim.
  • batur17 kullanıcısına yanıt
    çok iyi fiyata almışsın batur...güle güle kullan...onlar zam gelmeden önce gelen arabalar olduğundan hesaplı...2-3 ay sonra bu fiyatlara imkansız bence.... senden bir şey rica edeceğim...yolda gaz keserek ve yokuş aşağı yavaş fren yaparak pili tam şarj etmeye çalış ..bakalım olacakmı ? ve sonrada dolu pili maksimum seviyede kullanmaya çalış...alt seviye nereye kadar düşüyor ve maksimum ne kadar doluyor ? çünkü bununla ilgili bir yorumum olacak seninde görüşünü almak istedim..kazasız yolculuklar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eagle222 -- 23 Mart 2018; 20:37:52 >
  • dream_04 D kullanıcısına yanıt
    tamamdır hocam...özür o zaman...çok arayıp mesaj atan var..sıkıldım...böyle devam ederse satmaktan vazgeçip kullanmaya devam edeceğin sanırım
  • eagle222 E kullanıcısına yanıt
    Tamam İstanbul dönüşü denerim. Şu an tanıma aşamasındayım. Oto. sanziman ilkkez kullanınca başka bir şeye dikkat edemiyorum şu an.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • tamamdır...önemli olan sağ-salim gelmek...araç yol bilgisayarı ve dinamiklerini tanımak gerçekten zaman alıyor...Niro piliyle ilgili yorumum;gerçekten uğraşıp günümüz koşullarına uygun bir pil kullanmışlar bence, şöyle ki;pilde şarj-deşarj döngüsü,enerji yoğunluğu,çevrim süresi,hafıza etkisi gibi özellikler 'battery management system' yani pil yönetim sistemi denilen birtakım sensörlerle kontrol ediliyor.Eğer pil tam dolum-boşalım yapıyorsa bu iyi bir şey değil...sürşarj cep telefonlarında olduğu gibi ısı yükselmesi nedeniyle risk oluşturabiliyor.Benim 2.5 aydır gözlemlediğim kadarıyla nirodaki pil yönetim sistemi çok iyi kurgulanmış...istesenizde full şarj olmuyor..sürekli elektrikle giderek pili bitirmeye çalışsanızda 1/4 noktasına geldiğinde otomatik olarak benzinli motoru çalıştırarak pilin tamamen bitmesi engelleniyor.
  • Benim bildiğim %20 -%80 aralığında çalıştığı. Benzinin en çok kullanıldığı yerlerde pil kullanıyor rölanti,kalkış, geri vites.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batur17 -- 23 Mart 2018; 20:51:42 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • doğrudur..benim ulaşamadığım bu tür bilgileri buradan paylaşırsan sevinirim...gözlem kişiseldir,önemli olan bilimsel dayanağı olan testler sonucu ortaya konulan objektif bilgidir...ya hocam sen şu anda araç kullanırken bir taraftan mesaj vs. ile mi uğraşıyorsun? benim yüzümden kaza falan yapma aman...yolda isen bırak cevabı falan..
  • niro'nun plug-in versiyonu amerikada satışa sunulmuş.full şarjla elektrik menzili 26 mil.=41.6 km....bence çok düşük..başlangıç için idare eder denebilir? daha önce söylediğim gibi tam elektrikli araçlarda menzil en az 500 km. olmalı...plug-in'lerde de bu mesafe 200-250 km. olsunki işe yarasın...görünen o ki tüm araç üreticileri bu yolda gitmeye kesin kararlılar...Avrupa'da birçok ülke dizel araç üretim ve satışını önümüzdeki 10-15 yıl içinde durduracağını açıkladı...Paris,Madrid,Londra,Atina gibi birkaç başkent 2020 yılından itibaren şehirlerine dizel araç girişini yasaklama kararı aldı...ee elinde bu kadar dizel araç olan insanlar ne yapacak? dizel devri kapanıyormu? izleyip göreceğiz...
  • eagle222 E kullanıcısına yanıt
    Söylediğiniz araç %100 elektrikli olanı değil plug-in Hybrid modeli. Satın almak için beklediğim model.
    Araçta Niro nun mevcut hibrit özelliğine ek, bir de (eğer istenirse) şebekeye bağlanıp şarj edebileceğiniz batarya var. Bu 40-50 km ilk menzil aslında pek çok insanın günlük kullanımını için yeterli. Pil bitince şarj istasyonu arama gibi bir derdiniz de yok. Benzinli motorla yola devam ediyorsunuz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • savascantek kullanıcısına yanıt
    evet haklısınız.dikkat ederseniz ben de plug-in den bahsetmiştim.benim yaşadığım şehir olan Eskişehir gibi küçük şehirlerde 40-50 km. elektrikle kullanım idare eder ama istanbul gibi bir şehirde az bence.Ama tüm markalar kafaya koymuş bu HYBRİD-PHEV-ve EV araçları üretmeyi.Aslında benim de beklediğim yerden daha yüksek ve güvenlik donanımı daha üst seviyelerde uzun menzilli PHEV veya EV (mesela yeni subaru XV= hastasıyım ah birde 114 PS güç ve 150 nm. torklu atmosferik motor yerine biraz daha performanslı (en azından turbolu) motor koysalardı....hybridini bekliyorum...seneye çıkarırlar gibi duruyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eagle222 -- 24 Mart 2018; 18:8:42 >
  • eagle222 E kullanıcısına yanıt
    Haklısınız, Subaru xv Kullandım, Subaru gibi yol tutabilen bir başka marka yok. Bununla birlikte atmosferik motor ve CVT saçmalığı berbat. Hem çok yakıyor, hem gitmiyor. Araç doluyken 0-100, 14 saniyeyi geçiyor, tüketim de (aynı dönemde şirket aracım C180 vardı) Mercedes den fazlaydı.
    Aslında Subaru hibrit uzun süredir yollarda. ABD de 2 litre benzinli hibrit mevcut ancak yorumları okuduğunuzda çok başarılı olmadığı anlatılıyor.

