Şimdi Ara

Zotac Ekran Kartı Alacakların Dikkatine (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
3
Favori
8.196
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tangaska kullanıcısına yanıt
    Yanlış anlama tamamen bilmediğimden öneri yapıyorum,acaba bizim türkiye değilde zotacusa.com üzerinden kullanıcı olarak RMA açsan oluyormu ?

    http://zotacusa.com/register/rma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz976

    Yanlış anlama tamamen bilmediğimden öneri yapıyorum,acaba bizim türkiye değilde zotacusa.com üzerinden kullanıcı olarak RMA açsan oluyormu ?

    http://zotacusa.com/register/rma

    Yanlış anlama olur mu hiç, burada insanlar süreç hakkında bilgi edinsin, başıma gelenler başkalarının işine yarasın diye uğraşıyorum tabii ki fikri yürütüp, öneri getirebilirsiniz. Bende işe yaramazsa en azından başkasında işe yarar ama dediğin yöntemi denemek için iki sorun var.

    1) Sayfanın başında açıkça yazmışlar "Please note that the place of purchase for registered products must be from North or South America." (Kayıtlı ürünler için satın alma yeri Kuzey ve Güney Amerika'dan olması gerektiğini unutmayın.) diye. Türkiye ise Europe Region'da. Bir kere bölge farkı olduğu için işlem yap(a)mayacaklardır.

    2) Hadi buna rağmen kayıt açalım diyelim sonraki adımda adres girmek gerekiyor. Bölge ve alan kodlarının hepsi Amerika için. Kısaca eksik ya da yanlış bilgi ile gidecek ürün.

    3) Kayıt açılsa bile ürün nereye gider Türkiye'deki servise değil, ABD'deki servise gider. Çünkü bu kayıtla RMA için işlem açılmış oluyor, ürünün tamir bütçesi de oraya gidecek haliyle.

    Yani bu işlemi kabul etseler bile ürünü ABD'ye kargolamak ve ürün iade bedeli ya da değişimi olursa oradan almak gerek. Kısaca en iyi ihtimalle Amerika'da ikamet eden ve uğraşabilecek bir tanıdık ile bu iş olur gibi. Benim öyle bir tanıdığım yok ama, olan deneyebilir tabii ki.
  • Tangaska kullanıcısına yanıt
    Yok yanlış anlamadım aksine bilmediğim bir konuda bilgim oldu bunun için teşekkür ederim.

    Yorumunun şuradaki bölümü -Kısaca en iyi ihtimalle Amerika'da ikamet eden ve uğraşabilecek bir tanıdık ile bu iş olur gibi. - en azından amerikada bağlantısı olan biri için sanki olumlu yönde olabilecek gibi düşündürdü bana ancak bunuda tam olarak bilemiyoruz ?

    Açıkçası Zotac markasını ve ürünlerini severiim ve benim gibi markaya ve ürünlerine sempati duyanlar mutlaka vardır ancak konudan yola çıkarsak,artık Zotac markalı bir ürünü amerikadan almak en mantıklısı görünüyor ?
  • Ben iki kez Zotac ekran kartı kullandım bir sorun yaşamadım özellikle gtx 660 o.c versiyonu iyiydi ama şu bir gerçek, fabrika çıkışlı amp versiyonları hariç overclock konusunda yarıştığı firmalardan geri kalabiliyor. Bu eksiğini de daha ucuz kart çıkartarak kapatıyor.

    Yurtdışı kaynakları araştırınca Powercolor ve Zotac biraz daha ucuz ama daha kalitesiz ürün yapar deniyor, diğer firmalara göre tabii.. Ama AMP edition ve pcs+ sürümleri de performans yönünden çok iyi gerçekten... Sıcaklık sorunları olabiliyor onun için de manual fan profili gerekiyor.

    Bilmiyorum, servis konusunda bir girişimim olmadığından yorum yapamıyorum. Konuyu açan arkadaşa gerçekten geçmiş olsun, önemli bir konu ve Zotac yetkililerine şikayet edilmeli bu ilgisizlik durumu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dovahkiin_16

    Ben iki kez Zotac ekran kartı kullandım bir sorun yaşamadım özellikle gtx 660 o.c versiyonu iyiydi ama şu bir gerçek, fabrika çıkışlı amp versiyonları hariç overclock konusunda yarıştığı firmalardan geri kalabiliyor. Bu eksiğini de daha ucuz kart çıkartarak kapatıyor.

    Yurtdışı kaynakları araştırınca Powercolor ve Zotac biraz daha ucuz ama daha kalitesiz ürün yapar deniyor, diğer firmalara göre tabii.. Ama AMP edition ve pcs+ sürümleri de performans yönünden çok iyi gerçekten... Sıcaklık sorunları olabiliyor onun için de manual fan profili gerekiyor.

    Bilmiyorum, servis konusunda bir girişimim olmadığından yorum yapamıyorum. Konuyu açan arkadaşa gerçekten geçmiş olsun, önemli bir konu ve Zotac yetkililerine şikayet edilmeli bu ilgisizlik durumu.

