Şimdi Ara

Yüzde 10 ÖTV dilimine giren yeni Mercedes EQA 250+ ve EQB 250+ Türkiye’de

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
7
Favori
15.191
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yüzde 10 ÖTV dilimine giren yeni Mercedes EQA 250+ ve EQB 250+ Türkiye’de
    Mercedes EQA ve EQB, güçlü ve verimli elektrikli güç-aktarma sistemleri, akıllı enerji geri-kazanım özelliği ve elektrikli zekâ temelli tahmine dayalı navigasyonla kompakt SUV segmentinde öne çıkıyor.  EQA 250+ AMG+ 1.462.500 TL’den, EQB 250+ AMG+ ise 1.510.000 TL’den başlayan fiyatlara sahip.



    Yeni satışa sunulan 190 beygirlik (HP) motorlarıyla EQA 250+ ve EQB 250+, ürettikleri 385 Nm torku önden çekiş sistemiyle zemine aktarırken, EQA 250+ 506 km, EQB 250+ ise 481 kilometreye ulaşan güçlü menzilleri ile öne çıkarak elektrikli seyahatte özgürlüğü baştan tanımlıyor. EQA 250+ ve EQB 250+, 11 kw AC, 100 kw DC şarj kapasitesi ve 70,5 kWh batarya kapasitesine sahip. Yaklaşık 35 dakika gibi kısa bir sürede %80’e kadar sarj doluluğuna ulaşabiliyorlar.



    Yüzde 10 ÖTV dilimine giren yeni Mercedes EQA 250+ ve EQB 250+ Türkiye’de
    EQA ve EQB ilk olarak geçen yıl mayıs ayında Türkiye’ye gelmiş, kompakt SUV segmentinde günlük kullanıma dair tüm ihtiyaçları karşılarken, tasarımları ve uzun menzilleri kısa sürede ilgi toplamıştı.



    Ayrıca Bkz.Makyajlı Opel Corsa tanıtıldı: Vizor tasarımı, hafif hibrit sistem ve daha güçlü elektrikli versiyon



    Mercedes-EQ’nun elektrikli güç aktarma sistemleri ve araç yazılımındaki teknoloji liderliği hedefleri doğrultusunda geliştirilen kompakt modelleri, ulaşılabilir lükste yeni bir seviyeye ulaşıyor.









  • Alanlar belirtilen menzilin yarısı kadar gittiğini deneyimleyince 2. el pazarı da yer gök mercedes olabilir.

    2021 model Mercedes EQS'in menzil rakamı olarak 770km veriliyor. Youtube'ta adam EQS'i fulşarj ediyor kadranda yazan menzil 464km.
    Aracı tasarruf moduna alıp 110km/h altı hızda Ankara'dan İstanbul'a gidiyor, 197.km'de şarj %42'ye menzil 178km'ye düşüyor. Bolu'da şarj istasyonuna uğruyor %91'e kadar şarj için yaklaşık 1 saat bekliyor. İstanbul Kavacık'a girdiğinde şarj %33'e düşüyor.

    5 milyon liralık Mercedes'te durum bu ise 1,5 milyon liralık Mercedes'te kim bilir neler olur.
    Ya arabadan hiç anlamıyorsun yada iş olsun diye yorum yazdın. Bu ülkeye getirilmeyrn bir sürü araba var nedeni basit "Vergi". Çünkü bu ülkede ister normal isterse elektrikli farketmez her araç motoruna göre vergi dilimine giriyor. Bundan dolayı çoğu araç ülkemize gelmiyor. Bu elektrikli araçlarla alakası yok.

    Bu araçlar uzun yol aracı değiller. Uzun yolda kullanırım ben ne olacak diyenler yeni pil teknolojileri gelmediği sürece yollarda perişan olacaklar.


    Bu araçların en güzel yanı şehir içinde kullanımı. İşe gidiceksni işten döneceksin akşamda garajında şarja takıp sabah dolu olarak alıp kullanacaksın. En ucuz en verimli kullanımı bu.


    Ben yine de full elektiriğe karşıyım plug and hybrid araçlar en mantıklı araçlar. Şehir içinde elektrikli kullanım şehir dışında da içten yanmalı motorla gayet güzel kullanılırlar.

    Attığın mesaj trollük gibi ama.


