Şimdi Ara

Yüz bin tl'ye kadar yol tutuş açısından 0km en iyi araç ? (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
1.328
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Owaki


    quote:

    Orijinalden alıntı: Masum Gören Ufo Köylü


    quote:

    Orijinalden alıntı: Owaki


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray

    Yol tutuşunu bilemem de 100.000 TL'ye alınacaksa ve Dizel-Otomatik olacaksa:

    HB için: BMW 1.16d
    Sedan için: A3 Sedan

    HB için ek: A180 ve A3 olacaktır fakat Dizel-Otomatik-HB için en iyisi benim gözümde 1.16d
    Sedan için ek: Volvo S60'ı ön planda tutacaklardır fakat benim için A3 Sedan daha iyi

    100.000 TL verildikten sonra Dizel-Otomatik tercih edilmedilir diye düşünüyorum.
    Aynı sebepten ötürü de Mercedes,BMW,Audi markalarından bir araç seçilmeli bence.

    Vwci felan değilim ama aşağıdaki videoyu izlemenizi öneririm,son 10 saniye yeterli
    https://youtu.be/3VwgvIqXg3A

    @Duratec @jimhendrix @naklow_ @_SkiP_

    Son 10 saniyede bir şey yok

    Bmw'ye '' tried to kill me '' diyor nasıl izliyorsun?

    Ben grafik filan çıkacak sanıyordum sonunda testin karşılaştırmalı olarak.golf gti iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnsignia - Bmw 1 Serisi - Giulietta - Focus sanırım - Vw Golf 7 Bağımsız suspansiyonlu 1.4tsi modelleri nasıldır acaba ? Veya yeni passatın arka suspansiyonları nedir bağımsız mı nasıl yol tutar ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PcProf. -- 5 Eylül 2015; 15:17:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meXel_

    Mazda 3

    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence kesinlikle 1.4 170hp sport paket giulietta dır.
  • Arkadan çekişliyse Bmw 1 serisi.
    Önden çekişliyse Jetta-Focus-A3



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XeTLaG -- 5 Eylül 2015; 18:17:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra'nın da yol tutuşu iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PcProf. kullanıcısına yanıt
    Bağımsız süspansiyon tek başına yoll tutmayı sağlamaz. Yol tutuş için aracın ağırlık merkezi çok önemlidir. Jetta, passat gibi araçlar esp olmadan bırakın yol tutmayı güvenli bir şekilde yol alamaz.

    Ayrıca siz araç almayı mı düşünüyorsunuz yoksa merakınızdan mı soruyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sifir Kmde arama esp devreye girer zevk alamazsınız. 10 bine 89-96 arası mazda 626 al. 1.5 harca süspansiyon yayı yenile. Ondan sonra 200 le istediğin viraja gir senle beraber gaza gelip girenler olursa onları uyar bisekilde. Çünkü sen çıkarsın ama başkası o virajdan çıkamaz. Örneklerini çok gorduk mlsf

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C segmentinde bence 1 serisi ve giulietta'dadir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 serisi, a serisiyle birlikte sinifinin en iyi yol tutan araci bana gore.

    Ama limitlerin ustune cikildiginda 1 serisi en iyisidir. Kim ne derse desin.
    Aracta kafadan kayma diye bisey soz konusu bile degil. Disa dogru dumduz bir sekilde acilir, kici basi oynamaz, kontrolu cok kolaydir.

    V40 kullanmadim ama s60 da guzel yol tutuyor. Muhtemelen v40 da aynidir.

    2. Siraya focus ve giuliettayi koyarim.

    3. Olarak da a3, astra gayet iyiler.

    Yeni nesil Japonlari kullanmadim ama subaru ve mazda cok ovuluyor bu konuda.

    Ama su an 100 bin liraya 0 km 1 serisi alinir mi bilmem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cbascan -- 5 Eylül 2015; 22:28:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel Mondeo kaç para bilmiyorum ama.
  • flood yapalım
    Subaru

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.