Şimdi Ara

Fiat 500e, Avrupa'da zirvede

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
333
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Fiat 500e, Avrupa'da zirvede



    Fiat 500'ün yeni ve tamamen elektrikli versiyonu 500e, Avrupa'da geçen yıl da segmentinde en çok tercih edilen elektrikli model oldu.



    Ayrıca Bkz.Geri viteste dünya rekoru kırıldı



    Şirket açıklamasına göre, 2 yıl üst üste segmentinin lideri olan Fiat 500e, A ve B segmentlerindeki tamamen elektrikli (A+B BEV) araçlar arasında, yüzde 14,7 pazar payıyla 2022'ye göre 0,3 puanlık artış elde etti. 500 ailesinin sıfır emisyonlu modeli, 65 bin adede yakın satışa ulaştı.



    Fiat 500e, aynı zamanda Stellantis Grubu içerisinde de en çok satılan tam elektrikli otomobil oldu. Torino'da tasarlanan ve üretilen 500e, şimdiye kadar 42 uluslararası ödüle layık görüldü. 500e, Fiat'ın en çok ödül alan modeli unvanını da koruyor.



    Açıklamada görüşlerine yer verilen Fiat Üst Yöneticisi (CEO) ve Stellantis Global CMO'su Olivier Francois, modelin Avrupa'da elektrikli şehir otomobilleri arasında üst üste iki yıl liderliğini sürdürmesiyle başarısını bir kez daha kanıtladığını belirtti.



    Tanıtımından bu yana dünya çapında 185 bin adetten fazla 500e satıldığını aktaran Francois, 'Uluslararası metropollerin çevreci dönüşümünde önemli bir rol oynadı. Şu anda dünya çapında 44 ülkede satılan 500e, markanın dünya çapındaki elektrifikasyon yolculuğunu devam ettiriyor. Müşterilerimizin ihtiyaçlarını her zaman merkeze koyuyor, onlara kolay, duygusal ve sosyal açıdan uygun çözümler sunuyoruz.' ifadesini kullandı.




    Kaynak:aa.com.tr







  • Abi bu nasıl fiyat küçücük araba 1.400.000 lira imiş 150 bin daha verip togg alıyorsun koşkoca suv. ben de diyorum niye binlerce kişi togg sırası bekliyor. citroen ami mesela 419.000 tl. bu arabanın 800.000 bandında olması lazım tam togg ile ami arası bir araç.

  • işte elektrikli dönüşümü başlatacak ve ilerletecek olan bu araçlar aslında.
    küçük, ucuz. 200-250 km menzil. hızlı şarj destekli olabilirler. hızlı şarjdan ziyade iş yerleri otoparklarında,avm otoparklarında hızlı şarj ünitelerinin sayıları arttırınca iş çözülür. elbette bizim ülkemizde otopark konusu başlı başına sıkıntıdır.
    avrupada ikinci araç olarak bunları alıyorlar artık. haklılar. işe gidip gelmelik şahane araç.
    umarım sayıları artar.
    üreticileri buradan tebrik ederim.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.