    Elimde kalan ürün de bir AMP!, GTX 670 AMP! Edition idi. Performans konusunda hakkını yememek lazım, net bir şekilde GTX 680 referans modelini geçiyordu. Hiç bir oyunda sıkıntı yaşatmadı performans konusunda. Çok ısındığını, ses yaptığını da söyleyemem. Ama kartın dayanıklılığı, basit elektronik malzeme kalitesi kötüydü, markanın hizmet kalitesizliği de cabası.

    Elinizdeki ürünün dağıtıcısı ve servisi varsa gene problem yaşamazsınız Zotac ile, ama dağıtıcı batar, servis kapanır ya da değişirse marka sizi yarı yolda bırakıyor, o net. Zotac'da da durumu bilmeyen neredeyse yetkili bırakmadım. Türkiye'de Zotac marka sorumlusu Kaan Aba'ya durum bildirildi, Avrupa HQ Eurotech üzerinden bilgilendirildi, genel merkezin garanti departmanına mail atıldı. Yetmedi Nvidia bölge merkezdeki tanıdık araya sokuldu. Yani o kadar sallamıyor marka sizi işiniz düşünce :)
  • Tangaska kullanıcısına yanıt
    Haklısınız, müşteri memnuniyeti diye bir şey var... Böyle yaparak ne kazanabilirler zaten milyonları var sizi 600-700 TL zarara sokarak ne alabilirler? Şimdi burada bu konu ile belki onlarca insan Zotac almaktan vazgeçecek. Anlamakta zorlanıyorum, bu kadar yetkilinin haberi var ve bir şey yapmıyorlar.
  • bizde aldık zamanında 2 yılı geçti şimdi vatanda yollamıyor biryere biz yollamayız 2 yıldan sonra diyor

    ben kendim yollamam lazım maskom battı diğerlerini denicez anlaşılan
  • Aynı segment ve farklı üreticiler arasında kalite farkları olduğuna inanmıyorum ,sadece servis kalitesi olabilir.Marka takınız olmasın.

    Bir hafta once vektron bilgisayardayım ve etraf Evga nın psu sundan ekran kartlarına kadar geri dönmeyi bekleyen ürünlerle doluydu.

    Birazda şans işi bu.
  • Powercolor da almayın arkadaşlar fanı durdu kendi kendine hiç bişey yok halbuki tertemiz kullanıldı bu kadar dandik malzeme görmedim ben ,benim elimde bozuluyorsa zaten başkalarının elinde pert olur bu kart ,siteleri ise başka bir komedi 2 kere mail attım yardım edin diye hem Türkçe hem ingilizce bir Allahın kulu cevap atmadı ,bir markanın ne kadar iyi olduğu işte böyle durumlarda çıkıyor ortaya hadi arıza oldu peki neden maile dönüş yapılmıyor.
  • Msi ve Asus, iyi bir gpu denk gelmişse iyidir. İki yıl oldu hala çalışıyor. Günlük %10, anlık %42 overclock ile bozulmuyorsa daha 5 yıl gider.


     Zotac Ekran Kartı Alacakların Dikkatine



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tugrul_512bit -- 12 Aralık 2015; 20:25:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: geberit

    Powercolor da almayın arkadaşlar fanı durdu kendi kendine hiç bişey yok halbuki tertemiz kullanıldı bu kadar dandik malzeme görmedim ben ,benim elimde bozuluyorsa zaten başkalarının elinde pert olur bu kart ,siteleri ise başka bir komedi 2 kere mail attım yardım edin diye hem Türkçe hem ingilizce bir Allahın kulu cevap atmadı ,bir markanın ne kadar iyi olduğu işte böyle durumlarda çıkıyor ortaya hadi arıza oldu peki neden maile dönüş yapılmıyor.

    Mail'e dönüş yapmamak muhteşem bir Pazarlama politikası değil mi?

    Zotac ve Marka müdürü Kaan Aba'ya teşekkür ediyorum tüketiciyi zerre umursamayan bir marka olduklarını her fırsatta kanıtladıkları için...

    Not: Bugüne kadar isim, marka belirtip afişe etmekten ar ettim lakin... Sanırım böylesi müstehak.
  • Tangaska kullanıcısına yanıt
    Valla eğer bir mailede dönüş yapamayacaklarsa site açmanın veya firma kurmanın ne anlamı var arkadaş ,toptan kapatıp gitsinler zaten ben çoktan muadil fanı buldum muhtelif yerlerden ama olay benim bulmam değil ben bulurum ya x kişi başkaları nerden bulacak ,hoş almadım fanı , 36 senelik ömrümde ilk defa böyle bişey gördüm ben durup dururken bozulan fan bir yaşıma daha girdim. üstüne bir kasa fanı tutturdum öyle gidiyor yanarsa yansın zaten yanmazda ,senelerdir tecrübelereme dayanak söylüyorumki fanlı daha az derece fansız daha çok derecede çalışır kartlar fark bu sadece, yanmak diye bişey bu zamanda kalmadı her türlü önlem var gpunun içinde default olarak.
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt
    Hocam gayet güzel bir yorum yapmışsınız ama - yi basmışlar size

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 yıl önce yazdığım yazı, - konusuna gelince ne olacak adamın o markadan kartı vardır yorumu görünce haliyle hoşuna gitmez eksiler bu çok doğal.

