Şimdi Ara

★ ZTE Axon 7 Kullanıcıları DH Ana Konu ★ (118. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.715
Cevap
41
Favori
250.382
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 116117118119120
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fb li

    Bekliyorum Hocam sorun çözülmezse hemen davayı açacağım fakat benim takıldığım bir başka noktada şu;
    VIP Servis hizmeti veriyoruz diye reklam yaptılar.Servis bu hizmet şartlarını yerine getirmiyor.Eğer servisin böyle bir yükümlülüğü yoksa MM ve ZTE dolandırıcılık-hileli mal satışı çünkü olmayan bir şeyi varmış gibi gösteriyorlar- yapmış olmaz mı?
    Eğer servisin böyle bir yükümlülüğü varsa müşterinin haklarını gasp ederek suç işlemiş olmazlar mı?

    Maalesef o tür satış politikalarına uyup uymamaları sadece firmayı bağlıyor.

    Sebebini kısaca şöyle açıklayayım.

    * Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre cep telefonun yasal tamirat süresi 20 iş günüdür. Servis bu süre içerisinde ne zaman isterse o zaman size teslim edebilir. Bu sürenin dışında bir süreyi kimse belirleyemez.
    * ZTE firması kendi çaplarında bir politika belirleyerek servis süresini 1 gün gibi bir süreye sıkıştırarak VIP hizmeti adı altında müşteriye servis hizmeti sunmayı vadetmiş olsa bile yasalar geçerlidir. Sonuçta bizlere servis hizmetini veriyorlar.
    * Servis yasal süresinde işlem yaptığı müddetçe bir sorun yok. Zaten yasal süreyi aşarsa ücret iadesi hakkınız doğuyor.
    * MM a şikayetinizi ileterek MM dan memnun kalmadığınızı dile getirip onların bu sürece dahil olmalarını sağlayabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hslk

    Benim hat için böyle bir işlem önermediler. Kaç defa görüştüm ama önermedikleri için talepte bulunmadım. Aklıma da gelmedi zaten. Btk ya şikayetimden sonra dün beni tekrar aradılar aynı şeyleri söylediler. Yani axon 7, telekomun listesinde kayıtlı gözükmediği için sistem benim telefonu tanımıyormuş. Tanımadığı için de 4.5 değil 3g ek paket alabiliyormuşum. Telefonun sistem tarafından tanıması için ZTE nin, Telekoma marka model bilgisi göndermesi gerekiyormuş.Ben de bunu bana defalarca söylediniz zaten, o zaman Telekom ztn ile temasa geçsin durumu anlatsın bilgileri alsın diyorum. Bu işlemi biz yapamıyoruz, Siz onlara durumu bildirebilirsiniz dediler. Ölür müsün, öldürür müsün. (Zte desteğe 3 gün önce konuyla ilgili mesaj attım ama genelde yaptıkları gibi daha dönmediler.Zaten öncesinde telefonla görüşmüştük teknik servisle adamlar bana internete 4.5g de bağlanıyormuşaunuz, Telefon görüşmesi yapabiliyormuşsunuz, çekim sorunu da yokmuş deyip biz ne yapabilirize getirmişlerdi konuyu. Yani onlardan da pek ümitli değilim). Ben de btk sitesine tekrar girip memnuniyet anketini doldurdum.Sorunun hala çözülmediğini ve yukarıda ablanın bana söyledikleri şeyleri yazdım . Bu gün çok ilginç bir şey oldu. Telefonu sıfırladım ve b10 sürümüne güncelledim tekrar sıfırladım hem güncellenmiş olurum hem de belki bu sorun çözülür diye. Sonrasında *999# yazıp arama tuşuna bastım. Bir de ne göreyim. Operatörden telefonunuzun markası LG, modeli G5 diye mesaj geldi. Sonrasında ise ilk defa ayar mesajları geldi ama ben ayarları kurmadım. Telefonun online işlemlerine girdim ve orada da telefonum g5 olarak gözüküyor şimdi. Öncesinde isteğiniz şu an gerçekleştirilemiyor uyarısı alıyordum hep. Çok ilginç ve tuhaf bir durum. Acaba operatör baktı zti yi tanımlayamıyoruz müşteri de habire bizi sağa sola şikayet ediyor bari 4.5g uyumlu başka bir telefon olarak tamamlayalım deyip rastgele g5 i mi seçti anlamadım. Sim kartımı başka telefonlara takmıştım ama hiç bir zaman g5 e takmadım o yüzden eski durumu görüp beni hala g5 zannetmesi de mümkün değil. Ya da b10 a güncellenmiş olmamın konuyla ilgisi var mı çözemedim. Kafam iyice karıştı. Operatör kendi böyle birşey yapsa bana bildirirmeden yaparmı ki. Bir de avea sisteminin beni g5 olarak görmesinin herhangi bir zararı olur mu ki. Olmayacaksa ve bu sorunu çözemezsem hiç değilse böyle kalsın diyorum. İleri ki günlerde fırsat bulursam bocabostan arkadaşımızın tavsiye ettiği gibi sim kartı da değiştiricem.İşin kötü tarafı ben daha çok sorun telefon kaynaklı mı onu merak ediyorum. Eğer öyleyse istemeyerek de olsa servisin yolunu tutacağım ama şu haliyle servis ne yapabilir ki diye düşünüyorum. Kusura bakmayın uzun oldu ama kaç gündür bu sorunla cebelleşiyorum. Başkalarının sebep olduğu sorunu ben çözmeye çalışıyorum.

