Şimdi Ara

Taahhütsüz İnternette Sabit Fiyat Fırsatı TurkNet’te! (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
247
Cevap
3
Favori
31.062
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TSuNaMi_ kullanıcısına yanıt
    Sizi anlıyoruz, biz de bu durumdan hiç memnun değiliz ama değişen koşullarda paket ücretinde güncelleme yapmak durumunda kaldık.
  • Binanıza özel 200 ₺ kampanyası vardı. Neyse madem öyle alalım dedik. Müşteri hizmetlerini aradım. Size kaç kutu takıldı diye sordular, 2 kutu takıldığını söyledim. Modemi iade edebilirim vs. dedim gerek yok modem ücretsiz filan denildi. Teyyitleştik, ay sonu oldu faturamı ödeyeyim dedim. 300 ₺ fatura gelmiş.



    Edit: PM'den iletişime geçmemiz neticesinde firmadan arandık. İndirim'e ilişkin dedikleri gibi düzeltme sağlanılarak modem ücreti alınmadı 199 tl ödemeyi yaptım. Ödemeyi Mobil Bankacılık üzerinden gerçekleştirince oldu. Sanırım Turknet Online işlemlerinde problem var orada 199 tl yazmasına rağmen ödeme sayfasında 299 tl olarak ödeme görünüyordu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By Fatiq -- 15 Nisan 2024; 16:44:42 >
  • By Fatiq B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, diğer yorumunuz üzerinden dönüş yaptım. Bilgilerinizi PM üzerinden gönderebilirseniz yardımcı olmak isterim.
  • RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TURKNETTEN UZAK DURUN.

  • Bu firmanın mantığını çözemedim.


    1 hafta önce turktelekom kullanıyordum sözleşmem bitti bunlara geçmek istedim.Bana aktivasyon ücreti 600 lira dediler.


    Ama turktelekom bitmeseymiş cayma bedelini karşılarlarmış.Aktivasyon olmazmış.

    Anlamadım bu mantığı.

    Zaten müşteri temsilcileri de her firmada aktivasyon olur gibi şeyler söyleyip bana akıl vermeye çalışıyor.. Ben telekom superonline vodafone a sorduğumda aktivasyon ücreti görmedim.


    Neyse böyle müşteri odaklı olmayan firmalardan uzak olmak en iyisi

  • JazHoyt J kullanıcısına yanıt
    Merhaba, mevcut servis sağlayıcınızdan hizmeti iptal etmeden geçiş işlemi yaparsanız kurulum ücreti alınmıyor ama geçiş işlemi değil yeni abonelik başlatılması durumunda 600 TL kurulum ücreti 3 taksitte faturanıza yansıtılıyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    teşekkürler bu muhteşem bilgiyi tekrar ilettiniz sanki ben yukarıda başka bir şey yazmışım gibi hissettim.aydınlattınız resmen. ben anlamamışım.


    Tebrik ediyorum.

  • Enflasyon ortamında taahhütsüz internetin hiçbir kıymeti yok. Taahhütlü seçenekler talep ediyoruz. Ayrıca leblebi kadar indirimle, "Faturaları peşin öde, zamdan korun!" sistemi de tüketici için kârlı değil. Acilen cazip ve tüketici dostu çözümler gerekiyor.

  • Herhangi bir maaşlı çalışan ben 3 sene aynı maaşı almayı taahut ediyorum diyebilir mi bu enflasyon ortamında? Firmalar nasıl yapsın?

  • merhaba ilk faturam turknetten hediye idi ama fatura gönderdiler bir de müşteri hizmetlerine itiraz edeceğim ama bağlanmak mümkün değil buna bir çözüm bulsa @TurkNetDestek

  • gokay1980 G kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bize dilediğiniz zaman Online İşlemler Merkezinden şikayet kaydı açarak ulaşabilirsiniz. Eğer sorun yaşıyorsanız pm üzerinden müşteri numaranızı iletebilir misiniz? Kontrol edelim.
  • önümüzdeki ay 600 TL mi olacak babam aranmış öyle söylenmiş ve iptal ettirmiş üyeliği acaba diyorum başka firma türknet gibi arayıp kandırdı mı

