Şimdi Ara

Yıllardır BMW ve Mercedes'in Yaptığı Ahlaksızlık (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
3.410
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • realitych R kullanıcısına yanıt

    w205 mahkeme classti

    w206 da mezar class oldu

    w212 fl şahane arabayken

    w213 darbuka çalan terimleri ile tanındı

    mercedes audiden tövbe ister o boşluk bıraktığın konularda


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Milletin hormonlun Volkswagen almaması normal de ondan demek ki bu fiyata satabiliyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkes bunun farkında, tutuluyor da satılıyor demek ki. Ne zaman konusu açılsa 2.0 265hp A4 ile 1.5 C200 parası nasıl aynı aklım almıyor diyorum ama ne zaman trafiğe çıksam 1 40 TDI A4 1 tane 45 TFSI a4 görüyorsam 3 tane de C200 görüyorum. Ayrıca VAG grubun E segment çekecek 1.6 motoru yok olsaydı emin olun ağzımıza sokarlardı aynı fiyata küçük hacimli araçları.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • şartlar el verseydi audi den alacagim tek arac a5 olurdu heralde.motor tasarim vs tam f/p otomobili.

    a4 guncel bmw 3 e rakip olamaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence bmw mercedes cok kar etmiyor. Audi kardan kisiyor. C serisi neyse de 2.0 a4 varken 320i alana yazik vallahi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Volvo'nun beygiri ve hacmi işe yaramıyor, fiyatı 1 milyon da olsa alan pek çıkmaz, 180km'de elektrik kesiyor. Yanından Şahin-Doğan bile geçtiğinde o acıyı anlar alan.

  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt

    Almanya'da hepsi aynı para.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Motor hacmi tabi ki merkez alınacak bir konu 2023 değil 2053'de de değişmez.


    170hp elektrik süpürgesi 1.6 320i ile 2.0 150hp eski 320i'yi kıyasladığında bile 2.0'nin bariz farkları ortaya çıkıyor ki, 320i dediğin araçların %90'ı Dünya geneli 100.000km'ye gelmeden motor indirecek sorunlar çıkarıyor.

  • Bu millet komunizm istiyor artık buna tamamen eminim, hiç bir şeye para ödememek ve fiyatlanan herşeyin devlet tarafından regüle edilmesini beklemekte. Bakın bu işler avrupa da tüketici tepkisiyle karşılaşır ve o adam malını satamaz boykot eder, ancak güzide halkım ufak tefek parayı bulunca umrunda olmaz halkın geneli.


    Devletle regüle et bakalım mercedes bmw görebiliyomusun bir daha?

  • zotacing kullanıcısına yanıt

    ama almanyada tuhaf bir vw-audi tutuculuğu var. vw touran ın neredeyse tek satıldığı pazardan söz ediyoruz. kalan dünyada c serisi ve 3 serisinin talebi a4 ten daha fazla. adamlar da özellikle bizim gibi 3. dünya ülkelerinde bunu güzel kullanıyorlar. bir de öte tarafından bak 2 lt dizel motorlu 3 serisi ile a4 aynı fiyat olsa hangisini alırsın?

  • Şöyle bir şey dikkatimi çekti, %80 ÖTV dilimindeki 1.6 hacimli 520'nin fiyatı 3.8 milyon civarı. Vergisiz fiyatı aşağı yukarı 1.8 milyon TL yapıyor.

    2.0 litre hacmindeki Xdrive özellikli hibrit model %150 ÖTV'de olduğu halde 5.3 milyon civarı fiyatla satılıyor. Vergisiz fiyatı 1.850.000 TL yapıyor.

    Şimdi 520i ile 530i xdrive arasında 50 bin TL yani 1800 Euro mu oynuyor Almanya'da?

    Volkswagen aracın vergisiz fiyatını ve vergi kalemlerini tek tek yazarken BMW'de böyle bir yer göremedim. BMW iki araç arasında hatırı sayılır bir fiyat farkı bırakmasına rağmen 520i'de sanki devletin alacağı verginin bir kısmını kendisi alıyor gibi görünüyor. Mercedes'te de aynı donanımda e200d 1.510.000 TL e300d 4Matic 1.605.000 TL fiyatta. Acaba gerçekten Almanya'da da aralarında 3 bin Euro mu oynuyor?

