Şimdi Ara

Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
488
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda, yeni CR-V modelinin e:FCEV versiyonunu tanıttı. Amerika'da üretilecek ilk yakıt hücreli elektrikli araç olan CR-V e:FCEV, adından da anlaşılabileceği üzere hidrojen yakıt hücresiyle batarya paketini bir araya getiriyor.



    Honda CR-V e:FCEV, özellikleriyle neler sunuyor❓



    Söz konusu modelde ön aks üzerindeki 174 beygir güç ve 310 Nm tork üreten elektrik motoru hareketi sağlıyor. 4.3 kilogram kapasiteye sahip hidrojen tankı, CR-V e:FCEV'in Amerika'daki EPA ölçümlerine göre 435 kilometre mesafe kat edebilmesini sağlıyor. Buna ek olarak sunulan 17.7 kWsa kapasiteli batarya paketi de SUV modele fazladan 47 kilometre menzil sağlıyor.



    Honda CR-V e:FCEV, bazı normal şarj edilebilir hibrit ve %100 elektrikli araçlarda bulunan çift yönlü şarj özelliğine de sahip. Araçla birlikte sunulan dönüştürücü sayesinde bataryadaki enerji ile taşınabilir klima, kamp ekipmanları ve küçük ev aletleri gibi elektronik cihazları çalıştırmak mümkün oluyor.



    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    e:FCEV'in ağırlık dağılımı diğer içten yanmalı motorlu versiyonlara göre tamamen farklı olduğu için Honda, her iki aksta da süspansiyon ayarını ona göre güncellemiş. Önde MacPherson süspansiyon kullanılan otomobilin arkasında multilink bağımsız süspansiyon görev yapıyor. Yapılan güncelleme ile içten yanmalı motorlu versiyonlara göre arka yanal sertlik yüzde 10, arka burulma direnci ise yüzde 9 oranında artmış.



    Ayrıca Bkz.BYD, yenilikçi modellerini Cenevre'de sergiledi



    Honda CR-V e:FCEV'in dış tasarımında diğer versiyonlara göre bazı farklılıklar söz konusu. Örneğin; ön çamurluklar ve tamponda farklı gövde panelleri kullanılmış. 10 kollu tasarıma sahip 18 inç jantların da fark yarattığı modelin bagaj kapağındaki siyah bölüm de bu versiyona özel olarak karşımıza çıkıyor.



    Otomobilin standart özellikleri arasında ise 10.2 inç dijital gösterge, 9 inç HD dokunmatik ekran, kablosuz Apple CarPlay ve Android Auto, kablosuz cep telefonu şarj ünitesi, 12 hoparlörlü Bose ses sistemi, elektrikli ve ısıtmalı ön koltuklar, ısıtmalı direksiyon, çift bölgeli klima kontrolleri, elektrikli bagaj kapağı, park sensörleri ve sürdürülebilir malzemelerden elde edilmiş döşemeler bulunuyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada
    Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada




    Kaynak:https://hondanews.com/en-US/honda-automobiles/releases/honda-reveals-2025-honda-cr-v-efcev-americas-first-production-plug-in-hydrogen-fuel-cell-electric-vehicle
    Kaynak:https://www.motor1.com/news/710232/2025-honda-crv-efcev-details/







  • Dünyanın elektrikli araba ve araba pillerine yaptığı yatırımın boyutuna bakarsanız yakın geleceğin tamamen pilli elektrikli arabalarda olduğunu kolayca anlarsınız. İçten yanmalı motor devri kapandı arkadaşlar. Yakıtın ne olduğu önemsiz. Elektrik depolayacağız ve elektrik tüketeceğiz. Şarj süreleri inanılmaz kısalıyor. 10dk da 400km menziller kullanılabilir oldu. Arabaya boşuna garip garip yanmalı motorlar takmaya gerek yok. Tek lazım olan elektrik motoru ve pil. Gereksiz karışık kuruşuk projelere gerek yok. Millete ellerindeki petrol ve türevi araçları kakalamak için "yok soğukta bu arabalar mahvolacak, yok patlıyor, yok 2 yılda pilleri çöp oluyor" diyerek keklemeye çalışıyorlar. Arkadaşlar artık elektrikli araba firmaları 10-15 yıl pil garantisi veriyor. Norveç te arabaların %87si elektrikli olmuş buz gibi memlekette benzin istasyonlarının çoğu sadece elektrikli olmuş hala dünyada petrol veya hidrojen ile içten yanmalı motorları pompalıyorlar. Bitti arkadaşlar Game Over! Korkuyu bırakın artık. Zevk için benzinli alıp egzos takabilirsin ama ihtiyacın arabaysa bu saatten sonra benzinli alanın aklına şaşmak gerekir. 2 sene sonra benzinli arabalarımız elimizde patlayacak. Kim alsın ki her yerde hızlı şarj istasyonu olduktan sonra. Sokaklarda bile firmalar belediyelerin ihaleleriyle mahallelere park halindeki arabalara şarj istasyonu kiralamaya başlar. Uyanın arkadaşlar, önümüzdeki yüzyıl elektrikli belkide çok daha uzun zaman için. Şimdiden ayak uydurmaya bakın.
  • Hayat onda