    Turkcell e geçmeden önce Turktelekom da idim. Cihazım ZTE Axon 7 olarak gözüküyordu ve 4,5 G aktif kullanabiliyordum.




  • Benim aklımın almadığı konulardan biri de bu.Siz telekomdayken axon 7 nizi sistem tanıyormuş.Bocabostan arkadaşımızın telefonunu da tanıyor. Madem axon 7 telekomun listesinde kayıtlı değil nasıl tanıyor o zaman. Sizinkini tanıyorsa benimkini niye tanımıyor. Telefonda sorun olacağı aklıma yatmıyor. Çünkü 3g, 4.5g sorunsuz bağlanıyorum.Acaba mediamark sattığı telefonların imei numarasını zte ye bildiriyorda, zte de operatöre mi bildiriyor da tanımlama işlemi gerçekleşiyor. Yani bildirme işinden kasıt bu mu acaba. Ben zte operatörlere ben şu şu teknik özellikleri olan axon 7 adında bir model telefon

    çıkardım şeklinde bir bildirim yapıyordur diye düşünüyordum. Konu hakkında mediamarkt a da mail atmıştım. Benden, adıma düzenlenen faturada yazılı bir numarayı istediler. (40..... şeklinde).Bu gün istediler ama henüz numarayı gönderemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hslk kullanıcısına yanıt
    Evet bende oraya şikayet edeyim,iyi dediniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VIP hizmeti şikayetimi ZTE'ye yapmalıyım o zaman.ZTE'de ilgilenmediği için benim MM 'ye ulaşmam lazım. Sağolun hocam teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZTE Axon 7 de kaç sürümdür yaşanılan meşgulde verdiği tepki sinir bozucu geliyor bana.

    Eğer karşı tarafı aradığımızda meşgul ise telefon meşgul uyarısı vermek yerine titreyerek aramayı sinir bozucu bir şekilde sonlandırıyor. Eğer bu bir yazılımsal özellikse ZTE nin bundan biran önce vazgeçmesi daha iyi olacak bence. Karşı taraf meşgulse meşgul sesini duymak daha iyi.

    Ayrıca bu sadece bende yaşanılan bir durum mu? Sizlerde de bu durum aynı mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maximilanos -- 25 Şubat 2017; 20:10:2 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hslk

    Benim aklımın almadığı konulardan biri de bu.Siz telekomdayken axon 7 nizi sistem tanıyormuş.Bocabostan arkadaşımızın telefonunu da tanıyor. Madem axon 7 telekomun listesinde kayıtlı değil nasıl tanıyor o zaman. Sizinkini tanıyorsa benimkini niye tanımıyor. Telefonda sorun olacağı aklıma yatmıyor. Çünkü 3g, 4.5g sorunsuz bağlanıyorum.Acaba mediamark sattığı telefonların imei numarasını zte ye bildiriyorda, zte de operatöre mi bildiriyor da tanımlama işlemi gerçekleşiyor. Yani bildirme işinden kasıt bu mu acaba. Ben zte operatörlere ben şu şu teknik özellikleri olan axon 7 adında bir model telefon

    çıkardım şeklinde bir bildirim yapıyordur diye düşünüyordum. Konu hakkında mediamarkt a da mail atmıştım. Benden, adıma düzenlenen faturada yazılı bir numarayı istediler. (40..... şeklinde).Bu gün istediler ama henüz numarayı gönderemedim.

