Şimdi Ara

TV Tavsiyeleri [ANA KONU] (4435. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
15 Misafir - 15 Masaüstü
5 sn
88.999
Cevap
1.371
Favori
4.738.893
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
226 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 44334434443544364437
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • basis35 kullanıcısına yanıt
    Hocam güvenilir yerse 2023 modelde alınabilir ama şuan yanindaki kampanyalar dolayı direk 2024 modeller çok daha mantıklı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba 65 inç 2024 üretim iyi bir tv tavsiyesine ihtiyacım var. Fiyatı da çok uçuk olmamalı. Samsung düşünüyorum marka olarak. Tavsiyeleriniz için teşekkürler şimdiden

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • jetgil kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam bütçe aralığınız nedir sizin tam olarak?
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam 50-60 gibi. Biraz teknik bilgiye de ihtiyacım var. Mesela oled mi qled mi gibi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • jetgil kullanıcısına yanıt
    Hocam,
    SAMSUNG 65QN85D en iyi tercih, 1tık daha bütçenizi yukarı çıkın yanındaki kampanyalar ile avantajlı konumda,
    QE65QN85DBTXTK THE FREESTYLE 2.NESİL veya ₺11.000 Hediye Para Kart TL
  • jetgil kullanıcısına yanıt
    SAMSUNG 65QN85D şuan 69.000 geliyor yanında 11.000TL parcard var 58.000 gelmiş olacak veya THE FREESTYLE 2.NESİL ürün hediyesi var bu ürün satışı 26.000 43.000 gelmiş olacak
    Bu kampanya hepsi burada ve diğer satan yerlerde geçerli değil, marketlerde veya SAMSUNGSHOP mağazalardan alırsanız geçerli bilginiz olsun.
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    hocam merhaba gündelik 1 2 saat film dizi ya da ps 5 için tv düşünüyorum . lg 65qned816re ve samsung 65qn85c arasında cok fark var mı bir de samsung alacak olursam qn85c 65 inc ve 75 in arasında cok az bi fiyat farkı var. lg 45 k bandında samsung 67 68 k bandunda bu kadar fiyat farklık ne tür bi farkı var tvler arasında

  • eygt82 E kullanıcısına yanıt
    Hocam ürün olarak kalite olarak çok fark var 2 model arasında
    Birde 65QN85C yerine 65QN85D bakın yanındaki kampanyalar ile çok daha mantıklı,

    SAMSUNG 65QN85D şuan 69.000 geliyor yanında 11.000TL parcard var 58.000 gelmiş olacak veya THE FREESTYLE 2.NESİL ürün hediyesi var bu ürün satışı 26.000 43.000 gelmiş olacak
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    qn85c ile qn85d farkı ne peki. bir de world card a taksit seçeneği var mı qn85d de

  • eygt82 E kullanıcısına yanıt
    Hocam parlaklık farkı var,
    Yazılım farkı var,
    İşlemci farkı var,
    Üretim yıl farkı var,

    Wolrd kartınıza 4 taksit olur pm'den bilgi veriyorum size.
  • sarppy kullanıcısına yanıt

    O zaman günün sonunda yine benim temas ettiğim yere geliyoruz.


    Hiçbir marka ürününün arkasında direkt durma cesaretini göster(e)miyor.


    O yüzden yüksek bütçeli cihazlar da alınmış olsa değişen bir şey fark etmiyor.

    Üstte bir forumdaşın mesajı ortada... Yeni aldığı cihazına karşı 'Bizce bi sorun gözükmüyor, böyle kullanın' tarzında bir cevap verilmiş Samsung tarafından.


    O vakit insanlar Samsung veya LG gibi servis kalitesi ve ürünün arkasında durma cesaretini gösterme gibi kriterleri gözetmelerine pek de lüzum yok demeye getiriyorum aslında konuyu...


    Ha TLC ha Samsung?


    Yanlış mıyım?

