Şimdi Ara

partner origin adventure

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
15.755
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • selam arkadaşlar partner origin adventure 1.6 hdı 90 bg araç almayı düşünüyorum.bu araç nasıldır yakıtı sarfiyatı, sürüşü,kronik sorunları varmıdır virajda savrulurmu performansı nasıl kullanan yada bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirir ise sevinirim.aile aracı olarak kullanıcam.ticari amaçla değil.vergisini ve her yıl vize olayını göze aldım.

    http://www.peugeot.com.tr/kesfet/partner-origin/adventure-pack/



  • quote:

    Orijinalden alıntı: clio 1.2 16 v

    selam arkadaşlar partner origin adventure 1.6 hdı 90 bg araç almayı düşünüyorum.bu araç nasıldır yakıtı sarfiyatı, sürüşü,kronik sorunları varmıdır virajda savrulurmu performansı nasıl kullanan yada bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirir ise sevinirim.aile aracı olarak kullanıcam.ticari amaçla değil.vergisini ve her yıl vize olayını göze aldım.

    http://www.peugeot.com.tr/kesfet/partner-origin/adventure-pack/

    Oncelikle merhabalar. Ayni aracin cagla yesili rengine sahibiz. Arac 2011 model, 7000 km'de. Hicbir sikintisini gormedik Allah'a sukur. (Ben 14 yasinda oldugum icin kullanmadim henuz )

    Yakit sarfiyati Tepee'ye gore 180-200 kg hafif oldugu icin daha az. Uzun yolda 4,5-5 litre, sehirici sakin kullanimda 6-6,5 litre, zorlayinca 7 litre yakiyor bildigim kadariyla. Ortalamasi 5,5-6 falan.

    Aracta ESP olmadigi icin yuksek hizlarda viraj savrulmasi riski biraz fazla. Dikkatli kullanimda sorun olmaz Allah'in izniyle

    Forumda bu araci kullananlarin sayisi pek olmadigi icin kronik sorun var mi bilmiyorum.

    Performans konusunda motor, bu araca fazlasiyla yetiyor. Gaza basinca koltuga az yapistirmiyor yani 90 hp olan Tepee, Berlingo, Doblo gibi arabalara plakanizi okutabilirsiniz hafif oldugu icin

    Yol tutusu idare eder, bir ticari araca gore fena denemez.

    Konforu da normal bir ticari aracin seviyesinde, Tepee'ye gore dusuk ama muadillerine gore iyi sayilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Performans konusunda sunu eklemek isterim: Aractaki HDi motor, 1750 devire kadar gayet sakin, 1750-4000 devir araliginda ise gayet atak, sizi koltuga gomecek gucte Dizel olmasina aldanmayin, 105-110 beygirlik bir benzinlinin performansini veremez tabii ama kendi sinifina gore gayet yeterli

    Tabii almadan once cevrenizde kullananlara veya internet sitelerinde bu araci satan kisilere sormanizi tavsiye ederim. Sadece benim yanitim dogru olmayabilir. Sozum ona, buradaki (Antalya) yetkili servislerden birisindeki bir usta bu arac hakkinda "Tepee, Bipper falan hikaye, en iyisi bu aractir ticaride" demis

    Ikinci eli pek iyi degil gibi geldi bana. Sahibinden.com'da 150 ilan falan var herhalde bu aracla ilgili.

    Sorulariniz olursa cevaplamaya hazirim. Iyi gunler dilerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lifeisoneday -- 28 Haziran 2012; 19:03:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • teşekkür ederim ilgin için internette pek kullanan yorum yazan yok pek fazla bilgiyede rastlamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clio 1.2 16 v

    teşekkür ederim ilgin için internette pek kullanan yorum yazan yok pek fazla bilgiyede rastlamadım.

    ben tesekkur ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sormayi unuttum da araci sifir mi yoksa ikinci el mi alacaksiniz? Sifiri 33.350 TL, aksesuarlarla 35.000'i bulur. Ikinci ellerde ise internette bayagi fiyat sisiriyorlar, iyi bir pazarlikla normal seviyeye cekersiniz Biz aracimizi sifir olarak 25.750 TL'ye (1.050 TL'lik aksesuar dahil) aldik babamin sandik indirimiyle, tabii o zamanlar daha arac 28-29 binden satiliyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-

