Şimdi Ara

Egea'nın segmenti c (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
139
Cevap
1
Favori
12.888
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    Kimse de cikip dememis; "tek bölgeli klima ne arar c sinifinda" diye veya "arka kol dayama nerde" diye; gerci astra k da bile yok arka kol dayama
    c sinifinin da cılkı çıktı gerçi; sert plastikler, torsiyon arka suspansiyonlar, b sinifinda gorebilecegimiz bagaj kapagi mekanizmalari, v.s



    ne diyorsun arkadaşım. önde bile kol dayaması olmayan c sınıfı var. golf midline'da arkada kol dayama yok. kliması da manuel. tek-iki bölgeyi geçtim. sen mevzuları karıştırıyorsun tamamen. cılkı çıkmadı. eskiden beri bu böyle.

    Ust donanimi baz alarak soyledim, yoksa arka cami cevirmeli c sinifi da cikar alt donanimda

    Bravo nun yaninda bu b kaliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    Kimse de cikip dememis; "tek bölgeli klima ne arar c sinifinda" diye veya "arka kol dayama nerde" diye; gerci astra k da bile yok arka kol dayama
    c sinifinin da cılkı çıktı gerçi; sert plastikler, torsiyon arka suspansiyonlar, b sinifinda gorebilecegimiz bagaj kapagi mekanizmalari, v.s



    ne diyorsun arkadaşım. önde bile kol dayaması olmayan c sınıfı var. golf midline'da arkada kol dayama yok. kliması da manuel. tek-iki bölgeyi geçtim. sen mevzuları karıştırıyorsun tamamen. cılkı çıkmadı. eskiden beri bu böyle.

    Ust donanimi baz alarak soyledim, yoksa arka cami cevirmeli c sinifi da cikar alt donanimda

    Bravo nun yaninda bu b kaliyor

    en üst donanım hariç frenler kampana. kampana fren kalmadı c sınıfında. hyundai dahil. bunu söyleseydin tam otururdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 21 Nisan 2016; 18:22:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    Kimse de cikip dememis; "tek bölgeli klima ne arar c sinifinda" diye veya "arka kol dayama nerde" diye; gerci astra k da bile yok arka kol dayama
    c sinifinin da cılkı çıktı gerçi; sert plastikler, torsiyon arka suspansiyonlar, b sinifinda gorebilecegimiz bagaj kapagi mekanizmalari, v.s



    ne diyorsun arkadaşım. önde bile kol dayaması olmayan c sınıfı var. golf midline'da arkada kol dayama yok. kliması da manuel. tek-iki bölgeyi geçtim. sen mevzuları karıştırıyorsun tamamen. cılkı çıkmadı. eskiden beri bu böyle.

    Ust donanimi baz alarak soyledim, yoksa arka cami cevirmeli c sinifi da cikar alt donanimda

    Bravo nun yaninda bu b kaliyor

    en üst donanım hariç frenler kampana. kampana fren kalmadı c sınıfında. hyundai dahil. bunu söyleseydin tam otururdu.

    Kampana konusunda emin olamadim; olsaydim yazardım zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sahibinden comda teknik ozelliklerde D segment yaziyor bi bakin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • B ile C Arasında görüyorum bende . avrupada böyle bir segmrnt varmiydi arkadaşlar ben mi yanlış hatırlıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _TerryLeather_

    Herkes bişey söylüyor sevenleri c de ısrarcı madem c neden elantra corolla nın yanında minicik

    corolla ve elantra nin yanında nasıl minnacık? Corolla dan 88 mm Kısa. Ama 17 mm geniş, 32 mm yüksek ve bagaj hacmi 68 lt fazla. Elantra dan 38 mm Kısa 8 mm dar 47 mm yüksek 62 lt de bagaj hacmi olarak geniş. Araç sınıflandırma olarak C geçiyor. Hala öyle mi böyle mi demenin kimseye faydası yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fofer

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobra41

    egea lineanın yeni kasasıdır. Linea ise b segmenti bir arabadır bunu nereden anlıyoruz? linea Punto ile aynı iç mekan dizaynına ve kalitesine sahiptir ayrıca şase ve yürüyen ve mekanik aksamda da aynı parçalar kullanılmaktadır. Bu yüzden Punto-Linea-Aegea "B" sınıfı araçlardır.


    Audi A3 Cabriolet
    BMW 1 Serisi Cabriolet
    Bu araçların iç mekan ve dizaynı kötü de C segmentinde yer alıyorlar

    Önce araç sınıflandırılmasının nasıl yapıldığını öğrenin, sonra yorum yaparsınız
    Egea C segmenti bir araçtır. Egea sahibi değilim...


    Edit :https://tr.wikipedia.org/wiki/Otomobil_segmentleri

    a3 cabrio ve 1 serisi cabrio veya artık 2 serisi oldu bu araçları örnek verirken yapmaya çalıştığınızı anlamadım zaten bu araçların c segmenti olduğu aşikar.

    bence siz fiat fanlığını bırakıp olaya tarafsız bakın.

    segment konusunda boyut ve kalite kadar modelin diğer modeller arasındaki konumu çok önemlidir

    fiatın a segmenti aracı panda ve fiat 500 dür b segmenti araçları punto egea c segmenti 500L bravo d segmenti eskiden çıkardığı ve Tr'ye hiç göndermediği fiat croma diye uzar gider.

    aegea, Accent blue, symbol,skoda rapid,seat toledo bunlar hep b sınıfı araçlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Equris

    Bu konuya çok bilmiş şekilde yorum atan arkadaşlar lütfen aşağıda Türkiye Otomobil Distribitörler Derneği'nin Fiat Egea'yı hangi segmente soktuklarını görebilirler. Eğer ODD'nin ne olduğunu bilmiyorsanız ve güvenilir mi değil mi diye bir an düşündüyseniz lütfen ne olduğunu araştırınız.

    http://odd.org.tr/folders/2837/categorial1docs/1500/bulten.pdf

    mito a sınıfı olarak belirtilmiş buna katılıyorsunuz yani ?




