Şimdi Ara

Assassin's Creed: Codename Red | PS5 | ANA KONU (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
5
Favori
2.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ThomasAngelo89 kullanıcısına yanıt

    dediğin gibi olucak hocam. Assassin's Creed: Codename Red | PS5 | ANA KONU 

  • Asahi Breweries kullanıcısına yanıt
    Maalesef öyle olacak eminim 😄
  • Ghost of Tsushima atmosferini azıcık da olsa yakalayabilirse benim için harika olur. Odyssey ya da Origins ayarında bir oyun olursa benim için başyapıttır.

  • Bu oyunun çıkmasını Codename Hexe için istiyorum ben. Bu çıksa da sıra ona gelse. Asıl bomba o olacak.

  • Büyük çaplı bir next-gen AC merak uyandırıcı. AC Origins ve Odyssey'de bile şehirler çok iyi görünüyordu. Red'i düşünemiyorumAssassin's Creed: Codename Red | PS5 | ANA KONU 


    Fakat feodal dönem uzakdoğu ortamında geçen oyunları sevmiyorum. (Eğer Batılı ögeler veya ciddi fark katan fantastik içerikler yoksa. Red'te pek olmayacak gibi.)


    O yüzden, benim gibilere uyacak oyun Codename Hexe. Umarım o da tam bir AAA oyun olur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 18 Şubat 2024; 15:54:8 >
  • Assassin's Creed: Codename Red | PS5 | ANA KONUTom Henderson (@_Tom_Henderson_) on Xtwitter
    EXCLUSIVE - Details on Assassin's Creed Infinity's Live Service Hub https://t.co/3eYtmflwws
    https://twitter.com/_Tom_Henderson_/status/1762241749198512541


    Assassin's Creed: Codename Red | PS5 | ANA KONU
    Assassin's Creed: Codename Red | PS5 | ANA KONUınsider gaming
    EXCLUSIVE - Details on Assassin's Creed Infinity's Live Service Hub - Insider Gaming
    https://insider-gaming.com/assassins-creed-infinty-news/
  • Assassin's Creed Red Engine, Üs Kurma, Savaş ve Daha Fazlası Hakkında Ayrıntılar.



    Assassin's Creed: Codename Red | PS5 | ANA KONU

    Geçtiğimiz yıl boyunca bir kayanın altında yaşamadıysanız, Assassin's Creed Red'in önümüzdeki yıl piyasaya sürülecek bir sonraki ana Assassin's Creed oyunu olduğunu biliyorsunuzdur. Resmi olarak, oyunun feodal Japonya'da geçeceği ve Assassin's Creed serisinin ilerlemesi için merkezi bir başlatıcı olan 'Infinity' merkezine bağlı olacağı dışında pek bir şey bilmiyoruz. Öte yandan, sızıntılar ve raporlar, oyunun Naoe ve Yasuke olmak üzere iki kahramanı olacağını ortaya koyan kendi raporumuz da dahil olmak üzere, neler bekleyebileceğimize ışık tuttu.


    Bugün, Red'in oyun mekaniği ve motoruna biraz daha derinlemesine dalmak istedim, çünkü açıkçası, serinin 'yeni bir dönemi' için inşa ediliyor gibi görünüyor.


    Başlangıç olarak, Assassin's Creed serisinin bir bütün olarak yeni bir motora geçmesi gerekmiyor, ancak 'Anvil Pipeline' adlı önemli bir evrimini kullanacak. Kaynaklar, Anvil Pipeline'ın çeşitli Assassin's Creed stüdyolarının (ki bunların sayısı oldukça fazla) farklı sürüm ve dallara sahip olmak yerine tek bir daldan çalışmasına olanak tanıdığını açıkladı. Bu da Assassin's Creed'in ileriye dönük olarak ışın izlemeli küresel aydınlatma ve sanal geometri çizgilerinden görsel olarak faydalanacağı anlamına geliyor.


    Anvil Pipeline'a geçiş, ekiplerin animasyonlar, parkur sistemi, dinamik hava durumu ve daha fazlası dahil olmak üzere serideki her şeyi tamamen elden geçirmeleri gerektiği anlamına geldi.


