Şimdi Ara

Makyajlı Peugeot Rifter Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
3
Favori
4.016
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Saçma ne kelime. Ticari araç sonuçta %15 ötv diliminde. Ama Peugeot maşallah binek fiyatına satmaya çalışıyor. Ederi 1.2 milyon. Yoksa bu paralara MG Chery vs Suv alınır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efsun_d -- 13 Mayıs 2024; 13:53:22 >
  • Bloodin kullanıcısına yanıt

    Tam otomatik şanzıman arızası da öyle basit ya da ucuz değil, yanılıyorsunuz.


    Şehir içinde yakıt tüketimini de olumsuz etkiliyor.


    Cvt şanzıman tercih ederim.

  • Portraitclub kullanıcısına yanıt

    hocam suv dediğin hatchback'tan bozma araba gibi.gerçek suv olanlar hariç çoğu model biraz yükseltilmiş hb kasa araç gibi. Bagaj hacminden dolayı bu araçların talebi yüksek.Hem iş hemde aile olarak kullanmak için sw ya da ticari araç alınıyor.Sw piyasası çok ölü -vergisi yüksek olduğu için ticari araç alınıyor.

  • Phoenix_Yi P kullanıcısına yanıt

    35000 euro (vergiler dahil) olması gereken fiyat . bunun üzerinde ki fiyat yüksek kar marjı. Bu araçlarının boş paketi 27-28k euro ,dolu paketi 35k euro'ya isteseler satarlar ama vergi düşük diye fiyata geçiriyorlar.

  • efsun_d E kullanıcısına yanıt

    hoca yeni majyajlı kasa olmasa da olur derseniz sarı sitede sıfır olanlara bakın 200 k aşağıya bulabilirsiniz. Madem ötv düşük bari biz geçirelim demişler. elektrik doblo 1,6 milyon'du en son . o paraya tesla varken kim alır

  • quote:

    Orijinalden alıntı: alaz1903

    Hocam çocuklar istese bile bagaja binmelerine müsaade etmeyin lütfen. Bu konuda yaşanmış çok acı deneyimler var.

    Adana'da şehir içinde çok kısa bir süre gitmek zorunda kaldık, risklerini biliyorum bende kimseye tavsiye etmiyorum. teşekkür ederim uyarınız içinde

  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Hocam "kışın ilk çalıştığında biraz giderken vites geçişleri çok kötü" kısmı öve öve bitirilemeyen tam otomatik EAT8 şanzıman için biraz şaşırttı beni ama siz bizzat deneyim sahibi olduğunuz için doğrudur.

    yıllık 15-20bin km arası kullanıyorum, kışın soğukta gerçekten çok kötü. hatta bazen "lan motorda bir sıkıntı mı var araç niye vites atmıyor" gibi bile düşündürüyor ama bir sıkıntı yok. başka bir arkadaşımız kendini koruması için öyle olması gerektiğini söylemiş, öyleyse de yapacak birşey yok. yola çıktıktan sonra 5-10 dk içinde düzeliyor ama.

  • BOLDVIPER kullanıcısına yanıt

    adblue iptal ettireli 2 yıl olacak neredeyse. muayenede başka değerlere bakıyorlar, iptal ettirmeden önce iyice araştırdım.

    herhangi bir dezavantajı yok, iptal ettirmek en mantıklısı. ekranda son 1500km, sonra çalıştırılamaz yazısını görünce araçtan soğuyor insan.

    konfor konusunda şöyle söyleyeyim, 2020 model 2008 denedim ondan daha iyi bence. yol tutuşta da benim evim tepede, hergün virajlı yol inip çıkıyorum ve çıkarken bazen agrasif kullanıyorum bir savrulma yaşamadım. uzun yolda da genelde otobanda 120ye falan sabitler öyle giderim ve çoğu zaman hiç yavaşlamadan girerim virajlara, hiç güvensiz hissettirmedi -yüksek olmasına rağmen-


    bana göre kötü yanlarında yürürle ilgili birşey yok.


    tek ya da çift kişilik tatilde bu araç arka koltuklarını yatırarak konaklama da sunar. arka koltuklar düz yatıyor ve şişme yatak sığacak kadar alan açılıyor, bence bu amaçla kullanılacaksa eğer alınabilir. yoksa tek kişi b sınıf corsa fiesta tarzı ya da focus hb gibi birşey alsa daha iyi. bu araç bence hafif ticari için de değil, çocuklu ve gezmeyi seven aileler için. benim mesela bagajda 2 bisiklet 1 scooter var, yatak var, yastık vs var. yanıma termosumu alıp direk yola çıkabiliyorum  





  • Sánchez kullanıcısına yanıt

    şuan için hususi çevirme yolu yok, onun için bu aracın otomobil versiyonunun da TR ye girmesi lazım.


    TR ye otomobil olarak resmi giriş yapan araç olduktan sonra, sistem onaylarını temin edebilirsek (yani test raporlarını vs) belgelendirme işlemlerini tamamlayıp 5 yaştan büyük araçlar için ÖTVsiz otomobile çevirebiliriz.

    şuan bunu FIORINO ve DOBLO da danışmanlığını yaptığımız firmamız aracılığı ile yapabiliyoruz


    (Not: otomotiv belgelendirme alanında çalışıyorum)

  • bireysel olarak bu arabayı almak mantıksız gelebilir. ama şirkete alınca şahane oluyor. herşeyi gidere yazılıyor

  • Evet asıl soru add blue sistemi düzeldi mi tüketicinin üstüne kalan depo arızası kronik hata ne oldu
  • haftaya makyajlı combo teslim alacağım bende fiyat konusunda ekleme yapayım fiyatı yüksek görenler liste fiyatına aldanmayın full paket metalik gri 1.280.000 tl ye anlaştık.(liste fiyatı 1393) Rifter de adaptif hız sabiteme ve çekiş kontrol var combo da bunlar yok ama rifter da olmayan mercekli uzun far asistanı var bu tip araçları eğer ticaret yapıyorsanız hem bir şeyler taşıyıp hem aile için kullanmak için ideal bence en büyük eksisi hız sınır yakın zamanda 6 kez hız sınırı cezası yedim örnek bakırköy sahil yolunda otomobil 80km hız sınırı var iken bu tip araçlar 60km hız sınırı var çok dikkatli olmak lazım ben artık dikkat ediyorum onun haricinde muayene sadece yılda bir gününü feda ediyorsun oda bir iki saati gitmesi gelmesiyle tabi.

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Nası bi zevksizliktir tam otomatik yerine cvt

  • yakpinar1222 Y kullanıcısına yanıt

    Tam otomatik şanzımanın yeni nesil cvt karşısında ilk kalkış dışında hiç bir artısı yok.

  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt

    hocam 2023 ve sonrasında düzeldi diyorlar , garanti bitince yazılımla iptal edilebiliyor.

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.