Şimdi Ara

★ ZTE Axon 7 Kullanıcıları DH Ana Konu ★ (117. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.715
Cevap
41
Favori
250.373
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 115116117118119
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hslk kullanıcısına yanıt
    Telefon görüşmelerimde görüştüğüm kişi sesinin yankı yaptığını söylüyordu bende vodafone arayıp bunu bildirmiştim ayarlarımı sıfırladılar ama düzelmedi ,sizin hat için böyle bir işlem yaptılarmı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fb li -- 21 Şubat 2017; 22:52:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bocaboston B kullanıcısına yanıt
    İlgilendiğiniz için çok teşekkürler.Attığınız resmin görünen kısımlarına göre ayarlar bendekiyle aynı.Zaten ayarlara bir müdahalem de olmamıştı. Demek ki sorun bununla ilgili değilmiş.En azından bunu anlamış olduk.Gerçekten hayret edilecek birşey.Sizin telefonla benim ki aynı, operatör aynı ama ben 4.5g ek paket alamıyorum.Siz alabiliyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hslk

    İlgilendiğiniz için çok teşekkürler.Attığınız resmin görünen kısımlarına göre ayarlar bendekiyle aynı.Zaten ayarlara bir müdahalem de olmamıştı. Demek ki sorun bununla ilgili değilmiş.En azından bunu anlamış olduk.Gerçekten hayret edilecek birşey.Sizin telefonla benim ki aynı, operatör aynı ama ben 4.5g ek paket alamıyorum.Siz alabiliyorsunuz.

    Sim kartınızda arıza olabilir. Sim kartınızın bozulduğunu ya da kaybolduğunu belirterek ücretsiz yeni bir sim kartı talebinde bulunun. Fakat bu talebinizi bu sorundan ötürü dile getirmeyin. Ücret isteyebilirler.
    Sim kart değiştirip ondan sonra denemenizde fayda var.
    Ya da telefonunuza Turk Telekom müşterisi olan birisinin sim kartını takıp ek paket alımı gerçekleştirmeyi deneyin. Eğer işlem başarılı olursa ya sim kartınız da arıza vardır ya da hat hesabınızda bir sorun vardır. Önce sim kartı değiştirin yine olmazsa hattınızın ayarlarının tamamen sıfırlanmasını talep edin.
    Firmadan ötürü işiniz zor. Fakat sim kart değişikliği yapmanızda fayda var.

    Bir diğer durumda da şuan mevcut olan sim kartınızı bir başka telefona takın ve ek paket isteğini o telefonda deneyin. Sonuç yine negatifse zaten Axon 7 ile sorunun alakasız olduğunu anlayabilirsiniz. Eğer ek paket tanımlanıyorsa sorun Axon 7 den kaynaklı olabilir.

    Aklıma Nokia E72 modelinde yaşadığım şu sorun geldi şimdi. Telefona soft format atarsam bir sorun yokken telefona hard format attığımda sim kartı takınca telefon nereye ne sms attığını belirtmeden bir yere sms gönderiyordu ve hattımdan TL düşüşü oluyordu. Bu sorunla Nokia servisine gittiğimde sim kartı değiştirin demişlerdi. Başka operatöre geçince bu sorun ortadan kalkmıştı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maximilanos -- 22 Şubat 2017; 0:5:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fb li

    Hocam bugün ürünün servisteki durumunu kontrol ettiğimde yedek parça bekliyor yazıyordu. Bu yedek parçanın batarya olduğunu öğrendim . Ürün olurda servisten elime ulaşırsa size şarj sonrası bilgilendirme yaparım . :)

    Yeni yasaya göre;
    Telefonunuzda ilk 6 ay içinde meydana gelecek kullanıcı hatası haricindeki tüm arızalarda ürün AYIPLI MAL olarak değerlendiriliyor.AYIPLI MAL ürünlerinde onarım ya da parça değişimi talebine red cevabı verebilir, ürünün sıfırıyla değişimini isteyebilir ya da ücret iadesi isteyebilirsiniz.
    Seçimlilik haklarımızı ne kadar doğru kullanırsak firmaları o kadar kanunlara uyar hale getirebiliriz ilkesinden yola çıkarak, eğer batarya sorunu ilk 6 aylık süreçte meydana gelmişse yeni batarya ile içi açılmış eski telefon yerine yasal hakkınız olan sıfır telefonu isteyin. Vermek zorundalar. Ciddi olursanız ciddi ve kararlı davranırsanız dediğinizi yaptırtabilirsiniz.