    Assassin's Creed Red'deki çatışma bana biraz Valhalla'ya benziyor, ancak kan ve kafa kesme dahil olmak üzere çok daha fazla kan içeriyor olarak tanımlandı. Gizlilik de Red'de önemli bir rol oynuyor, Splinter Cell'e benzer şekilde, oyuncu meşaleleri söndürebilir, uzun otların ve çalıların arasına saklanabilir ve hatta istediği zaman yüzüstü yatabilir.


    Halka açıklanmaması koşuluyla Insider Gaming'e sağlanan görüntüler Valhalla Yerleşim özelliğinde büyük bir evrim olduğunu da gösterdi. Red'de oyuncular yerleşim yerlerini 'Hideout' adı verilen büyük bir şekilde inşa edebilecekler. Hideout, oyuncunun kendi isteğiyle cephanelik, dojo, alter ve daha fazlasını inşa edebileceği yerdir. Bu binalar da, binanın yerini seçebilmekten, çatı tasarımınızı seçebilmeye, iç düzene ve silah ve zırhlarınızı nerede sergileyebileceğinize kadar özelleştirilebilir.


    Genel olarak, Assassin's Creed serisi devasa bir sıçrama yapıyor ve ilk bakışımız önümüzdeki aylarda ortaya çıkacak olan Assassin's Creed Red ile olacak.



    Kaynak : https://insider-gaming.com/assassins-creed-red-exclusive-details/





  • Tester, yeni Assassin's Creed'in Japonya ile ilgili konusu ve oynanışına dair ayrıntıları açıkladı


    İşte test eden tarafından sağlanan tüm bilgiler, oyunun ana bileşenlerine göre bölünmüştür:


    Olay örgüsü:


    -Oyun 1450 ve 1470 yılları arasında geçen bir öğretici göreve sahip olabilir.

    -Oyun, ara sahnelerle gösterilen birkaç önemli zaman atlaması içeriyor.

    -Naoi/Naoe'nin (ana karakter) önsözü, gençken bir köyün yakılmasını ve ardından yetişkin olduğu zamana bir zaman atlamasını içerir.

    -Nedenlerini ve neden Tarikat'ın peşinden gitmek istediğini öğreniyoruz (Tapınakçılar olmalı)

    -Önsöz, bir savaş çığlığı ve saldırı altındaki küçük bir köye kaydırılan bir kamera ile başlar.

    Yangın, ölüm ve duman küçük bir köyü doldurur.

    -Burada ilk kez, daha sonra olay örgüsünün önemli bir parçası olacak bir karakter tanıtılır.


    Karakterler:


     -Erkek samuray (Yasuke) klana kabul edilir.

    -Kadın şinobi (Naoi/Naoe) zaten bir klanın üyesidir (bunun babası Nagato Fujibayashi tarafından yönetilen Iga ninja klanı olduğu zaten bilinmektedir).

    -Çıkarları belli bir noktaya kadar örtüşür; ortak bir düşmana karşı birlikte çalışırlar, ancak başka türlü bunu yapmazlardı.


    Assassin's Creed: Codename RED'in oynanışı:


    -Parkur son 4 oyundan çok daha iyi.

    -Test eden kişi uygulama seviyesini Unity ile karşılaştırıyor.

    -Test uzmanının kendini içinde bulduğu bir şehir yoğun nüfuslu ve şehir seviyelerinin tasarımı parkour'a uygun, yere hiç dokunmadan şehirleri dolaşmanıza izin veriyor.

    -Artık her şeye ve her şeye tırmanamayacağınız için kavrama parkur ve tırmanma için kullanılabilir.

    -Oyunda parkurla ilgili zorluklar ve bulmacalar yer alacak.

    -İki kahramanlı sistem Assassin's Creed: Syndicate'ten farklı bir şekilde uygulanıyor.

    Örneğin, karakterinizi değiştirmek için artık özel bir sığınağa dönmeniz gerekiyor.


    -Transmog ve NG+ yalnızca lansmandan sonra kullanılabilecek.

    -Test uzmanı, geliştiricilerden ekibin oyunu daha gerçekçi hale getirmek ve fantezi bağlantısından kurtulmak istediğini duydu.

    -Üs binası özelleştirilebilir, ancak renk şemalarını seçemezsiniz, sadece şekilleri ve tasarımları seçebilirsiniz.


    Diğer:


    -Oyunun adı şimdiden iki kez değiştirildi.

