Şimdi Ara

Zyxel VMG3625-T20A Kullanıcı yorumu (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
266
Cevap
11
Favori
31.793
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,


    3625-T20A modem kullanıcısıyım, daha yazılım güncellemesini yapmadım bulmam biraz uzun sürdü, benim şöyle bir sıkıntım var Harici hard disk takıyorum NAS olayından yararlanmak için ama Harddiski gördüktek sonra kayboluyor ve HDD den ses çıkıyor sanki kapatıp açıyor yada güç yetmiyormuş gibi HDD 500 GB 2,5'' harici disk, USN flash disk taktım onu görme bile görmedi, araştırdım bununla ilgili video yada açıklama yapan bi yerde bulamadım sadece modemin kendi kullanım kılavuzu var ingilizce, Bu özelliğiaktif kullanan varsa nasıl yaptığı konusunda yardımlarını isteyebilirmiyim. Teşekkürler

  • BooZeR_54 kullanıcısına yanıt

    Sorunu çözdüm 4GB lık USB leri görmüyor heralde boyuttan dolayı 8 ve 16 GB lıkları gördü, 1 TB lık harici adaptörlü 3,5 inç HDD yi gördü ama verimli çalışmıyor arada görüyor arada bağlanmıyor bağlantı hatası diyor bu özelliği kullanmaktan vaz geçtim yoksa modemi kırmaya gidecek işin sonu =))

  • Benim şuanki problemim 5G'nin kaybolmasi. Örnek; 5G'ye bağlıyken wifi den atıp 5G kayboluyor ve 3 - 5 saniye sonra yeniden geliyor

    Müşteri hizmetleri bazı özellikleri kapata kapata modemin 200 tl lik modemlerden farkı kalmadı 😅


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vr600 e geçiş yaparak bu modemden kurtulmuş bulunuyorum.

  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Ben de baştan sona tüm yorumları okudum. Sanırım bu modemde 5GHz bağlantı sorunu kronik. Bir değil iki değil. Bir sürü kişi aynı sorunu dile getirmiş. 5GHz için sanırım en iyisi Keenetic Extra DSL görünüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Symbianist -- 8 Ocak 2021; 20:55:54 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Symbianist S kullanıcısına yanıt

    Ne alacağımı şaşırdım. Hangi konuya girsem beğenenler kadar gömenlerde var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu cihazın yazılımını bulamadım sayfa hatası veriyor,üretimden kalkan model olabilir ama güncelleme sayfasını gömmek nedir? böyle saçma birşey görmedim.. son yazılım nedir arkadaşlar bende V5.30(ABIE.5)G0 görülüyor..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi complete_ -- 9 Ocak 2021; 22:18:1 >
  • complete_ kullanıcısına yanıt

    http://ftp://ftp.zyxel.com/VMG3625-T20A/firmware/


    Linki kopyalarken http:// sil


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuzey2134

    http://ftp://ftp.zyxel.com/VMG3625-T20A/firmware/


    Linki kopyalarken http:// sil

    teşekkürler hocam..

  • Kuzey2134 K kullanıcısına yanıt

    Modem bugün geldi servisten. Arızalı yazılım diyip yazılım atmışlar ve test edildi %100 çalışıyor diyip göndermişler. Az önce abim wp üzerinden görüntülü görüşme yapmaya çalıştı bir de ne olsun ? Yine 5ghz kayboldu geri geldi şifre yanlış dedi. Karşımızda 16mbps internetli eski zyxel kullanan kişi var biz ise güncel 5ghz li modem kullanıyoruz ama sözde. Tekrar dan yarın zyxeli arayıp göndereceğim. Hatta şimdiden tüketici hakem heyetine başvuracağım.

  • Şaşırmadım ki denemeden gönderirler. Oysa deneseler 5G'ye bağlıyken bi an wifi'ye bakınca kendini 2.4G de bulacaklar. Çünkü 5G kaybolunca cihazlar kayıtlı aktif diğer ağa bağlanıyor.

    Geçmiş olsun kardeşim. Tüketici hakem heyeti kararı lehine sonuçlanırsa bizimle paylaş emsal olarak seni gösterip bizler de başvurabiliriz.

    Not: 5G kronik bir sorun mu anlamadım ki. Koca forumda birkaç kişi bundan yakınıyoruz. Çoğu kişiden ses çıkmıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kuzey2134 K kullanıcısına yanıt
    Bence kesinlikle kronik. Hakem heyetine yarın başvururum ama anlaşmazlık kanıtı olarak ne göstereceğim bilmiyorum. Ayrıca bizden harican diğer insanlar pek 5ghz kullanmıyorlar belliki. Ben anlamıyorum geldiği gün akşamı tekrae aynı sorun. Yarın bir daha görüşüp açıkça belirteceğim. Kabul etmezlerse direk tüketici hakem heyeti.
  • hiddenside H kullanıcısına yanıt

    Tel numaram kayıtlı olmadığı için özel mesajlara bakamıyorum

    Bence tüketici hakem heyetine başvurmadan önce aynı sorundan 3 defa yeniden gönder.

    Kanıt olarak da ekran kaydı alabilirsin. Bilirkişi iletişime geçince videoyu gönderirsin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kuzey2134 K kullanıcısına yanıt
    Yarın ne olursa olsun önce tekrardan zyxeli arayacağım. Bakalım ne tür bir savunma yapacaklar?
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.