    Bu konularda çok hassas birisi olarak yaşadığım 2 önemli sorunu paylaşmak istiyorum.

    21 kasım 2015 tarihinde Media Markt dan satın aldığım LG G4 üm Eylül 2016 içerisinde arızalandı. İlk 6 aylık süreci geçirdiğimden onarılmasını bekledim. Fakat LG 20 iş günü içerisinde onaramadı. Fakat onarım sürecinde cihazın sıfırı ile değiştirileceği bilgisi verildiği için 20 iş günü biter bitmez dava açamadım. Eğer servis 20 iş günü içerisinde değişim kararını bizlere bildirirse 20 iş günü dolduğunda firmanın yasal süresi bitmemiş oluyor. Ürünü servise verdiğimiz günden itibaren tam 30 gün sonra Tüketici Hakem Heyetine dava açabiliyoruz. 30 günlük süre sonunda davamı açtım ve sonucu beklemeden Media Markt a müracaat ettim. Bu arada LG firması ücret iadesini yapabileceklerini ama %10 yıpranma adı altında kesinti yapacaklarını dile getirdiler. Yasal olarak hakları olmadığı için kabul etmedim. Media Markt çalışanıyla tam 3 hafta mail trafiği sonrasında ücret iadesi talebimi onaylamak zorunda kaldılar. Çünkü bu süreçte LG ye dava açtığıma dair bilgi THH den verildi. Davada haklı olduğumu bildikleri için ve THH masraflarını da ödemek istemedikleri için ve benim kararlı davranmamdan ötürü 1700 TL yi tarafıma iade ettiler.

    Yine Kipa dan satın aldığım LG marka Led TV de satın aldıktan 3 ay sonra ekranda 1 adet ölü piksel oluştu. 2010 yılında yapılan değişiklik ile 1 tane ölü piksel artık arıza sayılıyordu. Yani birden fazla yan yana olması şartı kalkmıştı. LG ile görüştüm. Yasadan haberdar olduklarını ama kendilerinin karar alarak 1 tane ölü pikseli arıza saymadıklarını ve onarmayacaklarını dile getirdiler. Servis raporuyla 27 temmuzda THH ye başvurdum. Televizyonu da kullanmaya devam ettim. Geçen hafta dava sonuçlandı ve ücret iadesi talebim onaylandı. Kipa firması tarafından arandım ve tarafıma 800 TL ücret iadesi yapıldı. Elimdeki karar da LG 800 TL nin dışında 16 TL tebligat ve 167.86 TL de bilirkişi ücreti ödemeye mahkum edildi. Yani 800 TL benden alan LG dava sonrasında 983.86 TL geri ödemek zorunda kaldı.

    İş bu sebepten ötürü yasal hakkımızı sonuna kadar kullanalım ve firmaların yasaları çok iyi bildiği halde keyfi uymama kararlarının arkasında bizlerin yasal hakkımızı aramamak olduğunu unutmayalım.

    uzun oldu ...