    Siz daha önce söylediklerimi yapsaydınız keşke.




  • İyi akşamlar umarım birileri vardır bu saatte😕

    Cihazı fabrika ayarlarına çektim. Kurulum yapıyorum lakin gmail hesabini kabul ediyor telefona şifre gönderiyor onuda kabul ediiyor sonra geri atıyor Cihazin sahibinin hesabiyla giriş yapın diyor..veya daha önce bu cihazda senkronize olan bir hesap istiyor.

    Yardım edecek biri varmı şu an

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harunyayd

    İyi akşamlar umarım birileri vardır bu saatte😕

    Cihazı fabrika ayarlarına çektim. Kurulum yapıyorum lakin gmail hesabini kabul ediyor telefona şifre gönderiyor onuda kabul ediiyor sonra geri atıyor Cihazin sahibinin hesabiyla giriş yapın diyor..veya daha önce bu cihazda senkronize olan bir hesap istiyor.

    Yardım edecek biri varmı şu an

    Girdiğiniz bilgiler daha önce girilen bilgilerle aynı mı? şeklinde soru sorasım gelse de aslında format sonrası bahsettiğiniz şekilde soru gelmemesi lazım. Eğer geliyorsa hard format deneyin. Olmuyorsa servisten başka çare ben düşünemiyorum.
  • Hocam ben zaten daha önce dediklerinizi yaptım. Yani sim kartımı başka bir telefona taktığımda o telefonu görüyor. Bunu *999# yazıp arama tuşuna basınca anlayabildiğim için ayrıca 5555 e ek paket için mesaj göndermeye gerek kalmıyor zaten. Başkasının avea hattını benim telefona taktım denemek için ve *999# yaptım ve avea telefonu yine tanımadı.Diğer operatörlerin kartlarını da taktım axon a ama netleştiremedim konuyu.Şöyle ki; turkcell de internet ayar yazıp yolladım, hiç bir cevap gelmedi. Vodafone da 4.g yazıp yolladım ve talep ettiğiniz ürüne sahipsiniz şekline cevap geldi ama marka model bilgisi yazmıyordu gelen mesajda. Vodafone kullanan arkadaşlar bu mesajın konumuz açısından ne anlam taşıdığıyla ilgili açıklama yaparsa makbule geçer. Yani vodafone telefonumu tanıdımı anlamadım.

    Neyse.Emin olmak için bu gün sim kartımı da değiştirdim ama tahmin ettiğim gibi maalesef değişen bir olmadı. Mediamarkttaki elemanlara gittim telefonun ayarlarını kurcaladık, online işlemlere girdik falan ama online işlemlerde 4g açık demesine rağmen telefonun marka model kısmı yine boş.Abi sorun avea dan galiba biz anlamadık dediler. Oradan avea bayisine gittim. Durumu anlattım. Onlar avea kaynaklı bir durum değil dediler. Bize cihaz bilgileri üretici firmadan topluca gelir, siz üretici firmayla temasa geçin durumu anlatın, şu durumda isterseniz 50 kere sim kartı değiştirin işe yaramaz dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hslk

    Hocam ben zaten daha önce dediklerinizi yaptım. Yani sim kartımı başka bir telefona taktığımda o telefonu görüyor. Bunu *999# yazıp arama tuşuna basınca anlayabildiğim için ayrıca 5555 e ek paket için mesaj göndermeye gerek kalmıyor zaten. Başkasının avea hattını benim telefona taktım denemek için ve *999# yaptım ve avea telefonu yine tanımadı.Diğer operatörlerin kartlarını da taktım axon a ama netleştiremedim konuyu.Şöyle ki; turkcell de internet ayar yazıp yolladım, hiç bir cevap gelmedi. Vodafone da 4.g yazıp yolladım ve talep ettiğiniz ürüne sahipsiniz şekline cevap geldi ama marka model bilgisi yazmıyordu gelen mesajda. Vodafone kullanan arkadaşlar bu mesajın konumuz açısından ne anlam taşıdığıyla ilgili açıklama yaparsa makbule geçer. Yani vodafone telefonumu tanıdımı anlamadım.

