Şimdi Ara

Vodafone Çekim Sorunu Cayma Bedeli

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
327
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar, Vodafone mobil hattım 2 haftadır iş yerimden şebeke hiç çekmiyor interneti geçtim arama bile yapamıyorum.

    Sadece benim hattım ya da benim telefonum değil aynı konumdaki başka Vodafonlularda da aynı sıkıntı var.

    Yaklaşık 4 senedir Vodafonluyum fakat aynı konumdan ilk kez böyle çekim sıkıntısı yaşıyorum.

    Müşteri hizmetleri sorunumu çözemiyor.

    Numaramı taşımak istediğimde ise tahahütlü faturalı hattım olduğu için ciddi miktarda cayma bedeli çıkartıyorlar.

    Kullanamadığım hakkımın hem faturasını ödüyorum hem de cayma bedeli çıkıyor.

    Cayma bedeli ödemeden nasıl numaramı taşıyabilirim?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sam.sepiol -- 14 Mayıs 2024; 16:41:25 >



  • iş yerinde kablosuz internet varsa bağlanıp

    kablosuz arama ile kullanabilirsiniz

  • E devlette girip arama yerine , tüketici hakları hakem heyeti yaziyorsun.Cikan formu sorununu acikca yazıp yolluyorsun.Sonra Vodafone seni arıyor.Telefon etmekle sorunun çözülmez.Yasal mevzuatlar resmi kağıtlar uzerinden yürür.Musteri hizmetleri bizim ülkede çok yanlış anlaşılıyor.
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Vodafonenun eskiden vowifi hizmetide sağlıklı çalışmıyor, sms kısmı ise hiç çalışmıyordu pek sanmıyorum ama güncel durumda iyileşme oldu mu
  • maaart M kullanıcısına yanıt

    Android de denedim sms gönderip sms alıyor

    sürekli kullanımda ne olur bilmem  

  • Cimer'e şebeke sorununu bildirdim. Sonucu bekliyorum.

    BTK E-devlette Baz İstasyonu ölçülen değeri: 0,65 Volt/Metre olarak gösteriyor.

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    hocam telefonunuzun markası ne samsung da yapamadım sms alma ve göndeme işlemini

  • mcrew kullanıcısına yanıt

    Poco F5 de denedim  

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Hocam şöyle bir şey oldu. Vodafone müşteri hizmetlerine yanımda uygulamasından yazdım tobi çıkıyor ilk. Üç kere müşteri hizmetlerine bağlanmak istiyorum yazarsan gerçek biri çıkıyor.

    Dedim vowifi üzerinden sms alıp gönderme işlemi yapamıyorum diye. Biraz derdi mi anlatmak da zorlandım. Sms atamıyorsan istersen vowifi yi deaktif edelim diyor. Benim derdim vowifi üzerinden sms alıp göndermek ben zaten deaktif edebiliyorum telefondan dedim. Anladı sonunda.

    En sonunda ben hattı resetleyecegim. Sen de telefonu kapat yeniden. Normalde vowifi sitemi üzerinden sms gönderme ve alma işlemi yapılıyor. Problem senin telefonunda dedi düzelmezse. İyi tamam dedim.

    Telefondan olacağıni düşünmüyorum çünkü daha yeni Vodafone a geçtim. Telekom da iken canavar gibi sms alıp gönderme yapıyordum. Çok güzel çalışıyordu. Telefonu kapatıp açtım sms geldi Vodafone dan bağlantınız yeniden baslatilmistir diye. Sonrasında da güvenli İnternet servis talebiniz iptal edilmiştir diye bir mesaj geldi. Tabi düzelmedi. Yine sms ler gitmiyor gelmiyor. Bu arada Samsung a da yeni bir güncelleme gelmiş. Onu yaptım. Güncellerken telefon bir daha yeniden başladı. Ondan sonra düzeldi.

    Su an sms gönderme ve alma oluyor uçak modunda wifi arama üzerinden. Güncelleme ile mi alakalı yoksa yeniden başlatma ile mi alakalı onu bilmiyorum.




  • mcrew kullanıcısına yanıt

    vodafone de sistem aktif açık olarak geliyor .

    Telefondan ayarları açmak gerekiyor .


    aynı anda yapıldığı için tam anlamak zor ama

    Çalışıyorsa sıkıntı yok

  • İşyerinde wifi varsa eğer wifi arama ayarını "tercih edilen mobil ağ" yerine "tercih edilen wifi" yaparsan problemin giderilmiş olur hocam. Wifi arama ve Volte gibi ayarları da aktif etmeyi unutma elbette şebeke ve telefon üzerinden.


    Eskiden şöyle bir konu açmıştım hocam. Buradaki adımları da deneyebilirsin.


    https://forum.donanimhaber.com/telefonunuz-cekmiyor-mu-arama-yapamiyor-musunuz-bir-de-bu-yontemi-deneyin--157090234




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 30 Mayıs 2024; 2:13:43 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Bu ayarlar daha önce Türk Telekom kullandığım için o şekilde ayarlıydi. Zaten wifi arama aktif oluyordu da sadece sms alıp gönderme de sorun yaşıyordum.

    Bu tercih edilen WiFi olayı sadece Samsung da var sanırım. Uçak moduna almasan bile wifi ağına bağladın mı otomatik olarak WiFi aramayı aktif ediyor. Keşke diğer telefonlarda da bu özellik olsa. Evin herhangi bir yerinde gerçekten çekmeme problemi yaşamıyorum. Konuşma sırasında WiFi aramayı kapatsam bile sadece iki saniyelik bir ses de kesilme oluyor sonra yine devam ediyor. Görüşme. Hiç bir şekilde görüşme sonlandırma da olmuyor.
  • mcrew kullanıcısına yanıt

    Ben de Samsung kullanıyorum hocam, "tercih edilen mobil ağ" ve "tercih edilen wifi" diye seçenek var. Duruma göre ayarlıyorum.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.