  • Selamlar beyler yabanci sitelerde incelemelerini falan izliyorum telefonun sanirim amerikada daha farkli.bi rom kullaniliyo veya en azindan oyle bi secenek var saf andorid tarzi bi arayuz nova launcher e benziyo size sorum su olacak biz o ara yuze gecebilir miyiz gecersek nasil geceriz hayirli forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hslk kullanıcısına yanıt
    Rica ederim. Cidden yaşadığınız çok saçma bir durum hiçbir müdahaleniz olmadığı halde ek paket alırken hata vermesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun olmuş ama güzel olmuş Hocam elinize sağlık. Ben servisi anlamıyorum ,kendim merkezlerine gittiğimde bana ürünün değişimi için ZTE'den cevap beklediklerini söylediler ,merkezlerine gitmeden öncede telefonla arayıp soruyodum ,telefon görüşmelerimde telefonun daha teknsiyene ulaşmadığı bilgisini veriyorlardı. Yani servis berbat ötesi iş yapmakla kalmıyor birbirlerindende haberleri yok . Tüketici danışma hattını aradım ,ürünün değişimi için bilgi istedim ürünün değişimi hakkında bir bilgi vermediler sadece ücret iadesi için ,20 iş günü bekledikten sonra ücret iadesi için ZTE 'ye dilekçe yazmamı ,ücret iadesini kabul etmezlerse dava açmamı belirttiler . Ve davanın 6-12 ay arasında sonuçlanabilleceğini belirttiler . Fakat ZTE'ye birçok defa mail atmama rağmen ilk başta attığım mail dışında bana geri dönüş yapmadılar . Dilekçe + mahkeme sürecini beklersem bu iş dahada uzar ,sabırlı birisiyim elimde rahatlıkla kullanabileceğim telefon olsa zaten THH'ye başvuru yapıp çoktan ücret iadesi için başvuru yapmıştım. Ama böyle giderse zaten yapmak zorunda kalacam. Ve reklamını yaptıkları VIP servis hizmeti sadece yalan. Dava açtığımda yalan reklamdan dolayıda dava açabilme şansım var mı merak ettim,bir bilginiz var mı bu konu hakkında?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fb li

    Uzun olmuş ama güzel olmuş Hocam elinize sağlık. Ben servisi anlamıyorum ,kendim merkezlerine gittiğimde bana ürünün değişimi için ZTE'den cevap beklediklerini söylediler ,merkezlerine gitmeden öncede telefonla arayıp soruyodum ,telefon görüşmelerimde telefonun daha teknsiyene ulaşmadığı bilgisini veriyorlardı. Yani servis berbat ötesi iş yapmakla kalmıyor birbirlerindende haberleri yok . Tüketici danışma hattını aradım ,ürünün değişimi için bilgi istedim ürünün değişimi hakkında bir bilgi vermediler sadece ücret iadesi için ,20 iş günü bekledikten sonra ücret iadesi için ZTE 'ye dilekçe yazmamı ,ücret iadesini kabul etmezlerse dava açmamı belirttiler . Ve davanın 6-12 ay arasında sonuçlanabilleceğini belirttiler . Fakat ZTE'ye birçok defa mail atmama rağmen ilk başta attığım mail dışında bana geri dönüş yapmadılar . Dilekçe + mahkeme sürecini beklersem bu iş dahada uzar ,sabırlı birisiyim elimde rahatlıkla kullanabileceğim telefon olsa zaten THH'ye başvuru yapıp çoktan ücret iadesi için başvuru yapmıştım. Ama böyle giderse zaten yapmak zorunda kalacam. Ve reklamını yaptıkları VIP servis hizmeti sadece yalan. Dava açtığımda yalan reklamdan dolayıda dava açabilme şansım var mı merak ettim,bir bilginiz var mı bu konu hakkında?

    VIP hizmeti sadece telefonu kargo ile götürdüğünüzde ve elden teslim ettiğinizde geçerli diye biliyorum. Media Markt (MM) aracılığı ile gönderdiğiniz zaman VIP devre dışı kalıyor.

    Eğer MM aracılığıyla telefonu servise göndermediyseniz size en yakın Tüketici Hakem Heyetine gidip danışmanız gerekiyor. Ürünün ilk 6 ay içerisinde arızalandığını ve servisin değişim yapmadıklarını onarılması için parça beklediklerini bu yüzden tam olarak ne yapmam gerektiğini söyler misiniz? şeklinde danışın.

