Şimdi Ara

Yüzyılın en saçma sistemi vs csgo

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
8
Cevap
0
Favori
226
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> Çok kişili FPS Oyunları >> Counter Strike Serisi >> Rehber/Teknik Destek >> Yüzyılın en saçma sistemi vs csgo
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    556 Mesaj
    Şimdi hızlıca konuya gireyim canınızı sıkmadan, ekran kartım yandığı için arkadaşımın eski ekran kartına kaldım, bu da çok saçma bir sisteme maruz bıraktı beni, soru şu, bu sistemle csgo kaç fps verir(1366x768,low)
    phenom II x4 965 black edition
    ATİ radeon x1550 512 mb
    8 gb ram
    Yarın sonuçları buradan paylaşacağım, sistemin geri kalanı ile ilgili bir bilgilendirme, 260x(asıl kart) takılıyken csgo 250+ fps veriyordu.



    |
    |
    _____________________________
    Intel i5 2500k/ MSI Gtx 1050 aero/ 2x4 gb ddr3 1333 mhz ram
    Sistem tavsiyeleri ile ilgili her türlü sorunuz için pm atabilir veya konu açıp beni etiketleyebilirsiniz. CS:GO veya genel olarak Steam-Origin-Uplay ile ilgili sorularınız için yine pm atabilir ve konunuza etiketleyebilirsiniz.
    Yararlı linkler: steamcommunity.com/gwohawin2 / fb.com/talhaefe.ay / factorialgamestudio.com
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    4
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    5 Not
    cs go gpu yu daha cok onemsıyyor sanırım 50 60 veya üzeri fps alırsın diye düşünüyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    131 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Yoruldum artık lan..



    Benim arkadaşımda intelin standartı var 30 ve 60 70 arası değişiyo fps'i
    |
    |
    Nerding_Gamers kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Fire
  • Yüzbaşı
    465 Mesaj
    hocam yanlış anlama ama işlemcinde anakartında artık çok eskide kalmış, 5-6 senelik bir sistem, oyunda 80-90 fps görsende çok fps drop problemi yaşarsın oyunda soğutur buda. 3000 tl gibi bütçe ile güzel bir bilgisayar toplayabilirsin, yardımcı olabilirim.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    556 Mesaj

    hocam keşke tam okusaydınız, normalde 260x oc var sapphire'in, işlemci de şu anda piyasadaki oyunlarının %96'sını çalıştırıyor(game-debate'in yalancısıyım), bu ekran kartını 1 hafta kullanacağım, yine de yardımcı olmak istediğiniz için teşekkürler.
    |
    |
    Zengin Dük kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Intel i5 2500k/ MSI Gtx 1050 aero/ 2x4 gb ddr3 1333 mhz ram
    Sistem tavsiyeleri ile ilgili her türlü sorunuz için pm atabilir veya konu açıp beni etiketleyebilirsiniz. CS:GO veya genel olarak Steam-Origin-Uplay ile ilgili sorularınız için yine pm atabilir ve konunuza etiketleyebilirsiniz.
    Yararlı linkler: steamcommunity.com/gwohawin2 / fb.com/talhaefe.ay / factorialgamestudio.com
  • Yüzbaşı
    556 Mesaj
    bu arada 15 fps alıyorum, artık 1 hafta source falan takılacağım(hazır indirimlerde çok ucuza bulmuşken :D)
    |
    |
    _____________________________
    Intel i5 2500k/ MSI Gtx 1050 aero/ 2x4 gb ddr3 1333 mhz ram
    Sistem tavsiyeleri ile ilgili her türlü sorunuz için pm atabilir veya konu açıp beni etiketleyebilirsiniz. CS:GO veya genel olarak Steam-Origin-Uplay ile ilgili sorularınız için yine pm atabilir ve konunuza etiketleyebilirsiniz.
    Yararlı linkler: steamcommunity.com/gwohawin2 / fb.com/talhaefe.ay / factorialgamestudio.com
  • Yüzbaşı
    556 Mesaj
    son olarak, bu ekran kartını oc ile sonuna kadar zorlamayı planlıyorum, ondan sonra 1 kez daha deneyip buraya sonuşları yazacağım, oc konusunda yardımcı olabilecek arkadaşlar pm atarsa sevinirim.
    |
    |
    _____________________________
    Intel i5 2500k/ MSI Gtx 1050 aero/ 2x4 gb ddr3 1333 mhz ram
    Sistem tavsiyeleri ile ilgili her türlü sorunuz için pm atabilir veya konu açıp beni etiketleyebilirsiniz. CS:GO veya genel olarak Steam-Origin-Uplay ile ilgili sorularınız için yine pm atabilir ve konunuza etiketleyebilirsiniz.
    Yararlı linkler: steamcommunity.com/gwohawin2 / fb.com/talhaefe.ay / factorialgamestudio.com
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
bankalar.org
canlı radyo dinle
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.