Şimdi Ara

Z-623 Hasarlı çıktı ne yapmalıyım yardım !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
333
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar n11'den aldığım Z-623 ses sistemi evde kutuyu açınca bass hoparlörünün bir köşesi göçük ve soyuk çıktı. Satıcı firma alakasız cevaplar vererek hiç yardımcı olmadı. Adeta dolandırıldım. Kargo yetkililerinin tutanak tutmak ile ilgili hiç bir sorumluluğu yokmuş. Tutmadılar. n11 müşteri hizmetleri de ürünü teknik servise yollayın ve hasar raporu alıp o şekilde iade edin demiş. Ne yapılabilir bu konuda bilen var mı ?



  • Adım adım anlatacağım.. Size sadece uygulamak düşüyor.

    1) n11.com'a girip iade talebi oluşturun iade sebebine de cayma hakkımı kullanmak istiyorum yazacaksınız (göçüğü falan boşverin)
    2) ürünü karşı ödemeli olacak şekilde aldığınız adrese geri yollayın (bu yasal hakkınız kimse gıkını çıkaramaz merak etmeyin)
    3) Kargonun vereceği takip numarasını sisteme girin.
    4) Daha sonra da ücretinizin kartınıza iade edilmesini bekleyin
    5) kem küm ederseniz üste çıkmaya çalışırlar aksine siz esip gürleyin çünkü haklı olan sizsiniz.
    6) Kesinlikle ve kesinlikle iade hakkınız var kimseyle muhattap bile olmanıza gerek yukarıdaki adımları uygulayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atalayalper -- 27 Mayıs 2014; 9:49:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atalayalper

    Adım adım anlatacağım.. Size sadece uygulamak düşüyor.

    1) n11.com'a girip iade talebi oluşturun iade sebebine de cayma hakkımı kullanmak istiyorum yazacaksınız (göçüğü falan boşverin)
    2) ürünü karşı ödemeli olacak şekilde aldığınız adrese geri yollayın (bu yasal hakkınız kimse gıkını çıkaramaz merak etmeyin)
    3) Kargonun vereceği takip numarasını sisteme girin.
    4) Daha sonra da ücretinizin kartınıza iade edilmesini bekleyin
    5) kem küm ederseniz üste çıkmaya çalışırlar aksine siz esip gürleyin çünkü haklı olan sizsiniz.
    6) Kesinlikle ve kesinlikle iade hakkınız var kimseyle muhattap bile olmanıza gerek yukarıdaki adımları uygulayın.

    Satıcı firma ürünü iade almam diyor tutanak olmadan. Senin hasar yapmadığını nereden bileyim diyor
    Tüketici haklarına gittim. Onlar da tutanak olmadan birşey yapamayız dediler.
    En son konuşmamızda satıcı firma bize yollayın dedi biz teknik servis ile halletcez dedi.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.