    Eğer servis ürün değişim kararı çıkartmışsa yeni ürünü servise bıraktığınız günden itibaren 30 gün içerisinde (dikkat iş günü demiyorum pazarları sayılıyor) size vermek zorundalar. Yasal süreleri var. Yasal olan bu sürede beklemeniz gerekiyor. Baktınız yeni cihazı hala vermediler 30 gün sonra THH ye başvurup. Başvuru belgenizle MM a gidip ücret iadesi istemediğinizi hediye çeki istediğinizi yine MM dan alışveriş yapacağınızı belirtirseniz oradaki sorumlu şef size yardımcı olacaktır. Yasal olarak haklı olduğunuzu gördükleri an MM yetkilileri firmayı mutlaka sıkıştıracaklardır. Bu aşamada bu süreci takip edin.

    Eğer size sadece pili değiştirip vereceklerse O ZAMAN ASLA ÜRÜNÜ ALMAYIN. HEMEN THH YE GİDİP DAVA AÇIN ve yine başvuru belgenizle MM a gidip ücret iadesi istemediğinizi hediye çeki istediğinizi yine MM dan alışveriş yapacağınızı belirtirseniz oradaki sorumlu şef size yardımcı olacaktır. Yasal olarak haklı olduğunuzu gördükleri an MM yetkilileri firmayı mutlaka sıkıştıracaklardır. Bu aşamada bu süreci takip edin.

    Şunu unutmayın. YASAL OLARAK ŞUAN YENİ ÜRÜN VERMEK ZORUNDALAR. YASAL HAKLARINIZI BİLDİĞİNİZİ VE HER TÜRLÜ YASAL HAKKINIZI ARAYACAĞINIZI ONLARA KARARLI BİR ŞEKİLDE BİLDİRİN. Kaybedeceklerini bildikleri zaman sizi de kararlı gördükleri zaman müşteri memnuniyet adı altında gerekeni yapacaklardır.

    Yukarda da yazmıştım şuan TC yasalarını tamamen hiçe sayan LG ye gerekli cevabı hem mücadelemle hem de yasal yolla verdim. Zarar üstüne zarar ettiler. Telefonu 10 ay kullandım ve iade ettim. Televizyonu 13 ay kadar kullandım ve iade ettim. Mallarına sahip çıkmazlarsa yasal yolla gereken cevabı herkes verse emin olun onlar Avrupa standartlarında hizmet vereceklerdir.




  • Bugün telefondaki servis yetkilisi ürünün değişimi yapıldığı için yeni ürünün aynı sorundan en az 4,5 defa servis gördükten sonra değişimi yapılacağını söyledi.Ben ürünün değişimesine rağmen yeniden ayıplı mal olarak bana geldiğini belirttim ve dediği değişim şartını nasıl teyit edebileceğimi sordum . Mail yoluyla siteden iletişim kurmamı söyledi. Mail attım geri dönüş yaptılar. Ürünün 20 iş günü içinde pil değişimi yapılmazsa değişim hakkı kazanacağını belirttiler. Ben kabul etmedim değişimini istedim ve sorunsuz bir ürün göndermelerini istedim . Bu maile cevap daha gelmedi ,akşamdı attım. Fakat asıl sorun ZTE firması , cevap alınamıyor firmadan. Bende kaç kez mail attım cevap yok .Global siteleriyle iletişime geçtim yine ses yok. ZTE iflas falanmı etti anlamadım adamlar tamamen ortadan kaybolmuşlar . Ama dediğiniz gibi 30 gün içinde ürün elimde olmazsa önce THH'ye başvuracağım ,hemen ardından MM'ye gideceğim ,hediye çeki isteyeceğim . Yardım ettiğiniz için çok teşekkür ederim. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fb li