    Neyse.Emin olmak için bu gün sim kartımı da değiştirdim ama tahmin ettiğim gibi maalesef değişen bir olmadı. Mediamarkttaki elemanlara gittim telefonun ayarlarını kurcaladık, online işlemlere girdik falan ama online işlemlerde 4g açık demesine rağmen telefonun marka model kısmı yine boş.Abi sorun avea dan galiba biz anlamadık dediler. Oradan avea bayisine gittim. Durumu anlattım. Onlar avea kaynaklı bir durum değil dediler. Bize cihaz bilgileri üretici firmadan topluca gelir, siz üretici firmayla temasa geçin durumu anlatın, şu durumda isterseniz 50 kere sim kartı değiştirin işe yaramaz dediler.

    BTK nın resmi sitesinden IMEI sorgulama bölümünden IMEI sorgusu yaptın mı?
    Şimdi denemek için ben yaptım. Orada telefon için şöyle yazıyor:

    * Üretici: ZTE Corporation Pazar Adı: AXON 6s,ZTE AXON 7,AXON 7 Model Bilgileri: ZTE A2017G

    Bakmadıysan bir kontrol et. Yalnız e-devlet şifrenin olması lazım.

    Sanki senin telefonun IMEI numarası başka bir model olarak kaydedilmiş gibi geldi bana. Sonuç ekranını paylaşmanı bekliyrum.




  • E devletten

    her iki imei yi de sorgulamıştım. Her ikisi de sizin yazdığınız gibi kayıtlı çıktı. Hem dediğiniz gibi başka model olarak girilmiş olsa, o modeli göstermesi gerekmez mi. Ben cepten online işlemlere bağlandığımda 4.5g aktif görünüyor mesela ama cihazın marka model kısmı boş. Yani - şeklinde görünüyor. Avea hala zte den marka model v.s bildirim gelmesi gerektiğini söylüyor cihazın tanınması için.Siz de sorun olmayışı bu bildirimin her cihaz için zte tarafından ayrı ayrı yapılması gerektiği ve benim cihazın bir şekilde arada kaynadığını aklıma getirse de çok da olası gelmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hslk

    E devletten

    her iki imei yi de sorgulamıştım. Her ikisi de sizin yazdığınız gibi kayıtlı çıktı. Hem dediğiniz gibi başka model olarak girilmiş olsa, o modeli göstermesi gerekmez mi. Ben cepten online işlemlere bağlandığımda 4.5g aktif görünüyor mesela ama cihazın marka model kısmı boş. Yani - şeklinde görünüyor. Avea hala zte den marka model v.s bildirim gelmesi gerektiğini söylüyor cihazın tanınması için.Siz de sorun olmayışı bu bildirimin her cihaz için zte tarafından ayrı ayrı yapılması gerektiği ve benim cihazın bir şekilde arada kaynadığını aklıma getirse de çok da olası gelmiyor.

    IMEI sorgu ekranında üretici kısmında ne yazıyordu BTK nın sitesinde?
  • fb li kullanıcısına yanıt
    İnşallah yarın telefonu hoparlördeki hafif cızırtı ve sarj sorunu yüzünden değişim için MM'ye vermeyi düşünüyorum. İzin verirseniz bir kaç soru sormak istiyorum.



    Telefonu teslim ederken özellikle söylemek gereken bir şey var mı? Unutup sonradan ah vah etmeyelim, malum bu teknoloji servisleri her kelimeden kaçak yol bulabiliyor.



    Servise verdikten sonra telefonun servisteki durumunu öğrenebileceğimiz herhangi bir sistem var mıdır? Varsa kullanımı nasıl?



    Siz ilk değişim için gönderdiğinizde sonuçlanması kaç gün sürmüştü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üretici: ZTE Corporation Pazar Adı: AXON 6s,ZTE AXON 7,AXON 7 Model Bilgileri: ZTE A2017G



