Şimdi Ara

YURTİÇİ KARGO REZALETİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
1.877
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 22
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 13 gün 22 saat 53 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • BenCesur (3 mesaj) linkin_park20 (2 mesaj) ø (1 mesaj) dodi-- (1 mesaj) hione (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4 mesaj) Mobil (5 mesaj) Tablet (2 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • her şey 07/10/2014 tarihinde bimeks'ten nokia lumia 520 siparişi vermemle başladı. daha sonra bulunduğum ildeki metro alışveriş merkezinde bu telefonun bir üst modeli olan lumia 525'in kampanya ürünü olarak daha uygun fiyata satıldığını görünce hemen bimeks'i aradım ve siparişi iptal edip metro'dan telefonu aldım. 10 dakika sonra bimeks'ten aldığınız ürün kargolanmıştır diye mesaj geldi. neyse dedim, bir gün sonra gelince hiç açmadan ürünü iade ederim. bir sonraki gün telefon gelmedi. ondan sonraki gün de gelmedi. durumdan işkillenerek internetten gönderi kodu ile ne durumda olduğunu sorguladım. gördüm ki kargo işlemsiz olarak 2 gündür çayırova transfer merkezinde bekliyor. bimeks ile görüştüğümde kargoyu geri istediklerini, ancak yurtiçi kargo'dan cevap gelmediğini söylediler. bugün yani 11/10/2014 günü itibariyle kargo halen çayırova transfer merkezinde bekliyor. bimeks ise ürün kendilerine iade edilmediği için para iadesi yapamayacaklarını söylüyor. böyle olacağını bilsem siparişi iptal etmeden teslim alır, daha sonra cayma hakkımı kullanarak ürünü hemen iade ederdim.
    yurtiçi kargo müşteri hizmetlerini aradım. 10 dakika beklettikten sonra çayırova'nın telefonunu vererek bana sorunu onlarla halletmem gerektiğini söylediler. bunlarda da self servis modası var sanırım. çayırova'nın telefonunu yaklaşık 10 kez aradım, bakmaya tenezzül eden olmadı. daha sonra yurtiçi kargo müşteri hizmetlerini tekrar aradım, kayıt oluşturdular ama pek umutlu değilim. işlem de pazartesi gününe kalmış görünüyor. genel müdürlüğe mail atıp, şikayetvar.com'a da mesaj yazdım. pazartesi günü kargo toplam 5 gün boyunca işlemsiz olarak çayırova'da bekletilmiş olacak. daha önce diğer kargo firmaları ile 100'e yakın işlemimde hiçbir şekilde böyle bir sorun yaşamadım. işin kötüsü telefonu da taksit olmadığından tek çekim almıştım. ödeyemeyecek br durumum yok, ancak bunlar yüzünden alacağım playstation 4'ü ödeme gelene dek ertelemek zorunda kaldım. işi gücü bırakıp 3 gündür bunlarla uğraşıyorum. bundan sonra yurtiçi kargo ile çalışmamak için özen göstereceğim.



    |
    |




  • Bu ülkede sadece Yurtiçi değil. Bütün yerli kargo firmaları aynı. Hepsi rezalet hepsi.

    Hangisinden başlayayım?

    Örnek olarak en komiğinden başlayayım.

    Geçen yıl İstanbul Kozyatağı'ndan, İstanbul Okmeydanı'na bir kargo gelecekti. Söz konusu şirket MNG Kargo.

    Ürün salı günü kargoya teslim edildi. En geç çarşamba bende olması gerekiyor. Ama gelmedi. Çarşamba günü ise yurtdışından (Çin) bir siparişim oldu. Onu da satıcı UPS kargo ile gönderdi. Perşembe gün MNG kargoyu yine bekledim gelen giden yok.

    Cuma günü öğleye doğru Çin'den çıkan kargom teslim edildi. Akşama doğru da Kozyatağı'ndan çıkan kargom teslim edildi. Düşünün artık.

    Örnek Sürat Kargo.

    Kurumsal anlaşmamın olduğu firma.

    Geçen yıl İstanbul'dan Diyarbakır'a gönderdiğim 2 adet notebook kargo aracından çalınmış. Nasıl oluyorsa anlamadım. Ama çalınmış. 2. El onarılmış ürün olduğundan ve faturası olmadığından dolayı herhangi bir ödeme yapılmaması da işin ayrı bir komik noktası.

    Ondan birkaç ay sonra da İstanbul Okmeydanı'ndan Beylikdüzü'ne gönderdiğim kargo bu sefer de kargo şubesinden çalındı. Görüntüleri izlediğimde oldukça şaşırdım.