    Bugün telefondaki servis yetkilisi ürünün değişimi yapıldığı için yeni ürünün aynı sorundan en az 4,5 defa servis gördükten sonra değişimi yapılacağını söyledi.Ben ürünün değişimesine rağmen yeniden ayıplı mal olarak bana geldiğini belirttim ve dediği değişim şartını nasıl teyit edebileceğimi sordum . Mail yoluyla siteden iletişim kurmamı söyledi. Mail attım geri dönüş yaptılar. Ürünün 20 iş günü içinde pil değişimi yapılmazsa değişim hakkı kazanacağını belirttiler. Ben kabul etmedim değişimini istedim ve sorunsuz bir ürün göndermelerini istedim . Bu maile cevap daha gelmedi ,akşamdı attım. Fakat asıl sorun ZTE firması , cevap alınamıyor firmadan. Bende kaç kez mail attım cevap yok .Global siteleriyle iletişime geçtim yine ses yok. ZTE iflas falanmı etti anlamadım adamlar tamamen ortadan kaybolmuşlar . Ama dediğiniz gibi 30 gün içinde ürün elimde olmazsa önce THH'ye başvuracağım ,hemen ardından MM'ye gideceğim ,hediye çeki isteyeceğim . Yardım ettiğiniz için çok teşekkür ederim. :)

    Servisler yasaları kendi kafalarına göre yontarlar. Size de bunu yapmaya çalışmışlar.

    Anladığım kadarıyla telefonunuz bir sorundan ötürü yenisi ile değiştirilmiş. Bu tip durumlarda geçerli olan ilke şudur:

    * İlk 6 ay içerisinde üründe meydana gelen arızalar eğer kullanıcı hatası değilse AYIPLI MAL STATÜSÜNDE değerlendirilir.
    * Serviste geçen süre her zaman garanti süresine eklenir. Bunun ispatı için telefonu teslim ettiğinizde size verilen belgenin fotokopisini bulundurmanız yeterlidir. Sonuçta onarılmış cihazı teslim alırken teslim tarihi yer alacağından serviste geçen süre belirlenmiş olur.
    * İlk 6 ay içerisinde var olan arızadan ötürü cihaz için haklarınız şunlardır: Yeni ürün istemek, Kusur oranında indirim talep etmek ve ücret iadesi istemektir.
    * Bu seçeneklerden ilk arızada yenisini istemek en mantıklısı olandır. Böylece firmaya karşı etiklik ilkesinde hareket etmiş olursunuz.
    * Eğer ilk kez değiştirilen cihazınız yeniden 6 ay içerisinde arızalanırsa yukarıda yazdığım aynı seçimlilik haklarına yine sahipsinizdir.
    * Firmanın ilk 6 ay içerisinde arızalanan cihazlar için yükümlülükleri şunlardır: Yenisini vermek ya da ücret iadesi yapmak.
    * İlk 6 ay içerisinde cihaz ne kadar yenisi ile değişirse değişsin seçimlilik haklarınız korunur.
    * Sizin olaya gelirsek:
    --- Cihazınız ilk 6 ay içerisinde arızalandığı için yenisi ile değiştirilmiş ve yenisi de 6 aylık süre içerisinde arızalanmış.
    --- Firma seçimlilik haklarınıza saygı duymak zorunda ve yasal olarak seçimlilik haklarınızı kullanabilirsiniz.
    --- Siz yeni cihazda arızalanmasına rağmen firmaya iyi niyetle yaklaşarak ücret iadesi yerine arızalı ikinci cihazında değiştirilmesini istemişsiniz.
    --- Fakat firma iyi niyetinizi suistimal edip ürünü onaracağını yenisini vermeyeceğini belirterek YASAL OLARAK SUÇ İŞLEMEKTEDİR.
    --- Firmaya haklı olduğunuzu bildiği için size cevap verme konusunda sıkıntılar çıkartıyorsa onlara mail de yasal haklarınızdan doğru bir şekilde ve kararlı biçimde bahsederseniz firma dediğinizi yapabilir. Fakat burada püf nokta sabırlı olmanız ve kararlı olmanız en önemlisi de yasaları çok iyi bildiğinizi ve firmayı gerekirse THH ye vereceğinizi kesinlikle belirtiniz.
    --- DİKKAT EDECEK OLURSANIZ YASAYA GÖRE HAKKIMIZ 6 AY. SİZ ONLARIN HATALI ÜRETTİKLERİ ÜRÜNÜ KULLANMAK İÇİN 2000 KÜSÜR PARA VERMEDİNİZ. ZAMAN GEÇERSE GEÇSİN GEREKİRSE THH YE BAŞVURUN.
    --- Burada 20 iş gününü beklemenize gerek de kalmıyor. THH ye gidin firma yasal hakkım olduğu halde bana ayıplı malı zorla kullandırtmak istiyor bu yüzden onaracaklarını söylüyorlar. Ne tür yol izlemem lazım diye danışın. Telefonla değil yüz yüze bunu yapın. Size prosedürü anlatacaklardır. Sonuçta 20 iş günü olayı ortadan kalkıyor çünkü firma seçimlilik hakkınıza uymayacağını beyan ediyor. Bunu her türlü belgelersiniz. Örneğin telefonla karşı tarafa ses kaydı yapacağınızı belirtin ve onlardan 4-5 defa aynı hata olması lazım sözünü kaydedin. Ya da resmi yazı isteyin.