    -Oyunun tanıtımındaki ninja ana karakter değil. Sadece sıradan bir ninja suikastçısı.

    -Oyunun müzikleri çoktan hazır.

    -Geliştiriciler oyunu sonbaharda piyasaya sürmeyi planlıyorlar, ancak bunun için kesin planları yok.





  • İşte geliştirme aşamasındaki yeni Assassin's Creed oyununun Ana Menü ekranına ilk bakışımız.


     Bu yılın sonlarına doğru çıkacak ve Japonya'da geçecek olan Assassin's Creed Red'de iki oynanabilir kahraman yer alacak: Bir Suikastçı olan Naoe - VE - henüz adını bilmediğimiz Afrikalı bir samuray savaşçısı. 



    Assassin's Creed: Codename Red | PS5 | ANA KONU
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A r c h A n g e L.

    İşte geliştirme aşamasındaki yeni Assassin's Creed oyununun Ana Menü ekranına ilk bakışımız.


     Bu yılın sonlarına doğru çıkacak ve Japonya'da geçecek olan Assassin's Creed Red'de iki oynanabilir kahraman yer alacak: Bir Suikastçı olan Naoe - VE - henüz adını bilmediğimiz Afrikalı bir samuray savaşçısı. 



    Assassin's Creed: Codename Red | PS5 | ANA KONU

    Darısı Hexe'in başına. Yükseldim ufaktan. Assassin's Creed: Codename Red | PS5 | ANA KONU 





  • A r c h A n g e L. kullanıcısına yanıt
    Sjwlere bak sen, gerçek bir samurayı kontrol ettirmeyecekler anlaşılan. Aynı kafayla Star Wars'ın yeni çıkacak oyununda da saçma sapan bir dişiyi ana karakter olarak seçmişler.
  • Şu oyunu büyük merakla bekliyorum ubisoftun sjwlere yanlaması ne kadar hoşuma gitmese de oyun yapısı mekanikleri ve openworld olaraktan beni tatmin eden başka oyun yapabilen studyo yok star wars'da sjw muhabbeti var gibi bu dönemin popilizmi bu maalesef modası bi bitse de başka bişeye geçsek sıktı artık ilginç bi yanı da yok bence yok es cinselmiş vs kadın güçlendirme yapıyorlar sözde ama bi temeli olmuyor insan bu yüzden soğuyor sırf kadın olduğu için karakter güçlü oluyor falan oysaki karakterin altını biraz doldursalar biraz kafa yorsalar rahatsız olucak bişey yok ortada ama suyu çıktı artık her yerde abartılı eş cinseller vs gerçek hayatta eş cinsel olan insanlar bu sjw tiplerin anlattığı gibi de değil ki duyar mı kasıyorlar nefret mi belli değil
  • Umarım son 3 oyundur ve son 2 far cry oyununda da kullandıkları rpg sisteminden artık vazgecerler şahsen ubisoftun rpgyi düzgün yaptığını düşünmüyorum cok basit matematiksel değerleri alıp rol yapma kısmını yapmıyorlar olay sadece karakter leveli olunca da bence anlamsız oluyor rpg olmasi ki buna rpg de denilmez bence rpg diyince benim aklıma karakteri her şekilde şekillendirmek görevleri istedigim şekilde bitirmek geliyor fallout gibi bunlar olmayınca rpg demenin anlami ne anlamasam da neyse umarım bu muhabbetlerden bir an önce kurtulur ve unitydeki black box suikast görevleri + valhalla ve orginsteki açık dünya yapısını birleştirirler o zaman mükemmel bi oyun olurdu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lucker274 -- 12 Nisan 2024; 21:9:48 >
  • lucker274 kullanıcısına yanıt

    Odyssey’de verdiğin kararlar oyunun hikayesine karakterlerine etki ediyordu. Rpg yönünden kötü bir oyun değildi. Bu seriden bethesda kalitesinde bir rpg beklemek doğru olmaz çünkü özünde bir rpg oyunu değil AC serisi. Hoş Bethesda’nın son çıkardığı Starfield da güzel olmasına rağmen sırf xbox exc olduğu için buralarda çokça gömüldü ya neyse.