    Çünkü kargo elemanı araca yüklenecek paketleri kapıya yakın bir yere yığmış. Benim paketim tam ortada. Kendisi dışarıya çıkıyor şubede kimse kalmıyor. Aradan 2/3 dakika geçiyor dışarıdan birisi giriyor, benim paketin üstündekileri yana koyup bilgisayarı alıp gidiyor. kendi malıymış gibi. Aradan 5 dakika geçtikten sonra şube görevlisi içeriye giriyor.

    Şimdi burada ne düşünmem gerekiyor? asıl hırsız kim?

    Örnek Yurtiçi kargo. Kargom şubeye geliyor. Teslim edilmiyor. akşam üstü mesaj geliyor; "geldik adreste bulamadık" gelin kargonuzu şubeden alın. Ama ben bütün gün adresimdeydim. hatta güvenlik kamerası var. sizin gelmediğinizi ispat edebilirim.

    Arasla fazla çalışmadım ama bir iki defa sorunlarım oldu telefonla ulaşamama gibi. PTT ise gec götürüyor.


    Yani uzun lafın memlekette öyle aklıbaşında işine düşkün disiplin sahibi bir kargo firması yok.

    Üzülerek yazıyorum ki yabancı firmalar işine daha da düşkün. Sonra deniliyor ki yabancıları boykot edelim.

    Yerli olan işini doğru yapsın karşısındakini insan yerine koysun yabancıyı boykot etmeye gerek yok ki?




  • aras kargo guvenilir bi sirkettir. tavsiye ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • benimde 11günde geldi bi düşün
  • Yurtiçi 5 dakikalık mesafedeki kargomu 1 gün boyunca getiremedi üstüne üstlük kargo takibe alıcı evde yoktu gibisinden bi şey yazılmış. Şubeyi aradım açan yok, müşteri hizmetlerini aradım şubeye ulaştı kargoyu yetiştirememişler o yüzden öylr yazmışlar 5 dakika mesafe var en kötü akşam şubeye dönerken uğrayıp bırakabilirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Okumadım ama Yurtiçi kargo pişmanlıktır. Bu güne kadar sadece UPS den memnun kaldım.
  • Yurtiçi kargo, klasik işte. geçmiş olsun hocam önelikle. Yapacağınız şey bence tüketici haklarını aramak konuyu anlatmak ve akıl danışmak. Yurtiçi kargo pişmanlıktır... Yarın gelecek olan bir kargom var şuanda Yurtiçi kargoya teslim edilmiş. Gelip gelmeyeceği konusunda endişeliyim.

    UPS'dan başka kurumsal bir kargoculuk şirketi tanımam.
  • Tamamen katılıyorum adam zili çalmadan evde yok notu bırakıp gitti ya zil çalışmıyomu diye falan baktım çalışıyordu çok rezalet servis var :S
  • Gerizekalilar internetten aldığım ve iş adresini verdigim paketimi ev adresine teslim ettiler. Bu arada sigorta sistemi yok pc cep tel falan ne hırsızlık nede kamyon yansın hiçbir şekilde sorumluluk almıyorlar. Bununla ilgili bi imza alıyorlar sizden. Oh ne ala bence çok güzel bir hırsızlık yöntemi alkışlamak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de yurtici kargodan sikayetciyim malesef. Karabukten amasyaya gelmesi gereken kargom vardi. Adamlar kaybetmisler kargo nerede bilinemiyor! Ne demeli simdi bunlara!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olayın sonucunu anlatayım arkadaşlar. Yurtici kargo 9 gün sonra kargoyu kaybettigini kabul etti bimeks de 3 iş gunu içerisinde paramı iade etti. İnternette arastırdıgımda cayırova transfer merkezi ile ilgili bu şekilde çok şikayet olduğunu gordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: linkin_park20

    Olayın sonucunu anlatayım arkadaşlar. Yurtici kargo 9 gün sonra kargoyu kaybettigini kabul etti bimeks de 3 iş gunu içerisinde paramı iade etti. İnternette arastırdıgımda cayırova transfer merkezi ile ilgili bu şekilde çok şikayet olduğunu gordum.