    Kolay gelsin...


    NOT: Senin yerinde olsam ararım servisi ya da ZTE yi. Yasal hakkımı söylerim yenisini verin ya da ücret iadesi yapın derim aksi halde THH ye başvurarak ücret iadesi alacağımı belirtirim. Onlar hayır derse 20 iş gününün dolmasını beklerim. Eğer 20 iş günü içerisinde bana değişim yapılacak demezlerse ek 1 aylık süreyi beklemeden (daha önce bahsettim 1 aylık süreyi tekrar yazmayayım) 20 iş günü biter bitmez hemen THH ye başvururum. THH ye başvuru belgemle MM a gider hediye çeki isterim. MM ı sürekli sıkıştırırım. Onlar firmayı arar ya da mail yağmuruna tutarlar. Eğer 20 iş günü geçmeden cihazı onardık gelin alın derlerse de cihazı teslim almam ve THH ye başvururum. THH firmaya ihtarname çekecek ve savunma isteyecek. Savunma sürecinden sonra telefonu gidip servisten alabiliyorsunuz zaten. Bunun detayını mutlaka THH ye sorman lazım. Onlardan teyit almadan asla telefonu servisten alma. Bazı durumlarda almaman gerekiyor. THH sana bunu söyler zaten.


    UNUTMADAN:

    ZTE yi şikayetvar.com a konu açarak şikayetinizi yasal dille izah edin. Etkili olacaktır. Türkiye de yeni bir firma olduğu için bu tür şikayetvar tarzı sitelere önem verirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maximilanos -- 23 Şubat 2017; 17:10:27 >




  • Yeni sürüm olan B10 sürümüyle ilgili göze çarpan ciddi değişiklik batarya performansındaki artış olduğunu söyleyebilirim. Batarya süresinde gözle görülür hissedilir bir artış var.
  • Ted Skjellum kullanıcısına yanıt
    Sizin cihaz A2017 çin sürümü. Avrupa olanlar A2017G ve Amerika olanlar A2017U sürümü cihaz oluyor. Dolayısıyla farklı versiyon numarasına sahip sürüm kullanıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevabınız ve ilginiz için teşekkür ederim Hocam.Sondan başlayarak gideyim.12 Şubat 2017 tarihinde şikayetvar.com'a şikayetimi açtım fakat emin olun şuana kadar hiçbir etkisini görmedim. ZTE zaten oraya kayıtlı bir firma değilmiş ve cevap vermiyorlar.Ben dediğiniz gibi ısrarla ürünün değişimini istediğimi belirtiyorum. Bugün gelen emailde şu yazıyordu "20. iş günü dolduğu zaman hızlı bir şekilde değişim işlemleri başlatılacaktır. Kısa bir süre daha beklemenizi rica ederiz." zaten bugün 16.iş günü doldu. Ben aynı sorun yüzünden 4 kez ürünü servise verdim ve sorunsuz bir ürün almak için yasal hakkımı kullanmaya çalışacağım.Bütün servis belgeleri elimde şuan gidip davada açabilirim fakat sorun şu ki ZTE firmasının mobil bölümü battımı,iflasmı etti yoksa başka bir şey mi oldu bilmiyorum ama ulaşılamıyor ya da en azından müşteriye cevap vermiyorlar. Sorunun ana kaynağıda bu gibi duruyor. Mail atıp tekrardan ürünün değiştirilip gönderilmesini isteyeceğim. Zaten aylardır bekliyorum ne kadar kısa olduğunu bilmediğim bir süre daha beni bekletmeye çalışıyorlar.