  • Akustik34 kullanıcısına yanıt

    Hocam evet satış sonrası destek kısmı kesinlikle önemli bir konu ancak bir o kadar da ürünlerin görüntü kalitesi ve performansı da önem taşımakta. Kimi kullanıcılar bana görüntü versin, akşam eve geldiğimde televizyonumu seyredeyim bana yeter diye düşünüyordur ve bu kişileri hariç tutuyorum. Markaların servislerinin benzer durumda olduğu düşünülürse yine aynı noktaya dönüyoruz ve ürün seçiminde modellerin görüntü başarımlarına bakıp karar vermek gerekiyor.


    Yani madem hepsinin servisi aynı o zaman LG veya Samsung'un tepe bir modelini almak yerine o zaman TCL hatta Sunny alayım demek çok da doğru değil diye düşünüyorum. Evet hangisini alırsak alalım maalesef beraberinde bir risk ile birlikte satın almış oluyoruz. Eğer panelde ciddi bir sorun olursa kurulum esnasında tutanak tutulup değişim yapılıyor ancak bize göre önemli fakat firmanın işine gelmediği için kabul edilebilir denilen sorunlarda ise olayı tüketici hakem heyetine taşımak gerekiyor. Bu nedenle Türkiye'de bu ürünleri satın alırken fiyat/performans durumlarına göre seçim yapmak gerekiyor.


    Televizyonda oyun oynuyorsunuzdur ve anlık tepkimeler sizin için çok önemlidir, o zaman input lag süresi en iyi olan modellere yoğunlaşırsınız. Gerçek siyah renk sizin için olmazsa olmazdır, o zaman öncelik OLED olacak şekilde bir arayış içinde olursunuz. OLED bütçemi aşıyor ama buna en yakın LED arka aydınlatmalı televizyonu almak istiyorum dersiniz o zaman da mini LED modellere yoğunlaşırsınız gibi gibi bu liste uzayıp gidecektir.





  • sarppy kullanıcısına yanıt

    Yani işin özeti; hangi marka olursa ha TCL ha Samsung ha LG...

    Hepsi de işlerine geldiği gibi servis politikalarını yürütüyorlar. O yüzden bütün olay marka algısı üzerinden yürüyor ne yazık ki...

  • Samsung yeni tvleri 21 ine kadar kurdurmamiz lazimmis gec mi kaldik 75qn85d alacaktim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine de Samsung ve LG'de muhatap bulmak daha kolay olur. Özellikle Samsung Merkez, şansınıza bağlı olarak, bazen güzel çözümler üretiyor. En kötü, Ekşi'de rezalet başlığı açınca veya THH'ye gidince, yapmaları gerekeni yapıyorlar. Mesela bir ara, bükülen S95B'lere panel değişimi + %25 para iadesi teklif ediyorlardı. OLED'lerde panelin değişmesi zaten TV'nin değişmesi gibi olduğundan, iyi bir teklifti.


    (TV'yi Burak Beyden aldıysanız o da yardımcı olabilir. Geçmişte birçok kişinin sorununu çözdü.)


    Philips ve TCL'de, TV'ler için genel bir servis ağı yok. Sorun yaşama ihtimaliniz daha yüksek. Yanlış hatırlamıyorsam, bir Philips servis vakasında, VA panelli TV'ye IPS panel takmışlardı  Sammy ve LG'de o seviyede sorunlar yaşanmaz. En azından belli başlı şehirlerde yaşanmaz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 19 Mayıs 2024; 16:40:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • orthos123 kullanıcısına yanıt
    Hocam 21.06.2024 tarihine kadar kurulum yaptırmanız lazım
  • Castle Bravo kullanıcısına yanıt

    Hocam LG veya SAMSUNG olsun benden kim alırsa alsın en ufak bir sorun sıkıntı yaşarsa her türlü gerekli destek sağlarım
    LG servis olsun, Samsung servis müdürleri olsun sürekli görüştüğümüz yetkililer sonsuz destek sağlarım




  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    Kargo geldi servis cagirdik desek gecer gibi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • orthos123 kullanıcısına yanıt
    Hocam siz hangi şehirdesiniz?
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    Konya. Bugun bir samsung bayiye gittim cok alakasizdi tvlerle


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 44334434443544364437
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.