Şimdi Ara

DEATHLOOP [PS ANA KONU] [ARKANE](14 Eylül 2021) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
222
Cevap
3
Favori
11.032
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sırf bu oyunu oynamak için ps5 alınır. çok farklı ve zevkli bir konsept bulmuşlar
  • Yeni Zelanda PSN'de çıkış tarihi olarak 21 Mayıs 2021 tarihi verilmiş.

  • Oyunun yönetmenleri Gamesradar'a verdiği röportajda yeni bilgiler paylaşmış:


    Oyunda 4 farklı bölge olacakmış ve gün 4 farklı periyoda ayrılacakmış. Bu bölgelerde istediğimiz gibi gezmekte özgürmüşüz, etrafı iyice araştırıp döngünün işleyişini öğrenebilirmişiz. Zamanla öğrendiğimiz bilgileri kullanarak olayların akışını değiştirebilir, yeni silahlar ve güçler elde edebilirmişiz. Örneğin adadaki önemli karakterlerden birinin yerini değiştirebilir ve kendimize uygun olan rota için başka yere yönlendirebilirmişiz. 


    Oyunda daha önce de denildiği gibi bir gün olacak fakat bu bir gün içerisinde belli bir zaman limiti olmayacakmış. Zamanın ilerleyişi bölgeler arası geçiş yaptığınızda gerçekleşecekmiş yani başlangıç bölgesinde günün sabah vakitleriyken bir sonraki bölgeye gittiğinizde oyun öğle vaktine geçiş yapacakmış. Böyle bir yol izleyerek oynayan insanlara etrafı diledikleri gibi araştırma şansı vermek istemişler ve bir zaman limiti derdinden kurtarmışlar.


    Sanat yönetmeni Sebastian Mitton oyunun geçtiği Blackreef adasının bölgelerini tasarlarken oyuncuların farklı zamanlarda aynı bölgeye geldiklerinde farklı şeylerle karşılaşacağından bahsetmiş.


    Dishonored'da olduğu gibi bölümler üzerinden bir ilerleyişten ziyade büyük, sandbox bir yapıya sahip olan bir açık dünyada oyuncuların serbest bırakılacağı söylenmiş. Bu açık dünyadaki her bölgenin kendi hikayesi, avantajlar sağlayan hava durumu, gizemi ve kendine has sunacağı bilgiler olacakmış ve bunlar o bölgeyi günün hangi periyodunda ziyaret ettiğinize göre karşınıza çıkacak veya çıkmayacakmış. 


    Oyunculara "Ya böyle yapsaydım ne olurdu?" sorusunu sordurmayı hedeflemişler ve daha önce de belirtilen 8 hedefi ortadan kaldırmak için sunulan dünyanın, imkanların buna olanak vereceği ve deneyerek oyuncuların bunları göreceği söylenmiş.


    Örneğin sabah vakti tünel kazan iki tane gardiyanı gördüğünüzde onları öldürmek yerine bırakıp günün sonraki periyotlarında buraya gelirseniz sizin işinize yarayabilecek bir tünel ile karşılaşacakmışsınız. Oyun etki-tepki mantığı üzerine kurulmuş, denemek isteyenlere, keşfedenlere birçok fırsat sunacak ve yoğun bir deneyim vaat edecekmiş.


    Oyun Arkane'in son 20 yılda yaptığı oyunlardan çok daha aksiyon ağırlıklı bir yapıya sahipmiş fakat önceki oyunlarındaki gibi yoğun bir deneyim sunmadan uzaklaşmamışlar.


    Oyunda her günün başlangıcında temel ekipmanlarla başlayıp ilerledikçe kendimizi geliştirecekmişiz aynı bir rogue-lite'da olduğu. Oyunun bir noktasında bu değişecekmiş fakat hangi nokta olduğundan bahsedilmemiş.


    Blackreef adasındaki döngü fenomeni AEON Programını idare eden Visionaries olarak da adlandırılan 8 hedef tarafından geliştirilmiş. Bu hedeflerden her birini öldürmek döngüyü kırmaya daha çok yaklaştırıyor ve yeni özellikler kazandırıyormuş. 