  • merhaba cihazdan memnunmusunuz kısaca artı ve eksilerini yazacak varmı takasa girmeyi düşünüyorum
  • Ara yüzün geliştirilmesi dışında ben çok memnunum. Parasının karşılığını sonuna kadar veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fb li

    Cevabınız ve ilginiz için teşekkür ederim Hocam.Sondan başlayarak gideyim.12 Şubat 2017 tarihinde şikayetvar.com'a şikayetimi açtım fakat emin olun şuana kadar hiçbir etkisini görmedim. ZTE zaten oraya kayıtlı bir firma değilmiş ve cevap vermiyorlar.Ben dediğiniz gibi ısrarla ürünün değişimini istediğimi belirtiyorum. Bugün gelen emailde şu yazıyordu "20. iş günü dolduğu zaman hızlı bir şekilde değişim işlemleri başlatılacaktır. Kısa bir süre daha beklemenizi rica ederiz." zaten bugün 16.iş günü doldu. Ben aynı sorun yüzünden 4 kez ürünü servise verdim ve sorunsuz bir ürün almak için yasal hakkımı kullanmaya çalışacağım.Bütün servis belgeleri elimde şuan gidip davada açabilirim fakat sorun şu ki ZTE firmasının mobil bölümü battımı,iflasmı etti yoksa başka bir şey mi oldu bilmiyorum ama ulaşılamıyor ya da en azından müşteriye cevap vermiyorlar. Sorunun ana kaynağıda bu gibi duruyor. Mail atıp tekrardan ürünün değiştirilip gönderilmesini isteyeceğim. Zaten aylardır bekliyorum ne kadar kısa olduğunu bilmediğim bir süre daha beni bekletmeye çalışıyorlar.

    Firma size ürün değişim yapacağını belirtmiş. Bu durumda 20 iş günü sonrasına bırakmaları normal. Fakat geciktirebilirler. Bu yüzden THH için ürünü servise verdiğiniz günden 1 ay sonrası sizin için önemli. 30. günün sonunda THH ye davayı başlatın. Geciktirmeyin. Sonra MM a durumu iletirisiniz.