    Sonuçta 50km menzilli olan plug-in Hybrid bir 4 çeker benim için ideal çözüm.Fakat hükümetin ısrarla eksoz normlarına uygun vergilendirme getirmemesi son 15 yılda iyice değişen otomotiv teknolojisinden kopmuş bir pazar haline getirdi memleketi. Oysa ki , İngiltere eksoz normlarına uygun taslak yıllardır Meclis'te bekliyor. Bizler de daha az yakan araçlar yerine , vergisi az olsunda isterse karbüratörlü olsun diye araç kullanıyoruz. Toyota hibrit için vergi düzenlemesi getirdiklerinde sevinmiştim, sonra bakınca MTV lerin öyle olmadığını farkettim. Yani siz damla damla akaryakıt tasarrufu yapacaksınız ama hükümet ilave 4 depo yakıt parasını daha yüksek MTV vergisi olarak sizden alacak, e ne anladık bu işten!

    Kusura bakmayın, konu dağıldı ama normal bir işte ömür tüketen bir insanın , normal bir araca sahip olmasının bu kadar zor olmaması gerekli, hadi aldı diyelim bir de kullanabilmeli. Bir bizim memleket kaldı , araba denilen emtianın hala bir haltmış gibi algılandığı. Vergilerden dert yanarken distribütör firmaların arsız, yüzsüz hallerini de unutmamak lazım. Örneğin bu sayfada konuşulan araç, bizden başka belki 50 ülkede daha pazarlanıyor, acaba bizden başka hangi ülkede multimedya ekranı bu pipi boy getirtilip satılıyor. Nedir bu hırsızlıktan kar? Belki araç başına 10 dolar bile değil.

    Türkiye paketi diye bir kavram ortaya çıkartan tüm distribütör firma sahip ve yöneticilerin "gözlerinin çiçeğinden öpüyorum "

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • yazdıklarınızın tamamına katılıyorum.Niro için se bırakın minik multimedyayı diğer güvenlik ekipmanları (şerit takip,kör nokta,çarpışma önleyici vs) diğer gelişmiş ülkelerde satılanların tamamında var....Türkiye nasıl olsa verdiğimizle yetinir,onların fazla güvenliği de ihtiyacı yok !! gözüyle baktıkları da kesin...
  • savaş bey,subaru xv motor performans iyileştirme gibi bir girişiminiz oldu mu? Bildiğim kadarıyla yazılımlar turbo üzerinden yapıldığı için bunda birşey yapılamıyor.vitesteki L konumu dik yokuş inerken kullanılan bir olay; (L=Low dan mı geliyor ?) manuel modlu vites bazı ülkelerde var;L yerine M koymuşlar.en azından direksiyon arkasına kulakçık koysalardı.Bize gelenlerde o da yok. !ben niro'yu alırken ikisi arasında kalmıştım,sırf bu sorun yüzünden üzülerek XV almaktan vazgeçtim.Aslında sakin kullanan birisiyim,biraz da yaş icabı iyice sakinledim bu aralar ;)..Ama öyle bir an oluyorki ani ivmelenmeye ihtiyaç duyabiliyorsunuz...kullandığım test aracında bu işi L konumuyla deneyeyim dedim;araba bir anda 3000 devirden 5500 devire çıktı...ama nafile hızlanma aynı D konumu gibi....Acaba Niro için söylediğiniz aynı mantık burada da mı var...nasıl olsa Türkiye...ittir gitsin ?? yorumunuzu bekliyorum..teşekkürler..