    Yıllardır BMW ve Mercedes'in Yaptığı Ahlaksızlık




  • zotacing kullanıcısına yanıt

    yani avrupa ülkelerinde veya başka gelişmiş ülkelerde araç fiyatına ve vergisine motor hacminin hiç bir etkisi kalmamış iken, çoğu marka değil aracın arkasına motoru yazmak, kataloga bile yazmayı bırakmış bizdeki sistem doğru mu diyorsunuz??


    Siz yazdığımı pek anlamadınız galiba.. bahse geçen 2.0 Tfsı makina 1.6 Bmw motorundan çok daha komple bir motor ve emisyonu bile daha düşük.. buna rağmen fahiş bir vergiye kurban gidiyor. üstüne çok daha yüksek bir Mtv'ye mahkum.. bunun dezavantajını da Bmw Mercedes gibi motor uyarlaması yapan firmalar çok güzel sömürüyor.


    artı yurtdışında bu araçların nasıl yakın fiyata satıldığını kendiniz söylediniz.. daha nasıl yanlış olabilir bir sistem izah edebilir misiniz??

  • VAG grubu adamdır diye boşuna demiyoruz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 2.0 benzin motorlu (mild hybrid) ve D segment Volvo S60'da tıpkı A4 gibi BMW ve Mercedes'den ucuz. Hatta A4'den bile ucuz. 2 litre vergi diliminde olmasına rağmen. Kalitesi de gayet yüksek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 2 Ağustos 2023; 23:38:32 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Aynen, yazdım şimdi. Ayrıca iç mekan kalitesi de BMW'den çok daha üstün. AWD olması cabası. Resmen sazan.avi diğerleri.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Üstat sende iyice abarttın. Millet 1 milyona Corsa alıyor şu an. Amma gömdün.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    2023'de motor hacmi hala dikkate alınacak bir durum.


    1.6 motorlu 3-5 ve E serileri elektrikli süpürge gibi bağırıp gitmiyor.


    E200d(1.6) ile E300d(2.0) arasında ki his ve güç farkı devasa bir fark.

  • zotacing kullanıcısına yanıt

    Bende farklı bir şey söylemedim ki. vergi sistemi olarak merkeze alınmamalı diyorum.. sen motor hacim dilimlerine göre bu kadar fark oluşturursan, hasbel kader düşük hacimli ama daha verimsiz motoru olan marka birden kral oluyor.. daha güçlü hatta daha ekonomik motora sahip ama 1600ccden yüksek vergi gazabına uğramış markaların modelleri ile aynı fiyatları istiyor..


    serbest pazar, rekabet orada araç satılıyorsa ister.


    Yani şu Bmw'nin 2.0'den biyel kolu ile uydurma 1.6sına bakın Allahaşkına.. normalde pazarda bile olmaması gereken, 1990ların turbo motorları gibi 9.0 sıkıştırmalı sakat bir motor, vergi sistemi yüzünden kapış kapış gidiyor. ama mükemmel 2.0 dizellerin yüzüne bakan yok, kimse yüzbinlerce lira ekstra Ötv, 4 kere binlerce lira fahiş Mtv vermek istemiyor. bu yüzden diyorum motor hacmine göre vergi alınmamalı diye..


    bütün markalar otomobillerin arkasında yazmayı bıraktı yav motor hacmini. artık bir anlamı kalmadığı için. hala daha yerli üretim hibrit arabadan bile dünyanın mtv vergisi alınıyor olacak şey mi bu.


    elbette bende biliyorum değil E segment D segment sedanda bile 1.6 motorun anlamsız olduğunu. hiçbirşeye hizmet etmediğini.





  • zotacing kullanıcısına yanıt
    1.6T motor 3 serisi icin yine normal sayilir da, koca 5 serisi için rezaletin daniskasi resmen. O arabayi 1.6 motorla almaya utanir insan yahu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Bence 3 serisi içinde fiyasko.


    320d'nin verdiği tadın yarısını vermiyor. Hacim çok farklı bir şey sürüş keyfi için.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.