  • KendineAteist kullanıcısına yanıt
    Merhaba, paket ücretimizde şu an için bir güncelleme bulunmuyor. Paket ücretimiz 399.90 TL' dir.
  • ben şu an türknete geçiş yapsam 12 ay sabit garantili 400 lira mı ödeyeceğim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • trolldetector kullanıcısına yanıt
    Merhaba,https://turk.net/internette-sabit-fiyat-firsati sayfamızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.
  • TurkNet kullanmayın. Özellikle online oynayan kullanıcılar için diyorum. TurkNet'in kullandığı DNS adresleri çok kötü. Her ne kadar filtrelerde açık gibi görünsede bant genişliği TR'de en rezil internettir. Bizzat kendimde deneyimledim 1-2 defa ve sonuç değişmedi. Aynı zamanda çalıştığım işimi ilgilendiren kısımda bu konularda problem yaşayan kullanıcılar arasında ortalamayı %90 TurkNet alıyor. Her kullanıcının problemi aynı, bant genişliği. Modem üzerinden yapsanız bile ara bağlantı sunucuları rezalet. 12 Ay sabit fiyat dediğine bakmayın, TTnet internet sağlayıcısından sonra algı operasyon yapma konusunda 2. sağlayıcı firma TurkNet firmasıdır. 12 ay sabit fiyat dedikleri aslında "12 ay peşin para" Her türlü kendilerini güvence altına alan bir firma...Bir de "özgür" kelimesini kullanmaları yok mu...


    12 ay peşin para verdiğiniz zaman 12 ay boyunca sizin için yaptıkları SÖZ DE indirim 360 TL oluyor. Ortada indirim mindirim yok arkadaşlar. ADSL/VDSL bağlantı türü kullanıcıları kesinlikle başka firmaları tercih etmeli, nitekim hangi firma olursa olsun fiziksel olarak altyapıyı Telekomdan alıyor ADSL ve VDSL'de. Ve kendilerine ait GigaFiber bağlantılarıda yok bu arada. Bir zamanlar YAPA diye bir saçmalıkta çıkarmışlardı söz de kendilerine ait bir altyapı konusunda, GigaFiber tuttu çünkü günümüzde reklam konuları eskiye göre bu tür firmalar için daha elverişli duruma geldi. Forum donanım haber, ve buna benzer bir takım sitelerin haber editörleri ya da moderatörleri, YouTube abone sayısı fazla olan, anladığınız gibi reklam yolu ile normal kullanıcılara erişim sağladı. GigaFiber'in mantığıda tıpkı YAPA gibidir. Kendilerine ait santralleri neden göremiyoruz ? Çünkü yok. Türkiye'de zaten genel harita altyapısı Fiber bağlantı türüdür, çoğumuzun özellikle büyük şehirlerin dışında yaşayan kullanıcıların eve kadar Fiber bağlantısı yok. TurkNet Telekomun sahip olduğu saha dolabından eve kadar kendi kablosunu çekerek evlere fiber bağlantı götürüyor, bunun kirasını Telekoma veriyor, ve kendi kullancısıından da 400 TL alıyor. Büyük ihtimal burada eve yapmış olduğu harcamalar ve Telekoma ödediği kullanım kirasına göre kaybı oluyor, ama sorun değil, her yerde reklamını yapan insanları bu şekilde satın alıyor aynı zamanda. TurkNet'in 100 bin abonesi varsa bunların en fazla 1000 tanesi GigaFiber abonesi bile değildir, yarısı VDSL max 50 Mbps geri kalanları ADSL belki bilemediniz %2-3 100Mbps VDSL kullanımı vardır. Bunların Telekom'da aylık port kiralamasını hesapladığınız zaman nasıl bir kan emici firma olduğunu anlarsınız TurkNet firmasının.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lautreamont -- 21 Mayıs 2024; 4:5:21 >




  • Neredeyse 1 aydır internetim yok. Önce genel bir arızadan bahsedildi. Genel arıza tamamlandıktan sonra benim internetim hiç gelmedi. Komşularımın interneti gelmiş durumda (onlar Türk Telekom kullanıcısı) ben TurkNet kullanıcısıyım. Ancak ben defalarca arıza kaydı oluşturmama rağmen şu tarihte düzeltilecek denilip zaman öteleniyor. Komşularımın internetinin olduğunu belirttim. Komşularımın Türk Telekom hizmet numarasını istediler. Belki bir umut diyerek hizmet numarasını aldım, ilettim. Fakat sonrasında herhangi bir geri dönüş olmadı yine zaman ötelenerek şu tarihte yapılacak diye beni bilgilendirdiler Fakat o tarihte de yapılmadı. Fakat kendileri galiba ikna olmadılar komşularımın interneti olduğuna ve benim bakkal çırağı gibi diğer komşuya yönlendirdiler. Onun da hizmet numarasını istediler. Açıkçası ben bu süreçten sıkıldım. TurkNet'in müşteri memnuniyeti sağlayacağını düşünmüştüm. Yani bir aydır internetim yok diyorum. Kimsenin umurunda değilim ya. Şimdi buraya yazdıktan sonra göstermelik olarak bir şeyler yapılır muhtemelen, gerekeni yapıyoruz imajı verip giderler tahminimce.


    LANET OLSUN TANIŞTIĞIM GÜNE. TÜRKNET PİŞMANLIKTIR.





  • nevvton N kullanıcısına yanıt
    Merhaba, müşteri numaranızı konu linki ile birlikte PM üzerinden yazabilir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.