Şimdi Ara

EGEA'nın segment karmaşasında son nokta (konuldu) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
289
Cevap
0
Favori
13.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vikipedi de c yazıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • On numara bi paylaşım

    Yıllardır turk milletini sömüren koç gurubu yine aynı şekilde devam ediyor
    Yerli üretim diye devletten aldıkları teşfikle B sınıfı aracı 3-5 cm uzatım C diye gagalıyor

    Az daha sıksa D diyecekler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Segmentlere göre farklı farklı kriterler icat etmeye başladınız. O segmentte şu kriterler bu segmentte başka kriterler gibi bir yaklaşımı ilk defa duyuyorum. Haklılığınızı göstermek için değişik yollara başvuruyorsunuz gibi geliyor.

    Sadece iç mekan kalitesi ile sınıf değişmez dedik. Alırsın boş Jetta'yı, sınıfındaki diğer boş araçlara bakarsın. Sıkıntı yoksa yoktur. Mantıklı olan boş Jetta ile boş Egea kıyası yapıp onun üzerinden karar vermektir. Arada gözle görülür bir fark varsa, öte yandan Rapid'in boşu Egea ile daha yakınsa bunu alır cebine koyarsın.

    Yoksa Ford'un Vignale versiyonları o araçlara sınıf atlatmıyor. Sadece müşteri kitlesini genişletme amacı güdüyor.

    Kalite hissi düşük, donanım olarak beğenmedim, altyapısını paylaştığı araçlar belli ama araba C segmenti diyorsunuz.
  • Seni ikna edersek elimize ne gececek ?

    İban vereyim mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MrT4ngo kullanıcısına yanıt
    Türk malı mı ? şaka mısınız ?
  • MaVu! kullanıcısına yanıt
    Şu konuda içi dolu olan tek mesaj, teşekkür ederim.

    Öncelikle aracı B sınıfına hapsetmek haksızlık olur. Bunda hemfikiriz. Ama C segmenti demeye de gönül razı değil. Egea'yı gömme amacım yok, Linea'ya göre çok iyi ir iş çıkardılar bu da bi gerçek.

    Chrysler 200 = Fiat Viaggio = Dodge Dart = Alfa Romeo Giulietta = Fiat C EVO platformu şeklinde biliyorum. Chrysler 200 ve Egea'nın hangi noktalarda bağlantılı olduğunu anlatırsanız sevinirim.

    156'nın D segmenti olduğunu biliyorum. Burada eleştirdiğiniz şeyi Fiat fanları yapıyor. Şöyle ki; slim fit duran 156 aslında D segmenti, dinamik bir araç, boyutunu küçük görüp aldanmayın demişsiniz. Doğrudur katılıyorum. Burada boyut üzerinden karar veren kesim Fiat fanları işte. Sırf uzunluğu baz alıp Egea'ya C segmenti diyebiliyorlar, adamlar "bu araç uzun, o yüzden C segmenti" diyor. Aynı kişilerin zamanında 156'yı da C yapması gerekir bu durumda.

    Motor ve şanzıman konusunda Egea'ya hiç bişey demiyorum. Egea HB konusunda da size katılıyorum. O araç kesinlikle sedan devşirmesi değil. Ortada bu kadar ayan beyan bir fark varken ikisi nasıl aynı segmentte oluyor bu da ayrı bir tartışma konusu.

    Önceki mesajlarımda da bahsettim, tek kriter araca segment atlatmaz. Kriterlerin korelasyonudur önemli olan. O sebeple salt platform üzerinden konuşmuyorum Egea için. Günümüzde neredeyse %50-60'lık fark platforma ait. Fakat bunun dışında donanım, kalite ve hatta duruş bile platformundan sıyrılamıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Seni ikna edersek elimize ne gececek ?

    İban vereyim mi ?

    Yanlıştan dönmüş olacağım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: haymanali2006


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Adamlar "C4" ismini vermiş, daha ne kadar net olabilirler?

    C4 Cactus'den daha iyi en az 2 tane B-SUV sayabilirim size. Buna rağmen Cactus daha üst segmentte mi yer alıyor bu durumda? Madem B'den üstte, C'den altta?

    Ben size direk üretici firmanın dediğini yazdım. Onlar konumlandırmayı bu şekilde yapmış, ismi(c4) ve segmenti arasında tereddüt içinde iseniz bir mail atıp gerekli bilgiyi alabilirsiniz.
    Sizin yaptığınız kıyastır, göreceli kavramdır saygı duyarım. Üreticinin sayfasını ziyaret edip yazının ilgili kısmını okumanızı tavsiye ederim.

    Tamam hocam söylediklerinizi kabul ediyorum.

    Citroën demiş ki bu araba B ile C arası.

    Ama üreticisinin B olarak konumlandırdığı bazı modeller Cactus'den çok daha iyi.

    Bu durumda Cactus'e kimse üst sınıf demez. Üreticinin ne dediği bi anlam ifade etmiyor yani şu durumda.

    C4 Cactus denen aracı aldım kullanıyorum.

    Üretici sınıf atlatma çabasında olabilir ama araç B sınıfı Crossover. Haa! Boyut iç hacim genişliği C sınıfı olan CivicHB aracımı ve çoğu C sınıfını aratmıyor, orası ayrı bir durum.

    C4 Cactus gibi araçlar, hiç bir zaman bir kadjar yada QQ olamaz. Üretici istediği kadar C sınıfına yakın desin(zaten 'yakın' demekle yetinebilmişler)..

