Şimdi Ara

zeytin tarlası satın almak üzereyim. Yeni yatırımım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
1
Favori
2.028
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 10
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 30 gün 2 saat 12 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • reallist55 (3 mesaj) gren (2 mesaj) Kıyamet Senfonisi (2 mesaj) ozbey08 (2 mesaj) mwwo3.3 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (13 mesaj) Mobil (2 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Selamlar
    25 dönüm bir zeytinlik almak üzereyim,
    eğer bi pürüz çıkmaz ise önümüzdeki hafta satış gerçekleşecek.
    İçerisinde yaklaşık 400 adet ağaç var.
    Senede ortalama 3-4 ton arası yağ veriyor.

    Bu benim içinde bir değişiklik olacak.
    Millet tarımdan kaçar ben yatırımımı tarıma yapmaya karar verdim.

    Biraz araştırdım çiftçilik belgesi filan çıkartıp tarlanın bir kısmını kredi ile alacağım.


    Her neyse, Eğer beklentilerim ile uyuşursa yağını bu forma özel bi kampanya ile satışa çıkaracağım.

    %100 sızma zeytin yağ. Sanırım kooperatif kilosunu 20 TLden alıyormuş. Ben aynı fiyata size sunacağım.Tabi sınırlı bi stok olacak.

    Arkadaşlar inşallah düşündüğümüz gibi çıkar. Önümüzdeki hafta tarlaya uzman bi abimizi götüreceğim, ağaçlara mahsule filan bakacak.



    |
    |
  • Fiya ne kadar tarlanın?
  • Kıyamet Senfonisi kullanıcısına yanıt
    280 istendi. pazarlık tarlayı görünce yapılacak
  • tebrikler girişimci yurttaş. Zeytin yağını rahatlıkla satarsın. epttavm,gittigidiyor a falan da ilan açarsın oralardan alan da çok oluyor.
    valla BİM markette satılan gaz yağından bile berbat zeytin yağını alanlar var. senin organik zeytin yağları havada karada satılır.
  • bu işe gönül vermişsen kendini de geliştirmen gerek. zeytincilik hakkında kitaplar oku,videolar seyret. verimi nasıl artırabilirim bunun yol e yöntemlerini öğren.
    3-4 ton veriyorsa bilimsel yöntemlerle verimi artırıp 5-6 ton zeytin alabilirsin.
  • ozbey08 kullanıcısına yanıt
    aynen hocam
  • Kabac hesaplarsak
    gelir 60-70 bin
    masraf ilac-mazot-budama
    bunlarda 20 bin tutsa 40 bin kalır.
    12ye bolunce aylık 3.5-4 arası gelir.
    llaç-mazot cok pahali bu ise girılmez.
    iyi arastır derim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlaç mazot problem değil.Problem zeytinlerin toplanması yıllık karın %30 40 ı toplanması çok zor olduğu için zeytin toplatmaya gidiyor diye biliyoorum bende önceden zeytincilik düşünmüştüm çünkü zeytin tarlalarına yakın biryerde yaşıyorum ama toplatma masrafı çok fazla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kıyamet Senfonisi -- 11 Eylül 2019; 15:46:0 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kıyamet Senfonisi

    İlaç mazot problem değil.Problem zeytinlerin toplanması yıllık karın %30 40 ı toplanması çok zor olduğu için zeytin toplatmaya gidiyor diye biliyoorum bende önceden zeytincilik düşünmüştüm çünkü zeytin tarlalarına yakın biryerde yaşıyorum ama toplatma masrafı çok fazla.
    Birde toplandığı zaman kötü toplanıyor. Zeytinin yarısı yerlerde. Hiç forumla uğraşmadan direkt koparatife satın gitsin. Zaten oranın insanlarıda aynısını yapıyor. Oturduğun ev yakınsa yapılırda, kazandırırda.
  • Eğer zeytinliği alırsan.Ağaçların altına boya yapılırken konular örtülerin kalın olanlarından koy ve kesinlikle zeytin toplama makinesi alman lazım.

    Tarlayı aldığında foruma ss eklersen sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cola Contains Caffeine -- 11 Eylül 2019; 21:23:56 >
  • Bu ise girme araba al sat daha iyi.kalem-kagıt hesap kitap yapmazsan bosa caba.
    iyi hesapla.ac zeytin bakim islemleri zaten biseyler ortaya cıkar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ne oldu zeytinlik işi  

    Şu sıralar kıyı kesimindeyim nereye baksam zeytin ağacı var. Açıkçası merak ediyorum zeytinin getirisini, detayını , teferruatını.

    Muğla tarafına geldim şimdi. Tarıma çok heveslendim. Ne eksen çıkıyor  bir anlat hele ne oldu zeytin işi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla ben de merak ettim, güncelleme gelirse güzel olur

  • 25 dönüm arsa 280k mı ya bizimkilerin geleneksel köy sevdası ve mezar hürmeti olmasa karadenizden oralara göçmek en mantıklısı fındıkla boğuşuyorsun aynı hesap
  • reallist55 kullanıcısına yanıt
    Bu fiyatdan alınır .
  • 25 dönüm 280 bin mi ? Ağaçlar kaç yaşında ? Bedava resmen .Yer neresi peki ?
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.