|
Şu anda yurt dışındayım. Hesabım kartlarım 2.kez güvenlik nedeniyle kapatıldı. İlkinde decathlon dan sanal kartımla alış veriş yaptım. Bana tlf geldi yut dışında olduğum için cevap vermedim zira yurt dışında olunca tlf faturaları binlerce tl oluyor. Bir keresinde bu hatayı yaptım 12000 l telefon faturası geldi Neyse ertesi gün telefon ettim belki 10 kere güvenlik birimi yaptığından sadece onlar hesabı açabiliyormuş. Halbuki telefon edince zaten bütün aşamalardan geçiyorsun. Kart numarası şifre falan. Hesabım 3 gün sonra açıldı. Dün yurt dışından gelen emekli maaşımı ve tatil parasını tl ye çevirip enparaya kendi adımı vererek kendime diye yolladım. Zira enparada hem günlük faiz alıyorsun hemde yaptığın bütün ödemeler ücretsiz. bana gelen telofonu açtım. Ziraat atm diyor. Güvenlik birimi. Sorduğu soruya bakın. Neden bu parayı yolluyorsunuz. Nerede harcayacaksınız? Bende kızdım. Size ne kendi maaşım istediğim yerde harcarım. Beyefendi bunu sizin güvenliğiniz için yapıyoruz deyince ben de kızdım. Ya dedim kim bu kara parayı kendisine yollar?Hesabıma girilse adam parayı bana mı yollayacak? dedim. Gine dedi güvenlik falan. Dedim siz bu işi abartıyorsunuz. İnsan kontrol edel para kimden kime gidiyor! Yaptığınız işmişgüzarlık dedim. Adam bana kızdı ve hesaplarımı kapattı. Ertesi gün bütün gün yurt dışından Ziraat bankası müşteri temsilcisine tlf ettim. Maalesef başaramadım. Adam benim kart şifremi de değiştirmiş. Bir türlü güvenlik sorularını bitiremedim. Yani tamam güvenlkl iy bir şey ama güvenlikte çalışan insanın biraz kafasının çalışması lazım. Bu olay hem sinirlerimi hoplattı hemde beni çok zor duruma düşürdü. Param var kullanamıyorum. Mecburen başka bankadan kredi çekip ödemelerimi yapmak için. Şikeytçiyim çok kızgınım ama nasıl olacak bilmiyorum |
|
_____________________________
Son Ağaç kesildiğinde, Son nehir kuruduğunda, Son balık öldüğünde. Beyaz Adam; paranın yenmeyen bir şey olduğunu anlayacak.
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