  • fb li kullanıcısına yanıt
    Benim hat için böyle bir işlem önermediler. Kaç defa görüştüm ama önermedikleri için talepte bulunmadım. Aklıma da gelmedi zaten. Btk ya şikayetimden sonra dün beni tekrar aradılar aynı şeyleri söylediler. Yani axon 7, telekomun listesinde kayıtlı gözükmediği için sistem benim telefonu tanımıyormuş. Tanımadığı için de 4.5 değil 3g ek paket alabiliyormuşum. Telefonun sistem tarafından tanıması için ZTE nin, Telekoma marka model bilgisi göndermesi gerekiyormuş.Ben de bunu bana defalarca söylediniz zaten, o zaman Telekom ztn ile temasa geçsin durumu anlatsın bilgileri alsın diyorum. Bu işlemi biz yapamıyoruz, Siz onlara durumu bildirebilirsiniz dediler. Ölür müsün, öldürür müsün. (Zte desteğe 3 gün önce konuyla ilgili mesaj attım ama genelde yaptıkları gibi daha dönmediler.Zaten öncesinde telefonla görüşmüştük teknik servisle adamlar bana internete 4.5g de bağlanıyormuşaunuz, Telefon görüşmesi yapabiliyormuşsunuz, çekim sorunu da yokmuş deyip biz ne yapabilirize getirmişlerdi konuyu. Yani onlardan da pek ümitli değilim). Ben de btk sitesine tekrar girip memnuniyet anketini doldurdum.Sorunun hala çözülmediğini ve yukarıda ablanın bana söyledikleri şeyleri yazdım . Bu gün çok ilginç bir şey oldu. Telefonu sıfırladım ve b10 sürümüne güncelledim tekrar sıfırladım hem güncellenmiş olurum hem de belki bu sorun çözülür diye. Sonrasında *999# yazıp arama tuşuna bastım. Bir de ne göreyim. Operatörden telefonunuzun markası LG, modeli G5 diye mesaj geldi. Sonrasında ise ilk defa ayar mesajları geldi ama ben ayarları kurmadım. Telefonun online işlemlerine girdim ve orada da telefonum g5 olarak gözüküyor şimdi. Öncesinde isteğiniz şu an gerçekleştirilemiyor uyarısı alıyordum hep. Çok ilginç ve tuhaf bir durum. Acaba operatör baktı zti yi tanımlayamıyoruz müşteri de habire bizi sağa sola şikayet ediyor bari 4.5g uyumlu başka bir telefon olarak tamamlayalım deyip rastgele g5 i mi seçti anlamadım. Sim kartımı başka telefonlara takmıştım ama hiç bir zaman g5 e takmadım o yüzden eski durumu görüp beni hala g5 zannetmesi de mümkün değil. Ya da b10 a güncellenmiş olmamın konuyla ilgisi var mı çözemedim. Kafam iyice karıştı. Operatör kendi böyle birşey yapsa bana bildirirmeden yaparmı ki. Bir de avea sisteminin beni g5 olarak görmesinin herhangi bir zararı olur mu ki. Olmayacaksa ve bu sorunu çözemezsem hiç değilse böyle kalsın diyorum. İleri ki günlerde fırsat bulursam bocabostan arkadaşımızın tavsiye ettiği gibi sim kartı da değiştiricem.İşin kötü tarafı ben daha çok sorun telefon kaynaklı mı onu merak ediyorum. Eğer öyleyse istemeyerek de olsa servisin yolunu tutacağım ama şu haliyle servis ne yapabilir ki diye düşünüyorum. Kusura bakmayın uzun oldu ama kaç gündür bu sorunla cebelleşiyorum. Başkalarının sebep olduğu sorunu ben çözmeye çalışıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hslk kullanıcısına yanıt
    Sizin telefonu G5 olarak görmesi geçici bir karışıklık sonucu olmuş olabilir ama bu şekil işiniz olduysa sorun yok. ZTE'ye ulaşamıyoruz ve ulaşamayacağız gibide duruyor. Başka ilde olmasam İstanbul'da olsam merkezlerine gideceğim. Adamlar ürünü sadece satmak için getirmişler Xiaom'inin desteği bundan daha iyi.Gerçi bunlar destek falan vermiyor.Şirket ortalarda yok. Servise giderseniz de ürününüzün sorununu çözüp hemen almaya çalışın yoksa benim gibi 3 ay beklemek zorunda kalırsınız.
  • Bekliyorum Hocam sorun çözülmezse hemen davayı açacağım fakat benim takıldığım bir başka noktada şu;
    VIP Servis hizmeti veriyoruz diye reklam yaptılar.Servis bu hizmet şartlarını yerine getirmiyor.Eğer servisin böyle bir yükümlülüğü yoksa MM ve ZTE dolandırıcılık-hileli mal satışı çünkü olmayan bir şeyi varmış gibi gösteriyorlar- yapmış olmaz mı?
    Eğer servisin böyle bir yükümlülüğü varsa müşterinin haklarını gasp ederek suç işlemiş olmazlar mı?
  • fb li kullanıcısına yanıt
    Haklıymışsınız biraz önce tekrar bakayım dedim eskisi gibi telefonu tanımadı malesef. İyi kötü idare edecektik. Ne şans varmış bende de operatörüm dandik teknik servis dandik. Adamlar lütfedip cevap bile yazmıyorlar.Bir de avea onlara durumu benim bildirmeye istiyor. Bildirdik te ne oldu. İkisi de iş ahlakından yoksun .Servisle bu yüzden muhatap olmak istemiyorum. Sinirlerim bozulacak belli. Zte yi de btk ya şikayet edeceğim.Adamlar piyasaya yeni girdi havalara bak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 115116117118119
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.