< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XanthiN -- 21 Ağustos 2021; 2:5:10 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XanthiN -- 21 Ağustos 2021; 2:5:10 > |
Oynanış videosu oldukça güzel ve heyecan verici görünüyor. Animasyonlar akıcı, ortamlar güzel, sunumundaki geçişlerin sinematik olması da hoş olmuş. Oyun ve stüdyo hakkında Video Oyun Analisti Daniel Ahmad bazı bilgiler paylaşmış:
Game Science Stüdyosu 2014 yılında Tencent Games'den ayrılan bir grup çalışan tarafından kurulmuş. Kurucu ekibin üyelerinden bazıları Tencent çatısı altında geliştirilen Asura isimli oyunda çalışmışlar. Bu oyun yine Batıya Yolculuk temalı bir oyunmuş fakat bir MMORPG'ymiş. Stüdyo bu oyundan önce ilk olarak oynaması ücretsiz bir kart oyunu geliştirmiş ve 2015'de yayınlamış. Sonrasında konuda da bahsedilen ve aynı şekilde oynaması ücretsiz olan Art of War oyununu mobil ve PC platformu için 2017'de yayınlamış. 2017'nin sonuna doğru Steam'in Çin'e giriş yapmasıyla yapımcı AAA standardında bir oyun geliştirmeye karar vermiş ve bu karar ile bu oyun ortaya çıkmış. Stüdyonun iki yerleşkesi varmış. Shenzhen'deki ekipleri yine oynaması ücretsiz bir mobil oyuna odaklanırken Hangzhou'daki ekip bu oyuna odaklanmış. Tencent'in Asura oyununda çalışan geliştiriciler bu oyundan ilham almış ve Batıya Yolculuk temalı Black Myth'i geliştirmeye başlamışlar. Oyunu geliştirmeye 2017 sonunda başlamışlar ve geliştirme aşaması 2 yıla aşkın süredir devam ediyormuş. İlk senesinde sadece 13 geliştirici oyun üzerinde çalışıyormuş bir sonraki yıl bu sayı 30'a yükselmiş. Geliştirme sürecinde God of War, Monster Hunter World ve Sekiro oyunlarını oynamışlar ve bu oyunlardan birçok şey öğrenip kendi oyunlarına adapte etmeye çalışmışlar. Gösterilen oynanış videosu 2 yıla aşkın süren çalışmanın bir ürünüymüş ve geliştiriciler halen Unreal Engine 4 konusunda yeni şeyler öğrenip bunları oyunlarına entegre ediyorlarmış. Stüdyo 19 geliştirici daha işe almak istiyormuş ve ilerleyen dönemde bu sayıyı daha da artırmaları muhtemelmiş. Oyunun şuan için bir yayıncısı yokmuş ve bu videoyu da bir nevi bir tanıtım olarak kullandılar muhtemelen. Güçlü bir tanıtım yaptıkları kesin, umarım videoda gösterilenler oyunda bulunur ve vaat edilen Monkey King'in 72 yeteneği gerçekten de oyunda olur. |
Yeni video yayınlanmış. |
IGN China'dan bir editör yapımcılarla bizzat görüşmüş, gösterilen demoyu ve daha fazlasını deneyip bunların doğrultusunda bilgiler paylaşmış.
Fragmanda gösterilen alanın ismi Black Wind Mountain'miş ve bu bölgede geçen demonun yapımı 6 ay sürmüş. Daha önce çıkardıkları iki mobil oyun bu oyun gibi hikaye odaklı AAA bir aksiyon-RPG oyununun yapımına olanak sağlamış. Çin'deki oyun piyasasının FTP ve online oyunlar üzerine kurulduğundan bahsetmişler ve böyle bir oyun geliştirmenin riskli olduğunu belirtmişler. Başlangıçta 7 kişilik bir ekip olduğundan dolayı geliştirme sürecini hızlandırmak için Naughty Dog ve Santa Monica gibi stüdyolarla çalışmış şirketleri yapıma dahil etmeyi düşünmüşler fakat sonrasında projeyi kendilerinin idare etmesinde karar kılmışlar. IGN editörüne fragmanda gösterilen demoyu denetmişler ve videoda ne varsa demoda da olduğunu söylemiş. Bilerek farklı bir şekilde oynamaya çalışmış, videodaki gibi ağustos böceği olup düşmanlardan kaçmak yerine dövüşmeyi tercih etmiş, videodaki boss ile farklı bir şekle bürünerek dövüşmüş. Oyunun yapımcısı video koymadıkları bir düşmanı editöre göstermiş ve onu nasıl yeneceğini anlatarak ona oyunun videoda gösterilenden fazlası olduğunu kanıtlamaya çalışmış. Yapımcı Feng ayrıca editöre bambaşka bir bölüm daha göstermiş, bu bölümde 4 tane temel dizaynı tamamlanmış boss bulunuyormuş ve dövüşülebilir durumdalarmış. Cilalama yapmaları gerektiği için bu boss'ları videoda göstermemeye karar vermişler. Feng'in dediğine göre oyun tamamlandığında bitirmek için en az 15 saat oynamak gerekecekmiş. Bu süreyi olabildiğince heyecan dolu yapmak için 100'den fazla düşman çeşidi tasarlamayı planlıyorlarmış fakat şu anki geliştirici sayısı buna izin vermiyormuş. Geliştirici sayısının az olması dolayısıyla ayrıca bölüm dizaynına sadece 1 ekip ayırabiliyorlarmış ve oyunu 3 sene içerisinde hazır bir hale getirmek için ekibe daha çok geliştirici dahil etmek istiyorlarmış. Şimdilik 10-15 kişiyi işe almak istiyorlarmış fakat gösterilen videodan sonra 10000'den fazla mesaj gelmiş kendilerine. AAA oyun yapım şirketinde çalışan bazı geliştiriciler bizzat başvurmuş stüdyoya, Çin dışındaki geliştiriciler vize ücreti ve seyahat masraflarını karşılamayı kabullenip ekibe dahil olmayı istemiş. Yapımcı Feng, oyunun ismindeki Black Myth'in çok daha büyük bir evrene işaret ettiğini belirtmiş. Bu oyunun Çin Mitolojisindeki birçok güzel hikayeden bir tanesi olduğunu belirtmiş ve bunun daha bir başlangıç olduğunu, zamanla bu evreni 2 oyunla daha genişleteceklerini söylemiş. Bu oyunların isimlerini dahi paylaşmış fakat editöre söylememesi tembihlenmiş. Son olarak oyunun daha erken geliştirme döneminde olduğunu ve daha çok yolları olduklarını belirterek bir süre bizden haber alamayabilirsiniz diye eklemiş. |
Yeni videoyu paylaştılar. IGNyoutube Check out the new Unreal Engine 5 gameplay trailer for Black Myth: Wukong, an upcoming action adventure RPG from Chinese developer Game Science. This is our first look at Black Myth: Wukong running on UE5 at 4K/60FPS. The game will also support Nvidia's ray-tracing and DLSS technology, as well as Dolby Atmos.
Black Myth: Wukong is set in the 16th Century and focuses on traditional Chinese folklore. Here's a closer look at the protagonist's skills and abilities, the game's beautiful environments, and some exciting boss fights.
Black Myth: Wukong does not have an official release date just yet, but it's planned to release some time in 2023.
#IGN #Gaming #BlackMythWukong https://www.youtube.com/watch?v=nOMIwsupy9k&feature=youtu.be |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kage. -- 20 Ağustos 2020; 20:21:26 > |
|
|
|
|
|
|
|
|