    Egea da öyle; Small platformu çekerek uzatarak oluşturumuş bir araç. Tamponların kalıbını şişir kapıları biraz bombeli yap ölçüleri 5-6cm uzat, tavanı bombeli yap, arabayı şişir...Uzaktan bak araba büyük..

    Arabanın arkasına geçip kıçına bakın, 301/c-elysée/Rapid vs.

    Egea, iç mekan kalitesi ve görünümü olarak bir C olamaz. Eğer olmak istiyor ise acilen değişikliğe gitmeleri gerek.

    Kampana frenler de, Egea için bir göstergedir. Onu da es geçmeyelim..


    İlk çıktığında Blue'yu C sınıfına yükseltmek için çok çaba sarf ettiler ama B sınıfı araç B sınıfıdır. İstenildiği kadar zorlansın, değişmez.


    ODD denen yer, üreticilerden/markalardan gelen verileri işleyen bir 'dernek'. Ne verirlerse onu yazar, segment belirleyici bir otorite değildir.


    *Aracı beğenen ve almak isteyen kitlesi, aracı C segmentinde görmek isteyebilir/kabullenebilir. Ama kim ne derse desin, bana göre Egea Sedan Albea dan hallice bir araç..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 19 Mayıs 2016; 16:28:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fiat bayisinin zamanında Linea'nın D sınıfı olduğunu iddia ettiğini de biliyoruz, onların lafı ile hareket etmek kadar mantıksız bir davranış olmaz. Araba bal gibi B sınıfı sedan bir model, istedikleri fiyat da fazla. Filolar topluca aldıkları için onlara uygun geliyor, ancak çapsız personel aracından öteye gitmeyecek basit bir model. Linea'yı tedavülden kaldırıp aynı fiyattan satışa sunsalardı belki derdim, Koç bu sefer kendi ayağına sıkmış.

    Lafa gelince "VW ancö fölö sötöbiliyör öndan çok VW vahh yoksö satamöz" diyenler Egea'nın filo satışları ile ayakta kaldığını da nedense es geçiyorlar.
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Saf bir C segmenti olduğunu idda etmiyorum. Hiçbir zaman etmedim. Edemem de, Ancak bu aracın C kalitesini ve standartlarını karşıladığı noktaların da olduğunu söylüyorum.

    Bu araç C segmenti olarak tabir edilen araç alıcılarına da alternatif, B sınıfındaki symbol, 301 alıcısına da alternatif olarak görülebilir. Diğer tarafta görüş farklılıkları olabilir buna da saygı duymak gerekiyor.
  • hic guzel araba degil kimse bakmyor bile
    zeki insanları degil.torpillileri ise alırlarsa boyle olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam arkadaş senin öznel yorumlarını okuduğumuz yeterli bence. Her cevaba farklı bir kriter yaratarak geliyorsun. Şimdi de premium ayrımına geçtin. Ucu yok bunun belli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tipo/tempra c sınıfı idi buda onun yerine gelen bi araç o yüzden c sınıfıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atal

    Bu mesaj silindi.
    Senelerdir bu forumdayım neyin ne olduğunu iyi biliyorum merak etme, 4 sene öncesinde de I30 furyası vardı yanında da Aveo, önüne gelen incelemesini yapıyordu çok satacağını iddia ediyordu gördük sonunu. Birisi Avrupa'dan çekildi satın alanların elinde patladı, ikinci eli yerle bir oldu ötekine istenen fahiş fiyatlardan sonra çok pahalı olarak görülen Golf ya da Focus gibi modeller daha çok satmaya başladı.

    Şu arabayı kaç tane bireysel kullanıcı alıyor çok merak ediyorum, millet akıllandı böyle 3. dünya ülkesi otomobillerine para kaptırmıyor kimse. Alan var evet onlar da dediğin türden piyasadan haberdar olmayan bilinçsiz kitle, sırf "sıfır" diye abuk subuk arabalara dünya kadar para verenler ne yazık ki. Çok satabilir bundan doğal bir şey yok, Symbol gibi kurumsal firmaların çapsız personel arabasından öteye gitmeyecek bir model. Zaten çok satmasının ana sebebi de filoların topluca alıp indirim sağlama imkanı, bu paralara Egea alan yok, alana da Allah kıl fikir versin.

    Arkadaşımın çalıştığı firmada altındaki Jetta'ları alıp Egea vermişlerdi, adamlar laf edince yerine Fluence vermişler. Aralarında sınıf farkı bal gibi ortada çünkü inkar etmenin anlamı yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Tamam arkadaş senin öznel yorumlarını okuduğumuz yeterli bence. Her cevaba farklı bir kriter yaratarak geliyorsun. Şimdi de premium ayrımına geçtin. Ucu yok bunun belli.

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jr09

    Türk malı mı ? şaka mısınız ?

    Arabanin fikri, tasarimi vsvsvs italyan olsaydi dediginizde haklisiniz fakat egea'da İtalyanların bir katkisi yok. Tek italyan olan şey fiat logosu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne egea imiş arkadaş c ye koyuyorlar dolmuyor b ye koyuyorlar almıyor
  • İkna oldun mu 👀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    isterse D sınıfı olsun FIAT işte ne olacak. Tenekeden bi sınıf üstün

    Hocam ne içip geliyorsunuz ne güzel kafalar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weycell1905

    İkna oldun mu 👀

    Accent Blue hangi segment abi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.