< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Alfa Romeo Tonale (Ana Konu) (54. sayfa)
-
-
Avenger yine de fena değildi, baktığında jeep olduğu anlaşılıyor. Bu tamamen hayal kırıklığı olmuş. Bi kere alfada ön plaka orada olmaz :) en azından onu devam ettirselermiş. Fiyatı avenger ile aynı olur büyük ihtimalle, oradan bir avantajı var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Başinda fransiz olan alfa romeo'nun tasarimlari buna donüşücekse sanirim son alfa romeo kani tasiyan model tonale olacak , yada bu adami cok tutmazlar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bende tam bunu yazdım donanım haber tanıtımı altındaki yorumlara.
Jean-Philippe Imparato defalarca Tonale nin üretime geçmesini engellemişti gördüğü eksiklerden dolayı E-Toggle ı görünce ne yaptı acaba
-
Hocam Paspas lar çok hoşta Allah aşkına şu Kilim örtüleri kaldırın.
-
-
Geçen boş boş internette takılırken fark ettim, Wikipedia'da Tonale'nin 2.0 litre motorlu ve 9 ileri ZF şanzımanlı bir varyasyonu listelenmiş:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Tonale
Biraz araştırdım ama çok fazla bir detay bulamadım. ABD pazarı için falan olsa gerek herhalde. Bize uğramaz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Imparato amcam önce E-toggle vites seçicinin açıklamasını yapsın! Bence Tonalenin işlevsel ruhunu yansıtmışsınız
-
Sırf şu hatchback türü arabaların pratikliğinden ötürü sedan kullanmak istemiyorum ben. Geçen hafta ev taşıdım ve Tonale'nin pratikliği epey işimi kolaylaştırdı. Neler neler taşıdım arabayla... İleride Giulia yerine Stelvio almayı istememin nedeni de bu tamamen. Yılda bir kez ihtiyacım oluyor belki ama hayat kurtarıyor o bagaj alanı.
Bu saatten sonra Alfa'larda PSA ögelerinin bulunmasını yadırgamam, hatta bence dert de değil. Alfa yapıyoruz ayağına ortaya ne idüğü belirsiz bir şey koymaları markanın geleceği açısından can sıkıcı oldu sadece biraz. Alfa'yı genele hitap edecek hale getirmek yerine mini Ferrari kıvamına getirip 4C gibi arabalar üretip yüksek kar marjiyla niş bir kitleye satma yoluna gitselerdi keşke. Stellantis'in elinde bir sürü marka var, genele hitap ettirecek başka marka mi bulamadınız?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abandonware -- 12 Nisan 2024; 20:25:23 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bugün bayram tatili dönüşü ile ilk uzun yol deneyimimi gerçekleştirdim. Rota Silifke-Karaman-Silifke tam Alfa deneyimleyecek bir yol Sertavul geçidi geçiliyor gidiş 0 rakımdan 1650 ye çıkış dönüş tekrar 0 rakıma dönüş. Özekllikle Sertavul geçidi geçilirken yılan gibi kıvrılan bir yol! Amalfi yollarından tek eksiği deniz olmaması
2018 de 2.Guliettamı sattıktan sonra o yolda virajlarda 120+ hızlara çıkabildiğim iniş aşağı hız düşürmeden virajları dönebildiğim ilk araç. Bu makine gerçekten çok iyi yol tutuyor. Giulitta aracım 2016 1.4 multiair Süper TCT Spor paket ve 18 5FB jantları olan konfigürasyondu 45 yanak lastik spor süspansiyon ve aerodinamizim avantajına rağmen hissiyatım çok yakın yol tutuş sunması Tonale de direksiyon hissiyatındaki dezavantaja rağmen.
-
Hocam inanın Stelvio çok enteresan bir makine Araç D SUV ama sürüşte aldığınız hissiyat ve haz Hothatch yada sport sedan bir araç kullanımından farksız. Çok iddialı konuşuyorum ama sürüş hissiyatı noktasında Premium D SUV noktasında emsali yok! Bu yazdıklarım 280 lik makine özellin de 530 luk QV yi hayal dahi edemiyorum!
