Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1968. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.434
Cevap
310
Favori
879.933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 19661967196819691970
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün sözde türknet kuruluma gelicekti gelmedi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Lady-Of-Ice kullanıcısına yanıt

    Hocam her türlü yöntemi denedim olmuyor sonuç yok keşke fibere geçmeseydik vdsl de bozdular

  • LuKeNs L kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sorun tespiti yapıldı. En kısa sürede gereken aksiyonlar alınacak.
  • swaarthy kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, bu konuyla alakalı bildirilmiş genel bir sorun bulunmuyor. Probleminiz devam ediyor mu?
  • lordert kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, probleminiz devam ediyor mu?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    evet hocam hala düzeltmediniz kullanım detayı kısmını

  • lordert kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konuyu tekrardan uygulama ekibimize ilettim. Dönüş yaptıklarında bilgi vereceğim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Daha önce internet hizmetinizi 2 yıl gibi bir süre kullanmışlığım var. 21.07.2024 tarihinde diğer internet hizmetim bitecek 1340TL gibi bir hizmet bedeli cezası çıkartıyorlar bununla alakalı sitenizde 2000tl kadar siz karşılıyormuşsunuz sanırım. Birde benim şu anki kullandığım modem benim değil Türk telekomun verdiği aylık kira ödediğim bir modem bu nasıl olacak acaba

  • zsinankarabulut Z kullanıcısına yanıt
    Merhaba, adresinizde GigaFiber hizmetimiz mevcutsa cayma bedelinizi 2000 TL'ye kadar faturalarınıza indirim tanımlayarak karşılıyoruz. Yerleşik operatör altyapısı üzerinden hizmet alacaksanız 500 TL'ye kadar indirim sağlanıyor. Yerleşik operatör altyapısı üzerinden verdiğimiz fiber hizmette modem için ücret almıyoruz ve geçiş işlemleminde mevcut modeminiz ile devam ediyorsunuz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Türk telekomun verdiği bir modem var ancak o modem onlara ait olması sebebiyle iade edeceğim ceza yememek için. Sizin tarafınızdan bana ücret karşılığı verilebilecek bir modem mevcut mu acaba

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • zsinankarabulut Z kullanıcısına yanıt
    Yalnızca fiber aboneliklerde ücretsiz modem hizmetimiz bulunuyor. ADSL-VDSL hizmetlerde modemi sizin temin etmeniz gerekmektedir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Benim fiber altyapım var zaten modem bana temin ediyor musunuz nasıl gönderim yapacaksınız modemi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • zsinankarabulut Z kullanıcısına yanıt
    Yerleşik operatör altyapısı üzerinden verilen fiber aboneliklerinde geçiş işlemi yapıldığı zaman modem mülkiyeti geçiş yapılan servis sağlayıcısına geçiyor. Geçiş işlemi değil de abonelik iptali durumunda size verilecek olan adrese iade gönderilmesi gerekiyor.
  • 0850 484 10 73 numaralı telefondan arayıp turknet internetimi başka bir tarifeye geçirmeye çalışıyorlar. Bu numara turknetin mi yoksa dolandırıcı falan mı bunlar?

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Tamamdır o zaman taahhüt bitimine yakın beni ararsanız işlemleri başlatalım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • xxxtolgaxxx1977 X kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilettiğiniz numara bize ait değil. İtibar etmemenizi rica ederiz. İletişim bilgilerimizihttps://turk.net/iletisim sayfamızdan kontrol edebilirsiniz. Konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden yazabilir misiniz?
  • zsinankarabulut Z kullanıcısına yanıt
    GSM numaranızı PM üzerinden ilettiğiniz zaman ekibimize aranmanız için bilgi verebilirim
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    pm gönderemiyorum. müşteri numarası 1817742

  • Değil; fakeci numara.


    Türknet'in numaraları


    TurkNet
    İletişim — TurkNet
    https://turk.net/iletisim
  • xxxtolgaxxx1977 X kullanıcısına yanıt
    Bildirdiğiniz için teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: önceki 19661967196819691970
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.