Şimdi Ara

Ford CEO’su: Elektrikli araçlar yüzde 40 daha az emek istiyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.214
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt
    Emekten ziyade EV araçların en maliyetli parçası bataryalar ve ısı yönetim sistemleri. Batarya maliyetleri düştükçe EV fiyatları da düşecektir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Denorath kullanıcısına yanıt

    Telefonların batarya teknolojisi sürekli gelişiyor, fiyatları düştü mü? Arabalarda da 1 kalemin maliyeti düştü diğer kalemleri sabit tutmayacaklar. Batarya maliyeti mi düştü? Ekstra özellik koyalım aynı fiyata satalım.


    Bugüne kadar mesela hangi teknoloji gelişti de ucuza alıyoruz? Yurt dışında da Iphone ucuzlamıyor mesela veya TVler eskisinden ucuz değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani elektrikli araç motorları basit. İçten yanmalı motorlar, şanzımanlar karmaşık sistemlerden oluşuyor ve sürekli yağ vb. şeylerde çalıştığı için arıza vermeside daha kolay. Garanti durumlarında firma daha çok zarar görüyor elektrikli araçlara göre.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Batarya fiyatları ciddi düşüşler yaşadı ve düşmeye de devam ediyor. Şu an Avrupa’da 43000€ ödeyerek 455km WLTP sunan bir model Y alabilirsiniz. Çin’de ise 300-400km menzil sunan otomobilleri 15-20000$ gibi fiyatlara alabiliyorsunuz. Ülkemizde neden bunun mümkün olamadığını diğer mesajımda anlatmaya çalışmıştım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.