DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Ziyaretçi Defteri Nasıl Yapılır???
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
2
Cevap
0
Favori
852
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      652 Mesaj
      08 Kasım 2006 12:35:57 Konu Sahibi
      Arkadaşlar resmi bir kurumun sitesini (angarya) bir iş olarak yürütmeye çalışıyorum.

      Bu siteye ücretsiz olan ve smartgb.com dan bir ziyaretçi defteri koydum ama mesajların onaylanma kuralı olmadığı için
      mesajlarda problem yaşıyorum.

      malesef asp scriptlerini siteme eklemek için gerekli bilgiye sahip değilim.

      Sizlerden ricam

      Bana hiç bilmeyen birinin yapabileceği şekilde bir örnek scripti nasıl kullanacağımı tarif edebilir misiniz?

      ya da

      Onay kuralı olan ücretsiz bir ziyaretçi defteri hizmeti veren bir site var mı acaba?

      Şimdiden teşekkür ederim.
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >



      |
      |
      _____________________________

      "Adamın aklı kendine düşman olur mu? Benim aklım bana düşman"
      :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::YOL:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    • Binbaşı
      1020 Mesaj
      08 Kasım 2006 13:16:37
      sana ziyaretçi defteri yapayım ama benim google reklamım olacak 1 tane sayfanın en altında kabulse istediğin şekilde sitene uygun php ile yazabilirim.
      |
      |
      _____________________________


      http://www.huseyinates.com
      Yeteri kadar nedenin varsa herşeyi yapabilirsin...
    • Er
      7 Mesaj
      10 Kasım 2006 16:56:24
      ya abi bak bence yeni bi site yap o sitedewww.azbuz.com orda ücretsiz bir site yapıyosun orda ziyareçi defteride var oraya üyede olabiliyolar ziyaretçi defterindede onay gerekiyo onların gönderdiklerini yayınlaman için ama resmi bir site olmuycak tabi.bnm yardım edebileceğim bu kadar.
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.