-
hahahah hocam çok haklısın bende hanıma söz geçiremiyorum. ne önerirsiniz siz örtü kullanıyor musunuz
-
Koltuk kılıfı genel olarak tavsiye edilmiyor hocam. Kılıf ile koltuk arasındaki sürtünme, normal kullanıma kıyasla koltuklara daha çok zarar veriyor. Arabayı kullanmak için aldık sonuçta, bosverin gitsin bence.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben daha önceki aracımda aşağıdaki ürünü kullandım. Pratik montajı air bag kısımlarının açık olması ve kaliteli malzemesiyle tavsiye edebilirim.
www.hepsiburada.comBod Oto Koltuk Koruma Kılıfı Ada Serisi Ön Arka Takım Fiyatıhttps://www.hepsiburada.com/bod-oto-koltuk-koruma-kilifi-ada-serisi-on-arka-takim-p-HBCV000024VMLW -
Tonale için gelecek olan Tributo Italiano model araçta "soğutmalı kablosuz şarj" özelliği bahsediliyor. Isınma problemine çözüm olarak ekliyorlar sanırım, acaba mevcut araçlara da bu şekilde bir değişiklik yapılır mı geri çağırmayla? Neticede ısınma problemini kabul etmiş oluyorlar bu şekilde sanki.
@alfa_romeoTributo Italiano - Alfa Romeo Özel Seri Otomobil | Alfa Romeohttps://www.alfaromeo.com.tr/arac-modelleri/special-series/tributo-italiano#modal-popup-tonale-tributo -
Kablosuz Android Auto/Apple CarPlay ile kablosuz şarjı aynı anda kullandığınız zaman ısınma durumu oluşuyor. Yalnızca kablosuz şarjı kullandığınızda ise ısınma sorunu olmadan şarj ediyor telefonu. Bu açıdan bakıp, kabul edecek bir sorun yok diyebilirler.
Kablosuz şarj özelliği olan her araçta soğutma olması lazım, üreticiler bunu uygulamak için çok geç bile kaldı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben CarPlay kapalıyken de denedim birkaç defa, hatta telefonu uçak moduna alıp öyle de denedim, ancak şarj etmediği gibi yine aşırı ısındı ve pili de hızlı boşalttı. Telefonum iPhone 14 pro max, hazneye de zor sığıyor maalesef.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim Galaxy S10e ile bir sorun yaşamamıştım ben. Bazı telefonlar için komple kullanılamıyor anlaşılan. Bir şey diyemedim.
-
Arkadaşlar önemli olduğunu düşündüğüm bir konu hakkında bilenlerden yardım isteyeceğim. Aracım dizel ve dct (çift kavramalı) şanzımana sahip. Herkesin bildiği gibi çift kavramalı şanzımanlarda sorun yaşamamak , biraz şans biraz da dikkat gerektiren durum. Bir Dsg kadar sorunlu olmasa da, Dct şanzıman kullanmak içinde belli konulara dikkat etmek gerekiyor. Mesela çift kavramalı araçlarda, özellikle dur kalk trafikte ya da trafik ışıklarında frene yarım basarak kendi kendine gitmesine izin vermemek gerekir diye biliyorum. Sonuçta yarım debriyaj gibi davranıp kavramının ısınmasına, şanzıman ömrünün kısalmasına neden oluyor.
Ben böyle bir sorun olmaması için daha önceki araçlarım tam otomatik ya da cvt şanzıman olsa bile, trafikte durduğum anlarda boşa alıyordum . Ancak Tonale de vites geçişi oldukça sert ve zor olduğundan, hiç pratik bir çözüm olmuyor. Ayrıca auto hold özelliği devrede olduğu için de, sanki aracı durduğumda vites i boşa almak gereksiz gibi geldi bana. Şunu da belirteyim, kısa süreli durmalar da start stop özelliğinin araca daha çok zarar verdiğini düşündüğüm için, araca biner binmez bu özelliği de kapatıyorum.
Sonuç olarak sormak istediğim şu, sizce Dct şanzımanı uzun süre sorunsuz bir şekilde kullanmak ve ömrünü olabildiğince uzatmak için nasıl kullanmalı, nelere dikkat etmeliyim.
-
Hocam selamlar. Araçlarımızda Auto-hold sistemi var herhangi bir sıkıntı olmaz. Lakin en takıldığım konulardan biri Otomobiller yüzlerce mühendisin argesi, beyin fırtınası ve yeterli zeka seviyesiyle üretiliyor. Start-stop sistemi de bu uzun ve maliyetli emeklerin ürünü olan bir sistem korkmayın araca bir zararı olmaz araçlardaki yağlama sistemleri turbo sistemleri o kadar gelişti ki sistemi rutin çalışmadaki kadar koruyor. 0w 20 yağ kullanıyoruz mesela mükemmel bir yağdır.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X