    E devlet te bu şekilde. Kopyala yapıştır yaptım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hslk -- 26 Şubat 2017; 23:47:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • veterans V kullanıcısına yanıt
    Hocam ben MM ile bir defa servise gönderdim ondada müşteri temsilcisi telefonu alalı daha 1 ay olmadığı için (alalı 5 gün olmuştu) değişim talebinde bulunabileceğimi belirtti. Sorunları söyledim değişimi 15 günde falan yapıldı geri geldi. Yukarıda BoScH arkadaşında belirttiği gibi bu değişim ürünün ayıplı mal olmasından dolayı aslında ilk 6 ayı kapsıyormuş. Yani 6 ay içinde fabrika çıkışı bir hata varsa değişim ,ücret iadesi,ayıp oranında indirim talep edilebiliyor. Kutu içeriğini falan tam götürün dahada yapmanız gereken birşey yok. Servisin ismi Destech .http://www.destekwega.com/CustomerService/EndUser/ViewOrder.aspx ürün servise ulaştıktan sonra seri numarayla burdan takip edebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fb li kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Şunu sormayı unuttum. Servise gönderirken sizin cihazın sürümü kaçtı. Malum biz 10'a kadar kullanıyoruz fakat Türkiye'de 5 mevcut. Benimki b09 bir problem çıkarırlar mı ki?



    Bu arada değişim yapıp bunun yerine daha sorunlu bir cihaz göndermelerinden tırsmıyor değilim. Bir telefona 2000 lira vermek ne zormuş, sorun olabileceği aklıma geldikçe paranoyak oluyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veterans

    İnşallah yarın telefonu hoparlördeki hafif cızırtı ve sarj sorunu yüzünden değişim için MM'ye vermeyi düşünüyorum. İzin verirseniz bir kaç soru sormak istiyorum.



    Telefonu teslim ederken özellikle söylemek gereken bir şey var mı? Unutup sonradan ah vah etmeyelim, malum bu teknoloji servisleri her kelimeden kaçak yol bulabiliyor.



    Servise verdikten sonra telefonun servisteki durumunu öğrenebileceğimiz herhangi bir sistem var mıdır? Varsa kullanımı nasıl?



    Siz ilk değişim için gönderdiğinizde sonuçlanması kaç gün sürmüştü?





    Sizin telefondaki şarj sorunu neydi.Cızırtı olayı ben de biraz var.Ama forumu takip ettiğim kadarıyla bu sorunu olanların yüzdesel olarak oranı çok da düşük değil.Ben kendi adıma sırf nu sorun nedeniyle servise vermek istemiyorum cihazı.Servislerin durumu ortada mümkünse hiç elleri değmesin. Değişim derseniz aynı sorunu yaşama ihtimali kanaba %30 diyebilirim. Kendi fikrim tabi yanılıyor da olabilirim. Ama şarj konusunda ciddi sıkıntı varsa zaten mecburen servise vermek lazım.İşiniz rast gider inşallah. Sanırım bana da servis yolu gözükecek gibi. Ama başka nedenlerden dolayı. Umarım gerek kalmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • veterans V kullanıcısına yanıt
    Ben Türkiye sürümüyle gönderdim ilk 3'ünde , en son gittiğimdede B09'la götürdüm birşey olmadı. İlk gönderdiğimde MM'de ki yetkiliye ABD'deki sürümü yükleyebilirmiyim diye sormuştum ZTE den biriyle konuşup yükleyebilirsiniz, garanti için sorun olmaz demişti.Tabi ABD sürümü yüklenmiyordu. Tahminimce sorun çıkartmazlar ,sürümler global versiyon için olan sürümler. Şunuda söyliyeyim ,haklısınız bir telefon için 2000 lira çok para gibi gözükebilir ama ben çok olduğunu düşünmüyorum sorun bizim vergilendirme, kur farkımız ve aylık gelir oranlarımızdan kaynaklanıyor ,neyse konuyu dağıtmayayım... :D Elektronik ürünlerde sorun çıkabilir ,biraz şans işi ; asıl önemli olan üretici firmanın bu konuda nasıl tavır aldığı ve satış sonrası müşteriye verdiği desteğin nasıl olduğudur. Umarım yeni gönderecekleri telefon sorunlu olmaz ve sorununuzu en kısa sürede çözerler . :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hslk kullanıcısına yanıt
    Benim cızırtı sorunum biraz farklı gibi. Daha önce sormuştum bu soruyu. Yanlış hatırlamıyorsam genel sorun telefonun kendi melodileriyle alakalıydı. Benim sorunum son seste, bazı şarkılarda çıt çıt siye seslerin çıkması. Aslında pek rahatsız eden bir problem değil fakat hızlı şarj yapmasına rağmen pilin yaklaşık iki saatte dolması durumuyla birlikte gönderme kararı aldım. Umarım sonuç kötü olmaz. Bu arada sizdeki cızırtı sorunu nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 116117118119120
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.