    Blackreef adası AEON Programının çığır açıcı geliştirmeler yapmasına imkan veriyormuş, burada Trinket olarak adlandırılan Dishonored'daki Bone Charm'a benzeyen küçük objelere paranormal güçler infüze ediliyormuş. Bunlar oyunculara pasif katkılar sağlıyormuş.


    Oyundaki süper güçler ise Slab olarak adlandırılıyormuş, bunları dediğim gibi hedefleri ortadan kaldırarak elde ediyormuşuz ve her hedefe bir tane düşecek şekilde toplam da 8 tane varmış.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CheKD -- 12 Ocak 2021; 16:12:52 >




  • Sırf bu oyunu oynamak için Ps5 alacaklar olmuş ama bu oyun Ps5 e gelmeyecek sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evo_4

    Sırf bu oyunu oynamak için Ps5 alacaklar olmuş ama bu oyun Ps5 e gelmeyecek sanırım.

    gelecek. sony ile özel anlaşma var.

  • Bu oyun sanki bir kez daha ertelenecek gibi geliyor nedense, neyse beklemeye devam. DEATHLOOP [PS ANA KONU] [ARKANE](14 Eylül 2021) 

  • Güzel bir video olmuş.


  • DEATHLOOP Explained


  • Arkadaşlar bu oyun hangi grafik motoru kullanılarak geliştiriliyor bilgi varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Arkadaşlar bu oyun hangi grafik motoru kullanılarak geliştiriliyor bilgi varmı?
    Benim de bir bilgim yok ama Dishonored'ta ne kullanıldıysa bunda da o kullanılmıştır
  • Re Village ile birlikte Deathloop'a da ön sipariş geçtim Mayıs ayı güzel olacak
  • Void Engine deniyor bu motorda id Tech grafik motorundan geliştirildiği yazıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Void Engine deniyor bu motorda id Tech grafik motorundan geliştirildiği yazıyor
    Büyük ihtimalle odur hocam mekanikler benzer
  • Yeni Ekran Görüntüleri:



    DEATHLOOP [PS ANA KONU] [ARKANE](14 Eylül 2021)
    DEATHLOOP [PS ANA KONU] [ARKANE](14 Eylül 2021)
    DEATHLOOP [PS ANA KONU] [ARKANE](14 Eylül 2021)
    DEATHLOOP [PS ANA KONU] [ARKANE](14 Eylül 2021)
    DEATHLOOP [PS ANA KONU] [ARKANE](14 Eylül 2021)
    DEATHLOOP [PS ANA KONU] [ARKANE](14 Eylül 2021)
    DEATHLOOP [PS ANA KONU] [ARKANE](14 Eylül 2021)




  • Oyundaki çeşitli silahlar Machete, PT-6 Spiker, Rapier, Strelak 50-50, Heritage, LIMP-10, Sepulchra Breteira, Tribunal, Vopat Trencher ve Fourpounder ve bazı yetenekler gösteriliyor.


  • Yayıncı Bethesda Softworks ve geliştirici Arkane Lyon, zaman döngüsü FPS oyunu Deathloop'u bir kez daha erteledi.


    21 Mayıs'ta çıkış yapması planlanan oyun 14 Eylül'e ertelendi.

     

    Arkane Lyon oyun yönetmeni Dinga Bakaba ve sanat yönetmeni Sebastien Mitton tarafından yapılan açıklama:

     

    "Deathloop'un kalitesinden ve ekibimizin belirlediği hedeflerden ödün vermemenin yanı sıra Arkane stüdyolarındaki herkesin sağlığını ve güvenliğini gözetmek bizim görevimiz. Elimizdeki ek süreyi kullanarak eğlenceli, tarz sahibi ve akıl almaz bir oyuncu deneyimi hazırlamayı hedefliyoruz.

     

    "Bekleme sürenizi uzattığımız için özür diliyor, hepinize oyuna tutkuyla bağlı olduğunuz ve heyecanla oyunun yolunu gözlediğiniz için teşekkür ediyoruz. Bağlılığınız, bizim hayal gücümüze ve çalışmamıza destek oluyor. Deathloop'u en kısa zamanda beğeninize sunmayı iple çekiyoruz." 


    https://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Deathloop_Eylule_Ertelendi-108494.htm





  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.