  • eagle222 E kullanıcısına yanıt
    XV deki motorlara pek bir şey yapılamıyor, aslında bu motorlar tam evladiyelik. bakımını aksatmazsanız ömürlük makineler. Bence araçtaki sıkıntı CVT, dipgaz yaptığınızda ses var, görüntü yok. Boxer motorun o benzersiz sesi sizi hemen içine çekip, havaya sokuyor ancak hızlanma gerçekten çok kötü.

    Yaşım 50'nin üzerinde, kaç milyon km tecrübem var, kaç çeşit araba kullandım inanın bilmiyorum, onun verdiği doymuşluk ve yaşın sakinliği ile zaten apaçi tipi kullanımım söz konusu değil ama dediğiniz gibi anlık güç mutlaka gerekiyor ancak araç sizi bu tip durumlarda üzüyor.

    Onun haricinde, herşey mükemmel. Güvenlik ve yol tutuş konusunda çok açık ara diğer markaların önünde.
    L var yok işine takılmayın , yeni modellerdeki X iniş modu aynı görevi daha da iyi biçimde yapıyor ve spor mod gibi hızlanma değil, kontrollü yokuş iniş modu.
    Subaru da Türkiye tipi donanım işi pek yok, fabrikadan O kadar az adet tedarik ediyorlar ki, talep edecek yüzleri olduğunu sanmıyorum :) Yarın bir gün adetler artarsa aynı Ali Cengiz oyunları orada da görülmeye başlar. Örneğin VAG grubu gibi plastik kolçağı çıkartıp ek donanım diye 600 TL ye fatura ederler.

    Son olarak XV de, birçok yeni marka (Niro dahil) gibi stepnesiz geliyor. Benim gibi eski kafa adamları gıcık eden eden bu ayrıntının kıymetini yanağı yarılmış lastiği, tamir kiti ile onarmaya çalışan gençler de uzun yol tecrübesi kazandıkça öğrenecekler.Aracı hafifletmek, yakıt ekonomisi ve bir "çimdik" daha kar marjı için yapılan bu iş bence bir nevi sigortasız dolaşmak gibi. Dilerim kimsenin ihtiyacı olmaz ama sigortasız da olmaz mantığı bence daha doğru.

    Uzun yazı ve bir başka marka ile yarattığım kirlilik için tekrar özür dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: savascantek

    XV deki motorlara pek bir şey yapılamıyor, aslında bu motorlar tam evladiyelik. bakımını aksatmazsanız ömürlük makineler. Bence araçtaki sıkıntı CVT, dipgaz yaptığınızda ses var, görüntü yok. Boxer motorun o benzersiz sesi sizi hemen içine çekip, havaya sokuyor ancak hızlanma gerçekten çok kötü.

    Yaşım 50'nin üzerinde, kaç milyon km tecrübem var, kaç çeşit araba kullandım inanın bilmiyorum, onun verdiği doymuşluk ve yaşın sakinliği ile zaten apaçi tipi kullanımım söz konusu değil ama dediğiniz gibi anlık güç mutlaka gerekiyor ancak araç sizi bu tip durumlarda üzüyor.

    Onun haricinde, herşey mükemmel. Güvenlik ve yol tutuş konusunda çok açık ara diğer markaların önünde.
    L var yok işine takılmayın , yeni modellerdeki X iniş modu aynı görevi daha da iyi biçimde yapıyor ve spor mod gibi hızlanma değil, kontrollü yokuş iniş modu.
    Subaru da Türkiye tipi donanım işi pek yok, fabrikadan O kadar az adet tedarik ediyorlar ki, talep edecek yüzleri olduğunu sanmıyorum :) Yarın bir gün adetler artarsa aynı Ali Cengiz oyunları orada da görülmeye başlar. Örneğin VAG grubu gibi plastik kolçağı çıkartıp ek donanım diye 600 TL ye fatura ederler.

    Son olarak XV de, birçok yeni marka (Niro dahil) gibi stepnesiz geliyor. Benim gibi eski kafa adamları gıcık eden eden bu ayrıntının kıymetini yanağı yarılmış lastiği, tamir kiti ile onarmaya çalışan gençler de uzun yol tecrübesi kazandıkça öğrenecekler.Aracı hafifletmek, yakıt ekonomisi ve bir "çimdik" daha kar marjı için yapılan bu iş bence bir nevi sigortasız dolaşmak gibi. Dilerim kimsenin ihtiyacı olmaz ama sigortasız da olmaz mantığı bence daha doğru.

    Uzun yazı ve bir başka marka ile yarattığım kirlilik için tekrar özür dilerim.


    Stepnesiz araba almam.




  • yorum ve bilgilendirmeleriniz için teşekkürler...hoşcakalın.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.