    Bu sene çıkardığı 1070 fena duruyor bakalım nasıl olacak, Zotac markasını da büyüklerden saymaya başlayacak mıyız bakalım.
  • bu konu ne durumda ? şuan 1070 alma arefesindeyim... zotac uygun gözüküyor fakat garantisi hala problemli ise almayacağım. nitekim çöpe 1,5 milyar atmak istemiyorum.
  • Açıkçası ZOTAC GTX 1060 Mini almayı düşünüyordum bu konuyu görünce direkt vazgeçtim. Tamirini dışarıda yaptırabileceğimiz cihazlar değil bunlar. Birçoğu değişim ve iade alınıyor. Ürünün arkasında durmayan firma söz konusu ise kusura bakmasın istediği kadar ucuz olsun emsallerine göre almam. 1100 TL veren 1200 de verir. En azından kafası rahat olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acıkcası bende Zotac da boyle bir durum oldugunu bilmiyordum, bilgilendirme icin tesekkurler.
  • Zotac'a ENDEKS Bilişim bakıyor artık. Bugün bir 1070 AMP edition aldım vatandan, garanti sorgulamasını yaptım, 2 yıl olarak görünüyor. Zotac'ın kendi sitesinden garanti uzatımı için gerekli bilgileri girdiğim halde, kendi sitelerinde bile yazdıkları ürün kodunu (ZT-P10700C-10P) geçersiz ürün diye kabul etmiyor. Yarın endeks bilişimi arayıp bilgi alacağım.
  • Benim bilgisayar aniden kapanıp açılmamıştı,güç kaynağı bozuldu sandım ve 2.makinemin güç kaynağı ile denedim,açılırken ekran kartı bordundan bir kıvılcım çıktı.Direk fişi çektim.Sonra bozuk sandığım güç kaynağını 2.makineye taktım ve çalıştı.
    Son olarak bozuk sandığım zotac kartı sağlam 2.makineye takınca ekran kartı fanı dönüyor ama görüntü gelmiyordu.
    Büyük ihtimal ekran kartı gitti ama pc nasıl önce hiç güç almaz oldu çözemedim.

    Neyse özetle şimdi benim 2014 ocak ayında 5 yıl garanti için kayıt yaptığım bu kart için tr yada yurtdışı bir rma açma durumu var mı, konuya bakılırsa 1500tl üzeri soğuk su gibi :)

    Kart gtx780 amp!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tangaska isimli kardeşim oncelikle geçmiş olsun yazını okudum ve bende ekran kartı müzdaribi olduğum için seni anlıyabiliyorum allah yardımcın olsun..

    Bende ufaktan hikayemi özetliyim size;

    Teknoloji hep deriz kısmet işidir diye. 2013 yılında Game master bir pc toplamıştım. aldığım günden bugüne dek aşağı yukarı 6 ayda bir parça arıza/değişimi yani teknik servis/mağaza arası akraba ziyareti gibi süreçler yaşadım. Yaklaşık 3,5 senede sadece 5 kez ekran kartım değişti. Şuan hali hazırda Teknik serviste işlem gören bir kartım daha mevcut.


    Kısmetsizlikler Serisi
    Kasayı topladık ilk gün power arızalı çıktı sonra ilk sene içersinde ekran kartı,işlemci ssd arızalandı değişti. Sonra fan soğutucu bozuldu tamir ettiler. 6 ay sonra ekran kartı bozuldu yine değişti yerine Asus aldım. 6 7 ay sonra oda bozuldu. Servise gitti geldi elimdeki kartın bir üst modelini aldım taktım arızalı çıktı ertesi sabah getirdim mağaza servis onayı olmadan değişim yapamayız deyince 1 ay beklemeyi tekrar göze alamadım bu sefer teknik servis sürecinde kendim koşturdum. Sonra iade/değişim raporu verdiler. Zotac gtx 980ti aldım. 3 ay sonra arızalandı sıfırıyla değiştirdiler. yaklaşık 8 ay oldu oda şuan serviste.Bu kartında iadesi olursa GTX 1080 serisi kart almayı düşünüyorum. Marka tercihi psikolojik midir bilmiyorum ama ilk kartımda Zotac tercih etmiştim. Ya bu iki modelin dışına çıkacam yada ya nasip deyip alacam.

    Kullandığım Kartlar
    Zotac 4gb 512bit
    Asus 4gb 512bit
    Asus 8gb 512bit
    Zotac 6gb 384bit gtx 980 ti amp extreme (servisteki kartım)

    almayı düşündüğüm kart buydu: http://www.vatanbilgisayar.com/zotac-gtx1080-8gb-amp!-extreme-edition-gddr5x-256bit-nvidia-geforce-ekran-karti.html#ozellikler 5 yıl Zotac Garantili diyor ama Zotac konusunda kararsızım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faruk_84 -- 20 Ekim 2016; 12:42:31 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.