    Neyse paranı almışsın hocam. Geçmiş olsun. Telefon ve alınca ps4 te hayırlı olsun
  • Arası bilmiyorum ama MNG ve yurtiçi tam bir rezillik.
  • Y.içi kargo en iyisi. Upsde müşteriyle tartışan öküzler çalışıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aras kargo tüm gün evde olmama rağmen sisteme eve geldiklerini fakat evde olmadığımı belirtmiş. Müşteri hizmetlerini aradığımda ise kadın saçma sapan sorular sordu yok elektrik varmıydı yok zillerde isim yazıyor mu falan diye. En son zil çalışıyor mu diye sorunca bi temiz fırça atıp suratına kapattım. MNG kargo ise ben okuldayken derste aradılar açamadım annem evde olmasına rağmen zili çalmadan kapıya not bırakıp gitmişler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ephésus -- 8 Kasım 2014; 12:55:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenCesur

    Bu ülkede sadece Yurtiçi değil. Bütün yerli kargo firmaları aynı. Hepsi rezalet hepsi.

    Hangisinden başlayayım?

    Örnek olarak en komiğinden başlayayım.

    Geçen yıl İstanbul Kozyatağı'ndan, İstanbul Okmeydanı'na bir kargo gelecekti. Söz konusu şirket MNG Kargo.

    Ürün salı günü kargoya teslim edildi. En geç çarşamba bende olması gerekiyor. Ama gelmedi. Çarşamba günü ise yurtdışından (Çin) bir siparişim oldu. Onu da satıcı UPS kargo ile gönderdi. Perşembe gün MNG kargoyu yine bekledim gelen giden yok.

    Cuma günü öğleye doğru Çin'den çıkan kargom teslim edildi. Akşama doğru da Kozyatağı'ndan çıkan kargom teslim edildi. Düşünün artık.

    Örnek Sürat Kargo.

    Kurumsal anlaşmamın olduğu firma.

    Geçen yıl İstanbul'dan Diyarbakır'a gönderdiğim 2 adet notebook kargo aracından çalınmış. Nasıl oluyorsa anlamadım. Ama çalınmış. 2. El onarılmış ürün olduğundan ve faturası olmadığından dolayı herhangi bir ödeme yapılmaması da işin ayrı bir komik noktası.

    Ondan birkaç ay sonra da İstanbul Okmeydanı'ndan Beylikdüzü'ne gönderdiğim kargo bu sefer de kargo şubesinden çalındı. Görüntüleri izlediğimde oldukça şaşırdım.

    Çünkü kargo elemanı araca yüklenecek paketleri kapıya yakın bir yere yığmış. Benim paketim tam ortada. Kendisi dışarıya çıkıyor şubede kimse kalmıyor. Aradan 2/3 dakika geçiyor dışarıdan birisi giriyor, benim paketin üstündekileri yana koyup bilgisayarı alıp gidiyor. kendi malıymış gibi. Aradan 5 dakika geçtikten sonra şube görevlisi içeriye giriyor.

    Şimdi burada ne düşünmem gerekiyor? asıl hırsız kim?

    Örnek Yurtiçi kargo. Kargom şubeye geliyor. Teslim edilmiyor. akşam üstü mesaj geliyor; "geldik adreste bulamadık" gelin kargonuzu şubeden alın. Ama ben bütün gün adresimdeydim. hatta güvenlik kamerası var. sizin gelmediğinizi ispat edebilirim.

    Arasla fazla çalışmadım ama bir iki defa sorunlarım oldu telefonla ulaşamama gibi. PTT ise gec götürüyor.


    Yani uzun lafın memlekette öyle aklıbaşında işine düşkün disiplin sahibi bir kargo firması yok.

    Üzülerek yazıyorum ki yabancı firmalar işine daha da düşkün. Sonra deniliyor ki yabancıları boykot edelim.

    Yerli olan işini doğru yapsın karşısındakini insan yerine koysun yabancıyı boykot etmeye gerek yok ki?


    Sanirim sizde perpadasiniz hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yurtiçi ile alışveriş yapıyorum. şu ana kadar sorun çıkmadı.

    Fakat sürat kargodan uzak durun.
  • Kargo işini çalışanlar aksatıyor başka birşey yok
  • Sanırım kargo firması değil , şubedeki elemanların dengesizliği ve iş ahlakı olmamasıyla alakalı. Çünkü bulunduğum yerde en düzgün çalışan MNG ve Yurtiçi kargo. Aras'ta iyidir aslında. Aras dışında problem yaşadığım kargo olmadı.Onda da özür dilemişlerdi. Şuana kadar pişman olduğum bir tek Sürat kargo ve PTT'nin kargosu var.

    PTT'den nefret ederim açıkçası , Sürat kargo ise kötünün iyisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: napolyon94


    Sanirim sizde perpadasiniz hocam

    Yok. Perpa'da değilim. Şarkkahvesi.
    quote:

    Orijinalden alıntı: napolyon94


    Sanirim sizde perpadasiniz hocam

    Yok. Perpa'da değilim. Şarkkahvesi.
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.