    TOGG ile bu araçların gelmesi alakasız. Bunlar TOGG dan önce de geliyordu. Sadece vergi indirimi etken oldu fiyatlarda. Kaldı ki Mercedes in bu modellerinin aldığı indirimi diğer araçlar alamıyor.


    Piyasada bu kadar çok elektrikli araç olmasının en büyük sebebi Çinli araç üreticileri. Adamlar zibil gibi marka model araç çıkartınca diğer büyükler de devreye girmeye başladı. Bir de ülkelerin fosil yakıta karşı çıkardığı yasalar kurallar gelince yatırımları da arttı ve hızlandı.


    Mercedes " aa togg var lan kesin girmemiz lazım buraya " dediğini sanmıyorsunuz herhalde.

  • Belirtilen fiyatlardan piyasaya giriş yaparsa yer gök mercedes olur.

  • Bu fiyattan gelirse 2 yıllık sıra oluşur...

  • yakında galerilerde 2.2+ milyona görürüz...

  • 1.5m şu araç? Bedava gibi.
    Bu araçlara bakarsak Bizim kazuletin fiyatı niye yüksek?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ötv az olunca bedava gibi geliyor bir anda.

  • Beyler, Türkiye'de araç satın alırken "liste fiyatı" diye bir şey yok artık, o sembolik bir fiyat, geçerliliği yok. O iş bitti artık.

    Geçerli fiyat, bayiinin size söylediği rakamdır... Maalesef böyle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V4LKyR -- 24 Mayıs 2023; 16:25:29 >
  • V4LKyR V kullanıcısına yanıt
    Mercedes online satışa başlıyordu aslında, o da mı kurtarmaz diyorsunuz?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tesla daha uygun ama arada ciddi MTV farkı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • V4LKyR V kullanıcısına yanıt
    Mercedes’te geçerli değil bu durum artık liste fiyatı neyse o kendileri online olarak satacak artık bayiler satamayacak. Gerçi araç yok şu an isteyende alamıyorsun ama olsun en azından bayi işi yok artık Mercedes’te sıraya giren bekleyen araç gelince alır

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • jquidd J kullanıcısına yanıt
    Alanlar belirtilen menzilin yarısı kadar gittiğini deneyimleyince 2. el pazarı da yer gök mercedes olabilir.

    2021 model Mercedes EQS'in menzil rakamı olarak 770km veriliyor. Youtube'ta adam EQS'i fulşarj ediyor kadranda yazan menzil 464km.
    Aracı tasarruf moduna alıp 110km/h altı hızda Ankara'dan İstanbul'a gidiyor, 197.km'de şarj %42'ye menzil 178km'ye düşüyor. Bolu'da şarj istasyonuna uğruyor %91'e kadar şarj için yaklaşık 1 saat bekliyor. İstanbul Kavacık'a girdiğinde şarj %33'e düşüyor.

    5 milyon liralık Mercedes'te durum bu ise 1,5 milyon liralık Mercedes'te kim bilir neler olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheMuyu kullanıcısına yanıt

    Bayilerin halen kotası var. Online giren araçların %90'ı tekrar ediyor. Hep aynı araç gir çık yapılıyor.

  • online satışa geçecekleri için dümen olmama ihtimali var, bu yüzden rakiplerin fiyatlarına çeki düzen verecektir diye düşünüyorum, Mercedes Türkiye bir süre satışlarını 2-3'e katlayabilir fakat daha sonraki dönemde rakipler de buna ayak uydurur satışlar normale döner.

    Tabi o zamana kadar şuan 1,4 ~ 2,5 Milyon aralığındaki tüm rakiplerini ezer geçer gibi bir tahminim var.

  • Kaptım bi tane teşekkürler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt
    Tüketim noktasında elektrikli aracı hangi hızda kullandığınız çok önemli. motorların verimlilikleri 110km'den itibaren berbat bir hal alıyor. sıkıntılı olan kesinkez hızlıdır verimsiz halinde bu rakamları görüyordur.

  • Güzel buna ek gümrük vergisi gibi birşeyde koyamazlar.

  • Trollükle vs suçlanmak istemem ama arkadaşlar yerli üretim bir elektrikli araba projesi başlamasaydı. Emin olun bu kadar elektrikli araç getirmezlerdi. Farkında olalım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1.5mn çok ucuz piyasaya kıyasla şu anki şartlar altında

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • O fiyatlara bulmanız imkansız olur...

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.