Şimdi Ara

SAAB neden tutulmuyor ? (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
195
Cevap
1
Favori
69.686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • merhabalarhttp://tv.cnnturk.com/topgear

    forumu uzun zamandır takip ediyorum fakat üye olmak yeni aracım ile nasip oldu...

    Ben ilk olarak aracınız kendiniz kullanıyorsunuz ilk olarak araç alırken yok 2.eli var mı yok satılır mı yok değer kaybeder mi diye düşünmeyin biraz markaları araştırın internette herşey var dayanıklılık sağlamlık ekonomi herşey yazıyor. aklınızdaki aracı alın geçin türkiye de ki pazarı dikkate almayın çünkü o pazarda tüketicini tercihi değil birazda politika dönüyor.. ülkemizde satışı cok olan bazı markalar var mesela vw fiat Renault opel v.s kime sorsanız bu araçları bilir kime sorsanız ooo çok güzel arabalar 2.eli güzel.forumları muhakkak herkes araştırmıştır arıza var ilgilenen yok neyse uzun lafı kısası size doğru olan araca binin dünya tercihlerini araştırın (türkiye yi değil)

    saab a gelince haftasonu kısa bir hikayesini izledimhttp://tv.cnnturk.com/topgear 30.uncu dakikadan sonra başlıyor harika bir programdır izlemenizi tavsiye ederim.

    saab son zamanlarında bazı markalrla beraber kullanılmış fakat öyle gibi sanılsa da aynı bile görünse bir söz vardır SAAB ın farkını kaza yapınca anlarsınız...

    Saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rex pro load

    quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Görüşleri bir toparlayıp yorumlayalım

    1. Servisleri yaygın değil diye satılmıyor. Kasım 2008 boyunca satılan Saab sayısı 1, aynı ay boyunca satılan Jaguar sayısı 30. Jaguar'ın 30 kat daha fazla satması servis yaygınlığından mı?
    2. Yedek parçası pahalı. Doğru pahalı ama Audi, BMW ve Mercedes ile karşılaştırdığınızda da pahalı mı? Saablar en uzun ömürlü yaşayan otomobiller olarak biliniyor. Bu durumda yedek parça fiyatı Reno seviyesinde olacak değil herhalde.
    3. Reklam yapmıyor. Doğru. İsveç firmalarının genel özelliğidir bu. Bizi bilen bilir mantığı güderler.
    4. İkinci eli yok. Doğru yok. Vatandaşımız ikinci elde Saab almaktansa C sınıfı uyduruk bir aracı tercih ediyor. Ancak ikinci elinin olmaması ikinci elde Saab almamak için bir mazeret değil herhalde.
    5. Servis ücretleri pahalı. Mercedes, BMW ve Audininkiler ucuz mu?
    6. Türk halkı 50bin Avroyu ancak bilindik markalara verir. Doğru. 50 bin Avroya otomobil alacakların ilk tercihi Mercedes, BMW ve Audi oluyor. "Sürüden ayrılanı kurt kapar", Türk atasözü.

    Peki ben olsam alır mıydım? Ben Saabları her zaman BMW'ye alternatif olarak görmüşümdür: premium spor sedan. Bir Saab'a sahip olmanın dünyanın neredesinde olursa olsun bir BMW'ye sahip olmaktan daha masraflı olacağını sanmıyorum. İkinci el değeri ise bir araçta üzerinde durduğum bir şey hiç değil. İkinci eli düşükse o zaman aracı ikinci el alırım olur biter. Ülkemizde şu an Volvo sahibi olmak Saab sahibi olmaktan daha ekonomik olduğu için Volvo sahibiyim. Gelirim ciddi oranda artarsa Saab'ı da kolleksiyonuma seve seve katarım.

    Bmw mercedes ile saab ı bir tutuyorsunuz. .mercedesin bmw nin duruşu bile bir ayrı saab ise reno meganlar gibi duruyor.görünüşünü geçelim aynı performansı da vermezler.ayrıca jaguarı alan kişi aile arabası diye almıyor spor arabam olsun diye alıyor.bmw mercedes ile drag yarış yapsa mercedes bmw audi tur bindirir nerdeyse.burda anlatmak istediğim şu saab = traktör toprağı bol olsun ... wv karşılaştıranlar olmamalı.sab reno ford ile kıyaslanacak araba

    Sen arabadan anlıyorsan eğer bı saab ı reno ford ile kıyaslamazdın ..