  • Tuomir kullanıcısına yanıt
    Odsseyyde seçimlerin ana hikayeye cok dramatik etki etmiyordu sanki ya görev sonunu degistirse de oyunu tekrar tekrar oynatıcak bi yapıda değildi sanki yada ben yanlış hatırlıyorum 3 yıl önce oynamıştım onu

    Ben bu seriden bethesda kalitesinde rpg beklemiyorum zaten ama rpg 2 tane diyalog ağacından ibaret olmamalı diye düşünüyorum sadece damge ve level scale olunca oyunun zevkini düşürüyor bence keza seride favorim unity zaten RPG akımının bitmesini isterim şahsen çünkü dediğim gibi yapamıyorlar

    Bence hem oyun yapımcıları hem oyuncular hemde incelemeciler rpg ne bilmiyor 2 tane diyalog ağcı 2 tane karakter geliştirme koyunca o oyun rpg olmuyor keza cyberpunkta durum daha bile vahimdi diyalog ağaçları sırf olsun diye koyulmuştu ben oynadığımda hic bir şekilde hikayeyi veya görev objektifini etkilemiyordu (dlc yi bilmiyorum oynamadım) ona bile rpg denildi keza bence witcher da rpg değil rpg fallouttur skyrimdir şu rpg akımının bitmesini istiyorum artık baydı bence

    Fallout new vegas bile son dönemde çıkan sözde rpglere rol yapma kounusunda ders diye gösterilir resmen ki favorim bile değil o oyun

    Evet starfield baya gömüldü ama benim pek umrumda değil ya inceleme falan okumuyorum artık gameplay açıp bakıyorum keza watch dogs 2 de cok gömüldü ama benim icin gelmiş geçmiş en iyi oyun 😂



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lucker274 -- 12 Nisan 2024; 22:27:12 >




  • lucker274 kullanıcısına yanıt

    Genel hikayede bir önemi olmasa da verdiğin kararla

    Spoiler,

    mesajı görmek için tıklayın.
    Alexios/kassandra’yı öldürüp öldürmemek sana kalıyordu. Aynı şekilde Pisagor ile savaş da bu şekildeydi diye hatırlıyorum. Yine Spartalı bir kankan eğer kardeşini öldurmemeyi seçersen kardeşin tarafından mızraklanarak feci şekilde öldürülüyordu. Buna benzer şeyler vardı Odyssey’de ama Valhalla’da pek bu olaylar yoktu diye hatırlıyorum.

    Bana göre en rafine ve hızlı oyun Syndicate’tı. İsteğine göre başarabilirsen senaryolu suikast görevleri mevcuttu oyunda. Keşke o türe geri dönülse ama artık çok zor gibi görünüyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tuomir -- 13 Nisan 2024; 4:47:46 >
  • Tuomir kullanıcısına yanıt
    Spolier korumanız icin teşekkür ederim oyunun hikayesini belli bi kısma kadar hatırlamıyorum (uzun bi süre oynadıktan sonra save dosyam silinmişti) odsseey ile şansım barışmadı ya oynadığımda kırık ps4 üzerinden oynamıştım oyunun bi kısmında Türkçe yamadan kaynaklı bi hata sonucu oyun kitlenmişti sonrasında yamayı kaldırmak için oyunu baştan indirip kurmam gerekmişti (kırık ps4 te setup olayı vardı o yüzden uğraştırıcıydı) onu bi şekilde hallettikten sonra da oynarken ya eliktirikler gitmişti yada oyun donmustu save dosyam silinmişti işte artık xbox one üzerinen cloud save ile oynarım artık

    Ben unity'i syndicate ten daha cok sevmiştim nedenini tam bilmiyorum ikisinin de haritası harika ve görev tasarımları benzer ama unityi 5 kez bitirdim syndicate'i ise 1 kere bitirmek yetmişti ama şu sıralar seriyi morotonluyorum tekrardan oynıycam bi ara
  • Önceki mesajımda RPG olmasına laf etmiştim ama düşününce rpg olunca da uzun oluyor ya kesinlikle 3 yada unity gibi kısa ac oyunu kesmiyor bu devirde ubisoft oyun çıkarma işini cok azaltti eskiden her sene 1 oyun çıkarınca oyunların 6/7 saat sürmesi batmıyordu ama valhalla çıkalı 4 sene oldu umarım tekrardan 2 senede 1 oyun çıkarma modeline geri dönerler ama sanmıyorum
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.