    Sormayi unuttum da araci sifir mi yoksa ikinci el mi alacaksiniz? Sifiri 33.350 TL, aksesuarlarla 35.000'i bulur. Ikinci ellerde ise internette bayagi fiyat sisiriyorlar, iyi bir pazarlikla normal seviyeye cekersiniz Biz aracimizi sifir olarak 25.750 TL'ye (1.050 TL'lik aksesuar dahil) aldik babamin sandik indirimiyle, tabii o zamanlar daha arac 28-29 binden satiliyordu

    aracı 2. el alacağım evet çok şişirmişler piyasayı geçen sene sıfırı 28 500 dü zaten tek donanım bu araç farklı versiyonu yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: clio 1.2 16 v

    quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-

    Sormayi unuttum da araci sifir mi yoksa ikinci el mi alacaksiniz? Sifiri 33.350 TL, aksesuarlarla 35.000'i bulur. Ikinci ellerde ise internette bayagi fiyat sisiriyorlar, iyi bir pazarlikla normal seviyeye cekersiniz Biz aracimizi sifir olarak 25.750 TL'ye (1.050 TL'lik aksesuar dahil) aldik babamin sandik indirimiyle, tabii o zamanlar daha arac 28-29 binden satiliyordu

    aracı 2. el alacağım evet çok şişirmişler piyasayı geçen sene sıfırı 28 500 dü zaten tek donanım bu araç farklı versiyonu yok.

    anlıyorum, hakkınız var




  • Aracınızı alınca burada beraber eski partnerciler ve originciler kulübü açabiliriz belki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-

    Aracınızı alınca burada beraber eski partnerciler ve originciler kulübü açabiliriz belki

    tabi neden olmasın başka alacak olanlarıda bilgilendiririz belki.
  • valla arkadaslar baya bi zaman olmus konu acılalı ama olsun ...bizde var 2011 temmuzdan beri
    performans konusunda 2.0 td ler haric 1.6 bir cok benzinli- dizel sadece gözyaşı bırakır arkamdan
    ama özellikle uzun yolda kullanıcıyı yormayan 160-170 le gayet rahat yol alan sehir icinde sadece direksiyon
    manevra özelliğini asla sevmediğim onun dısında on numara aile arabası olarak gördüğüm aracımız... (yüksek hızda
    otobüs tır felan sollarken dikkat edin bazen araba cakır keyf olabiliyo ön taraf hafif savruluyo )
    yakıt durumuda normaldir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gardyan_19 -- 1 Ağustos 2013; 14:08:08 >




  • Bu aracı ben de 2012 ağustosta sıfır olarak bayiden satın aldım. Gerçekten böyle bir performans görmedim. 140 ile rampa mı çıkılır kardeşim? Bu araca bu motor çok fazla. (1.6 hdi 90 ps 215 nm tork.) Çok önemli bir şey daha. Satın aldığımda fiyat olarak eşdeğer olan 1.3 multijet doblo classic safeline'den daha az yakıyor. Arkası diğer muadilleri gibi makaslı değil amortisörlü ve viraj denge çubuklu. Bu yüzden konfor da iyi. Tam bir aile arabası diyebiliriz hava yastığı dışında. Çünkü sadece sürücü hava yastığı var. İspanyadaki kardeşi olan partner patagonica'ya peugeot bir çok donanım eklemiş ama origin adventureyi biraz zayıf bırakmış. Yalnız performans, konfor ve yakıt ekonomisi konusunda sınıfında kesinlikle en iyilerden.
  • Sıze sunu dıyebılırım ne partner ne dıger modelerı nede baska markalırın aynı modellerı Adventure tek hız olarak ataklık aıle bakımından yada dısına uygulanabılcek aksesuar body kıt bakımından her yonden cok guzel bende 1.9 motor var 2005 model hala yenı gıbı motoruda kendıde bınmeye kıyamıyor ıınsan
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.