Şimdi Ara

vw polo hangi motor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
388
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba, eşime hatcback otomatik araç olarak poloda karar kıldık ama motor konusunda tam karar veremedim. mantık 1.2 tsi diyor dizelin pisiyle uğraşmaya gerek yok diyorum. yakıt farkı ve performans farkı kayda değer midir? bir de sanırım 1.4 atmosferik motor var o nasıldır? tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.




  • Şanzımanı da bilmek lazım. Kuru kavrama dsg ise masraf açabilir.

    Poloda öncelik hep turbo motorlu olanlardadır. Atmosferik kullandık sattık. Var ama insanlar ikinci elde tsi tercih etmek ister. İlanda atmosferik olan motoru seçmene rağmen tsi mı diye soranlar bile oluyordu. Polo tercih edenler öncelikle turbo motorlu versiyonları inceliyor. O yüzden alabiliyorsan tsi veya tdi alacaksın.

    Atmosferik otomatik tercih edecek olsam i20 ye bakarım. Almaya niyeti olan atmosferik olduğunu kabul ederek geliyor. Tam otomatik olduğu için alıcı bulması da kolay...
  • Storm Raider kullanıcısına yanıt

    polo'da ıslak kavrama yok. kuru kavrama passat'ta 6 yıl oldu, tık yok. eskidenmiş o sorunlar.


    tsi veya tdi farketmez polo'da. ikisi de az yakar. tdi hepten koklar. atmosferik artık çok eski modellerde var.

  • 1.2 tsi ye yakın görüyorum kendimi eskisi gibi şanzuman sorunu duymadım hiç bilmiyorum.

  • 1.2 tsi blok olarak oldukça sağlamdır ilk tercih olsun
    1.4 motor benzinli hitler teknolojisi lpg takacaksanız alın yoksa verimsiz bir motor ama o da sağlamdır
    1.4 tdi bulaşmayacağınız motor
    Yüksek km olacak ise kavrama mekatronik değişmiş mi sormanızda fayda var
  • 1.2 TSI hayırlı olsun diyelim.

    80.000 km üstü DSG tercih edilecekse muhakkak kavrama + volant değişmiş olmalı, değilse yaklaşık 40.000 lira maliyeti göze almalı. Mekatronik şans işi, bişe diyemem.

  • İki ay oldu 2015 model 1.4 TDİ DSG aldım. TSİ nasıl bilmem ama TDİ hiç sevmedim. Bir de 3 silindir bunlar. Har har har motor sesinden nefret ettim artık. Zamanı geri alsam TSİ alırım ben de. Üç kuruş yakıttan tasarruf edeceğiz diye başımıza iş almışız. Bir de sık sık rejenerasyona (DPF temizliği) giriyor şehir içinde. Pöff bela yani.

  • dr.Frankenstein kullanıcısına yanıt
    O arabayı biran önce satmanı öneririm en belalı motoru almışsın ya tsi ya da 1.6 tdi geçmende fayda var
  • 1.2 tsi dan memnunum ama ihtimal dahilindeyse şartlar zorlanıp 1.0 tsi alınsa çok daha iyi olur diye düşünüyorum
  • B.Avcı B kullanıcısına yanıt

    bütün modellerinde ömrü bu kadar mı?

  • dr.Frankenstein kullanıcısına yanıt

    tanıdığım birinde vardı aracı incelemedim ama sesi gerçekten dışarıyı da rahatsız ediyordu. tsi ye göre yakıt farkının kayda değer olduğunu zannetmiyorum.

  • momenty kullanıcısına yanıt

    maalsef bütçe kısıtlı kredi faizleri çok yüksek kredisiz ancak bunu alabileceğim.

  • lionel1 kullanıcısına yanıt

    1.2 de iyidir hocam şanzıman dışında klima kompresörüne de da bakın o da kroniktir bu yıl vaglarda.

  • momenty kullanıcısına yanıt

    sizin araç km de, kavrama volant mekatronik işine ne diyorsun?

  • lionel1 kullanıcısına yanıt

    Çevremde 15.000 ve 45.000 km'lerde kavrama değişen insanlar bizzat gördüm. Ben 112.000'de değiştirdim. Çok daha yüksek km'lerde olup değişmeyen de var. Kavrama ömrü aracın kullanımına göre değişebiliyor. Kendim alıyor olsam, 80.000 km üzerinde dikkat ederdim. O manada dedim.

  • lionel1 kullanıcısına yanıt

    Benim araç manuel hocam. Kız arkadaşımda da otomatiği vardı o bir defa mekatronik sorunu yaşadı 110bin civarı bir kmde ama fahiş bi fiyat tutmamıştı diye hatırlıyorum.

  • 2 senedir 2015 model 1. 2 tsi Manuel kullanıyorum bu zamana kadar sadece bakımlarını yaptırdım 116 km de aldım şuan 155 küsür
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.