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tüm bunlar geleceğin tamamen elektrikli olmayacağını gösteriyor
    Petrolün en az 50 daha yıl rezervi olduğu da düşünülürse plugin hibritler düşük yakıt tüketimiyle alternatif olmaya devam edebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hidrojen yakıt istasyonları birer birer kapanırken Honda'nın hala hidrojen yakıt hücresiyle oyalanması kötü yönetim örneği mi yoksa geçiş döneminde tüm yumurtaları aynı sepete koymayı riskli bulduğundan mı karar veremedim.


    Ama sanki kötü yönetim örneği gibi duruyor çünkü hidrojen yakıt hücresinin otomobillerde bir geleceği olmadığı az çok anlaşıldı gibi.

  • "Yeşil hidrojen" galiba en ekolojik çözüm galiba umarım tutar

  • Dünyanın elektrikli araba ve araba pillerine yaptığı yatırımın boyutuna bakarsanız yakın geleceğin tamamen pilli elektrikli arabalarda olduğunu kolayca anlarsınız. İçten yanmalı motor devri kapandı arkadaşlar. Yakıtın ne olduğu önemsiz. Elektrik depolayacağız ve elektrik tüketeceğiz. Şarj süreleri inanılmaz kısalıyor. 10dk da 400km menziller kullanılabilir oldu. Arabaya boşuna garip garip yanmalı motorlar takmaya gerek yok. Tek lazım olan elektrik motoru ve pil. Gereksiz karışık kuruşuk projelere gerek yok. Millete ellerindeki petrol ve türevi araçları kakalamak için "yok soğukta bu arabalar mahvolacak, yok patlıyor, yok 2 yılda pilleri çöp oluyor" diyerek keklemeye çalışıyorlar. Arkadaşlar artık elektrikli araba firmaları 10-15 yıl pil garantisi veriyor. Norveç te arabaların %87si elektrikli olmuş buz gibi memlekette benzin istasyonlarının çoğu sadece elektrikli olmuş hala dünyada petrol veya hidrojen ile içten yanmalı motorları pompalıyorlar. Bitti arkadaşlar Game Over! Korkuyu bırakın artık. Zevk için benzinli alıp egzos takabilirsin ama ihtiyacın arabaysa bu saatten sonra benzinli alanın aklına şaşmak gerekir. 2 sene sonra benzinli arabalarımız elimizde patlayacak. Kim alsın ki her yerde hızlı şarj istasyonu olduktan sonra. Sokaklarda bile firmalar belediyelerin ihaleleriyle mahallelere park halindeki arabalara şarj istasyonu kiralamaya başlar. Uyanın arkadaşlar, önümüzdeki yüzyıl elektrikli belkide çok daha uzun zaman için. Şimdiden ayak uydurmaya bakın.





  • Menow kullanıcısına yanıt
    Niyet ettim elon rızası için elektrikli araç övmeye.

  • iç ev dış tasarım 2017 yılından kalma

  • Menow kullanıcısına yanıt

    önümüzdeki yüzyılın elektrikli ya da başka bir tür yakıtlı olacağı kesin de ihtiyacın arabaysa bu saatten sonra benzinli araç alanın aklına şaşmak gerekir lafı da biraz olmamış sanki...

    şimdi bizim ülkede yılda 1 milyon araç satılıyor bunun yarısı (ticariyi düşünce) elektrikli otomobil olduğunu düşünün isterseniz...böyle bir altyapı mevcut mu ülkede? norveçi örnek vermişsiniz. 5 milyon insanın tamamına yakını müstakil evde yaşıyor, orada bu iş olabilir de bizde nasıl olacak bu iş? tr'de her yer de ankara-ist değil. gelin anadoludaki büyük şehirlere aracınızı şarj edecek yer arayın da bir göreyim sizi. ben kahramanmaraş'ta yaşıyorum. güya büyük şehir topu topu 8-10 araçlık şarj yeri var o kadar...bu ülkede ölü dinazor suyunun gideri daha çok uzun, ama oranının yıldan yıla düşeceği de kesin. ben şahsen evimde şarj imkanım olsa ailenin 2. aracı olarak ev düşünürüm ama ihtiyacım araba olsa ve onu da bir tane alabiliyorsam kesinlikle ev almam bu ülkede...





  • Abi geleceğin teknolojisi ile artık yakıt tarih olacak

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • bu araca 3 milyon verilir mi arkadaşlar?

  • Tasarımda maşallah adamlar uçmuş Honda CR-V e:FCEV tanıtıldı: Hidrojen yakıt hücresi ve batarya bir arada 

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.