  • 2000-2001 md. 9-5 2.3 aero arıyorum ilgileneler cvp bekliyorum.
  • Merhabalar aklıma takılan ve nette araştırdığımda net cevap alamadığım bir hadise var bilen arkadaşlar yanıtlarsa sevinirim bazı Saab'larda Aero diye bahsediliyor normal donanıma ek olarak neler mevcut oluyor Aerolarda acaba? Herkese iyi forumlar.
  • Mercedes AMG paket gibi düşünün. Dış olarak jant, body kit falan var. Biraz daha alçak. İç opsiyon farkını bilmiyorum.
  • zntcrl kullanıcısına yanıt
    süspansiyonları serttir. yolları bozuk ülkemizde sert süspansiyon hiç iyi değil bence..
  • Anladım.Fakat gerçekten ilgili arkadaşların ve kullanıcılarının böylesi yorum ve beğenilerini okuduktan sonra sanırım bazı eksileri olsa da en azından denemek,birkaç saat veya gün beraber zaman geçirmek güzel olurdu bu araçlarla.Farklı bir his olacagı muhtemeldir.
  • zntcrl kullanıcısına yanıt
    ayrıca çok yakar bu araçlar.. 2000 model aero nun fabrika değerleri s.içi 100 km. 15,9 lt..
  • dekareme kullanıcısına yanıt
    Evet o yakıt konusu tam muamma şehir içi özellikle cep yakar ya da örneğin şu tarz bir dizel modeli (örnek olsun diye veriyorum linkini) acaba bu cep yakmaya çare olur mu?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-saab-9-3-aero-automatic-diesel-saab-143426048/detay
  • saab iflas etmedi mi
  • dekareme kullanıcısına yanıt
    Hort olacak ama fabrika verisi 15,9 olabilir o da en uç sınırdır. Ankara şehir içi 10-11 litre yakıyorum 2000 model 9-3 aero.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • www.saabcars.com

    Mezara girmedi henüz, NEVS (National Electric Vehicle Sweden) tarafından İsveç ve Çin'de Elektrikli araç olarak satılması planlanıyormuş.
     SAAB neden tutulmuyor ? SAAB neden tutulmuyor ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C E B R A I L -- 2 Haziran 2015; 22:56:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2010 yılından sonra Saab 9-3, 9-5, ve 9-4X'den başka model üretmeyen bir firma, Türkiye'de ve dünyada nasıl tutunabilsinki ! Mazda bile mazda2-3-6 ve bunların suv modelleriyle birlikte 6 çeşit ürün gamıyla Türkiye'de zor tutunuyor. Hem Saab görünüş olarakta güzel görünmüyor. Tasarım, yakıt ve performans kadar önemli artık. Chevrolet berbat motorlu Cruze modellerini tasarımı sayesinde Türkiye pazarına kakalayabildi ve sonra çekti gitti. Görüyor musunuz şimdi caddelerde Chevrolet Cruze?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bmp61 -- 15 Ekim 2015; 23:23:28 >




  • Artık milli arabamız oldu.
    Muhtemelen proje rafa kalkacak ama 10 sene sonra apaçiler disko topuna çevirecek; arkasına Osm. tuğrası, ön camına da Taç çıkartması yapıştıracak.

    Gerçek Saab sahibi olan 20 kişiyi evde zor tutuyoruz!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C E B R A I L -- 16 Ekim 2015; 11:05:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bmp61

    2010 yılından sonra Saab 9-3, 9-5, ve 9-4X'den başka model üretmeyen bir firma, Türkiye'de ve dünyada nasıl tutunabilsinki ! Mazda bile mazda2-3-6 ve bunların suv modelleriyle birlikte 6 çeşit ürün gamıyla Türkiye'de zor tutunuyor. Hem Saab görünüş olarakta güzel görünmüyor. Tasarım, yakıt ve performans kadar önemli artık. Chevrolet berbat motorlu Cruze modellerini tasarımı sayesinde Türkiye pazarına kakalayabildi ve sonra çekti gitti. Görüyor musunuz şimdi caddelerde Chevrolet Cruze?

    2 tane 9-3 şu an ise 9-5 sahibi olarak tasarımının kötü olduğunu düşünmüyorum. Bizzat sokakta ve trafikte meraklı gözleri hep gözlemleyebiliyorum.




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.