  • aracın sınıfını üretıcı belırtmış ,kaldı kı satış listelerınde de belırtılmış ,
    tartışmaya gerek yok , sadece boş laf olur
  • B dir o b

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Odd verilerinde,Kailtesini beğenirsiniz beğenmezsiniz Linea,Accent Blue gibi C sınıfı olarak geçen bir araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sedan tartışılırda hatchback kesinlikle C
  • Kalite olarak A

    Resmi olarak B

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de ezbere b segmenti yazmaya girmi?tim de aslynda dü?ününce hiç öyle de?il

    segment boyuta göre belirlenir, kaliteye prestije vs göre de?il, ucuz çin maly bir araç da boyutlary kar?ylayynca c segmentiyse c segmentidir, yani egea nyn malzemesi kalitesiz içinde ?u yok demekle segment belirlenmez

    c segmentinde de baz alynacak araç golf denirse bir arkada? da zaten kyyaslamy? neredeyse ayny boyutta araçlar, lineada durum farklyydy, linea b segmenti olarak piyasaya sürülen puntonun sedanyydy, ayny clionun sedany symbol gibi ama bu sefer araç yeni bir segment olarak çykty ki fiat da zaten c segmenti diye yayynlady bunu

    boyutlaryna göre de evet c segmenti

    üstelik ?öyle de bir çeli?ki var, egeanyn b segmenti oldu?unu iddia edenler, bravo nun fiatyn c segmenti aracy oldu?unu söylüyor ancak ölçüler kyyaslanyrsa egea hb in bravo dan daha büyük oldu?u gözüküyor, bir markanyn b segmenti aracynyn da c segmenti aracyndan büyük olmasy herkes kabul eder ki pek mümkün de?il




  • Jettanın c olduğu kadar c ?
    Hattata c diyen zihniyet neden egea ya b demekte ıstarcı ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobra41

    quote:

    Orijinalden alıntı: Equris

    Bu konuya çok bilmiş şekilde yorum atan arkadaşlar lütfen aşağıda Türkiye Otomobil Distribitörler Derneği'nin Fiat Egea'yı hangi segmente soktuklarını görebilirler. Eğer ODD'nin ne olduğunu bilmiyorsanız ve güvenilir mi değil mi diye bir an düşündüyseniz lütfen ne olduğunu araştırınız.

    http://odd.org.tr/folders/2837/categorial1docs/1500/bulten.pdf

    mito a sınıfı olarak belirtilmiş buna katılıyorsunuz yani ?

    Hocam sınıflar araçların boyutlarını gösterir, kalitelerini değil. A2 diyorsa; A sınıfı ölçülere sahip HB otomobil demek oluyor bu.

    En azından ben yıllardır böyle biliyorum eğer yanlış ise düzeltin lütfen.




  • konuya gelen mesajları okuyunca anlıyorum ki bizim milletçek bir boyut sıkıntımız var

    edit: birşeylerin boyu bişey ifade etmez



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mevsimsiz_kar45 -- 22 Nisan 2016; 5:48:49 >
  • Yumuşak G (ğ) segmenti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aks mesafesi A3 Sedan ile aynı.
    Genişliği A3 Sedan ile aynı, Corolla'dan, Jetta'dan daha fazla.
    Uzunluğu A3 Sedan'dan daha fazla, Focus'la aynı.

    Kimilerinin sandığının aksine B-Sedan araçların tamamından hemen her ölçüsüyle çok daha büyük.

    Hele HB'i geldiğinde göreceğiz, segmentinin en cüsseli araçlarından biri olacak. Hele Auris falan yanında ufacık kalacaklar. Acaba HB için de hala "yok abi bu B segmenti, Punto'nun yerine geldi" diyen olacak mı..

    Aracın tek sıkıntısı var, iç tasarımı (kalitesi değil) güncel C'ler ile kıyaslayınca çok sönük kalıyor. Bu durum da Fiat'ın kronik derdi.. Adamların stil kafası pek uymuyor bize (muhtemelen kendileri hariç dünyanın geneline de!!). Güncel araçları içerisinde iç tasarımı "helal!" dedirten bir tek 500 ve 500X var, bir de Evo ile ilk döneminde özellikle takdir toplayan Punto. Gerisi maalesef..

    İç mekan kalitesi olarak neredeyse sınıf standartlarında. Yumuşak/sert plastik dağılımı, kapı içi kumaş kaplanacak yerler, Kolçak vs, rakiplerinde nasılsa bunda da aynı. Hoşuma gitmeyen bir tek tavan kaplaması var. Ancak otopark testinde de söylemişti And, tavan aydınlatma grubu da bir o kadar kaliteli! Egea'dan sök BMW'ye tak, sırıtmaz.

    Bu araba, birebir aynı kalite de, birebir aynı donanımda fakat stil olarak daha çekici bir iç tasarımla çıksaydı muhtemelen hiç kimsenin "bu C değil" diye itirazı olmazdı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.